Gå til innhold

Hvordan oppfatter dere Tesla-eiere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt normale mennesker. Tesla er vel fortsatt blant Norges mest solgte biler, og det ble i overkant av 7000 nye Teslaeiere i mars alene. Det er en helt vanlig billig elbil produsert av et selskap med en noe eksentrisk hovedaksjonær. 

Ut over det er det ikke mye å si. i3-eiere derimot, det er stort sett noen svin i trafikken

  • Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Automagisk
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

? 🤔

Anonymkode: d977f...386

?...Tesla hadde 40% av det norske nybilsalget i mars..på andreplass kom Toyota med 12%....Vil ut ifra de tallene si at Teslaeiere er folk flest...🙈😂😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag helt vanlige folk. Kryr av innvandrere, ungdom, alt mulig man ser er innom ladestasjonene. 

Vi med de eldste teslaene som har eid de fra det var litt stas og folk ville stoppe og prate, noen filmet, alle ville kappkjøre også, vi synes det er litt trist at bilen vår nå er allemannseie. Jeg likte å føle meg litt spes, og også hatet av harryfolk. 

Heldigvis er Elon ganske "rAdiKal" hos woke-folket nå, så vet endel tenker på tesla som høyreekstremist-kjerre. Så det er jo kult hvert fall. 

Ellers har vi en greie nå hvor vi nikker til hverandre vi med de eldste bilene som fortsatt ruller. Hender det kommer folk bort til meg på ladestasjonen og vil prate fordi min er en av de første model S´ene i Norge. Det er jo hyggelig.

Anonymkode: 34f45...89d

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla er vel den nye " folkebilen". Tenker at de som eier Teslaer er helt vanlig folk. Dette gjelder forøvrig de fleste biler i dag. Kommer nesten ikke på noen biler som skiller seg spesielt ut lenger. Av en eller annen grunn så synes jeg at Porche Cayenne er litt harry. Har ikke mye kunnskap om biler, men tenker at de som har kjøpt en slik bil har behov for å bevise noe. Jeg tar helt sikkert feil, det er bare mine subjektive tanker når jeg sitter der i bilkøen på vei hjem fra jobb.

 

Anonymkode: 03cda...20d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tenker vel at de eier veien UP sjefen hadde også en Tirade om disse en gang de mente fartsgrensen ikke gjaldt dem siden de kjørte miljøvennlig Batteribil 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hvermannsen det. Bor på bygda og i mitt nabolag har sikkert  20% en tesla eller to. 

Anonymkode: f4f84...e63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns uansett det er Harry og kjøpe en kjempedyrt bil! Ser folk som bor i rekkehus og utenfor så står det en sykt dyr bil, skjønner det bare ikke… man vil vel bare føle at man har mer enn hva man har, på veien… 

Anonymkode: 736ef...fe2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Syns uansett det er Harry og kjøpe en kjempedyrt bil! Ser folk som bor i rekkehus og utenfor så står det en sykt dyr bil, skjønner det bare ikke… man vil vel bare føle at man har mer enn hva man har, på veien… 

Anonymkode: 736ef...fe2

De fleste Teslaene ligger i middels prisklasse på bil, - for vår del sparer vi vel minst 7000 pr måned i drivstoff og bomavgifter i forhold til en bensin eller dieselbil. Lader hjemme. 

Anonymkode: f4f84...e63

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Syns uansett det er Harry og kjøpe en kjempedyrt bil! Ser folk som bor i rekkehus og utenfor så står det en sykt dyr bil, skjønner det bare ikke… man vil vel bare føle at man har mer enn hva man har, på veien… 

Anonymkode: 736ef...fe2

Tesla er ingen kjempedyr bil, er faktisk noe av det rimeligere man kan kjøpe...

Anonymkode: f7b1e...b6a

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppfatter de som noen som ikke forstår seg på penger og investering, på lik linje med andre som bruker hundrevis av tusen på nyere biler. 

Anonymkode: 13172...5bb

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tesla er ingen kjempedyr bil, er faktisk noe av det rimeligere man kan kjøpe...

Anonymkode: f7b1e...b6a

Det er den hvertfall ikke 😂 Har du tatt en titt på bruktbil-markedet? 🤣 dyreste bilen jeg har kjøpt kosta 70k, den jeg var mest fornøyd med og følte jeg fikk mest for penga var en bil til 20k 😛 

Endret av sproffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oppfatter de som noen som ikke forstår seg på penger og investering, på lik linje med andre som bruker hundrevis av tusen på nyere biler. 

Anonymkode: 13172...5bb

Og ikke er Tesla noen fin bil heller? Hadde valgt mye annet før jeg hadde valgt Tesla ;)

Anonymkode: 13172...5bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker ikke noe spesielt om dem, de er vel vanlig mennesker slik som de fleste i dette landet er.

Anonymkode: addd2...dab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sproffen said:

Det er den hvertfall ikke 😂 Har du tatt en titt på bruktbil-markedet? 🤣 dyreste bilen jeg har kjøpt kosta 70k, den jeg var mest fornøyd med og følte jeg fikk mest for penga var en bil til 20k 😛

Jeg tenkte på nye biler...

Anonymkode: f7b1e...b6a

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte på nye biler...

Anonymkode: f7b1e...b6a

Da må du spesifisere det, for den er langt ifra det rimeligste man kan kjøpe, til og med brukt 😂 er også ganske mange nye biler som er billigere enn tesla 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, sproffen said:

Da må du spesifisere det, for den er langt ifra det rimeligste man kan kjøpe, til og med brukt 😂 er også ganske mange nye biler som er billigere enn tesla 😂

Hvorfor må det spesifiseres at jeg snakket om nye biler? Jeg skrev ikke at Tesla er den billigste bilen

Anonymkode: f7b1e...b6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...