Gå til innhold

Hvordan oppfatter dere Tesla-eiere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes elbil generelt er harry, men Tesla er verst.

Anonymkode: 718e2...0a3

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Automagisk

Synes Teslaeiere vitner om opplyste folk. Y og 3 ern er de mest feilfrie bilene du kan kjøpe i dag og de billigste du kan eie. Diesel og bensinbileiere minner meg om rednecks.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo en Tesla-eier men jeg bor i "Teslaland", Østlandet. Det er veldig mange teslaer her, så kjører jeg til Rema eller nærmeste kjøpesenter, så parkerer meg min tesla som femte på rad, og alle er selvsagt grå. Så finn din tesla er gøy lek. 

Så hvordan seg jeg på tesla eiere? Som VW golf eiere for en liten stund siden. Ekstremt A4 folk 😅

Anonymkode: 315e5...98d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde før en tesla og er helt vanlige folk.. Er jo den nye folkebilen. Nå har vi en Porsche El bil og føler at folk ser ned på oss. Når jeg kjører så gidder omtrent ingen å slippe meg forbi eller ta hensyn. 

Anonymkode: 71e02...120

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Syns uansett det er Harry og kjøpe en kjempedyrt bil! Ser folk som bor i rekkehus og utenfor så står det en sykt dyr bil, skjønner det bare ikke… man vil vel bare føle at man har mer enn hva man har, på veien… 

Anonymkode: 736ef...fe2

Føler meg truffet her vi har tesla og bor i rekkehus. Mye billigere drift med Tesla.. Vi hadde en bensinbil før men da gikk det så mye penger til bom, drivstoff men og spesielt service. Her vi bor koster rekkehus 6 mil men enebolig 11 mil. Vi får ikke nok boliglån til enebolig på en god stund fremover men vi har spart opp og kjøpte tesla uten billån. En fin og billig familiebil sånn egentlig.

Anonymkode: 315e5...98d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her, spør fordi jeg kjøpte en Tesla Y (Berlinmodell) til 550000 og bare lurte. 

Anonymkode: d977f...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten hver gang jeg var sett en tesla, så har du stått på en henger 😂 

Anonymkode: 82442...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nesten hver gang jeg var sett en tesla, så har du stått på en henger 😂 

Anonymkode: 82442...b4f

Skjønte ikke..? 

Anonymkode: d977f...386

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønte ikke..? 

Anonymkode: d977f...386

jeg oversetter, personen du siterte, bor i gokk. 

Anonymkode: 315e5...98d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter tesla-eiere som like forskjellige som andre bileiere. Fra min rike direktørnabo til min fabrikkansatte bestekompis. 

Anonymkode: ea751...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/16/2023 at 12:53 AM, AnonymBruker said:

Oppfatter de som noen som ikke forstår seg på penger og investering, på lik linje med andre som bruker hundrevis av tusen på nyere biler. 

Anonymkode: 13172...5bb

Jeg har sett det omvendte. Min kompise gjør det så bra med investeringer at han kan lett bruke 600k på bil uten problemer. Han har fortsat mye penger til overs

Anonymkode: 0ab3e...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nesten hver gang jeg var sett en tesla, så har du stått på en henger 😂 

Anonymkode: 82442...b4f

Virkelig? Jeg bor på landet og ser minst 1 tesla hver gang jeg er ute og kjører. Som regel flere

Anonymkode: 0ab3e...bc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tesla kjørerne er vinneren av ego og hensynsløs kjøring. Ingen over ingen ved siden av. Dette ser jeg hver jævla dag. 20% av de bruker "kanskje blinklys".. , kaster seg inn i avkjøringsfelt inn mot kryss foran deg for å spare noen plasser. Eller i andre øyeblikk kjøre 20 under fartsgrensa pga snapchat eller annen skjerm-dritt.

Kunne ikke noen ha skrevet en Master på Tesla eiere og deres kjøring? I min verden er de en haug wannabees som ser seg selv som generell VP i trafikken.

Anonymkode: ecc41...bc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dem i området rundt her jeg holder til er egoistiske, selvoptatte og oser av her kommer jeg! Resten av landet skal jeg ikke si noe på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.4.2023 den 10.28):

Ts her, spør fordi jeg kjøpte en Tesla Y (Berlinmodell) til 550000 og bare lurte. 

Anonymkode: d977f...386

Til lykke med lokket over ladeporten som ikke går opp 9 av 10 ganger, med dørhåndtak som bare slutter å fungere for så og funke, ladekabel som du aldri får ut igjen hvis du først får åpna lokket, dører som åpner seg selv under kjøring og livet på henger på tur til verksted..

Hilsen lite fornøyd eier av 2 teslaer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes utrolig mye kjedelige og dårlige biler der ute. Jeg bryr meg virkelig ikke om eierene av det og disse merkene. Folk må få lov til å kjøre det de vil, så kjører jeg heller en bil som gir meg kjøreglede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min definesjon på Tesla eiere 

-Tidligere BMW eller Audi eiere

-Bil entusiaster

-Oftest menn

-Lønn eller samlet inntekt som plasserer de godt i middelklassen

-Gode på å kjøre bil,men elendige til å følge regler

-Borgerlige politisk sett

-Generelt SURE

 

Selvsagt mye som både treffer og ikke treffer her,men dette er det jeg tenker når jeg ser en Tesla

 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (5 minutter siden):

-Tidligere BMW eller Audi eiere

-Bil entusiaster

-Oftest menn

-Generelt SURE

Nesten! Jeg har hatt tesla, eier bmw nå, er bil entusiast, mann og jeg er generelt rimelig sur til tider😂😂

Endret av Donald Duck
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (12 minutter siden):

Min definesjon på Tesla eiere 

-Tidligere BMW eller Audi eiere

-Bil entusiaster

-Oftest menn

-Lønn eller samlet inntekt som plasserer de godt i middelklassen

-Gode på å kjøre bil,men elendige til å følge regler

-Borgerlige politisk sett

-Generelt SURE

 

- Aldri hatt BMW eller Audi, aldri ønsket meg det heller.

- Finnes ikke interessert i bil, til sønnen min sin store frustrasjon.

- Er jente

- Alene er lønnen langt under middelklassen. Kombinert med mannens er vi vel midt i.

- God til både å kjøre bil og følge regler. Faktisk kjører jeg aldri penere enn når jeg sitter i Tesla'n. Den er så behagelig at det er ikke noe vits å stresse.

- Borgerlig politisk, nja kanskje med en tå.

- Sur? Neida, ikke når jeg sitter i Tesla'n iallfall

Anonymkode: b1b1f...05d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...