Gå til innhold

Missbumblebee's Bumblebaby

Missbumblebee

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med tulla!!

Tårene triller på meg etter fødselsrapporten din, litt hormonell her, kanskje...?

Håper dere får en fantastisk tid sammen fremover, det blir bare bedre og bedre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig fødselshistorie! Gleder meg, om mulig, ENDA mer til fødselen nå! :)

Håper alt står bra til med alle tre! Er hun snill med mamman og pappan sin?

...jeg er også nysgjerrig på navn :sjenert:

Ha en riktig fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Så bra rapport!!! Kjenner meg mye igjen ja! Og jeg gleder meg også allerede til neste gang :legrine: Er det ikke fantastisk?!

Så herlig at mannen hjelper deg masse,sånn vil vi ha dem!

Stoooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en liten tur her, snuppa og jeg skal nok ut og trille en tur, for hun er ganske urolig i dag, og en trilletur pleier å hjelpe på litt.

Hun har teperament når det gjelder, og mye lyd om hun ikke er fornøyd, men heldigvis er det ikke så ofte og lenge av gangen, for jeg mister nesten hørselen av de høyeste hylene. :ler: Hun er egentlig ganske så flink om natta, er stort sett oppe en til to ganger og pupper og er våken en stund, men så sover hun fort 4 timer i strekk også, så jeg klager ikke. Sambo har lagt seg på tulla sitt rom, for siden han begynner på jobb så tidlig klarer han ikke å sove nok sammen med oss. Litt trist, men jeg forstår han veldig godt, og i helgene kan vi kose oss alle sammen.

Blir lite nett-tid på meg om dagen, men jeg skal prøve å få tatt en runde her i løpet av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du koser deg med tulla! :)

Kjenner til det med å nesten miste hørselen ja! :ler: Er heldigvis ikke så mye hyling her heller.

Skjønner godt det ikke blir så mye KG-tid på deg, du har jo den lille prinsessa å ta vare på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om hvordan dere har det! :)

Gleder meg sånn til det blir min tur... :hjerte:

Skjønner du syns det er trist at sambo har flytta utav rommet, men det er jo egentlig lurt, iogmed at han skal tidlig opp på jobb. Mye bedre å ha en blid og opplagt samboer, som kan ta seg av vesla når han kommer hjem, så du kan ta deg en dupp, enn en som er sur og grinete!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart om det blir lite KG-tid på deg om dagen, men det er veldig koselig når du har vært innom og rapportert fra livet med et bittelite nurk. :) Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en kort tur i dag.. Venter på helsesøster som skal komme på hjemmebesøk, men har nettopp fått vite at babyen broren og svigerinnen min venter er død. :grine: Hun skulle komme til verden om bare 4 korte uker, men det var visst ikke meningen.. Det er fryktelig rart å sitte her med en helt perfekt liten baby, og vite at kusinen hennes ikke får vokse opp. Og stakkars stakkars broren min og svigerinnen min som mister den lille jenta si så alt alt for tidlig. :grine::grine::grine: Mamma stod bare plutselig på utsiden her ista, og jeg så med en gang at det var noe veldig galt. Hun ville ikke fortelle det på telefonen, og det setter jeg pris på. Hun skal inn til dem etterpå, dvs de er jo på sykehuset, for det blir satt igang for fødsel, men da er hun hvertfall der for dem. Skulle gjerne snakket med broren min, men jeg regner med at han har mer enn nok å tenke på nå, så jeg får vente litt med det. Uff, livet er så utrolig urettferdig!! Nå er lilletulla våken her, så jeg får gå å ta meg av henne.. Vi har det veldig bra, hun er bare helt nydelig!

Endret av Missbumblebee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.. så trist! :grine: Skjønner godt du føler at verden er så urettferdig... føler med deg og familien din! :grine: Ta vare på hverandre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så tragisk og meningsløst :grine: Virkelig leit å høre! Det er i sånne situasjoner man skjønner at man rett og slett må være glade for det man har, for man vet aldri hvor lenge man har det...

Håper broren og svigerinna di får den hjelp og støtte de trenger.

Skulle innom for å ønske deg en strålende helg, håper du hvertfall får en okay...

God :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmer.. Nå er hun født... En lita jente som aldri fikk møte verden. :tristbla: Vi skal inn på besøk imorgen, regner med at det blir tøft og utrolig trist, men jeg vil jo gjerne få se på lille tanteungen min som jeg aldri vil få mulighet til å bli ordentlig kjent med. Kan ikke engang tenke meg hvordan det føles for broren min og svigerinna mi... :grine: På en måte godt å vite at hun var så høyt ønsket, og at hun vil bli savnet av oss alle. Men ufattelig urettferdig likevel.

Jeg har gått rundt med dundrende hodepine i hele dag, og er nok litt i overkant full av følelser og hormoner og alt akkurat nå. Besøket til helsesøster gikk greit, jeg klarte å legge tilside tenkene akkurat mens hun var her heldigvis. Mulig jeg virket en smule fjern, men det får bare være.

Lilletulla mi slår seg helt vrang her nå, så jeg får ikke skrevet noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Jeg sitter her med et stort glis om munnen og tårer i øynene etter å ha lest fødselshistorien din. Det er så verdt det når man får nurket man har båret på i 9 måneder oppå brystet sitt. Reaksjonen til mannen var rørende. Husker selv at sambo fikk tårer i øynene dahan så Emma for første gang.. :hjerter: Nei, nå vil jeg nesten føde med en gang!!

Kos deg med tulla :klem:

Endret av marthepia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...