Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 3/31/2023 at 4:50 PM, AnonymBruker said:

Motsatt.

Evner du ikke ta førerkort, bør du ikke være i forhold.

Anonymkode: 44d39...6c6

Er det noe i veien med deg???? ER DET VIRKELIG KOMMET TIL DETTE???? :D at til og med det å ha førerkort skal avgjøre om du får deg et forhold, nei nå gir jeg opp altså, så mye barnslige mennesker det finnes der ute. 

Anonymkode: 14e08...f58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det kun pga lappen, eller er der kansje noen andre ting bak også? Her hadde ikke x-mannen lappen, han sa flere ganger at han skulle ta den. Lovde meg på tro og ære. Men han tok den aldri, men her var jo det også andre ting som gjor at det ble slutt, men mye var jo relatert til serfikatet. Han tok det som en selvfølge at jeg skulle kjøre han hit og dit. Han jobbet også offshore, så var hjemme i 4 uker i slengen. Da forlangte han at jeg skulle hente unger, handle middag etter jobb. Da hadde han gått hjemme hele dagen, de verste er at det hadde tatt han 10 min å gå til butikken…

Anonymkode: 63726...6cd

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det kun pga lappen, eller er der kansje noen andre ting bak også? Her hadde ikke x-mannen lappen, han sa flere ganger at han skulle ta den. Lovde meg på tro og ære. Men han tok den aldri, men her var jo det også andre ting som gjor at det ble slutt, men mye var jo relatert til serfikatet. Han tok det som en selvfølge at jeg skulle kjøre han hit og dit. Han jobbet også offshore, så var hjemme i 4 uker i slengen. Da forlangte han at jeg skulle hente unger, handle middag etter jobb. Da hadde han gått hjemme hele dagen, de verste er at det hadde tatt han 10 min å gå til butikken…

Anonymkode: 63726...6cd

Er du syk i hodet?? Skille deg pga sertifikat? Idiot. Bli voksen kvinne og få deg et liv. 

Anonymkode: 14e08...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...