Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:vinke:

God morgen!

For en nydelig dag! :hoppe:

Er på farten ut døra, skal til byen en tur alene -O er fortsatt ikke bra,og jeg vil en tur VEKK fra nabolaget. ;) Skal en tur på biblioteket og så gå og kikke litt. I småsko.:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lørdag på Nordre, med innlagt biblioteksbesøk. Og varm kakao på "Gjest Baardsen".

*drømme*

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, Cata! :)

Gjest Baardsen er kjempekoselig, der kan jeg slå ihjel timesvis etter å ha romstert i bokhyllene. :sjarmor:

Men i går var hele biblioteket okkupert av småbarnsforeldre med mer eller mindre hylende håpefulle, så jeg stakk av riiiimelig kjapt. Og siden har jeg ikke hatt lyst på barn. :ler:

I dag skal vi stelle hus og hage, og så har jeg så LYST på kinamat! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

I dag har jeg begynt på urtehagen min- Lous Urtehage, høres det ikke fint ut? :hoppe:

Jeg har plantet:

*masse peppermynte til gelè, te, drinker, is...bare tantasien som setter grenser...

* oregano

* gressløk

* basilikum

* timian

* merian

Og så skal jeg plante rosmarin, men de skal stå i kjøleskapet etpar uker etter planting, og nå er jeg egentlig litt lei for i dag. :sjenert:

Og så har selvsagt jeg og Møffedilla (hund) vært og gått laaaang tur. Og en irriterende ting: Ikke før hadde vi kommet opp på gåveien,så ble vi tatt igjen av en far med en liten sønn, og med en mor med baby i sele. Faren hadde sykkel,og gutten hadde en liten trøtraktor av plast,og til den hadde faren bundet et tau, ¨så han slepte gutten mens han syklet. Sikkert gøy,men det ille var bråkelyden fra den traktoren, en sånn fæl plastete "karrrank-karrank"-lyd, og det at de skulle AKKRAT samme vei som meg og Pinny. Vi hadde dem bak oss opp til Dragvoll,og et stykke lenger bort, men da jeg skjønte at vi ikke klarte å riste dem av oss, tok jeg en sjefsavgjørelse,og gikk over et jorde i stedet for å gå veien. Var så møkkalei av den plastlyden, og ropelyden fra den litt misfornøyde gutten.

Har ikke lyst på barn i dag,heller. :sur:

Og siden vi var laaate,og ikke hadde annet enn fiskeboller i kjøleskapet,og ikke hadde lyst på dèt, så dro vi til Sesam og kjøpte burger i stedet. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har fått gjort mye i dag :) Og jeg klarer heller ikke sånne lyder :sur: Så jeg hadde gått over jordet sammen med deg ;)

Er burgeren på SESAM gode? Er de dyre? Og kan du sitte der og spise eller er det bare sånn luke i veggen kjøpings der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hallai, Sunnis!

Jeg syns burgerene på Sesam er kanongode, og så kan man få dem så svæææære man bare vil- prismessig ligger de sånn omtrent på det samme som BurgerKing, vil jeg tro. Er en liten (og veldig ren og pen) gatekjøkkenting man går inn i,og bestiller maten. Man kan sikkert sitte der også,men det er veeeldig smått.

Veldig proffe burgerstekere som har fått opptil flere priser for burgerne sine. ;)

Er godt det er flere som ikke takler "karrank-karrank"-lyder. :)

Særlig ille blir det når det er tydelig at det er far som vil på langtur,og at lille gutt har fått nok, og at mor med baby i sele mistror Pinny, og tror hun når som helst har tenkt å jafse i seg avkommet hennes. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:spy: Da smaker jammen meg ikke samer noe godt! Og jeg er 1/18-del same,eller noe, så da bør jeg være garantert mot å bli spist. :ironi:

Tror jeg skal hoppe dyna nå. 300 unger kommer og henter gratis bok hos oss i morgen, så da er det best å være opplagt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

takk, Cata :klem:

Føler meg helt møkk i kroppen. Slet med å sovne i går kveld,pga influensa-aktige smerter og rar hals,og det har fortsatt i dag også. Var på jobb,men bortsett fra de bolkene med desperate 6-og 7klassinger som var innom,var det en bra daff dag,gitt.

Sov noen timer etter jobb, og så var jeg med O på intersport og kjøpte sko til han, samt at vi stakk innom Obs og kjøpte oss softis. Det hjalp litt. :sjarmor:

Nå tror jeg jeg skal dasse på sofaen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lillelou

:vinke: hei, søtjenter!

Oke,ok, OK! Jeg tar et hint... :ler:

Jeg skal skrive til Hege og be om å få mitt gamle navn tilbake.Ikke klarer jeg å bli helt bekvem med det nye ,heller, det er strengt tatt litt langt... :sjenert:

Jeg har fått noe gøggete svineri i halsen. Plørkh...suuur! Spiser "Fishermans friend", som jeg egnetlig hater,men det er det eneste som kverker den ekle følelsen.

Og så har jeg tenkt å vaske! Det ser ikke ut her etter en drøy ukes sammenhengende sykdom, så her må noe SKJE. Eller så kan vi like godt plante poteter med en gang,for Pinny drar inn utrolig mye sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...