Gå til innhold

lous lille gledesbok

Fremhevede innlegg

Gjest lillelou
Skrevet

Og:

Henrik og jeg har bursdag i en kuuuuuul måned! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Åååååå,jeg er helt hoppete vårglad i dag! :hoppe:

Og så gleder jeg meg til resten av denne måneden,og resten av sommeren-til grilling og ferie og Hildegards bryllup...og en masse ting jeg ikke vet kommer til å skje en gang. Årets mest fantastiske tid er her! :hoppe:

Skrevet

Jeg ser bare løvetannen jeg da :klø:

Gjest lillelou
Skrevet

Merklich, Sunnis :klø:

Ferdig med middag,nå venter jeg på Frustrerte Fruer. I mellomtiden bestiller jeg nye kapper til kjøkkenvinduene og nye puter til stua. :sjarmor:

Skrevet

Trøttis i dag Lillelou? Ser du gjesper sånn.

Vel om det er noen trøst så er jeg en stor trøttis i dag jeg også. Synes jeg er like trøtt uansett hvor mye eller lite jeg sover jeg. Når Martine våkner sånn i seks , halv syv tiden så er jeg jo fortsatt like tung på øyenlokkene jo :sprettoy:

I dag regner det, kjedelig, men det er kanskje godt for alle blomstene jeg plantet ute i krukkene mine i går. Nå ble det så mye finere der ute.Særlig liker jeg godt det nye hengeselje treet.....måtte jo ha nytt siden Henrik øvde med spikke kniven på det gamle :overrasket::sur::ler:

Ønsker deg en fin dag i dag vennen min :klem:

Skrevet

Nå er den rosa blomsten på plass hos meg også! Hurra, så slipper jeg å føle meg diskriminert lenger! :)

Hvordan gikk turen? Holder formen?

Gjest lillelou
Skrevet

:vinke: <-----vinker trøtt til Gika og Charmina

Ja, jeg er en trøttis i dag. Skikkelig rosin.Har sovet sammen med et sagbruk,og det pleier jo som kjent ikke være det helt store.Særlig når man gang på gang på gang må dytte vekk sagbruk som prøver å bruke en som lommetørkle. :sur:

Jeg har vært flink og tapper i dag- stod store deler av dagen alene på butikken,og hjalp mennesker som 1) Skulle kjøpe noe eller 2) bare hadde et merkelig spørsmål å stille. Fins en del av nr.2, nemlig. ;)

Formen er litt laber, Gika-merket det under turen i går at det har vært en del sykedager.Jajjamannsan.Herfra kan det bare gå oppover. :hoppe:

I dag har jeg forresten kjøpt en rød bok med ringperm,trukket i tøy,som jeg har tenkt å bruke som planleggingsperm....utenpå har jeg limt et søtt kort som er en strektegning av et kjærestepar. :hjerte:

Viste den til O,men alt han fikk sagt var "Hvorfor er du så mye større enn meg på den tegninga". Fjompenisse. :ler:

Han vil forøvrig ha "Oblah di, oblah da" av Beatles som utgangsmarsj.....aktuelt? Nooooot! :sjarmor:

Skrevet
Han vil forøvrig ha "Oblah di, oblah da" av Beatles som utgangsmarsj.....aktuelt? Nooooot!

:hoho::hoho::hoho: Det hadde jo vært knall da :hoho::hoho:

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

:ler: Det hadde det sikkert vært. Jeg foreslo "All you need is love". Etter at jeg hadde foreslått den, foreslo han "Yellow Submarine"....:murvegg:

:ler:

Endret av lillelou
Gjest lillelou
Skrevet (endret)

Rosa joggesko! Sånn ser de ut,og jeg fkk dem til en riktig finfin pris! Hurra!!! :hoppe: Nå kan jeg gå 30 friskt i møte.

Endret av lillelou
Gjest lillelou
Skrevet

Jeg leker gartner! :hoppe:

7 sibirkornell har måttet bøte med livet for meg og min spade. De har en soppsykdom,og er dødsdømte, desverre. Føler meg som verdens tøffeste Muskel-BlomsterFinn akkurat nå! :sjarmor:

Skrevet

En hilsen fra Nottingham her! Har ikke funnet verken men in tights eller sheriffen, men er fortsatt ved godt mot!

Gjest lillelou
Skrevet

:vinke: Hallais ,du Sheriffens Kvinne! :sjarmor:

Det er godt du er ved godt mot! Stå på,ett eller annet finner du ,garantert! :)

Håper du koser deg der borte!

Nå har jeg drept 9 kornell...and counting....jeg gir meg IKKE! Ligger på alle fire iog graver,klipper,lemper og drar. ;)

Gjest lillelou
Skrevet

Har gitt meg for i dag. 11 helsikes korneller igjen å grave opp- men til å være første dag med graving må jeg bare si meg fornøyd. Nå skal jeg spise noe møl,og så skal jeg sløkke foran tven. :sjarmor:

Gjest lillelou
Skrevet

Sliiiiteeeeeeeen! :grine:

Masse folk og masse styr på jobb,og nå er jeg gåen i ryggen og i føttene. Prøvde meg litt ute i hafen-angrep en kornell,men måtte bare gi opp, jeg hadde rett og slett ikke noe energi igjen.

Nå skal jeg gumle sjokkis og se på tv. :sjenert:

Gjest lillelou
Skrevet

Hallo, Sunnis! :klem:

Våken igjen! :hoppe:

Sovna på sofaen og våkna av syngende O på vei ut i hagen. Han er bra søøøøt når han tasser rundt og gjør ting og tang. :hjerte:

Nå har jeg lyst på...........egentlig noe pervo/kebabmat,men sånn skal det ikke gå....hmmmm.......får se hva vi har i kjøleskapet. :ler:

Gjest lillelou
Skrevet

Nå har jeg vært og ledd i Sun Mei sin dagbok. Det var gøy. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...