Hildegard Skrevet 20. mai 2006 #1241 Skrevet 20. mai 2006 jalla! grilldressparty og to flasker vin +singstar er en spennende kombinasjon. Partai!!!!
Gjest lillelou Skrevet 20. mai 2006 #1242 Skrevet 20. mai 2006 Kjolen min kom i dag,og jeg så ut som en sopp i den! *snørr og tårer spruter*
pusla Skrevet 20. mai 2006 #1245 Skrevet 20. mai 2006 Neineinei, seriøst? Som en sopp altså??? Hater når sånt skjer, det er det skumle med nettshopping!
Cata Skrevet 20. mai 2006 #1246 Skrevet 20. mai 2006 Fluesopp (rød med hvite prikker) eller kantarell (gyllen)? *skynde seg ut*
Gjest lillelou Skrevet 21. mai 2006 #1247 Skrevet 21. mai 2006 Næææææææææi...... Æsj, altså ← Ja,det var skikkelig ! Men heldigvis er det ikke noe problem å returnere-det går alltid knirkefritt hos den gjengen der.Og så har jeg jo 2 mnd på meg til å finne en ENDA finere kjole!
Gjest lillelou Skrevet 21. mai 2006 #1248 Skrevet 21. mai 2006 Neineinei, seriøst? Som en sopp altså??? Hater når sånt skjer, det er det skumle med nettshopping! ← Ja,som en litt ekkel sopp.... Sånn sett kan nettshopping være skummelt,ja. Håper jeg finner en verdig erstatning.
Gjest lillelou Skrevet 21. mai 2006 #1249 Skrevet 21. mai 2006 Fluesopp (rød med hvite prikker) eller kantarell (gyllen)? *skynde seg ut* ← Verken eller. Som en litt rosa sopp med volanger.
Gjest lillelou Skrevet 21. mai 2006 #1250 Skrevet 21. mai 2006 Er du klar for Grand Prixaften eller? ← Jeg var på vin-kjeks-ost-og namnamkveld sammen med noen supre jenter i går,jeg,så jeg fikk bare sett littegrann og sporadisk på GP. Merkelig, når man sitter sånn og ikke helt følger med,virker nesten hele greia som èn lang sang. Avstemminga fikk vi sett,da, og hørt de bitre kommentarene til Jostein Pedersen.
Gjest lillelou Skrevet 21. mai 2006 #1251 Skrevet 21. mai 2006 jollihollihoooo! Så tasset vi oss visst en tur til byen,og for tredje gang på bomtur til festningen. Var bare to jenter der som bestyrte restauranten,og de kunne ikke forlate den,men vi fikk et kort og et navn, så nå skal vi ringe og booke omvisning. Den minste kassematten tar 30 stk,og den største 50, så her er det fortsatt håp! Etterpå dro vio til Ni Muser,hvor vi møtte på en venninne og hennes foreldre,og så satt vi i bakgården der og skravla og drakk kaffe og spiste sjokoladecroissanter.Kjempekoselig. Nå er jeg slapp og full av vondter igjen. Har blitt paranoid og føler at det henger noe dritt igjen fra all sykeelendigheten vi har hatt denne våren.. Eller så er det bare jeg som er lat.
Cata Skrevet 21. mai 2006 #1252 Skrevet 21. mai 2006 Jeg vil også sitte på uterestaurant i Trondheim. *sukker lengselsfullt*
Gjest lillelou Skrevet 22. mai 2006 #1253 Skrevet 22. mai 2006 Ja,det er koselig å sitte på utekafè i Trondheim,Cata,og derfor har jeg gjort det I DAG OGSÅ Best å benytte tida til litt kafègåing når man først har en venninne som er i byen. Så det var superkoselig,men nå har hun reist igjen,og det er trist. Heldigvis har hun foreldre og venner her oppe ,så hun er her regelmessig. Ellers har jeg svidd av bursdagspengene fra min kjære bestemor.Det ble en kjole fra h&m,og parfymen "Euphoria" fra Calvin Klein. Deeeilig med ny parfyme,for nå var jeg ganske lei av mine "gamle lukter". Og sniiiill bestemor,ikke å forglemme. Verdens koseligste kort fikk jeg også,og det er ikke verst av en gammel dame på snart 91. Men nuh..nuh er det tid for sofadassing. Bursdag om...eeeen,toooo,treeeeee dager!
Sun Mei Skrevet 22. mai 2006 #1254 Skrevet 22. mai 2006 Hva skal O. gjøre for sin kjære lillelou på hennes store dag da?
Gjest lillelou Skrevet 22. mai 2006 #1255 Skrevet 22. mai 2006 Hellu,Sunnis! O skal først servere lillelou kake til frokost (forhåpentligvis hans fantastiske ostekake.... ).....så skal vi ørne lit Östersund for å bo på hotell og spise ute og ha det kos uten Pinny og svigerfrø, og såååå, i juni,skal vi reise til Bææærgææn!
Gjest lillelou Skrevet 22. mai 2006 #1257 Skrevet 22. mai 2006 Hvorfor må denne kjolen , som er en typisk lilleloukjole absolutt være mammakjole? Gråt og gråt! *sende mail til kjoledamen og spørre henne ut*
Gika Skrevet 22. mai 2006 #1258 Skrevet 22. mai 2006 Det er mulig jeg er treg, men jeg har fortsatt til gode å se en rosa volang-sopp ute i skogen.... Vet forresten noen om de er spiselige?
Gjest lillelou Skrevet 23. mai 2006 #1259 Skrevet 23. mai 2006 hei, Gika! Niks, volangsoppen er ikke spiselig. Derimot hyler den hvis man prøver å plukke den.Ganske ubehagelig,i grunnen. Nå er jeg oppstanden etter en natt med de grusomste mareritt og problemer med å sovne igjen når jeg vekket meg selv. Heslig. Tror jeg ropte ett eller annet også, ihvertfall påstår O det,og han sover veldig lett,og er troende til å få med seg sånt. Kjiiipt!
Cata Skrevet 23. mai 2006 #1260 Skrevet 23. mai 2006 Hvorfor må denne kjolen , som er en typisk lilleloukjole absolutt være mammakjole? Gråt og gråt! ← Jamen, -altså - hvis du lytter til den meget omtalte "skranglingen" så kan jo kjolen komme til å passe .
Fremhevede innlegg