Gjest lillelou Skrevet 14. april 2006 #1001 Skrevet 14. april 2006 Nå er det snrt på tide med en sklikkelig ut-tur! Hjelper sikkert mot ekkel kvalme også, det, å svi av noen sjokoladebiter. Og forresten,så har jeg bestilt en Charleston-inspirert kjole til jeg skal være forlover.Suuuperfin,og i en slags lakserosa farge. Tenkte jeg ville ha perler til,og små hansker og noen lekkerbiskner av noen sko. Og hvis den kjolen ikke funker,så har jeg en fra Bridesave i bakhånd. Aldri opprådd.
Sun Mei Skrevet 14. april 2006 #1002 Skrevet 14. april 2006 Har du bilde av denne kjolen? Den høres nydelig ut
Gjest lillelou Skrevet 14. april 2006 #1003 Skrevet 14. april 2006 (endret) Her er den. På modellen ser den veldig kort ut ,men jeg har målt,og i min størrelse når den godt nedenfor kneet. Sånne modeller passer aldri til kjolene, de har alt for lange og beinete kropper,så alt blir minikjoler. Og så sjekket jeg fargen-det er ikke lakserosa,men pudderrosa,og det høres mye bedre ut. Endret 14. april 2006 av lillelou
Sun Mei Skrevet 14. april 2006 #1004 Skrevet 14. april 2006 Den var kjempefin Hvor har du bestilt den da?
Gjest lillelou Skrevet 14. april 2006 #1005 Skrevet 14. april 2006 Takk. Den har jeg bestilt fra Gudun Sjødèn . Må vel omtrent være meg som holder det firmaet i gang....
-TeddyToria- Skrevet 14. april 2006 #1006 Skrevet 14. april 2006 Flott kjole! Høres lekker ut i den fargen du har valgt!
pusla Skrevet 14. april 2006 #1007 Skrevet 14. april 2006 Håper du koser deg i påsken . Lekker kjole! Du blir nok et syn i den, ja . God påske
Sun Mei Skrevet 14. april 2006 #1008 Skrevet 14. april 2006 Takk. Den har jeg bestilt fra Gudun Sjødèn . Må vel omtrent være meg som holder det firmaet i gang.... ← Var den dyr? Hvilke farger og størrelser har de? Ja, jeg ble intressert i en slik til meg selv
Gjest lillelou Skrevet 15. april 2006 #1009 Skrevet 15. april 2006 hei,jenter! Håper kjolen er fin,for den ser så knall ut,både på nettet og i katalogen.Hvis det ikke stemmer,er bytting null problemo, de er veldig raske og behjelpelige-null tull. Sunnis, den fins i tre farger: Natur(offwhite), pudderrosa,og en farge de kaller elefantgrå,som er en svartgrå farge.Størrelsene går fra 36 til 48, og jeg betaler 1200 for den,siden jeg er med i den o store klubben deres (bestilte vinterkåpe og støveletter for fjørti år siden,så det ble en del kr...). De pleier å ha en passform som passer skandinaviske kvinner,og det suns jeg er BRA.Størrelse L er L,og ikke noe tulle-M, eller noe annet fjomperi. Nå tenkte jeg å komme igang meg støvsuging, for NOEN driver og drar inn enorme mengder med sand,og legge rigjen små svarte hybelkaniner over alt. Så skal jeg lage laksefiskekaker til middag.
Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #1010 Skrevet 16. april 2006 Denne dagen er skikkelig dritt,for jeg har blitt så dårlig i maaaagen!! Løper på do i ett sett,og ingenting hjelper-selv ikke litervis med havregrynsaft,som har peleid å være et effektivt universalmiddel før. Og auauuauuuuu...rumpa miii!!! Skjønner og fatter og begriper ikke hva jeg har spist. Nå er O borte hos sin mor og spiser gryte,men jeg ble ikke med. Er så kjedelig når jeg må løpe på do hele tida-føler meg ikke akkurat kuuul eller særlig koselig som besøk...
Cata Skrevet 16. april 2006 #1011 Skrevet 16. april 2006 *innom og trøster* Auda, magepine er ikke godt. (Er det blitt for mye påskemarsipan, kanskje?) Prøv god gammeldags "fastekur" så kanskje magen blir litt bedre. Drikk vann og cola og ikke spis noenting før den begynner å komme på bedre tanker. Og så starter du forsiktig med tørre kjeks, banan eller yoghurt når den begynner å melde fra om at mat kan være aktuelt igjen. (Velprøvd metode her i gården.) God bedring .
Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #1012 Skrevet 16. april 2006 Takk for gode råd,Cata! Jeg har faktisk bare spist et bittelite kolibriegg hele påsken, så det er ikke marsipanoverdosen som har tatt meg. Har fastet i hele dag,og drukket litt havresuppe og cola innimellom,og nå kjenner jeg at svineriet er i ferd med å slippe taket.
Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #1014 Skrevet 16. april 2006 velkommen tilbake til lavlandet,Sunnis! Ja,den kjolen er fiiin, så ikke rart du har lyst på sånn. Nå er jeg inne sammen med Pipedyr 2006.Gjett hvem det er... .O er nemlig ute i hagen og fjerner møkk og blader,og Pipedyr er helt tussete fordi hun ikke får være med-hun forstyrrer nemlig som besatt,og hopper hele tida rundt han med en eller annen pinne hun skal ha han til å kaste. Lille fjompehund...
Sun Mei Skrevet 16. april 2006 #1015 Skrevet 16. april 2006 Og hun har ikke skjønt at om hun ikke forstyrrer så får hun være med
Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #1016 Skrevet 16. april 2006 Nei,hun er litt treig sånn. Vil bare leke,leke,leeeeeekeeee hele tida mens vi er ute,og har Liten Forståelse for alt det Kjedelige Andre vi driver med. *nå har jeg begynt på gjestelista*
Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #1017 Skrevet 16. april 2006 (endret) Ånei.....Nå har O kommet opp med en genial (syns han selv) idè for bryllupet: At vi skal ta med oss hans mor,søster,hennes mann, og forloverne våre,og ha hele greia i nordnorge. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! Jeg har en utrolig stor og utrolig innblandende familie på farsiden, og de kommer til å ta helt av hvis vi skal ha det der oppe: Bake og styre og bestemme og orge og bale og avgjøre ting over hodet på oss. I tillegg er det vanskelig å få til noe annet enn kirkebryllup.... Kjenner en enorm ulyst akkurat nå.... Endret 16. april 2006 av lillelou
Sun Mei Skrevet 16. april 2006 #1018 Skrevet 16. april 2006 Nei, ikke gjør noe du ikke vil. Ha det her i byen hvor du kan kontrollere og planlegge selv
Gjest lillelou Skrevet 16. april 2006 #1019 Skrevet 16. april 2006 Takk, Sunnis. Nå har vi snakka om saken,og han gir seg rimelig lett ( ) ,men så har han da også vært der oppe og møtt dem,og vet hvor "italiensk ,bråkete storfamilie" de er... Ikke misforstå, jeg ER glad i dem,men akkurat bryllupsdagen vil jeg helst at skal være sånn som jeg og O er komfortable med, ikke sånn som tantene helst ser at det skal være. Oooooog:Jeg har lyst på alle kjolene i dagens Poirot-krim.
Fremhevede innlegg