Sun Mei Skrevet 10. april 2006 #963 Skrevet 10. april 2006 Tusen takk Så den der er så enkel at til og med jeg klarer den?
Gjest lillelou Skrevet 10. april 2006 #964 Skrevet 10. april 2006 Den er så enkel at du kan lage den med bind for øynene og med den ene handa bundet fast på ryggen.
Gjest lillelou Skrevet 11. april 2006 #965 Skrevet 11. april 2006 Jeg har hatt en skikkelig døff dag i dag....vandret ned til byen og klipte meg, og det var alldeles deilig. Dyrt,men deilig. Og så ble jeg så fiiin! Etterpå kom O ned til byen,og så gikk vi og handla påskegodis på sjokoladebutikken.De har så mye godt at jeg kjenner bilringene kommer snikende bare jeg stikker hodet innenfor døra der. Koser oss, ser mer eller mindre bra tvprogram og drikker te. Koselig kveld.
Gjest lillelou Skrevet 12. april 2006 #967 Skrevet 12. april 2006 Enda en dag med nydelig sol og herlig temperatur. Jeg og Pinny har tassa tur,og det var så kooooselig. Hun snuste og snøste på alt,og logra ivei med den lille halen sin ,og var så bustesøøøt at det ikke var måte på. *stolt hundemamma* Vi har virkelig vært heldige med den hunden der. Har jeg forresten fortalt om den merkelige måten jeg fikk Pinny på? :klø: O har kjørt ned til hagemaskinbutikken med jordfreseren for å se om de klarer å få liv i den: Vi skal nemlig lage oss jordbærbed! Ellers er jeg litt usikker på hva dagen vil bringe, jeg taffer avgårde og tar det som det kommer.
Gjest lillelou Skrevet 12. april 2006 #969 Skrevet 12. april 2006 (endret) Jo,her kommer den suuuuperspennende historien ( ) Jeg bodde i kollektiv i Bergen, sammen med tre gutter og ei jente. Jeg hadde lenge hatt lyst på katt,og hadde avklart det med resten av beboerne,som gledet seg til å få en pus i hus.Så en søndag var jeg på utstilling sammen med hun jenta jeg bodde sammen med.På veien hjem var vi innom på kafè,og da vi var kommet NESTEN hjem ble vi stoppet av en fyr i bil,som ville vite om vi visste hvor dyrebeskyttelsen holdt til.Det var søndag og ingen av oss hadde akkurat navn eller adresse dit i hodet. Så begynte han å spørre om vi ikke hadde lyst på hund (gal mann) ,for han måtte enten omplassere eller avlive sin, for han skulle begynne i pendlerjobb og kona var ikke interessert i å ta seg av hunden."Å ,hun er verdens sniiiilleste", sa han "og hun kan hoppe SÅÅÅÅ høyt!". Så lurte han på om vi ville treffe hunden, og jeg ble litt paff,for jeg så ingen hund i bilen. Så klappet han på setet ved siden av seg,og så kom Pinny hoppende fram fra under passasjersetet ved siden av førersetet,og var SÅ blid. Så tok han henne med ut,og demonstrerte hvor høyt hun kunne hoppe....og hvor blid og vennlig hun var.Og da var jeg egentlig ganske solgt. Plutselig kom jeg hjem med hund, og en halv sekk med fòr.De andlre i kollektivet ble LITT overraska,kan man si,men de ble rimelig glade i Pinny etter hvert,de også. Endret 12. april 2006 av lillelou
Gjest lillelou Skrevet 12. april 2006 #970 Skrevet 12. april 2006 + at han sa "Du vil få en velsignelse fra Allah (han var fra Bagdad) hvis du tar henne".... altså er jeg velsignet av Allah,og har det ellers bare fint. Og som sagt VELDIG heldig med hund, for hun er jo verdens beste kosebamsetullehund.
Sun Mei Skrevet 12. april 2006 #971 Skrevet 12. april 2006 Ååååååå for en herlig historie Stakkars mann som måtte gi fra seg Pinny da Men heldige lillelou som fikk henne
Gjest lillelou Skrevet 12. april 2006 #972 Skrevet 12. april 2006 Ja,han gråt,husker jeg. Og han kom på besøk etpar ganger for å treffe Pinny og se at hun hadde det bra,så det var ingen tvil om at han var glad i henne. Heldige meg,ja.
Sun Mei Skrevet 12. april 2006 #973 Skrevet 12. april 2006 Uff, det er ikke gøy å måtte gi bort hunden sin. Gubben måtte det en gang og han snakker om det ennå
Gjest lillelou Skrevet 12. april 2006 #974 Skrevet 12. april 2006 Nei det må være en supertrist ting å gjøre,man blir jo så glad i sånne tasser. til Sunnismannen. Det eneste fornuftige jeg har gjort i dag er å vaske badet...men da splasha jeg jaggu nok med vann! Spylte rundt og dansa på badgulvet med mopp. Rent ble det. Skal varme opp noen skiver skinke som vi skal ha til middag sammen med hjemmelaget potetsalat.Lettvindt og lat middag, ingen av oss er spesielt sugne på den store middagen. Fortsatt kjempefornøyd med ny sveis. Ooooog...jeg lurer på om jeg må ha en dagbok for å bli kvitt skranglinga mi...et sted å avreager og snakke fornuft med meg selv, for i dag var det ILLE,altså. Var på den nye Dromedarkafèen nedi byen,og der var selvsagt ørten småbarnsmødre med deilige småtasser...var like før jeg ble babynapper... :blunke:
Gjest lillelou Skrevet 12. april 2006 #975 Skrevet 12. april 2006 Jeg vil gifte meg med Cary Grant Problemet er bare at han døde i 1986.
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #976 Skrevet 13. april 2006 ...hand i haaaand, på en blodig strand...nanananana-nana-na, nananana,Blue Hawaii...... Av en eller annen pervers grunn dukket den sangen opp i hodet mitt...men hva ER det egentlig med den blodige stranden? :klø: Og hva mer er: I natt ble vi invadert av Ulbanere. Masse Ulbanske krigsskip,og så hadde de med seg Eiffeltårnet. :klø: De var brune og luktet hvitløk...
Sun Mei Skrevet 13. april 2006 #977 Skrevet 13. april 2006 Jeg vil gifte meg med Cary Grant Problemet er bare at han døde i 1986. ← Det blir sikkert deg og han i det neste livet
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #979 Skrevet 13. april 2006 Det blir sikkert deg og han i det neste livet ← Ja,jeg satser på det!
Gjest lillelou Skrevet 13. april 2006 #980 Skrevet 13. april 2006 (endret) Hallaiæææn, Sunnis! Jada, den nye Dromedaren var fin,den. Høyt under taket og god kaffe,som vanlig.Masse vinduer,sånn at man kan sitte og se på artige folk som går forbi. Nå skal vi på jallatur til Sweden! Både fordi vi har lyst på en lang biltur, ooog fordi vi har lyst på artig svensk mat. Endret 13. april 2006 av lillelou
Fremhevede innlegg