Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:vinke: vinke til Teddy og pusla, og klemme litt på også. :klem:

Is må man ha,pusla! Heldigvis er butikkene åpne i morra også. :)

Har troa på den kjolen, jeg,Teddy. Har et skjørt i samme farge, fra samme designer,og det er en veldig fin og dus farge.Gleder meg til pakken kommer! :hoppe:

Nå hagler det småstein her! :overrasket:

Helt vilt!

Dette er ikke mai-vær! :grine::sur:

*glad jeg har en varm vårkåpe å ha på meg på 17mai*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet å slippe å handle i morra for jeg har fullt program fra tidlig til sent, men jeg må jo ha is!! :sjarmor:

Haggel?? Stakkars dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Øff kørs man må ha is. :sjarmor:

Haglet gigantiske klumper for et par minutter siden,ja...turde nesten ikke gå ut.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen er så fin, hadde lyst å kjøpe den selv jeg men endte opp med noe annetderfra istedet. Du kommer nok til å kle den kjempegodt.

Og du snuppa - selv om dere har hatt hagl så viste værmeldingen for 17 mai at dere er en av de få utvalgte som får fint vær 17 mai.

DET får ikke vi :grine:

Ha en fin 16 mai vennen min

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: og :kyss: til deg, Charmis!

*nysgjerrig* Hva slags sommertøy endte du opp med,da? Noe rooosa? :sjarmor:

*elsker rosa selv,så det var overhode ikke ironisk ment* :)

Jeg vasker hus! :hoppe:

det vil si,jeg har ikke kommet lenger enn til å stuffe oppvaskmaskinen og støvsuge gulvene,men en start er en start, no matter what!

Gleder meg til en fridag i morra,og kaker og god mat. Korps og tog og flagg er liksom ikke det heeelt store for meg lenger.Ikke gidder jeg å prøve å skvise meg inn i bunaden,heller. :sjenert:

Noen som har forslag til hva man kan lage til middag av to kyllingfileer? Jeg er nemlig bunnskrapt i fantasien,men kylling skal vi altså ha.Kanskje vi bare steker dem og spiser dem au naturell...kjedelig,men jeg ER kjedelig i dag. Helt serriøst,altsååå :sprettoy:

Og vi skal, SKAL på festningen og inspisere om det så blir det siste jeg gjør. Kanskje O blir så lei av meg at han bare dytter meg utfor muren? :redd:

Men jeg begynner å få litt småpanikk,og føler at ALLE HELT SIKKERT har booket lokale for neste års bryllup-til og med de som skal gifte seg i oktober eller på juuulaften! Bridezillaen tar tak i meg nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt topp å woke kyllingfileter jeg, feks med cashewnøtter og gode grønnsaker, men nå er jeg for sent ute sikkert uansett.

Jeg er også ferdig med tog og mas på 17. mai, jeg skal sove lenge og kose meg med søs og kjærsten jeg. Digg å bare slappe av også!! Dere får kose dere :klem: .

Jeg tror kanskje ikke alle som skal gifte seg neste år har bestilt, men det er sikkert mange som har gjort det alt. Og får du ro i sjela av å sjekke det ut nå, så gjør du jo det. Ro i sjela er viktig :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallo, pusla! :)

Wokking er en kjempeidè,men inntørket i fantasien som jeg var i går,endte det med at vi stekte kyllingen og stappet den i noen baggetter med salat og litt sånt. Funka greit. Etterpå dro vi på is-jakt. :sjarmor:

Nå er det altså den o store 17, og Pinny har allerede boffet på en trommende prosesjon som gikk forbi huset. :sjenert:

O sover, og gjør ikke tegn stil å stå opp og fikse dressen. Jaja,hans problem.Jeg har bestemt meg for å gi f..i år. :icon_lol:

Etter hvert skal vi avgårde på kakesjallabais,og jeg håper alle sammen får

en skikkelig fin 17 mai! :flagg::perebrus::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Goood, 17.mai, Teddy! :klem:

Jaaa...i dag var vi på kakesjallabais på jobben til O, og der yrte det av folk. Masse unger,og masse smil. To skjønne små babiser,ikke rart jeg ble ganske så skranglete. :sjenert:

Det tror jeg forresten O ble også, for han var borte og hilste på dem rett som det var. :sjarmor: *søtt*

Etterpå var vi og spiste middag hos svigerfrøet, som hadde kokt en diger gryte med lapskaus, og det var kjempegodt. Gelè med vaniljesaus til dessert.

Seinere blir det is,pølser og eggerøre og laks,men akkurat nå slapper vi litt av. O har flata ut, men jeg har drukket 6 kopper kaffe,og pulsen min er litt i 100, så å sove kan jeg bare glemme. :sjenert:

Gleder meg allerede til mer mat,kjenner at jeg er på en bølge nå....:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Håper du også har hatt en deeeilig dag, Charmis! :klem:

Sånn. Nå er jeg mett og snill. Fant ut etter hvert at det ikke skadet å unne svigerfrøet en pølse eller to på 17.mai... :sjenert:

*snill lou* :sjarmor:

Nå har jeg funnet fram den gooode rosèvinen og bare kooooser meg! Etter hvert skal vi ommøblere stua. Utrolig hvor krativ man blir etter et par glass vin. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppeluppa mi :klem:

Det var nå bra svigermor fikk seg en pølse da :ler::ler: Snille lillelou.

Her bøtter det ned i dag så jeg er jammen glad det ikke var sånn det var i går.

Da hadde det ikke vært mye kos nei.

I dag er det lite andre planer enn å rydde og vaske hus. Det må liksom gjøres litt av og til selv om jeg slettes ikke synes det er noe gøy.

Ha en super dag og klem Pinny masse fra meg

-Charmisklem :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: hei, Charmis!

Ja er ikke jeg snill,så vet jeg jaggu ikke. :ler:

Sov lenge og tungt etter gårsdagens feiring- flaks det ikke stod noe på programmet før 13.30. ;)

Har vært på møte i byen, kjøpt is,og humpa på en skikkelig melkerute tilbake igjen, og så har Pinny og jeg vært og inspisert verden. Ikke så mye spennende å fortelle fra vår verden i dag, altså.Men hvem vet, kanskje det tar seg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:hoho: Nå sitter jeg og ser på semifinalen i grand prix. Fytti flate så mye møkkamusikk! :hoho: Og damer med miniminiskjørt og menn i hvit dress og anna ræl som lirer av seg låtene sine med verdens mest selvhøytidelige blikk..

Carola var nettop på,og hun er bare grusom...glassblikk og den der evindelige vinden i ansiktet-hvorfor,mon tro? Sliter dama med hetetokter,dårlig kondis,eller er det rynker som skal blåses bort à la "Åpen post"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: heia, Sunnis!

Jodda, seff gikk Sweden videre til finalen, så i morra ser vi gamla igjen. :ler:

Etter en lang og trøtt jobbdag (sov elendig i natt,og har hatt bakrusfølelse i hele dag...) har vi slått oss til i sofaen for å følge "Idol"-finalen. Vet ikke helt hvem jeg heier på, begge gutta er okei flinke på hver sin måte, og idolsangen var ikke så ille som de har brukt å være. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått i Idol her også, men dette er den kjipeste finalen jeg har sett (og jeg har seff sett alle :sjenert: ). Heia på Jonas, men ble ikke så veldig knust egentlig.

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...