Sun Mei Skrevet 14. mai 2006 #1201 Del Skrevet 14. mai 2006 *lillelou ønske seg pingvin i bryllupsgave* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2006 #1202 Del Skrevet 14. mai 2006 hei,Sunnis! ja, pigvin hadde vel vært noe å få i bryllupsgave,tenker jeg. Men selv om de er søøøte,så har jeg en mistanke om at de lukter ganske kraftig fisk,så jeg er litt usikker på om jeg egentlig vil ha en. Har vært sånt et usannsynlig grisevær- snø på skrå og masse regn og dritt, så vi har holdt oss inne og ryddet og ordnet hus i dag. Jeg har plantet om de bittesmå urtene, og nå lager vi kjøttkaker til middag, perfekt mat på en guffen dag. Jeg har funnet en supermart oppskrift i mitt eget hode, og så sper jeg kjøttkakene med øl-helst et mørkt,kraftig et,som f.eks Guinness, og de blir utrolig smakfulle og saftige. Nå skal jeg koke ertestuing,og så er vi klare for kjøttkakeorige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. mai 2006 #1203 Del Skrevet 14. mai 2006 Du lager så mye intressant mat du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 14. mai 2006 #1204 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei godjenta mi Tilbake i Bergen og ganske sliten etter en hektisk helg! Men måtte bare innom deg for å takke for en utrolig koselig tur på Ladestien med verdens skjønneste jente (med verdens vakreste hår). Og ikke nok med at du var skjønn, men den hunden din PINNY hun er den festligste hunden jeg noen gang har møtt! Jeg forelsket meg på flekken. FOR en personlighet. Og du Lillelou er noe av det mest behagelige mennesket jeg har truffet, så blid, koselig og naturlig skjønn. Jeg storkoste meg den tiden vi var sammen. Og tusen tusen takk for den flotte boka som Martine fikk. Jeg satt og koste meg med den resten av kvelden. tegningene og historiene er jo bare så artige. Og de passet jo utrolig til Martine da Nå skal jeg legge sistemann og så slenge meg på sofaen og bare nyte resten av kvelden. Ha det fint vennen min Stor fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2006 #1205 Del Skrevet 14. mai 2006 hei, Charmis! Så godt at dere har kommet vel hjem, om enn noe utslitte. Håper dere hadde en koselig konfirmasjonsdag i går,til tross for at være ikke akkurat var toppers- så lenge selskapet er hyggelig,spiller ikke været så stor rolle,syns jeg. Utrolig koselig var det på fredag,ja! Både jeg og Pinny hadde en kjempefin tur,og tiden bare fløy avgårde. Dere er noen superflotte jenter,du og Martine, Charmis! Kjempekoselig var det! Artig at Pinny levde opp til forventingene. Sånn som hun var på fredag,er hun stort sett ellers også-hun er verdens blideste, rareste og morsomste og koseligste hund. Og jeg er ikke inhabil, nei.... I dag har vi IKKE gått lange turer med Pinny. Ikke har hun hatt lyst heller, for hun er ikke noe glad i grisevær. Dessuten har skumle paraplydamer en tendens til å komme fram,og Pinny er av en eller annen grunn fullstendig livredd paraplyer. Dakar vovven. Nå har vi vært en tur i byen og henta an duppeditt til en spotlight (jadda,kjeeedelig ærend...hihi), og så var vi oppe ved festningen etterpå og tenkte å sjekke ut lokalet, men det var stengt. Frekkaser! Tror jeg skal ta med en brødskive og en kopp te og roe litt ned før sengetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. mai 2006 #1206 Del Skrevet 14. mai 2006 *kose på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2006 #1207 Del Skrevet 14. mai 2006 til Sunnisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. mai 2006 #1208 Del Skrevet 14. mai 2006 Trøtt jeg. Skulle ikke helgene brukes til å få mer overskudd til arbeidsdagene tro :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2006 #1209 Del Skrevet 14. mai 2006 Jo,jeg har hørt noe sånt....:klø: men jeg er skit-trøtt, jeg også. Heldigvis en fridag midt i denne uka. *med mindre man da ikke skal opp klokka 0600 for å gå i tog,og det skal IKKE jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. mai 2006 #1210 Del Skrevet 14. mai 2006 Glad for alle fridager i mai jeg Vi har ennå ikke bestemt oss for hva vi kommer til å gjøre den dagen, men jeg må vel klargjøre bunaden uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2006 #1211 Del Skrevet 14. mai 2006 Vi skal jaffal på kakespisings-sjallabais på jobben til O på formiddagen. Dit kommer alle kollegaene og alle småungene til kollegaene,så der blir det vel liv,kan jeg tenke meg. Etterpå trooooor jeg vi skal hjem og spise lunsj: Rundstykker med eggerøre med gressløk av egen avling,og røykelaks. Så blir det pølser til middag,som seg hør og bør,og så spiser vi oss kvalme på is til dessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2006 #1212 Del Skrevet 14. mai 2006 Dropper bunaden i år,jeg. Er ikke plass til så mye kake i den lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 14. mai 2006 #1213 Del Skrevet 14. mai 2006 Husker fortsatt den flotte 17.mai-lunsjen du laget til da vi bodde i Bergen *sukk, lengte tilbake*...Den var KNALL!! Jeg skal sove lenge på tirsdag, før jeg skal på jobb og ta meg av alle de som har snublet i bunaden ... I morgen skal jeg til pusehuset for å gi litt idealistisk kos , og kanskje børste en pels eller 72. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mai 2006 #1214 Del Skrevet 15. mai 2006 To nusselige jenter på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. mai 2006 #1215 Del Skrevet 15. mai 2006 Så søøøøøøøøøøøøøte de er ! Skjønne jentene! Utrolig gøy å komme fra jobb og finne det fine bildet i boka, jeg ble i kjempehumør med èn gang. I dag har det vært en skikkelig daff dag på jobb. Den ene var trøttere om mer tiltaksløs enn den andre...og slik gikk nå dagen, da. Ikke var kjolen min kommet i dag heller... ...frekke posten som ikke kan skynde seg litt mer. Kommer sikkert ikke før etter 17 mai.Får skru ned forventningene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. mai 2006 #1216 Del Skrevet 15. mai 2006 Så søøøøøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mai 2006 #1217 Del Skrevet 15. mai 2006 Hvilken kjole har du kjøpt deg snuppis? trøtt dag her og, men kom meg da ut på en liten tur med ungene, også har vi handlet inn masse godt til 17 mai Charmisklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. mai 2006 #1218 Del Skrevet 15. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. mai 2006 #1219 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) hei Charmis og pusla! Charmis, hvis du går hit og klikker på bildet av glade mennesker i et drivhus,på høyre side (det står "Sommar i shoppen"... ), og så trykke på det bildet hvor det står "20-tal på mitt vis", så kommer kjolen opp i midten av bildet. Den på bildet er offwhite,men jeg skal ha den i pudder-rosa utgave,og jeg er så SPENT på hvordan den blir! Vi har ikke handlet til 17mai ennå,jo,forresten, røykelaks har vi kjøpt, men vi skal vel ha etpar ting til.Iiiiiiis,for eksempel. Blir ikke 17mai før lillelou har spist seg kvalm på is,og ligger på sofaen og oier seg. Endret 15. mai 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mai 2006 #1220 Del Skrevet 15. mai 2006 Tror jeg har sagt det før, men den kjolen virker så fin. I pudderrosa blir den sikkert lekker - og noe for seg selv! ...oooh, du minnet meg forresten på at jeg må HANDLE til 17. mai - skal jo bake en drøm av en jordbærkake hadde jeg tenkt. Thank you for reminding me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg