Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Åååååå,jeg er helt hoppete vårglad i dag! :hoppe:

Og så gleder jeg meg til resten av denne måneden,og resten av sommeren-til grilling og ferie og Hildegards bryllup...og en masse ting jeg ikke vet kommer til å skje en gang. Årets mest fantastiske tid er her! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Merklich, Sunnis :klø:

Ferdig med middag,nå venter jeg på Frustrerte Fruer. I mellomtiden bestiller jeg nye kapper til kjøkkenvinduene og nye puter til stua. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøttis i dag Lillelou? Ser du gjesper sånn.

Vel om det er noen trøst så er jeg en stor trøttis i dag jeg også. Synes jeg er like trøtt uansett hvor mye eller lite jeg sover jeg. Når Martine våkner sånn i seks , halv syv tiden så er jeg jo fortsatt like tung på øyenlokkene jo :sprettoy:

I dag regner det, kjedelig, men det er kanskje godt for alle blomstene jeg plantet ute i krukkene mine i går. Nå ble det så mye finere der ute.Særlig liker jeg godt det nye hengeselje treet.....måtte jo ha nytt siden Henrik øvde med spikke kniven på det gamle :overrasket::sur::ler:

Ønsker deg en fin dag i dag vennen min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er den rosa blomsten på plass hos meg også! Hurra, så slipper jeg å føle meg diskriminert lenger! :)

Hvordan gikk turen? Holder formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: <-----vinker trøtt til Gika og Charmina

Ja, jeg er en trøttis i dag. Skikkelig rosin.Har sovet sammen med et sagbruk,og det pleier jo som kjent ikke være det helt store.Særlig når man gang på gang på gang må dytte vekk sagbruk som prøver å bruke en som lommetørkle. :sur:

Jeg har vært flink og tapper i dag- stod store deler av dagen alene på butikken,og hjalp mennesker som 1) Skulle kjøpe noe eller 2) bare hadde et merkelig spørsmål å stille. Fins en del av nr.2, nemlig. ;)

Formen er litt laber, Gika-merket det under turen i går at det har vært en del sykedager.Jajjamannsan.Herfra kan det bare gå oppover. :hoppe:

I dag har jeg forresten kjøpt en rød bok med ringperm,trukket i tøy,som jeg har tenkt å bruke som planleggingsperm....utenpå har jeg limt et søtt kort som er en strektegning av et kjærestepar. :hjerte:

Viste den til O,men alt han fikk sagt var "Hvorfor er du så mye større enn meg på den tegninga". Fjompenisse. :ler:

Han vil forøvrig ha "Oblah di, oblah da" av Beatles som utgangsmarsj.....aktuelt? Nooooot! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil forøvrig ha "Oblah di, oblah da" av Beatles som utgangsmarsj.....aktuelt? Nooooot!

:hoho::hoho::hoho: Det hadde jo vært knall da :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Det hadde det sikkert vært. Jeg foreslo "All you need is love". Etter at jeg hadde foreslått den, foreslo han "Yellow Submarine"....:murvegg:

:ler:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Rosa joggesko! Sånn ser de ut,og jeg fkk dem til en riktig finfin pris! Hurra!!! :hoppe: Nå kan jeg gå 30 friskt i møte.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg leker gartner! :hoppe:

7 sibirkornell har måttet bøte med livet for meg og min spade. De har en soppsykdom,og er dødsdømte, desverre. Føler meg som verdens tøffeste Muskel-BlomsterFinn akkurat nå! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hilsen fra Nottingham her! Har ikke funnet verken men in tights eller sheriffen, men er fortsatt ved godt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: Hallais ,du Sheriffens Kvinne! :sjarmor:

Det er godt du er ved godt mot! Stå på,ett eller annet finner du ,garantert! :)

Håper du koser deg der borte!

Nå har jeg drept 9 kornell...and counting....jeg gir meg IKKE! Ligger på alle fire iog graver,klipper,lemper og drar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Har gitt meg for i dag. 11 helsikes korneller igjen å grave opp- men til å være første dag med graving må jeg bare si meg fornøyd. Nå skal jeg spise noe møl,og så skal jeg sløkke foran tven. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sliiiiteeeeeeeen! :grine:

Masse folk og masse styr på jobb,og nå er jeg gåen i ryggen og i føttene. Prøvde meg litt ute i hafen-angrep en kornell,men måtte bare gi opp, jeg hadde rett og slett ikke noe energi igjen.

Nå skal jeg gumle sjokkis og se på tv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Hallo, Sunnis! :klem:

Våken igjen! :hoppe:

Sovna på sofaen og våkna av syngende O på vei ut i hagen. Han er bra søøøøt når han tasser rundt og gjør ting og tang. :hjerte:

Nå har jeg lyst på...........egentlig noe pervo/kebabmat,men sånn skal det ikke gå....hmmmm.......får se hva vi har i kjøleskapet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...