Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Så flink du er som får gjort så mye hjemme med en sånn ekkel forkjølelse på gang! :klappe::klappe:

Håper vovven hadde klarte å gjøre alt som gjøres måtte maks 100m fra inngangsdøra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Takk skal du ha, Gika. Hunden var heldigvis "fornuftig" (eller trengende), og gjorde tingene sine rimelig kjapt etter at vi hadde kommet oss ut. Ble ganske fornærma da hun skjønte at det ikke ble noe leking etter turen,men sånn er bare verden av og til. ;)

Tror jeg har drukket tre liter kald peppermyntete nå, så ingen kan komme og si at jeg ikke prøver å bli frisk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du er forkjølet? Det kan jo være iltre or- og hasselpollen som kaster seg over deg. Det er tida for sånt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Oooooiiiii...vil ikke være pollenallergisk! Men jeg er jo allergisk mot støv,og det kan jo kanskje ha noe av de samme fellesnevnerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jeg er hjemme i dag,jeg. :sjenert:

Snørrer og nyser og hoster og slimer,så det er nok like greit jeg ikke er i nærheten av noen kunder-de hadde nok syntes jeg var relativt motbydelig. :forvirret:

O fikk litt fnatt i sted da jeg påpekte at jeg ikke hadde prinsessesko. "Du har jo flere par sko enn Griselda Marcos", sa han. Hvem dèt er,aner jeg ikke,men hun har sikkert prinsessesko,den heldiggrisen. :sur:

Nå hopper jeg under dyna igjen. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nok det var Imelda, og ikke Griselda.... Men hun hadde mange sko, ja. Her kan du lese litt om damen, -så kan du briefe med dine nyervervede kunnskaper etterpå ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå er jeg våken igjen,etter fjørti timers søvn .Føler meg som en uttørket sopp,som også er tett i nesa og hoster som et treskverk. Løøøøøvli feeeelin' :ironi:

Hun der Imelda var jammen meg litt av ei dame, Cata- "jernsommerfuglen", hihi, litt av et tilnavn. Jeg når nok aldri hennes nivå,verken skomessig eller på annet vis. ;)

Og ja, Sunnis,disse mennene sliter med å forstå behovet for prinsessesko. Tror de må ha en eller annen feilkobling oppi knotten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:klem: hei, jenter!

Ja,det er deilig å være seg selv igjen, og det er deilig å FØLE seg som seg selv også,for i dag er jeg myyyye friskere! :hoppe:

Har til og med vært utenfor døra,og det er ikke verst.

O tok meg med på Sponhuset for vaffelspising,og etterpå var vi på IntersportGiganten,hvor jeg fikk meg sportsbh,så nå har jeg tidenes struttepupper,og jeg hopper opp og ned innimellom for å se hvordan den funker. :)

Nå prøver jeg intenst å finne ut hva jeg vil ha til middag. Ingenting smaker noe særlig, det eneste jeg merker er forskjell i konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Takk for god klem, pusla :klem:

Nydelig vær her i dag, til tross for en litt teit vind. :hoppe:

Rips,påskeliljer og hekk slåss om å bli de neste til å springe ut,og småfåglarna sjunger som besatt. :)

Føler meg stadig bedre,til tross for nattlige hosteseanser, så jeg tror det går framover,og ikke nedover.Heldigvis.

Men smaksløkene mine er fortsatt godt begravd. Spiste smågodt mens vi så Narniafilmen i går,og det eneste jeg kjente var forskjell i konsistens. Ganske artig,det også. I dag har jeg lyst på kinamat,men skjønner ikke helt hva jeg skal med det, syltet som jeg er.Kinamat er godt,da. :sjenert:

Har tenkt å pakke vekk de mest vinterlige klærne og støvelettene i dag-nå kan det vel ikke bli kaldt og ufyselig mer,vel? Hmmm....kommer plutselig på noe om en ufyselig mai i fjor...men går på med ukuelig optimisme.

I morgen begynner "burs-måneden" min! Nå blir jeg snart 30! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Vi har vært på Peppes. :sjarmor: Sammen med 1000 andre,og halvparten av dem var små hylere i fotballtrøyer. :ler:

Og så har jeg pakket ut celloen Gabriel,som nå ligger på stua og suger til seg Mozart-toner fra nrk2. Tror han liker det. :hjerte:

Har bestemt meg for å kjøpe en halvkjip bue og komme igang med spillings igjen. Jeg er så glad i det hule trestykket,og han fortjener ikke å stå og tørke inn, over 100 år gammel som han er (det vet jeg,for inni den er det en lapp hvor det står at den ble reparert i København i 1899,så ihvertfall godt over 100, 150 ikke usannsynlig. :) Det er en erværdig eldre herre jeg har. ;)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå er det straks mai, og min berømte måned (ja,for jeg har jo nettop mast om det...), så da er det på tide med en enda mer sommerlig avatar! Roooosa og fiiin! :hoppe:

Og for dem som ikke ser det, så er det innsiden av en rhododendronblomst. Nå er det ikke lenge til hele Bergen er et hav av rhododendron....

*savne Bergen* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Sweety :klem:

1 Mai i dag :hoppe::hoppe::hoppe:

Man kan jo bli lykkelig bare av den grunn ikke sant?

Om litt skal jeg på tur med venninda mi og verdens søteste lille valp!

Ha en fin dag da søta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...