Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

:sur: Du har smittet meg med netthandelviruset....

Etter å ha lest om dine vellykkede kjøp har jeg kikket meg rundt og nå har jeg "oppdaget" ebay. Masse fine dongeribukser der som til og med kunne passet meg - og som er billige, selv med frakt.

Men jeg har i grunnen bukser (og andre klær) så det greier seg akkurat nå.

*holder fram visa og mastercard i beste "vik-fra-meg" stil*

:ler:

Sånn er det å være lett påvirkelig.

Må visst lese "shopoholiker-bøkene" en gang til ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Nå er det bursdagsfest for Pinny i boka! Tørkede griseører og bokser med leverpostei til alle! :gratulerer::smilyblomst::bursdag::gave::perebrus:

*eller kaker og brus til de som ikke liker griseører og/eller leverpostei* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!! :perebrus::bursdag:

Nå har mora til O vært her på kake og namnam,og Pinny har holdt show med gavene sine....jeg er trøtt i hodet og i kroppen.

*flink lou har vært på lang joggetur i dag* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*fri for vin*

Festen er slutt!

Eventuelt blir det nachspiel hos Sun Mei hvis hun har noe i barskapet, og dansbar musikk i cd-hylla. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke dansbar musikk i cd-hylla (altfor glad i slowdance :sjarmor: )

Men jeg har dansbar musikk på laptopen :)

Verre med barskapet tror jeg. Der er det nok bare gubbens cognac :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nydusjet og halvsøvnig....Var så gåen i korsryggen etter å ha stått i hele dag, at jeg la meg på "chaiselongen" da jeg kom hjem fra jobb. Sovna tvert....

:sjenert:

Har vært veldig mye folk og mye styr i dag, så det så. :)

Og så har det vært snøsmeltervær- jeg kan formelig SE hvordan skavlene synker sammen og gir etter for vårpresset. Yeah! Endelig tar de til vett! :hoppe:

Nå venter jeg bare på at den trofaste arbeidsmannen O skal komme hjem fra jobb, sånn at vi får mekka noe middag. Er håpløst å lage mat før han ER her, for man vet aldri helt når han kommer til å dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt seint ute, men bedre sent enn aldri, sant!?

GRATULERER MED DAGEN TIL PINNY!!!

:blomst:

...og selvsagt en klem til deg, lillelou!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: til den nybakte mammaen. :)

På tide å hente fram denne, etter noen dager forfall... :sjenert:

I dag har jeg tenkt meg til byen: På biblioteket for å finne påskelitteratur, og så bare traske litt rundt. Kjenne sola varme, føle på våren....*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol??? Hva er det for noe? :klø:

Det lurer jeg også på :grine: .

Påskebøker ja, det er deilig å ha tid til å lese litt. Jeg har iallefall nok bøker å velge i, selvom det er lite krim.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hi, girls!

Sol er en sånn rund , gul dings som er på himmelen innimellom, og som er ganske varm og deilig,og smelter snø. Ikke gråt, jeg har lest at den kommer nedover til dere og blir der hele påsken. :)

Nå har vi spist middag (ja,jeg ser matlagingsprogram på svensk tv...) :sjenert:

Det var faktisk riktig så godt- deilig mat på en torsdagskveld hvor O har slitt seg ut med å jobbe, og jeg har slitt meg ut med å shoppe. :sjenert:

Handla bursdagsgave til en venninne som har 30årsdag i påsken, og jammen meg fant jeg ikke et lækkert skjørt og et par rosa Converse med blondemønster til meg selv...Skitt la gå om fjørti tusen fjortiser har de skoene, de var knall uansett! :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*leter*

Finner ikke "mosegroddsmiley" og nå føler jeg meg gammel og mosegrodd for alvor. Hva er Converse? Dvs. jeg regner med at det er sko, men åpenbart noen jeg er for gammel til å kjenne igjen.

Jo, alderen innhenter meg... Ojjj, den har kanskje passert meg alt? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:ler: Converse er basketballsko , Cata. Tror ikke du trenger å ta det at du ikke visste hva det var som et aldringstegn, for det er ikke mer enn et par år siden jeg ble blant de "opplyste" selv. :)

Jeg er en skikkelig skranglekjerring i dag...det vil si, eggstokkene mine skrangler som besatt og roper "Befrukt! Befrukt!" Jeg er millimetre unna å bare fly på O og røske av han rubb og stubb.... :rodme::humpe:

Tok meg en skikkelig joggetur,og det hjalp heldigvis litt. Følte meg som en kokt falukorv da jeg kom hjem, for det var lite energi å hente i dag, men motivasjonen er der fortsatt,heldigvis.Enn så lenge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...