Gå til innhold

Tjenesten jeg bestilte hos frisøren ble ikke rett, hun farget håret mitt! Tapt noen tusen 😔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har jo fått en helt annen farge, enn hva du "bestilte" 

Hadde helt klart klaget, og fått de til å ordne det

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AprilLudgate skrev (1 time siden):

Bare meg igjen - asså, resultatet er kjempefint.

Og korrigering nå sliter noe sykt på håret!

Så jeg hadde heller vasket jevnlig med head and shoulders til du trenger en ny runde uansett. 

fikk tenkt meg om nå og enig ! ❤️ ny farge vil slite/ ødelegge håret mer.. 😔 Hva med en mini glans/glansvask? det er trygt for håret ts🙂.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (2 minutter siden):

Jupp.. 🥺 Nå syns jeg du ble fantastisk vakker, men forstår problemet ! Det viktigste er vel at er er fornøyd når du går ut døra så forstår ikke hvorfor hun er steil som du sier , hun er ikke villig å møte deg på halvveien eller noe ? hun mener du skal betale alt selv om du er misfornøyd som kunde? 😔

Nei, hun ville jeg skulle komme tilbake og sette i noen lyse striper. Men jeg ønsker ikke gule eller oransje undertoner!… håret har allerede en rød undertone!! 🙀 Jeg vil ha fargen vekk vekk vekk!!! Jeg har ikke tillit til hun mer. Jeg har vært grei å spør om  prisavslag, men jeg burde ikke betalt i det hele tatt!

Anonymkode: 1c942...465

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (1 minutt siden):

fikk tenkt meg om nå og enig ! ❤️ ny farge vil slite/ ødelegge håret mer.. 😔 Hva med en mini glans/glansvask? det er trygt for håret ts🙂.. 

Ja, men hun får bare kjølet eller varmet nåværende skala dessverre.

Så her må det nok renseshampo et par måneder+ avfarging etterhvert og SÅ balayage. 
 

Skjønner TS er 🫠

 

MEN, det positive er st dette skjedde før sommeren - man får litt hjelp av sola for lysning av kjemisk hårfarge. 
 

Så ikke caps i sommer 🥶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, hun ville jeg skulle komme tilbake og sette i noen lyse striper. Men jeg ønsker ikke gule eller oransje undertoner!… håret har allerede en rød undertone!! 🙀 Jeg vil ha fargen vekk vekk vekk!!! Jeg har ikke tillit til hun mer. Jeg har vært grei å spør om  prisavslag, men jeg burde ikke betalt i det hele tatt!

Anonymkode: 1c942...465

Forstår ! for å være djevels advokat så  er det jo en god ting at hu er villig å rydde opp gratis, men når du ikke ønsker dette bør du som minimum få et godt prisavslag mener jg 😉 Det hadde vært å møtes på halvveien, men hvis hu er sta så tror jg desverrre ikke du kommer noe vei annet enn skrive anmeldelse online slik noen allerede har nevnt. 

edit - penger tilbake mener jg selvsagt siden du allerede har betalt ! 🙈

Endret av Sofie Maria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (2 minutter siden):

fikk tenkt meg om nå og enig ! ❤️ ny farge vil slite/ ødelegge håret mer.. 😔 Hva med en mini glans/glansvask? det er trygt for håret ts🙂.. 

Jeg kommer nok til å vaske håret med head and shoulder til flaska er tom, jeg kjøpte balsam i head and shoulder og! Full pakke 🤭Men jeg drar til timen på mandag og høre hva frisørene sier, så tar jeg det derfra! Kanskje de har en mild vask som fjerner mye av fargen uten å slite for mye på håret, og så vil jeg vise fargen jeg hadde før heksa 🧙‍♀️farget håret mitt! Kanskje frisøren kan ta i en glansvask eller noe 🤷‍♀️ Jeg vil bare ha mest mulig lik minnesten farge igjen, ellers må jeg sikkert ta foliestriper /babylights eller noe. 

Anonymkode: 1c942...465

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofie Maria skrev (2 minutter siden):

Forstår ! for å være djevels advokat så  er det jo en god ting at hu er villig å rydde opp gratis, men når du ikke ønsker dette bør du som minimum få et godt prisavslag mener jg 😉 Det hadde vært å møtes på halvveien, men hvis hu er sta så tror jg desverrre ikke du kommer noe vei annet enn skrive anmeldelse online slik noen allerede har nevnt. 

edit - penger tilbake mener jg selvsagt siden du allerede har betalt ! 🙈

Hun burde ikke betale noe særlig for det der. Farging sliter på håret. Det er ikke noe å betale for å få ødelagt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (2 minutter siden):

Hun burde ikke betale noe særlig for det der. Farging sliter på håret. Det er ikke noe å betale for å få ødelagt hår.

Men TS ønsket jo selv farge ? eller har jg misforstått noe ? 😉 bare at fargen ble feil for ts og det er jo veldig trist/ dumt ! 

Endret av Sofie Maria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (1 minutt siden):

Men TS ønsket jo selv farge ? eller har jg misforstått noe ? 😉 bare at fargen ble feil for ts og det er jo veldig trist/ dumt ! 

Ikke bare feil for ts, den ER helt feil. Det er jo en helt annen farge. Å be om kald askeblondt er noe helt annet enn rødt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (3 minutter siden):

Forstår ! for å være djevels advokat så  er det jo en god ting at hu er villig å rydde opp gratis, men når du ikke ønsker dette bør du som minimum få et godt prisavslag mener jg 😉 Det hadde vært å møtes på halvveien, men hvis hu er sta så tror jg desverrre ikke du kommer noe vei annet enn skrive anmeldelse online slik noen allerede har nevnt. 

edit - penger tilbake mener jg selvsagt siden du allerede har betalt ! 🙈

Det som er litt artig er frisøren jeg skal til på mandag har deltatt i «konkurranse frisør» og har vunnet i NM, nå er han dommer og er daglig leder for frisørsalongen. Jeg vil selvfølgelig si hvilke frisør jeg var til forrige mandag hvis han spør! 😄👍👍

Anonymkode: 1c942...465

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (Akkurat nå):

Ikke bare feil for ts, den ER helt feil. Det er jo en helt annen farge. Å be om kald askeblondt er noe helt annet enn rødt!

Det har jg skjønt for lengst, men utenom at fargen ble feil så ble det jo «bra « på en måte 🤷‍♀️? Aka hu ser bra ut, men helt feil farge 👍🏻👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (3 minutter siden):

Men TS ønsket jo selv farge ? eller har jg misforstått noe ? 😉 bare at fargen ble feil for ts og det er jo veldig trist/ dumt ! 

Nei, jeg ville ha min egen farge som syns på bilde med slett hår.. men jeg hadde bestilt balayage! 🙂

Anonymkode: 1c942...465

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det som er litt artig er frisøren jeg skal til på mandag har deltatt i «konkurranse frisør» og har vunnet i NM, nå er han dommer og er daglig leder for frisørsalongen. Jeg vil selvfølgelig si hvilke frisør jeg var til forrige mandag hvis han spør! 😄👍👍

Anonymkode: 1c942...465

Hehe, det er gøy! Blir spennende for deg å høre hva han mener om hele situasjonen 😉 Min fotperson var veldig tydelig at person nr 1 har gjort feil 😔😔.. Så irriterende når sånne ting skjer !! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg ville ha min egen farge som syns på bilde med slett hår.. men jeg hadde bestilt balayage! 🙂

Anonymkode: 1c942...465

åja beklager ! jeg farger håret så si aldri så jg trodde baylage var en type farge eller noe sånt .. 🙈😉 er det striper da, ikke full farge liksom ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet ble i alle fall superfint! Men jeg skjønner ønsket om å være nærmere sin naturlige farge, selv om det ble pent. 

Anonymkode: 609c5...ae3

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Resultatet ble i alle fall superfint! Men jeg skjønner ønsket om å være nærmere sin naturlige farge, selv om det ble pent. 

Anonymkode: 609c5...ae3

Ja , er dette jeg tenker også ❤️😉👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Resultatet er myyye finere enn hva du egentlig ønsket. 
Jeg kommer til og ta med etterbilde av deg til frisøren så jeg kunne fått mitt hår akkurat likedan. 

Anonymkode: ea5de...4d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket bilde er deg og hvilket er bildet du viste frisøren?

Anonymkode: 802df...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (28 minutter siden):

Hehe, det er gøy! Blir spennende for deg å høre hva han mener om hele situasjonen 😉 Min fotperson var veldig tydelig at person nr 1 har gjort feil 😔😔.. Så irriterende når sånne ting skjer !! 

Vi går iallfall ikke tilbake til disse engang til !!

Anonymkode: 1c942...465

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei, jeg ville ha min egen farge som syns på bilde med slett hår.. men jeg hadde bestilt balayage! 🙂

Anonymkode: 1c942...465

Så hun farget ditt naturlige hår i rødtoner og deretter stripet lyst balayage? Du ville kun ha lyst balayage og ikke at hun endret på den naturlig hårfargen din i bunnen? Sa hun ikke noe om dette før hun begynte å farge? 

Anonymkode: 802df...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...