Gå til innhold

Tjenesten jeg bestilte hos frisøren ble ikke rett, hun farget håret mitt! Tapt noen tusen 😔


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Alle vil så klart stole på frisør som fagfolk bør være, klare til å gjøre håret finere. Jeg tenkte det var kjempelurt å forberede meg til frisørtimen, så derfor sendte jeg referansebilder av farge og balayage jeg likte så godt med spell til hun.  Jeg hadde et klart bilde i hodet av hvordan jeg ønsket å se ut når jeg var ferdig på mandag. Når jeg fikk se meg selv i speilet på slutten av timen så fikk jeg en klump i magen og tenkte litt for meg selv: «Å nei, det var ikke dette jeg skulle ha». Jeg synes kanskje det var ubehagelig å si ifra akkurat da hun virke å være så glad. Ikke så vanskelig å se på bildene tjenesten jeg bestilte ikke ble rett. Vet jeg står ikke uten rettigheter, og jeg vil egentlig få refundert tjenesten.. men jeg har vært grei å spør om prisavslag istedenfor. Men hun er steil. 
Nå skal jeg til annen frisør på mandag og få fikset håret, og det blir en ekstra utgift for meg. 😣
På bildet vil dere se mitt hår før behandlingen og etterpå + ønsker balayage/farge med spell.

1EE7091A-0FB5-43F5-B1B8-2FF05444F9F9.jpeg

C9CCA0D6-B040-4B16-B89C-504B6FE51C69.jpeg

Anonymkode: 1c942...465

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det ble fint, jeg! Men, om du ikke ble fornøyd...Hvorfor betalte du da? Jeg ville sagt "Nei, du må fikse det her og nå". For mange blir misfornøyd, men bare svelger og går. 

Anonymkode: f513a...a3d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Synes det ble fint, jeg! Men, om du ikke ble fornøyd...Hvorfor betalte du da? Jeg ville sagt "Nei, du må fikse det her og nå". For mange blir misfornøyd, men bare svelger og går. 

Anonymkode: f513a...a3d

Huff jeg betalte 2200,-  Nei, jeg tør ikke å gå tilbake til hun fordi hun ville sette inn noen striper og jeg er redd hva mer hun kan finne på. Jeg vil ha en avfarging + korrigering og det var hun negativ til.
Jeg har snakket med andre frisører og alle sier det samme, fargen er for mørk i bunn og det der hun laget på meg er ikke en balayage! Jeg skal til en annen frisør i neste uke, så det hadde vært gildt om frisøren hadde gitt meg prisavslag siden det blir en ekstra kostnad.
- Takk, kjekt du syns håret ble fint! .. trøst å få høre når jeg er nødt å gå med det. ☺️Frisørene jeg skal til nå er konkurranse frisører og har vunnet i NM, så det høres lovende ut å få komme til de. 🙏💕

Anonymkode: 1c942...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Huff jeg betalte 2200,-  Nei, jeg tør ikke å gå tilbake til hun fordi hun ville sette inn noen striper og jeg er redd hva mer hun kan finne på. Jeg vil ha en avfarging + korrigering og det var hun negativ til.
Jeg har snakket med andre frisører og alle sier det samme, fargen er for mørk i bunn og det der hun laget på meg er ikke en balayage! Jeg skal til en annen frisør i neste uke, så det hadde vært gildt om frisøren hadde gitt meg prisavslag siden det blir en ekstra kostnad.
- Takk, kjekt du syns håret ble fint! .. trøst å få høre når jeg er nødt å gå med det. ☺️Frisørene jeg skal til nå er konkurranse frisører og har vunnet i NM, så det høres lovende ut å få komme til de. 🙏💕

Anonymkode: 1c942...465

Bare meg igjen - asså, resultatet er kjempefint.

Og korrigering nå sliter noe sykt på håret!

Så jeg hadde heller vasket jevnlig med head and shoulders til du trenger en ny runde uansett. 

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (11 minutter siden):

Bare meg igjen - asså, resultatet er kjempefint.

Og korrigering nå sliter noe sykt på håret!

Så jeg hadde heller vasket jevnlig med head and shoulders til du trenger en ny runde uansett. 

Jeg vasket med head and shoulders i dag, jeg fikk bort noe av fargen.. men jeg er fortsatt veldig mørk i håret. 🫣 

 

Anonymkode: 1c942...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes resultatet er veldig fint!

Anonymkode: 6ef8b...d7c

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

 

Alle vil så klart stole på frisør som fagfolk bør være, klare til å gjøre håret finere. Jeg tenkte det var kjempelurt å forberede meg til frisørtimen, så derfor sendte jeg referansebilder av farge og balayage jeg likte så godt med spell til hun.  Jeg hadde et klart bilde i hodet av hvordan jeg ønsket å se ut når jeg var ferdig på mandag. Når jeg fikk se meg selv i speilet på slutten av timen så fikk jeg en klump i magen og tenkte litt for meg selv: «Å nei, det var ikke dette jeg skulle ha». Jeg synes kanskje det var ubehagelig å si ifra akkurat da hun virke å være så glad. Ikke så vanskelig å se på bildene tjenesten jeg bestilte ikke ble rett. Vet jeg står ikke uten rettigheter, og jeg vil egentlig få refundert tjenesten.. men jeg har vært grei å spør om prisavslag istedenfor. Men hun er steil. 
Nå skal jeg til annen frisør på mandag og få fikset håret, og det blir en ekstra utgift for meg. 😣
På bildet vil dere se mitt hår før behandlingen og etterpå + ønsker balayage/farge med spell.

1EE7091A-0FB5-43F5-B1B8-2FF05444F9F9.jpeg

C9CCA0D6-B040-4B16-B89C-504B6FE51C69.jpeg

Anonymkode: 1c942...465

Fargen er utrolig ulik på de to bildene av ditt hår. På de små bildene ser fargen relativt lik ut som det du bestilte, mens det nederste ser håret rødt ut? Det er vel ikke mulig å få til en balayage uten å stripe/lysne håret? På de små bildene var ikke håret stylet, håret ser veldig annerledes ut når det er stylet/bølget, da kommer nyansene mye mer frem. Veldig kjedelig at du er misfornøyd, men du burde si fra med en gang. Frisører pleier ikke å gi penger tilbake, men tilby korrigerende behandling. Dyktige frisører trenger ikke å avfarge hår, de legger inn striper og korrigerer fargepigmenter med skyll. 

Anonymkode: 86c35...0f0

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Synes resultatet er veldig fint!

Anonymkode: 6ef8b...d7c

Hyggelig du syns du! Men jeg betalte masse penger for noe jeg ikke hadde bedt om og jeg hadde spart ut min hårfarge og hun farger meg mørk, så selv om det ble fint så er jeg fortvilet og lei meg. Jeg skulle gjerne brukt de pengene en annen plass slik at jeg hadde hatt min egen hårfarge og balayage da! Jeg har alltid hatt foliestriper før og jeg ville prøve min egen farge for første gang på mange mange år. Om 5 år er jeg 50 år og engang i tida vil jeg bli grå i håret! Så jeg hadde gledet meg til min egen hårfarge , ingen folie, bare litt spell i håret. Nå er jeg bruk i håret og vil få ettervekst! 😔

Anonymkode: 1c942...465

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

 

Alle vil så klart stole på frisør som fagfolk bør være, klare til å gjøre håret finere. Jeg tenkte det var kjempelurt å forberede meg til frisørtimen, så derfor sendte jeg referansebilder av farge og balayage jeg likte så godt med spell til hun.  Jeg hadde et klart bilde i hodet av hvordan jeg ønsket å se ut når jeg var ferdig på mandag. Når jeg fikk se meg selv i speilet på slutten av timen så fikk jeg en klump i magen og tenkte litt for meg selv: «Å nei, det var ikke dette jeg skulle ha». Jeg synes kanskje det var ubehagelig å si ifra akkurat da hun virke å være så glad. Ikke så vanskelig å se på bildene tjenesten jeg bestilte ikke ble rett. Vet jeg står ikke uten rettigheter, og jeg vil egentlig få refundert tjenesten.. men jeg har vært grei å spør om prisavslag istedenfor. Men hun er steil. 
Nå skal jeg til annen frisør på mandag og få fikset håret, og det blir en ekstra utgift for meg. 😣
På bildet vil dere se mitt hår før behandlingen og etterpå + ønsker balayage/farge med spell.

1EE7091A-0FB5-43F5-B1B8-2FF05444F9F9.jpeg

C9CCA0D6-B040-4B16-B89C-504B6FE51C69.jpeg

Anonymkode: 1c942...465

Bare for å bekrefte : du er nederste bilde, lilla ish farge med mønster på skjorta? Jeg syns det ble superfint og mye bedre enn «bestillingen « 😉👍🏻.. 

men på samme tid skjønner frustrasjonen din! Jg har vært lik situasjon angående fotterapeut denne uka, jeg måtte bestille en ny fotperson etter nr 1 gjorde meg sårfot.

Hun hadde rett å slett filt skeivt og tatt bort for mye hud .. Jeg har veldig lyst å få pengene tilbake, men er som deg- litt konfliktsky og jg orker ikke skape drama🙄.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fargen er utrolig ulik på de to bildene av ditt hår. På de små bildene ser fargen relativt lik ut som det du bestilte, mens det nederste ser håret rødt ut? Det er vel ikke mulig å få til en balayage uten å stripe/lysne håret? På de små bildene var ikke håret stylet, håret ser veldig annerledes ut når det er stylet/bølget, da kommer nyansene mye mer frem. Veldig kjedelig at du er misfornøyd, men du burde si fra med en gang. Frisører pleier ikke å gi penger tilbake, men tilby korrigerende behandling. Dyktige frisører trenger ikke å avfarge hår, de legger inn striper og korrigerer fargepigmenter med skyll. 

Anonymkode: 86c35...0f0

Ja, sant! Fargen på bilde med balayage er ganske lik min på bilde med slett hår. Jeg sendte de to bildene til frisøren forrige helg slik at hun kunne få se hvilke balayage jeg ønsket meg. Hvilte spell, ikke nødvendigvis bølgene. 
Jeg er helt enig med deg! Jeg syns også resultatet /nederst bilde håret ser rødt ut. Jeg har en oransje, rød undertone i den brune fargen hun har farget. 😣😣 

Gjøres ikke tjenesten rett kan man kreve prisavslag eller ikke betale i det hele tatt. 

Anonymkode: 1c942...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er aldeles nydelig på håret, men jeg forstår absolutt frustrasjonen din mht egen hårfarge og ettervekst. Du har ikke fått det du betalte for, og frustrasjonen er berettiget. Jeg håper de andre frisørene finner en løsning du er fornøyd med, og til en fornuftig pris. 

Anonymkode: b134e...764

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (4 minutter siden):

Bare for å bekrefte : du er nederste bilde, lilla ish farge med mønster på skjorta? Jeg syns det ble superfint og mye bedre enn «bestillingen « 😉👍🏻.. 

men på samme tid skjønner frustrasjonen din! Jg har vært lik situasjon angående fotterapeut denne uka, jeg måtte bestille en ny fotperson etter nr 1 gjorde meg sårfot.

Hun hadde rett å slett filt skeivt og tatt bort for mye hud .. Jeg har veldig lyst å få pengene tilbake, men er som deg- litt konfliktsky og jg orker ikke skape drama🙄.. 

Huff! Du skal ikke ha vondt etter behandlingen, du kan jo prøve å ringe og si de filte skeivt og det gjør vondt! Spør om de kan hjelpe deg, så sier du «jeg skal vel ikke betale noe ekstra for dette» …. De vil helt sikkert si du skal få slippe og betale noe ekstra! Er de vanskelig, så sier du vil ha refundert timen og pengene tilbake. 
Ok, jeg skjønner deg veldig godt! De har kanskje en hjemmeside eller på fb? Du kan jo sende en melding til de og skrive hvem du var hos, så forklar problemet! 

Anonymkode: 1c942...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Huff! Du skal ikke ha vondt etter behandlingen, du kan jo prøve å ringe og si de filte skeivt og det gjør vondt! Spør om de kan hjelpe deg, så sier du «jeg skal vel ikke betale noe ekstra for dette» …. De vil helt sikkert si du skal få slippe og betale noe ekstra! Er de vanskelig, så sier du vil ha refundert timen og pengene tilbake. 
Ok, jeg skjønner deg veldig godt! De har kanskje en hjemmeside eller på fb? Du kan jo sende en melding til de og skrive hvem du var hos, så forklar problemet! 

Anonymkode: 1c942...465

Jeg kunne selvsagt valgt å bestille ny time og satse på at hun «ryddet opp» men tok rett å slett ikke sjansen hu skulle fucke det enda mer opp ! 🙄🤷‍♀️ Hadde det vært ei frisør eller lignende ville jg def gjort det, men dette er føttene mine liksom , de gror  ikke tilbake igjen 😔😜 jeg valgte bestille hos en annen og hu har ryddet opp ,  men måtte da selvsagt da betale dobbelt opp noe som er irriterende ! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofie Maria skrev (Akkurat nå):

Jeg kunne selvsagt valgt å bestille ny time og satse på at hun «ryddet opp» men tok rett å slett ikke sjansen hu skulle fucke det enda mer opp ! 🙄🤷‍♀️ Hadde det vært ei frisør eller lignende ville jg def gjort det, men dette er føttene mine liksom , de gror  ikke tilbake igjen 😔😜 jeg valgte bestille hos en annen og hu har ryddet opp ,  men måtte da selvsagt da betale dobbelt opp noe som er irriterende ! 

 

Jeg føler det sånn med hun frisøren, jeg er redd hun skal fucke håret mitt enda mer til. 😒 .. fordi jeg sendte bilder til hun i god tid på forhånd og jeg var tydelig når jeg kom dit på mandag! Hun går ut å mikser, og jeg stoler så klart på hun! Skulle ønske jeg kunne spolt noen dager tilbake i tid! 🥰

Ja, du gjør akkurat som meg, å bestiller ny time hos noen andre..  👍 vi har vært uheldige begge to! Det er forferdelig frustrerende å må punge ut dobbelt så mye!! 

Anonymkode: 1c942...465

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en totalt helt annen farge. Skjønner deg godt jeg, ts. Kan du ikke klage til sjefen hennes? Eller legg igjen en dårlig review så du får advart andre mot å bruke den frisøren. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg føler det sånn med hun frisøren, jeg er redd hun skal fucke håret mitt enda mer til. 😒 .. fordi jeg sendte bilder til hun i god tid på forhånd og jeg var tydelig når jeg kom dit på mandag! Hun går ut å mikser, og jeg stoler så klart på hun! Skulle ønske jeg kunne spolt noen dager tilbake i tid! 🥰

Ja, du gjør akkurat som meg, å bestiller ny time hos noen andre..  👍 vi har vært uheldige begge to! Det er forferdelig frustrerende å må punge ut dobbelt så mye!! 

Anonymkode: 1c942...465

Jupp.. 🥺 Nå syns jeg du ble fantastisk vakker, men forstår problemet ! Det viktigste er vel at er er fornøyd når du går ut døra så forstår ikke hvorfor hun er steil som du sier , hun er ikke villig å møte deg på halvveien eller noe ? hun mener du skal betale alt selv om du er misfornøyd som kunde? 😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville klaget til salongen og krevd at noen andre fikset det. Jeg har fått penger tilbake fra frisørklipp en gang, men da var det klipt for kort og det kunne ikke fikses. 

Anonymkode: 3ad81...608

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (4 minutter siden):

Det er jo en totalt helt annen farge. Skjønner deg godt jeg, ts. Kan du ikke klage til sjefen hennes? Eller legg igjen en dårlig review så du får advart andre mot å bruke den frisøren. 

Det er hun som er daglig leder og som eier salongen. Ja, kanskje ikke så dumt å legge igjen en review. 🙌🏻

Anonymkode: 1c942...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg føler det sånn med hun frisøren, jeg er redd hun skal fucke håret mitt enda mer til. 😒 .. fordi jeg sendte bilder til hun i god tid på forhånd og jeg var tydelig når jeg kom dit på mandag! Hun går ut å mikser, og jeg stoler så klart på hun! Skulle ønske jeg kunne spolt noen dager tilbake i tid! 🥰

Ja, du gjør akkurat som meg, å bestiller ny time hos noen andre..  👍 vi har vært uheldige begge to! Det er forferdelig frustrerende å må punge ut dobbelt så mye!! 

Anonymkode: 1c942...465

Støtter @Motelvibes i at det er innafor å legge ut en høflig, men negativ review på Trustpilot/Facebook.

Si som det er:

- Tydelig og klar bestilling med bilder, førsituasjon var din naturlige hårfarge og du ønsket ikke gå mørkere.

- Du får en mørk brun bunnfarge, striper som av andre frisører omtales som noe annet enn balayage - og en gloss som gir en whiff of kald lys indigotendens.

At resultatet var pent gjort om dette var det man ønsket, men nå har du brukt endel år på å gro ut til naturlig hårfarge- og må bruke tusenvis av kroner over lang tid for å få det rettet opp. 
 

Og så noe rundt korrespondansen- at frisøren ikke var villig til å a/b/c. 

Anonymkode: 067ec...6cd

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Støtter @Motelvibes i at det er innafor å legge ut en høflig, men negativ review på Trustpilot/Facebook.

Si som det er:

- Tydelig og klar bestilling med bilder, førsituasjon var din naturlige hårfarge og du ønsket ikke gå mørkere.

- Du får en mørk brun bunnfarge, striper som av andre frisører omtales som noe annet enn balayage - og en gloss som gir en whiff of kald lys indigotendens.

At resultatet var pent gjort om dette var det man ønsket, men nå har du brukt endel år på å gro ut til naturlig hårfarge- og må bruke tusenvis av kroner over lang tid for å få det rettet opp. 
 

Og så noe rundt korrespondansen- at frisøren ikke var villig til å a/b/c. 

Anonymkode: 067ec...6cd

Ble anonym 🤷‍♀️

Hadde digget resultatet selv, men om jeg har også før brukt 2-3 år på å gro naturlig farge helt ut.

Og i det tilfellet hadde jeg blitt PISSFORBANNA om noen bare «Værsågod, 2 toner mørkere og en helt ny vibe».

 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...