MammaSarius Skrevet 5. februar 2006 #121 Del Skrevet 5. februar 2006 Skulle ønske jeg kunne å sy jeg! Og du, jeg kunne veldig gjerne tenkt meg link til blogg og se bilder av oppussing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #122 Del Skrevet 5. februar 2006 Har sendt deg en PM MammaSarius! Å sy er kjempegøy, har dere sett bildet jeg sydde til en liten venn i april i fjor? Bilde i galleriet Er et slikt jeg har startet på en til av, hadde jo stoffene liggende og manglet noe å gjøre en helg i høst. Er vel ca. halveis på det andre, så jeg skal nok gjøre det ferdig utover våren også. Er jo 50-50 sjanse for at jeg får brukt for det til min lille da! Ellers er planen å lage ett av de to øverste bildene på denne siden: http://www.brandywine-design.com/moonlight.htm Tipper det blir skog- og gårdsdelen av det til venstre, tror ikke jeg vil lage hele. Det med høne, hane og kylling lagde jeg til mamma i bursdagsgave i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 #123 Del Skrevet 5. februar 2006 Heisann Nå har jeg lest hele dagboka di, og det var skikkelig koselig! Gratulerer med en liten baby i magen. Det er jo bare en fantastisk tid du har i vente. Hver gang jeg leser om noen som er gravide så får jeg så lyst på stor mage igjen. ennå så dårlig jeg var sist. Men det er bare så unikt å oppleve en liten som sparker inni der, og ikke minst å oppleve fødselen. Ellers må jeg si jeg er imponert over sy ferdighetene dine altså. Utrolig lekkert det du hadde laget! Gleder meg til å komme tilbake her og lese mere i tiden framover! Kos deg med den voksende magen! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. februar 2006 #124 Del Skrevet 6. februar 2006 WOW! Jeg er så imponert over folk som er flinke til å sy... (Men når jeg tenker meg om er jeg ikke så verst til å strikke sjøl.) Hvis du vil begynne å sy noe kan du jo velge grønt? Jeg synes det er utrolig masse fine grønnfarger som er kjønnsnøytrale. Blir alltid rørt av å lese om UL-opplevelsene, blei det av din også! (Men på de folka som viste dere til feil ende av gangen!) Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 6. februar 2006 #125 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei Grooo Takk for hyggelige meldinger i dagboka mi! Det er alltid kos med nye fjes! Nå har jeg akkurat lest gjennom dagboka di, og vi er jo nesten like langt! Jeg "leder" med et par uker, men vi kan jo like gjerne ende opp med å føde omtrent samtidig. Vi vet heller ikke kjønn, og noen ganger er jeg enig med deg at det er litt dumt. Hadde vært koselig å vite litt mer om hvem turneren inni magen min er Har dere noen tanker om navn? fra Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #126 Del Skrevet 6. februar 2006 Navn har vi ikke mange tanker om ennå nei. Men jeg lånte faktis med meg den der diiigre navneboka fra ett bibliotek i dag. Hadde liksom en "plan" for noen år siden om at hvis vi fikk en datter skulle hun hete Kaja. Faren til mannen min het Kai, og han døde da mannen min var et par måneder gammel. Vi har ikke lyst til å kalle en eventuell gutt for Kai, men Kaja likte vi. Så flyttet vi hit for et års tid siden, og nærmeste nabo som vi deller innkjørsel med har ei jente på tre som heter Kaja... Dermed utgår den. I morgen skal jeg til legen igjen, sykmeldingen min går ut og det er uansett på tide med neste kontroll. Håper nesten det er noe galt med jernlagrene eller noe slikt, for nå VIL jeg bli i god form og komme meg i full jobb igjen. Forkjøelesen er nesten over, men jeg er fortsatt trett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 7. februar 2006 #127 Del Skrevet 7. februar 2006 Kjenner følelsen av å ville kjenne seg i form igjen! Blir lei av å føle at man ikke helt strekker til på jobb. Har sett små hint om at du liker giraffer, så et lite tips; fant en liten sparkebukse og små bomullsluer med giraffer på på H&M igår! Kjempenydelig! Er jo litt tidlig å kjøpe til barnet ennå, men jeg kjøpte en allikavel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 7. februar 2006 #128 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei Grooo! Er bare innom og leser litt i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #129 Del Skrevet 7. februar 2006 Ojsann, må ta en tur på H&M da skjønner jeg! Vært hos legen i dag, og han konkluderte nok en gang med at jeg "bare" er gravid. Fikk 50% sykmelding to uker til, for jeg tror jo muligens at jeg synes det virker som om jeg er på bedringens vei nå så vi skal ta en prat igjen om to uker ble vi enige om. Tantene der tok en ny runde med blodprøver og slikt da, men blodtrykket var "etter boka" og alt ellers var også som det skulle. Foreldrene mine var så snille og komme hit en tur i ettermiddag for å måke snø for oss. Jeg orker overhodet ikke slikt arbeid nå, og mannen er jo sykmeldt pga skulderen så han kan heller ikke måke snø. Kjempesnille foreldre jeg har! Nå: Knekkebrød, og så er det rett i seng. FØR åtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. februar 2006 #130 Del Skrevet 7. februar 2006 Stakkars lille jenta! Formen ikke tilbake enda? Er sliten selv, og venninna mi sammenlignet graviditet med fjellklatringsekspedisjon.. Dessuten trenger du nok litt ekstra krefter til å komme tilbake etter en forkjølelse. BTW: Katja er en god ide. Hvis du trenger navn "nummer to", så herm etter katten vår; Katja Krapyl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. februar 2006 #131 Del Skrevet 8. februar 2006 Begynner å skjønne at det å være gravid ikke er "bare" ja, jobbet et sted hvor det til stadighet var noen som var gravide, og ingen av dem jobbet fullt i graviditeten (og det var en rolig stillesittende kontorjobb. Men godt du føler deg bedre hvertfall Blir stillingen utlyst snart, eller drøyer de så lenge de kan og satser på at du kommer holder ut noen måneder til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. februar 2006 #132 Del Skrevet 8. februar 2006 Innom for en oppdatering bare... Håper formen er stigende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. februar 2006 Forfatter #133 Del Skrevet 8. februar 2006 Takktakk! Tror formen er stigende, jeg velger i alle fall å tro det helt til det motsatte er bevist Joda, vi drier og pusler med å skrive stillingsutlysning, regner med den blir sendt ut til uka. Spanandes! Jeg går jo ut i permisjon midt i juni, og litt overlapping må man ha så da er det ikke mye tid igjen. Var innom en stoffbutikk på vei hjem i dag, kjøpte noen lappestoffer til mitt nyeste prosjekt (konfirmasjonsgave til søstern) og 1,5 meter sjiraffpels fordi den var på salg. Aner ikke hva jeg skal bruke den til, men betalte bare 70 kr for den biten så jeg bare måtte! Nå har vi nettopp spist rød linsesuppe, nam-nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 9. februar 2006 #134 Del Skrevet 9. februar 2006 Godt å høre at formen er stigende. Satser på at du er frisk og rask om bare bittebitte litt nå Er så imponert over hvor flink du er til å sy. Skulle vært meg. Jeg har symaskin da, men det er en enkel sak. Bruker den bare til å sy rette sømmer. Straks et prosjekt involverer sømmer som svinger, da driter jeg i det Ha en fin dag, Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 9. februar 2006 #135 Del Skrevet 9. februar 2006 Innom med en og en Fru B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. februar 2006 #136 Del Skrevet 9. februar 2006 Var innom en stoffbutikk på vei hjem i dag, kjøpte noen lappestoffer til mitt nyeste prosjekt (konfirmasjonsgave til søstern) og 1,5 meter sjiraffpels fordi den var på salg. Aner ikke hva jeg skal bruke den til, men betalte bare 70 kr for den biten så jeg bare måtte! ← Giraff-sparkebukse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. februar 2006 #137 Del Skrevet 10. februar 2006 JA en sånn sparkebukse hadde jo kanskje vært tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 10. februar 2006 #138 Del Skrevet 10. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 10. februar 2006 #139 Del Skrevet 10. februar 2006 Du må jo seff bruke giraffpelsen til å sy et bilde med en giraff på! :D Fint å høre at du er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #140 Del Skrevet 10. februar 2006 I går var jeg masse kvalm *snufs* Men i dag er jeg "vanlig" igjen. Babyliten spreller rundt i magen nå, lurer nok på hvorfor jeg sitter her på denne stolen og lager små-små bankelyder hele tiden. Tipper han/hun snart får lære hva en pc er bare han kommer ut, hehe... Vi funderer hardt på å reise på en aldri så liten påskeferie, blir lenge til neste gang vi kan reise bort på en slik tur vi to. Til Glastow/Edinburgh kanskje? Har vært der mange ganger før, jeg vet... Men det er så koselig der, og jeg trenger nye sko. Og sko handler man kun på Deichmann Shoes i Glasgow, man er da ikke bibliotekar for ingenting!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå