Grooo Skrevet 20. november 2006 Forfatter #1121 Del Skrevet 20. november 2006 Juhu! Skal bli tante igjen i mai! Marie får enda et sjørøver-søskenbarn på Gjøvik Svømming i dag var helt konge! Hun er så tøff i vannet, spruter og plasker og styrer på, og ler masse. Det er skikkelig artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. november 2006 #1122 Del Skrevet 21. november 2006 Enda en sjørøver? Så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. november 2006 Forfatter #1123 Del Skrevet 21. november 2006 Ja, vi gleder oss masse! Propellen ble helt propell i går kveld da hun fikk høre om den nye sjørøveren, ville absolutt ikke sove... Nå har vi vært hos legen med henne og fått ham til å lytte på surklelyden i brystet, men han viste ikke helt hva det var. Det sitter ikke i lungene og lymfekjertlene er ikke hovne, så antagelig er det pga melka. Hun får jo bare morsmelk foreløpig, så det er ikke noe vi kan gjøre. Etter hvert må vi kanskje forberede oss på at hun er laktoseintolerant eller noe. Eller det kan gå helt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. november 2006 Forfatter #1124 Del Skrevet 21. november 2006 I dag har vi fått nytt gulv på soverommet, og håndklær, sengetøy og mannens arbeidstøy har flyttet inn i skapet på det nye vaskerommet! Her går det framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. november 2006 #1125 Del Skrevet 21. november 2006 Har endelig fått tid til å oppdatere meg på bæresjal praten i boka di. Jeg blir fristet... Må innom www.lotusbarn.com for å sjekke litt tror jeg. Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. november 2006 Forfatter #1126 Del Skrevet 21. november 2006 Bare hyggelig! Jeg handler fra http://www.vidunderbarn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. november 2006 #1127 Del Skrevet 22. november 2006 Nå tror jeg at jeg har vært inne på alle de norkse nettstedene som sleger Mei Tai. Føler det er det jeg har falt litt ned på, selv om det kanskje ikke er det mest ideelle med tanke på nyfødt.... Uansett: Sliter med å finne en som jeg synes er nøytral nok. Den beste jeg har funnet så langt er fra lotusbarn, og stoffet ser sånn ut. Men jeg er ikke helt fornøyd..... Ville gjerne hatt enda mørkere jeg da.... Får fortsette letingen, og skrik gjerne ut om du kommer over noe som du tror kan passe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 22. november 2006 #1128 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Nå tror jeg at jeg har vært inne på alle de norkse nettstedene som sleger Mei Tai. Føler det er det jeg har falt litt ned på, selv om det kanskje ikke er det mest ideelle med tanke på nyfødt.... Uansett: Sliter med å finne en som jeg synes er nøytral nok. Den beste jeg har funnet så langt er fra lotusbarn, og stoffet ser sånn ut. Men jeg er ikke helt fornøyd..... Ville gjerne hatt enda mørkere jeg da.... Får fortsette letingen, og skrik gjerne ut om du kommer over noe som du tror kan passe meg! ← Hva med denne? Hm. Nå så jeg at den var utsolgt. Men den er kjempefin! Endret 22. november 2006 av Rognebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1129 Del Skrevet 22. november 2006 Kan man ikke velge stoffer selv da? Altså enten kjøpe selv eller få dem til å skaffe det man vil ha? Vi har fått en nydelig meitai i posten i dag! Som Rognebær har sydd! Skal få tatt bilder i morgen, i dag var vi for opptatt med å løpe rundt og vise oss fram, så vi glemte det rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 22. november 2006 #1130 Del Skrevet 22. november 2006 Cord er litt kjipt iom at det er mottaker til alt mulig rusk. Jeg sydde en sort en, og klarer jeg-klarer du, Xavia til deg, Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #1131 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg sydde en sort en, og klarer jeg-klarer du, Xavia ← Men jeg eier ikke symaskin en gang.... ..... ..... Men det gjør søsteren min. Finnes det noe sted hvor jeg kan laste ned oppskrift/mønster som jeg kanskje kan sende til henne? Hun fikk symaskinen nå nettopp, og jeg vet hun har helt sydilla for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. november 2006 Forfatter #1132 Del Skrevet 23. november 2006 Mange oppskrifter/syprat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. november 2006 #1133 Del Skrevet 23. november 2006 Tusen takk Grooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 23. november 2006 #1134 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg driver og mai-thaier her hjemme (les:syr! ) Høres ut som du har nok prosjekter på gang Grooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. november 2006 #1135 Del Skrevet 23. november 2006 Må jo innom å hilse på en gang iblant. Så koselig med nytt tantebarn på vei. Blir morsomt for den lille propellen din det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. november 2006 Forfatter #1136 Del Skrevet 24. november 2006 Vi koser oss masse! 64,5 cm på femmånederskontrollen, og 7400 gram. Sprøytene gjorde ikke noe vondt, men hun har vært slapp og lei både onsdag ettermiddag, torsdag og i dag så noe var det nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. november 2006 Forfatter #1137 Del Skrevet 24. november 2006 Vi har fått oss en flott mei tai! Sydd av Rognebær her på forumet, byttet til oss mot noen silkebrokader som venninna mi har kjøpt med fra Kina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 24. november 2006 #1138 Del Skrevet 24. november 2006 Hun er vel et sjarmtroll, vel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. november 2006 Forfatter #1139 Del Skrevet 24. november 2006 Hehe, skikkelig godt bilde med blitzen midt i fleisen... *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #1140 Del Skrevet 25. november 2006 Vi har fått oss en flott mei tai! Sydd av Rognebær her på forumet, byttet til oss mot noen silkebrokader som venninna mi har kjøpt med fra Kina. ← KJEMPEFIIIIIIIN!!!! Så flink du er Rognis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå