Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2006 #81 Del Skrevet 27. januar 2006 God helg, sjiraff-vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #82 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg skrøt av å ha bestilt ny soda for noen uker siden, gjorde jeg ikke? Vi skulle vente 2-3 uker sa de, og når to og en halv uke hadde gått på onsdag ringte en dame fra Bohus og sa at "sorry, men det var tomt på lageret i Danmark så vi venter nå på nye sofaer som kommer med båt fra Kina. Det tar 10-12 uker." Jaha ja... Er glad i Kina og kinesiske ting jeg altså, men fy filler så lenge vi må vente da... Og salget er over de fleste steder, så det er ikke barebare å finne noe annet i steden heller så vi får nok bare vente-vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 28. januar 2006 Ny sofa skulle det såklart være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. januar 2006 #84 Del Skrevet 29. januar 2006 Grr.. Kjipt å vente i en evighet på ting. Er så utrolig irriterende! Hvorfor kunne man bare ikke si 10-12 uker først som sist? Kanskje du hadde sittet med en annen like pen sofa allerede (Har ventet på at stekeovn/micro skal bli fikset i over 1,5mnd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. januar 2006 #85 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) 10-12 uker? Da tror jeg at jeg hadde blitt rimelig grinete... Så du forresten newton i går? Det handlet om giraffer... Endret 30. januar 2006 av HildeSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 30. januar 2006 #86 Del Skrevet 30. januar 2006 Jeg ble ikke overrasket, men heller oppgitt over det med Bohus. Var mye på Bohus mens vi flyttet inn, og det var mye sånn tull med de, altså.... Kjempelange ventetider på masse. Og det var ikke sikkert at vi i det hele tatt fikk varen, for det kunne hende at de skulle slutte å produsere den og den sofaen... Så, vi skulle liksom forplikte oss til å kjøpe sofaen om den kom fra 3-20 uker, men da var vi jo uten sofa i den tiden, og kanskje den aldri kom til å komme....??? Arg, altså.. Tåpelige greier. Til slutt så ble vi så leie at vi spurte "ok, hvilken sofaer har dere på lager??", og så fant vi en vi likte av de. Og det var en kjempebra en som vi hadde oversett litt tidligere på runden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 30. januar 2006 10-12 uker? Da tror jeg at jeg hadde blitt rimelig grinete... Så du forresten newton i går? Det handlet om giraffer... ← Du, det er meldeplikt om slikt! Vi får lov til å avbestille sofaen, og de lovte oss salgspriser på de andre sofaene i butikken selv om salget er over. Men greia er at vi har en litt teit stue og har slitt litt med å finne sofa med rette mål + rett stil, så vi tar sjansen og venter utover våren. Har jo en lekker lyseblå sofa her nå, den funker så bra som bare det en stund til *ler* I dag er jeg svimmel Det svartna skikkelig på jobb tidligere i dag, men jeg fikk holdt meg fast og satt meg ned så det gikk greit. Var ok resten av dagen, sov to timer når jeg kom hjem og våknet opp ganske ok. Mannen lagde middag og mens jeg satt her og så litt på tv kom svimmelheten tilbake. Nå sitter jeg si sofaen og prøver få laptopen til å sitte i ro på fanget mitt, føler at alt snurrer her... Ordentelig ekkelt.. Skal få helsesøster til å måle blodtrykket i morgen. Skulle jo være frisk jeg nå, har startet med tran og god greier. Onsdag er det UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. januar 2006 #88 Del Skrevet 31. januar 2006 Du, det er meldeplikt om slikt! ← Det kom litt brått på, jeg bare skrudde på tv og så var det der... Men du kan se det på nett-tv på nrk.no. Spennende med UL i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 31. januar 2006 #89 Del Skrevet 31. januar 2006 Innom for å hilse på naboene i terminklubben. (pleier ikke være oppe så tidlig når jeg ikke skal på jobb, så dette er litt uvant å sitte foran dataen så tidlig om morgenen) Hei! Må innrømme at jeg smugleser litt i de andre dagbøkene, så jeg tenkte å stå fram som sniktitter. lykke til med UL imorra! Det er jo utrolig spennende! Håper formen bedrer seg, høres ut som blodtrykket ditt er litt på tur for tiden, ikke morro. Satser på du har ork til å finne noen klær i morra, jeg sliter litt med at linningen begynner så smått å være trang, og det hadde vært behagelig med iallefall en bukse eller to som ikke presser på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk for hilsner, men nå har jeg blitt forkjøla også Ikke sånn superduperforkjøla ennå, bare sånn litt. Men det er jo gjerne slik det starter så jeg er litt deppa... Jaja, nå skal jeg kose meg med middag og kanskje Charlie og sjokoladefabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 31. januar 2006 #91 Del Skrevet 31. januar 2006 Æsj, forkjølelse er noe møkk. Håper det går fort over. Du får kose deg masse med Charlie da. Johnny Depp er jo ikke akkurat ond for øyet Men men, det er vel ikke i Charlie og sjokoladefabrikken han er kjekkest da. Ja ja, jeg har ikke sett filmen en gang, så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg snakker om. Må vel få somla meg til å låne den filmen, tenker jeg. Enn så lenge nyter jeg både Johnny Depp og Orlando Bloom i Pirates of the Carribean. Og ikke minst, jeg gleder meg til oppfølgeren kommer God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 31. januar 2006 #92 Del Skrevet 31. januar 2006 God bedringklem! Så mange som er forkjøla for tiden.. Ikke noe morsomt å være forkjølt, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 31. januar 2006 Pirates of the Carribean ja, *sukk* Huff-huff, dette er vist en skikkelig forkjølelse Er helt tett i "toppetasjen" nå, men har funnet fram en otrivinflaske og skal gå og legge meg nå. Håper jeg får sove raskt! Orka bare halve Sjokoladefabrikken jeg, orker ikke sitte oppe mer så mannen får se ferdig alene. Jeg har jo fått filmen og kan se den mange ganger senere og! I morgen 1030 er det UL og etterpå skal vi på middag til foreldrene mine. Er ganske sikker på at shoppingen som var planlagt i mellom der utgår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 31. januar 2006 #94 Del Skrevet 31. januar 2006 Otrivin er fy! Ikke veldig, men litt Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Vasokonstriktiv effekt indikerer at xylometazolin kan være skadelig under graviditet. Absorberes i liten grad systemisk ved intranasal administrering. Det er derfor mindre sannsynlig at preparatet kan forårsake fosterskadelige effekter. Kan brukes under graviditet i terapeutiske doser. Saltvannsspray er ok. God bedring snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #95 Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg konfererte med felleskatalogen før jeg skrev det her, og den sier da det er ok... Uansett har jeg ikke noe annet i kveld så i kveld blir det otrivin samme hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. februar 2006 #96 Del Skrevet 1. februar 2006 God bedring, håper det ikke er for plagsomt så det ødelegger opplevelsen på UL. Forøvrig ser det ut til at du får rett i dine spådommer om frustrasjonene ved bredbånd. Synes godt du kunne tatt feil, bare akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. februar 2006 #97 Del Skrevet 1. februar 2006 Håper UL i dag blir en fin opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binke Skrevet 1. februar 2006 #98 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei Grooo! Har du vært på ultralyd i dag? Hvordan gikk det? Selv var jeg litt nervøs på forhånd, redd for at ting ikke skulle være bra. Men da vi kom dit og jordmor sjekket og alt så ut til å være fint, synes jeg det var en kjempefin opplevelse. Tenk - for første gang kan man se barnet! Vet dere om det er en eller en ? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 1. februar 2006 #99 Del Skrevet 1. februar 2006 Hei,hei! Nå er jeg spent på UL-referat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 1. februar 2006 Vi så bilder av verdens nydeligste lille baby på skjermen! Alt så bra ut, men babyen er vist veldig genert for den lå liksom bare med siden fram så vi kunne ikke se om det var en gutt eller jente. Men vi kunne telle fingre, i alle fall på høyrearmen og vi så alle fire hjerte-kamrene og leggbein og armer og hjernen og nesa og munnen og alt mulig. Helt fantastisk! Fikk tre flotte bilder med hjem Men det hele var en ganske "traumatisk" opplevelse... Hadde time 1030, var der nede rett før 1000 og registrerte meg og fikk nummerlapp så jeg skulle bli ropt opp. Fikk beskjed om å sitte ned i en sofagruppe litt borte i gangen. Ventet og ventet. Klokka ble halv elve og vel så det.. Mange ble ropt opp, og ei ved siden av meg hadde ark der det stod "Jordmor" og "1100". Når hun ble ropt opp fem over elve skjønte jeg at noe var galt, og gikk til resepsjonen igjen. Neida, var ingen forsinkelser i dag. ??? Jaha??!? Dama skulle sjekke for meg, og kom tilbake etter fem minutter. Og vi satt altså på feil sted... Vi skulle vært i helt andre enden av gangen, det er nemmelig to jordmødre der, og vi ble sendt til feil kontor. Når vi så kom fram dit vi skulle ha vært fikk vi beskjed om at "sorry, du møtte jo ikke til timen.." Mannen fikk forklart dem hva som hadde skjedd, jeg bare satt der med tårene i øynene og klarte ikke si noe. Tenk om vi ikke fikk UL i dag allikevel!??! Tatt oss fri hele dagen begge to, og har nesten halvannen times kjørevei... Mannen forklarte hva som hadde skjedd, og de skjønte jo situasjonen og lovte prøve. Etter ytterligere ti minutter fikk vi beskjed om at de skulle ta oss innimellom, og altså forskyve alt annet utover dagen. Kjempesnille folk, var jo hverken dems eller vår feil, men den hurpa som satt i skranken første gang jeg henvendte meg der. aSå alså: Vi vet ikke om det er gutt eller jente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå