Gå til innhold

Jenta vår kom 23. juni!

Grooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe... Får vente litt til og se, men noe skikkelig fint skal det helt klart bli!

Da har vi bestilt fly + hotell til fem netter i Glasgow i påska. Håper inderlig at formen er bra, og at det er greit å reise da. For det er det, sant?

Jeg er ganske nøyaktig 6 måneder gravid da, helt ok å reise på den tiden, sant?? Legen sa så i alle fall...

Og så har jeg fått morsdagsblomst i dag!

For jeg er jo mamma nå mener mannen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glasgow i påska høres deilig ut. Kanskje jeg kan bli med i kofferten din? :sjarmor: Eller jeg kan bare gjemme meg under en stor mamma-genser eller noe? Hva som helst :sjenert:

;)

God helg til deg, Grooo. Og til Grooo-mannen og den lille Grooo-babyen i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med morsdagsblomst! :hjerte:

Det er ikke så langt fra Glasgow til Edinburgh, så du kan få med deg begge deler! (Edinburgh er kanskje en finere by...) Det går tog som tar under en time (husker ikke akkurat hvor lang tid i farta). (Men det vet du vel... :sjenert: Leste nettopp at du hadde vært der mange ganger før...)

Det blir sikkert deilig å reise bort!

Ha en fin lørdag!

Endret av miiip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!!

Jeg ser for meg det lille knøttet i en sparkebukse bestående av fuskepels (hvis det er fuskepels da, men det er det jeg ser for meg) i giraffmønster. :ler: . Huff stakkars liten :ler:

Jeg stemmer for et søtt bilde av en giraff jeg som h*n kan ha på veggen over sengen sin.

Tur til Scotland i påsken høres digg ut. bare du og mannen :hjerte: . For det er nok som du ser: det kan bli lenge til bare du og mannen får tatt dere en sånn tur alene igjen. (og det sier jeg som hvor mannen ønsker å reise til Paris til høsten, med eller uten knøttet det vet jeg ikke, i steden for København som jeg forslo. :sjenert: )

Ha en nyyydelig dag!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var en dag i Edinburgh sist vi var i Glasgow, og har absolutt tenkt oss dit nå og. Men har bestilt hotell i Glasgow, så slipper vi stå opp så tidlig den dagen vi skal fly hjem *ler*

I dag har vi vært hos svigermor og først spist grøt og så forspist oss på boller. Tror ikke vi orker noe kveldsmat i dag, kanskje bare litt potetgull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tur høres bra ut! (god idé, hmmm, kanskje overtale noen her i heimen...?)

Og i 6 måned er sikkert trøtthet og uggenhet gitt seg, sånn at det bare er digg å skifte litt scenarie rundt seg! God tur på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Hvis ikke trettheten er over da... Ja da... Hva gjør jeg da!??! *sukk*

Nei det vil jeg ikke tenke på, det kan da ikke vare så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Hvis ikke trettheten er over da... Ja da... Hva gjør jeg da!??! *sukk*

Nei det vil jeg ikke tenke på, det kan da ikke vare så lenge...

DET trenger du ikke bekymre deg for. Reiste til Wales i uke 8/9.. Og da var jeg sinsykt trett hele den perioden.

Men det var ikke noe problem. Tok ting rolig og det gikk utrolig bra.

Sovnet tidlig på kvelden, var uthvilt til dagen etter. Noen dager ble det en time før middag på sofaen. Men da var jeg i godform etterpå :)

Så det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Det er så deilig å komme seg bort, litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Det går sikkert helt fint å reise så lenge du tar ting i ditt tempo!

Og jeg er også enig i at veggbilde høres hakket bedre ut enn sjiraffdrakt dersom det er snakk om pelsstoff... :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå leker vi campingtur her *ler*

Jeg sov i går kveld, mannen lå på senga og leste. Plutselig våknet jeg av et BRAK! Midtstolpen under senga, den der sengebunnene hviler midt under, knakk tvert av... Hehe, så da var det bare å fjerne den + sengebunnene, støvsuge gulvet skikkelig og legge madrassene på gulvet inni senga *ler* Har i alle fall gode sengehester nå, så vi detter garantert ikke ut av senga *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Happy Valentines Day :hjerte:

Og takk for titten i boka mi!! Ser ut til at jeg må komme innom her flere ganger,var mye morsomt å lese!

Ser for meg dump i gulvet... :ler: Men som du sier,nå faller dere i allefall ikke ut av senga!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med morsdags-blomst da :)

Jeg har sansen for tankegangen om å legge opp ferieplanene etter skoshopping-muligheter :ler: Det blir sikkert en fin tur.

Var på fylkesbibliotekets bokgilde i går, jammen dukket det ikke opp kjente det også. Jeg satt og så på henne hele første del og var veldig sikker på at det var noe kjent med henne, i pausen kom hun bort og lurte på om ikke vi hadde gått ut samtidig... Hun haddekjent meg igjen, men hadde ikke helt fått det til å stemme at det var meg, for hun trodde jeg fortsatt var i nord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen sa "Du burde jo heller reise til Edinburgh... men det er helt ok å reise"

Vi har også vært i både Edinburgh og Glasgow, og selv om Edinburgh vel er en utseendemessig finere by, så falt vi virkelig for Glasgow og ble der mye lenger enn planlagt (var på interrail)! Så godt valgt :)

Jeg sliter også litt med tretthet i perioder, men som oftest går det greit bare jeg sørger for å få nok søvn om natta. Det vil si ni-ti timer :sjenert:

Ha en hyggelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Nå måtte jeg le noe grasalt :grine2: . Fro jeg ser for meg sambo din der han plutselig deiser i gulvet.... :ler: . hi hi hi hi hi!!!!

Den trettheten er ikke god nei. Vært der og er der igjen. Bare ta ting i ditt tempo du. Og beregn litt bedre tid enn vanlig til flyplass osv. så slipper du stress.

Nei, nå må jeg sette på potetene og lage agurksalat.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...