Mardina Skrevet 20. mars 2023 #281 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): iKKE VÆR SÅ NEGATIV! Anonymkode: a8be9...f40 Er ikke jeg som er negativ her gitt 😂 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #282 Skrevet 21. mars 2023 Mardina skrev (21 timer siden): Er ikke jeg som er negativ her gitt 😂 JO, DET ER DU! Du og de fleste andre her i tråden har ikke gjort annet de siste dagene enn å snakke ned KID og angripe meg. Alt jeg gjorde var å stå imot løgnene og få fram sannheten. Men neida, alle skulle dere angripe meg, spre rykter og være ekle mot KID. Helt fra begynnelsen av sa jeg at det ikke var svindel, men ingen ville høre på meg. Og nå ser vi at jeg hadde rett hele tiden -- nå er det ingen som bestrider at meldinga var fra KID. Jeg blir nesten sliten av å gjenta meg selv så mye, men jeg sier det igjen: DU OG ANDRE BURDE SENDE EN BEKLAGELSE TIL KID! Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #283 Skrevet 21. mars 2023 TIL ALLE KID-HATERE OG RYKTESPREDERE! Jeg veit det har vært en lang tråd og at mange er slitne. Jeg selv er veldig sliten, spesielt etter lørdagen. Jeg brukte hele dagen på denne tråden. Hele dagen gikk med til å slå tilbake mot alle ryktene om at KID svindler sine medlemmer. Jeg ble anklaget for å være trådstarter (!!!), flere ønsket å snoke i mine personlige eposter og ingen ville høre på sannheten. Jeg måtte faktisk avlyse flere avtaler jeg hadde utover kvelden fordi jeg MÅTTE tilbakevise alle løgnene! Og har noen beklaget for det? NEI!! Nå når alt det er sagt så synes jeg flere av dere burde beklage til KID. Dere kan sende en epost hvor dere redegjør for hva dere har gjort galt og at dere beklager deres oppførsel! Og det hadde ikke skadet om dere også beklaget til meg. Anonymkode: a8be9...f40
Sofakona Skrevet 21. mars 2023 #284 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TIL ALLE KID-HATERE OG RYKTESPREDERE! Jeg veit det har vært en lang tråd og at mange er slitne. Jeg selv er veldig sliten, spesielt etter lørdagen. Jeg brukte hele dagen på denne tråden. Hele dagen gikk med til å slå tilbake mot alle ryktene om at KID svindler sine medlemmer. Jeg ble anklaget for å være trådstarter (!!!), flere ønsket å snoke i mine personlige eposter og ingen ville høre på sannheten. Jeg måtte faktisk avlyse flere avtaler jeg hadde utover kvelden fordi jeg MÅTTE tilbakevise alle løgnene! Og har noen beklaget for det? NEI!! Nå når alt det er sagt så synes jeg flere av dere burde beklage til KID. Dere kan sende en epost hvor dere redegjør for hva dere har gjort galt og at dere beklager deres oppførsel! Og det hadde ikke skadet om dere også beklaget til meg. Anonymkode: a8be9...f40 He he huff.....nei du er ikke ts...ts mente at dette var en trusselen...vi sa det ikkje var det.. 2 mente at dette var svindel da kid sletter kontoen din om du ikke åpner mail eller handler på 30 mnd 3 vi ville ikke snike i din personlige mail etc..vi spurte bare om mail adresse fra den Kid mailen..som var ment for ts.. ikke deg. Og NEI....Kid er ikke en svindler..det har vi prøvd å si 100 ganger...men om noen utgir seg for det...da er de svidler...som at jeg skulle utgi meg for å være Tix....da er jeg svindler... 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #285 Skrevet 21. mars 2023 Sofakona skrev (2 minutter siden): He he huff.....nei du er ikke ts...ts mente at dette var en trusselen...vi sa det ikkje var det.. 2 mente at dette var svindel da kid sletter kontoen din om du ikke åpner mail eller handler på 30 mnd 3 vi ville ikke snike i din personlige mail etc..vi spurte bare om mail adresse fra den Kid mailen..som var ment for ts.. ikke deg. Og NEI....Kid er ikke en svindler..det har vi prøvd å si 100 ganger...men om noen utgir seg for det...da er de svidler...som at jeg skulle utgi meg for å være Tix....da er jeg svindler... NÅ FARER DU MED MYE TULL OG TØYS HER! 1) Jo, jeg ble faktisk anklaget for å være trådstarter! Tenke seg til! DET ER JO HELT SYKT Å SI DET! Få det inn, jeg er ikke trådstarter. Jeg sa hele tiden imot trådstarter og alle dere andre som mente at KID svindlet sine medlemmer. 2) Jeg hadde rett hele tiden når jeg sa det ikke var svindlet. Det var aldri noen tvil at meldingen trådstarter viser til faktisk var fra KID. Jeg sa dette hundre og femti ganger, men neida, INGEN VILLE HØRE PÅ MEG!! 3) De aller fleste visste at jeg hadde rett, men de begynte å angripe KID og deretter også meg! Veldig mange prøvde å fremstille meg i et dårlig lys. Jeg veit ikke hvorfor, men flere av dere visste at det ikke var svindel, men dere ønsket å fremstille KID som svindlere likevel. 4) Jeg vil at dere skal sende en beklagelse til KID!!! (Det skader ikke om dere også beklager til meg!) Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #286 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): NÅ FARER DU MED MYE TULL OG TØYS HER! 1) Jo, jeg ble faktisk anklaget for å være trådstarter! Tenke seg til! DET ER JO HELT SYKT Å SI DET! Få det inn, jeg er ikke trådstarter. Jeg sa hele tiden imot trådstarter og alle dere andre som mente at KID svindlet sine medlemmer. 2) Jeg hadde rett hele tiden når jeg sa det ikke var svindlet. Det var aldri noen tvil at meldingen trådstarter viser til faktisk var fra KID. Jeg sa dette hundre og femti ganger, men neida, INGEN VILLE HØRE PÅ MEG!! 3) De aller fleste visste at jeg hadde rett, men de begynte å angripe KID og deretter også meg! Veldig mange prøvde å fremstille meg i et dårlig lys. Jeg veit ikke hvorfor, men flere av dere visste at det ikke var svindel, men dere ønsket å fremstille KID som svindlere likevel. 4) Jeg vil at dere skal sende en beklagelse til KID!!! (Det skader ikke om dere også beklager til meg!) Anonymkode: a8be9...f40 Jeg tror helt ærlig du trenger hjelp. Dette var tragikomisk i begynnelsen, men nå er det på en måte nok. Min velmenende råd til deg er at du ikke bruker tid på diskusjonsforum på nett. Det høres veldig vanskelig ut for deg å forstå og håndtere. Tro det eller ei - men det mener jeg i beste mening. Anonymkode: 35f2c...09a 3 1
Mardina Skrevet 21. mars 2023 #287 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): JO, DET ER DU! Du og de fleste andre her i tråden har ikke gjort annet de siste dagene enn å snakke ned KID og angripe meg. Alt jeg gjorde var å stå imot løgnene og få fram sannheten. Men neida, alle skulle dere angripe meg, spre rykter og være ekle mot KID. Helt fra begynnelsen av sa jeg at det ikke var svindel, men ingen ville høre på meg. Og nå ser vi at jeg hadde rett hele tiden -- nå er det ingen som bestrider at meldinga var fra KID. Jeg blir nesten sliten av å gjenta meg selv så mye, men jeg sier det igjen: DU OG ANDRE BURDE SENDE EN BEKLAGELSE TIL KID! Anonymkode: a8be9...f40 JEG KOMMER IKKE TIL Å SENDE NOEN BEKLAGELSE TIL KID!!! 😂 Det er det faktisk du som burde gjøre 😂 DESSUTEN ER DET INGEN I DENNE TRÅDEN SOM TAR DEG SERIØST LENGER!!! 😆 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #288 Skrevet 21. mars 2023 visp skrev (På 18.3.2023 den 13.05): Jeg får en del mail fra KID, men sletter de uten å ha lest de. Stort sett takker jeg kun ja til å bli medlem om jeg trenger noe der og da som kan være gunstig med rabatten butikken gir. Ellers er jeg møkkalei av å høre "Er du medlem?" "Ønsker du å bli det?" "Det er dumt av deg å takke nei når kjøpet blir så veldig billigere og blabla..." Stort sett er jeg villig til å betale dyrere for å slippe den støyen der. Hei, du vet at ved å bli registrert som medlem så blir alle kjøp lagret på "din side"? Da slipper du/alle å holde styr på kvitteringene. Butikkansatte blir nok helt sikkert målt på hvor mange kunder de spør etter medlemskap hos. Så de kommer til å spørre deg hver gang. Bla bla bla😉 -jeg syns personlig at Kid kjører gode medlemstilbud. Ps: den eposten med "Hej" høres falsk og snål ut. E-poster fra Kid ser ikke sånn ut. Da må det i såfall være fra din lokale Kid-butikk. Anonymkode: 65670...0ea 2
Frøkensina Skrevet 21. mars 2023 #289 Skrevet 21. mars 2023 Denne tråden mangler bare -KID er en hederskvinne / hedersmann hedersbutikk!! 😓 All sånn «Vi savner deg! Du er så spesiell for oss!» -markedsføring er utrolig slitsomt forøvrig og har motsatt effekt på meg. 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #290 Skrevet 22. mars 2023 Lukter svindel. Anonymkode: 71c47...992 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #291 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Lukter svindel. Anonymkode: 71c47...992 FYY!! DET ER IKKE SNILT SAGT! Les tråden og du vil forstå! Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #292 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror helt ærlig du trenger hjelp. Dette var tragikomisk i begynnelsen, men nå er det på en måte nok. Min velmenende råd til deg er at du ikke bruker tid på diskusjonsforum på nett. Det høres veldig vanskelig ut for deg å forstå og håndtere. Tro det eller ei - men det mener jeg i beste mening. Anonymkode: 35f2c...09a Dette høres ut som noen ønsker å kneble sannheten. Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #293 Skrevet 22. mars 2023 VIKTIG MELDING! DEBATTEN MÅ FORTSETTE! Det virker nå som flere ønsker å legge tråden død. Det er ikke greit. Jeg syns iallefall vi burde fortsette en uke til, fordi det er mange løse tråder vi må ordne opp i! Og veldig mange av dere må komme fram og ta inn over dere hva dere har gjort galt. Det er altfor enkelt, som flere av dere prøver på, bare å skyve det hele vekk og ønske tråden død. DET ER REIN FEIGHET, SPØR DU MEG!! Jeg tror at en ukes tid til er nok til å løse hele saken for godt. Og når dere har gjort selvkritikk her i tråden, så kan dere sende beklagelsen til KID på epost. Det er veldig viktig å innse hva man har gjort feil og lære av det! Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #294 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): VIKTIG MELDING! DEBATTEN MÅ FORTSETTE! Det virker nå som flere ønsker å legge tråden død. Det er ikke greit. Jeg syns iallefall vi burde fortsette en uke til, fordi det er mange løse tråder vi må ordne opp i! Og veldig mange av dere må komme fram og ta inn over dere hva dere har gjort galt. Det er altfor enkelt, som flere av dere prøver på, bare å skyve det hele vekk og ønske tråden død. DET ER REIN FEIGHET, SPØR DU MEG!! Jeg tror at en ukes tid til er nok til å løse hele saken for godt. Og når dere har gjort selvkritikk her i tråden, så kan dere sende beklagelsen til KID på epost. Det er veldig viktig å innse hva man har gjort feil og lære av det! Anonymkode: a8be9...f40 Nok trolling nå. Anonymkode: 35f2c...09a 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #296 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nok trolling nå. Anonymkode: 35f2c...09a Tror du at du er sjef? Anonymkode: a8be9...f40
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #297 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 21.26): ISÅFALL BURDE DU BEKLAGE AT DU IKKE HAR TATT TIL ORDE MOT DENNE HEKSEJAKTA FØR NÅ!! Jeg sto nesten alene hele lørdagen i kampen mot alle disse løgnene. Hadde vært fint med litt støtte oppi det hele!! Anonymkode: a8be9...f40 Troll eller ei, du er riv ruskende gal. Anonymkode: aad13...15e 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2023 #298 Skrevet 22. mars 2023 On 3/20/2023 at 8:28 PM, AnonymBruker said: Jada, kritiser den som hele tiden sa det hele IKKE VAR SVINDEL! Det var jo ikke svindel. Eposten kom fra KID. Det var klart helt fra begynnelsen!!! Det var aldri noe å lure på. Men neida, flere av dere skrek om at det var svindel fordi eposten hadde noe svensk i seg eller dårlig norsk!! For noe tull! Du burde si unnskyld og trekke tilbake alle ryktene du har spredt!! Anonymkode: a8be9...f40 Lol. Jeg har ikke spredt noen rykter. Jeg vet at det ikke var svindel og det har jeg også skrevet. Jeg greide riktignok å begrense meg til to innlegg i tråden, siden jeg har grunnleggende nettikette, i motsetning til deg. Anonymkode: e7f99...875
Mardina Skrevet 22. mars 2023 #299 Skrevet 22. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tror du at du er sjef? Anonymkode: a8be9...f40 Det er i hvert fall ikke du som er sjefen 😂 1
Maleficenta Skrevet 22. mars 2023 #300 Skrevet 22. mars 2023 Eva-Lena skrev (På 18.3.2023 den 12.46): Jeg mottok en Mail idag, bilde vedlagt. Jeg handlet inn flere julegaver hos KID for en ganske bra sum 5-6000. Har ikke hatt behov for å handle der senere. Nå savner de meg og vil slette mitt medlemskap om jeg ikke handler noe hos de i løpet av de neste 2 mnd. Det er mas fra de som gjorde at jeg ble medlem og nå skal se kaste meg ut igjen fordi jeg ikke har handlet hos de siden rett før jul. Jeg klarer meg veldig bra uten medlemskapet, men dette synes jeg var lite gjennomtenkt av KID å sende ut slike Mail. Er det flere som har mottatt samme Mail idag? hørtes merkelig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå