Gå til innhold

Rar avslutning på forholdet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor i all verden dro ikke dere ut som par 😳 fest med jenter, hva faen?

Anonymkode: 64802...0f6

Fordi jeg hadde andre ting her hjemme jeg måtte ta meg av og jeg var ikke så glad i å dra ut. Så ok for meg at jeg ikke alltid var med. Men likte ikke når han løy om hvem som var der osv. jeg ble nektet engang han inviterte meg. Så sa jeg ja. Han trodde jeg skulle si nei så sa han at jeg ikke fikk være med. 

jjeg syns det er greit å møte kompiser men må det være fylla til 03 hver gang. Kan du ikke ha en middag noen øl så møtes vi hjemme kl 00-01 ish så kan vi ha en time også sove sammen. Ha en hyggelig søndag istede for at han skulle sove hele søndagen, sliten. Jeg ville jo gjøre ting som var koselig 

 

men virket ikke som det ga noe mening for han ellers ville han gjøre andre ting. Om ikke gutta kunne så var ikke jeg ett alternativ da måtte han finne på noe annet

Anonymkode: eb7c7...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du skrevet her før...? Syns jeg kan kjenne igjen historien om å først bli spurt og når du sa ja så fikk du ikke. Samt feste med andre jenter.. 

Anonymkode: 8ca23...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du skrevet her før...? Syns jeg kan kjenne igjen historien om å først bli spurt og når du sa ja så fikk du ikke. Samt feste med andre jenter.. 

Anonymkode: 8ca23...307

Jepp, hun har laget ØRTEN tråder om ham tidligere. Spesielt om at han spiller mye poker med gutta. 

TS, du har det nok tøft nå, men bruddet er egentlig det beste som kunne ha skjedd deg, når man tenker langsiktig. Han er en parasitt, og han har brukt deg i to år. Du har vært et gratis bosted, noen som disker opp med mat, duller og steller med ham, samtidig som han har fått oppført seg som en singel drittunge med en gang han går ut av huset. 

Anonymkode: 8b2a9...935

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 14.37):

Har du skrevet her før...? Syns jeg kan kjenne igjen historien om å først bli spurt og når du sa ja så fikk du ikke. Samt feste med andre jenter.. 

Anonymkode: 8ca23...307

ja dessverre er det meg  

men…han lovte i november at det var oss. Han definerte oss som kjærester og sa han elsket meg. Vi feiret 14 feb valentines. Han skrev det var oss og 26 feb som var vår dag så sa at han gledet seg til mange flere feiringer. Og det var oss to i det lange løp og jeg var første pri  

så stikker han 16 mars - uten ett hadet- uten forklaring. 
 

fikk en sms etter jeg maste hvor han skrev «beklager om jeg forledet deg»

 

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 17.41):

Jepp, hun har laget ØRTEN tråder om ham tidligere. Spesielt om at han spiller mye poker med gutta. 

TS, du har det nok tøft nå, men bruddet er egentlig det beste som kunne ha skjedd deg, når man tenker langsiktig. Han er en parasitt, og han har brukt deg i to år. Du har vært et gratis bosted, noen som disker opp med mat, duller og steller med ham, samtidig som han har fått oppført seg som en singel drittunge med en gang han går ut av huset. 

Anonymkode: 8b2a9...935

bare forstår ikke hvorfor jeg ikke var bra nok for han når han spes i det siste sa ting var bra. Også går han på den måten som om vi bare har tilbringe en helg sammen og det funket ikke. Ikke en samtale etter 2 år

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 22.55):

Sliter litt med å bare glemme 2 år av livet mitt. Han og jeg bodde sammen. Det var en del av hverdagen. Snakke sammen. Gjøre ting sammen. Og nå alt er borte som om 2 år ikke betydde noe

Anonymkode: eb7c7...ea0

Vet det ikke er noen trøst, men forstår deg så godt 🥺🥺

Jeg er i brudd jeg også akkurat nå og jeg aner ikke opp ned på verden lengre føles det ut som .. Jeg veksler fra sint, til lei meg, sint på han osv osv .. 😔 

Jeg fikk heldigvis svar og en slags avslutning, men det føles likevel sykt rart han valgte avslutte, ikke meg og ja det føles som årene var meningsløse 🤷‍♀️ 

Du kjenner ingen kompiser eller familie av han som du kan kontakte for å få svar? Skrive et langt brev? skrive en mail ? 🥺 Sende brevdue?

Jeg aner ikke hva jg hadde gjort i din situasjon for å være ærlig.. Håper det ordner seg. Kanskje du må akseptere at du aldri får svar. Jeg tenker liksom ingen svar er svar det å og svaret er at han blåser i deg og dine følelser. 

Endret av Sofie Maria
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var nok aldri dypt engasjert i deg. Virker som han utnyttet deg. Du aksepterte for mye, overså dårlig oppførsel og burde stilt krav. 

Anonymkode: 06f02...8cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sier at han ikke har sovet hos sin mor, har du pratet med henne? Hvis ja, hva har du så fortalt henne om sønnens oppførsel? Kanskje hun kan hinte til hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

bare forstår ikke hvorfor jeg ikke var bra nok for han når han spes i det siste sa ting var bra. Også går han på den måten som om vi bare har tilbringe en helg sammen og det funket ikke. Ikke en samtale etter 2 år

Anonymkode: eb7c7...ea0

Du er mer enn bra nok. Faktisk så er du mye bedre enn han noen gang vil bli.

Still deg selv spørsmålet: Ville jeg ha gjort det samme mot ham? Nei, det tror jeg aldri at du ville ha gjort. Hva sier det om deg kontra ham? Jo, at du er et bedre menneske.

Når du har det fakta på bordet, trenger du ikke lenger å skrive at du ikke var bra nok. Det er han som faller gjennom.

Han snyltet på deg, når du antydet at han kunne bidra litt, trakk han seg fra hele greia. I tillegg skriver du at han nektet deg å bli med ut på fest?! Det er enkelt å skjønne hvorfor! Da har han selvsagt styrt med andre damer, og det sto antagelig nå ei ny lettlurt ei og ventet bak hjørnet. Så kan han snylte videre på henne, og late som at han bryr seg. Det gjør han selvsagt ikke. Hun kommer til å bli like dårlig behandlet som deg. Men, til pass for henne, når hun roter med en opptatt mann.

Det vil ta tid å komme over et sånt svik, men det eneste du kan gjøre er å ta dag for dag, og så kommer du omsider dithen at du tenker "for en tosk", og du begynner å se at det er andre, kjekke menn, der ute. Du har nå muligheten til å finne deg en som er så mye bedre enn den dusten der. Til slutt blir det han som kommer til å gå der alene, for ryktene går, og de kvinnene som er verdt å satse på, de vil unngå en sånn type.

Anonymkode: 194dc...a8f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turtellure12 skrev (2 timer siden):

Siden du sier at han ikke har sovet hos sin mor, har du pratet med henne? Hvis ja, hva har du så fortalt henne om sønnens oppførsel? Kanskje hun kan hinte til hva det kan være?

Ja siden han forsvant og han svarte 2 døgn etterpå ett ord om hvor han sov «mamma» så sendte jeg henne melding. Vi har alltid hatt god kontakt. Hun hadde verken sett eller hørt fra han. Jeg sa kort hva som hadde skjedd at han bare dro. Hun sa «han får ta konsekvenser av sine egne handlinger». 
Uansett bakgrunnen hans så var han med meg i 2 år (vet det har vært mye rot men han har aldri dratt på denne måten) og de andre gangene har vi hatt kontakt og han kom alltid tilbake etter en liten diskusjon.  
 

jeg vet jeg har skrevet innlegg før og som noen av dere kjente igjen så kjenner dere da litt hva som har skjedd. Men i november så ga han sitt ord at nå var det oss. Og februar måned var ganske fin måned for oss så derfor selv om han oppførsel i sum av summarum har vært fin så kom det litt brått på at han avslutter med å pakke og dra uten en forklaring. Jeg kunne fått en liten closure etter 2 år. 
 

en annen ting er når jeg omsider fikk svar på sms hans så er han veldig kjølig. Han sa vi kunne ha den ene samtalen (som han avlyste samme dag for han «rakk» ikke. Skulle reise til poker greier). 
men han skrev det med at han beklaget om han forledet meg og vi helst ikke skal ha kontakt. Ferdig.

for meg føles det som vi hadde en helg og at jeg aldri har vært noe for han i 2 år. Han sa dagen før han stakk at han elsker meg også kan han være så iskald og kutte meg ut. Som om vi ikke hadde noe sammen. 
 

en annen ting er at jeg føler meg skyldig for at han går er fordi jeg har vært usikker og ikke alltid vist tillit til han. Han syns kanskje det var «belastende» men pga historikken så måtte jeg faktisk streve litt for føle tillit til han. 
jeg følte meg jo stort sett som nr 2. han la planer med andre men ikke med meg. Han ville alltid ut annenhver helg med gutta. 
jeg ville gjøre koselige ting men vi endte alltid opp med å se fotball fordi det var det han ville. 
 

jeg syns det har vært tøft selvom historien var er bumpy men likevel ga han store ord 4 uker før han stikker. Føltes som jeg har bare levd i en løgn. Og at jeg aldri var verdt noe. 
Han kunne ha luftet tankene for meg og sagt ifra istede for å dra uten noe samtale verken før eller etter. 
 

nå har vi ingen kontakt. Han driver med noe gaming i utlandet. 
de gangene jeg sendte en sms fikk jeg aldri svar, selvom jeg vet han har lest sms. Det føles sårt å bli oversett når jeg satt igjen med mange tanker og spørsmål og ble forlatt på den måten. 
 

jeg trodde vi var på en fin plass i forholdet nå og at vi endelig hadde funnet roen vi trengte. 
 

føles så sykt at han bare kuttet meg helt ut. Og lever videre helt fint med kompisene.  Uten å engang spørre om åssen jeg har det eller noe. 

 

 

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Maria skrev (3 timer siden):

Vet det ikke er noen trøst, men forstår deg så godt 🥺🥺

Jeg er i brudd jeg også akkurat nå og jeg aner ikke opp ned på verden lengre føles det ut som .. Jeg veksler fra sint, til lei meg, sint på han osv osv .. 😔 

Jeg fikk heldigvis svar og en slags avslutning, men det føles likevel sykt rart han valgte avslutte, ikke meg og ja det føles som årene var meningsløse 🤷‍♀️ 

Du kjenner ingen kompiser eller familie av han som du kan kontakte for å få svar? Skrive et langt brev? skrive en mail ? 🥺 Sende brevdue?

Jeg aner ikke hva jg hadde gjort i din situasjon for å være ærlig.. Håper det ordner seg. Kanskje du må akseptere at du aldri får svar. Jeg tenker liksom ingen svar er svar det å og svaret er at han blåser i deg og dine følelser. 

De gangene jeg har spurt kompisene om de vet om hvorfor han er ufin mot meg eller noe så har de 1. ikke svart meg. 2 beskyttet han. 
 

sånn som da han kom hjem med en kondom fra en gutte tur. Og unnskyldingen hans var «den bare landet i lomma mi» så forsøkte jeg å få svar av en kompis som var med på turen. Han sa bare at «xx har hatt god oppførsel og kan ikke svare ang kondom utdeling» 

 

så jeg måtte akseptere følte jeg den gangen at kondomet hadde landet i lomma hans  og han sa «jeg har jo ikke brukt den så ingenting har skjedd» men likevel følte jeg han hadde en intensjon på turen. Jeg sleit veldig med den forklaringen  

Så er null vits for meg å hente svar hos vennene hans  

 

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Move on... enkelt og greit.

Anonymkode: 7985f...4cf

Denne gangen føles det veldig annerledes enn de andre gangene. De andre gangene har vi alltid hatt kontakt. Men nå svarer han ikke og han slettet alle bildene av oss på insta bare etter noen dager. 

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er mer enn bra nok. Faktisk så er du mye bedre enn han noen gang vil bli.

Still deg selv spørsmålet: Ville jeg ha gjort det samme mot ham? Nei, det tror jeg aldri at du ville ha gjort. Hva sier det om deg kontra ham? Jo, at du er et bedre menneske.

Når du har det fakta på bordet, trenger du ikke lenger å skrive at du ikke var bra nok. Det er han som faller gjennom.

Han snyltet på deg, når du antydet at han kunne bidra litt, trakk han seg fra hele greia. I tillegg skriver du at han nektet deg å bli med ut på fest?! Det er enkelt å skjønne hvorfor! Da har han selvsagt styrt med andre damer, og det sto antagelig nå ei ny lettlurt ei og ventet bak hjørnet. Så kan han snylte videre på henne, og late som at han bryr seg. Det gjør han selvsagt ikke. Hun kommer til å bli like dårlig behandlet som deg. Men, til pass for henne, når hun roter med en opptatt mann.

Det vil ta tid å komme over et sånt svik, men det eneste du kan gjøre er å ta dag for dag, og så kommer du omsider dithen at du tenker "for en tosk", og du begynner å se at det er andre, kjekke menn, der ute. Du har nå muligheten til å finne deg en som er så mye bedre enn den dusten der. Til slutt blir det han som kommer til å gå der alene, for ryktene går, og de kvinnene som er verdt å satse på, de vil unngå en sånn type.

Anonymkode: 194dc...a8f

Jeg ville aldri gjort noen av de tingene han har gjort mot meg. Ville aldri såret den personen jeg er med sånne handlinger jeg vet kan svikte tilliten. Jeg kommuniserte med han før jeg la planer. Det gjorde ikke han med meg. Jeg følte meg som nr 2 selvom han sa jeg kom først uansett. Men handlingene hans var noe annet. 
 

Han hadde oppsøkt hun jenta han var på tur med for 1,5 år siden som jeg reagerte på den gang. Og han mente jeg skulle glemme henne. Men så oppsøker han henne. Jeg tror ikke han var utro noen gang. selvom jeg kunne føle at han ikke var 100% tilstede i forholdet. 
 

Føler han ene kompisen var negativ mot meg og snakket meg ned men han stod ikke opp for meg. 
 

Mye å bearbeide av disse 2 årene. Hva skjedde når jeg trodde den siste tiden var fin og stabil. 
var jeg for krevende? Jeg hadde kanskje for mye meninger om ting som han ikke likte. Vet ikke. 
 

avslutningen ble brå. Det var vanskelig å takle. Men som dere sier ingen svar er også ett svar. 
 

nå er han uansett ikke i Norge. Jeg har ikke sendt flere sms om å få forklaring. Tror aldri jeg får svar på det. 
det var bare masse usammenhengende ord han kom med som ga null mening. 

jeg er enda litt i sjokk og sliter med exiten. Vært hos psykolog x2  

ble enda mer syk når han dro da jeg hadde corona når han bare stakk så jeg var i dårlig form. Ble verre når han dro  kroppen kollapset 

 

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt sikkert de første 6 dagene. Idag er første dagen hvor jeg bare føler meg tom. Og idag er det 4 uker siden vi feiret 2 år sammen hvor han ga meg mange fine ord i et brev. 

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 11.57):

Han var ofte ute annenhver lørdag. Han syns ikke det var mye. Jeg syns av og til det var litt slitsomt fordi han alltid skulle komme hjem senest mulig. Om jeg forsøkte å ringe om kl ble 02 fordi han hadde sagt 23.30 han var på vei hjem men fortsatt ikke kommet hjem så fikk jeg ikke svar. Han skyldte på at gutta skulle ha en øl til. Eller at taxi sjaføren rota det til osv. 

 

jeg har tenkt at dette er vel det de fleste gjør i forhold. Om vi var sammen 2 helger på rad syns han det var en god gjerning og jeg burde være glad. 
 

jobb turer var fylla til 03-04 før han sa god natt 

gutteturer var hard fylla. Nach med jenter osv. mye greier. Men han sa alltid «jeg har ikke gjort noe galt»

Søndagene brukte han da på å se fotball, spise kebab og sove. 
jeg syns det ble litt kjedelig men ja sånn var det tenkte jeg. 
 

om vi var sammen lørdag måtte vi se fotball selvom jeg sa vi kunne gjøre andre ting. 
 

Han brukte ellers mye tid på Messenger når vi var sammen. Chattet med gutta 24/7. jeg satt jo ved siden. Prøvde å ha samtale. Men han var kanskje ikke helt tilstede. 
jeg er opptatt av kosthold og trening. Han var mer opptatt av fest men tenkte vi kunne ha hver vår interesse. 
 

 

Anonymkode: eb7c7...ea0

Du skal være glad du er ferdig med denne typen. Forstår ikke hvorfor dere finner dere slike typer. En ting er jo at han har bodd omtrent gratis hos deg, men måten han gjør det slutt på virker jo som hele forholdet bare var et spill der han fikk tilfredsstilt sine lyster. Nå forteller ikke du ts om alderen på dere, men du virker mere moden enn eksen din, i og med at du er opptatt av helsa mens han er opptatt av vennene sine. Han er ikke moden nok for et forhold. Dette vil svi lenge, men er sikker på at du kan finne kjærligheten på nytt. 

Endret av Diry72
Ekstra info
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Diry72 skrev (3 minutter siden):

Du skal være glad du er ferdig med denne typen. Forstår ikke hvorfor dere finner dere slike typer. En ting er jo at han har bodd omtrent gratis hos deg, men måten han gjør det slutt på virker jo som hele forholdet bare var et spill der han fikk tilfredsstilt sine lyster. Nå forteller ikke du ts om alderen på dere, men du virker mere moden enn eksen din, i og med at du er opptatt av helsa mens han er opptatt av vennene sine. Han er ikke moden nok for et forhold. Dette vil svi lenge, men er sikker på at du kan finne kjærligheten på nytt. 

Vi er i 30 årene. Syns derfor vi er voksne nok til å kunne ta en prat før man velger å pakke og stikke. Istede for å først overse meg på meldinger i mange dager så gi meg noen korte sms. Føles veldig respektløst og uverdig etter 2 år

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.3.2023 den 21.59):

Vi har vært sammen i 2 år. Feiret nettopp 2 år som kjærester. Hadde planer om sommerferie, og alt var bra - trodde jeg. 
 

så ser jeg en sms dukker opp på telefonen hans om «lykke til med flyttingen» 

jeg ble litt forvirret og sa «flytte? Hva menes med det?»

Så sa han jeg flytter. Uten en samtale om noe  annet enn at han måtte tenke på seg selv og hadde andre fremtidsplaner så pakket han alt og dro. Sa ikke engang hadet. Ingen sms. Ingen telefon. 
 

jeg er i sjokk over avslutningen. Sitter igjen med 1000 tanker om hvorfor og hva er det som skjedde. Ingen krangling i forkant. 
 

jeg forsøkte å kontakte han idag. Han overser sms mine. Ser han er aktiv på Messenger men ingen svar til meg. 
 

Hvorfor gjør det så sykt vondt?!!!

Anonymkode: eb7c7...ea0

Hvor hamle er dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uverdig. Men gjort er gjort nå, så er spørsmålet om det hjelper å ha noen videre dialog med han. Forstår at du sitter med mange spørsmål, men tror jeg bare ville gitt faen og gått videre. På den måten så sier du til eksen din at du er sterk og jeg driter i han. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...