Gå til innhold

Rar avslutning på forholdet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er sjefen en kvinne?

Anonymkode: 1a46b...154

Ja

Anonymkode: eb7c7...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt sikkert veldig vanskelig, men prøv å ikke skriv til han. Ikke gi han noen form for oppmerksomhet fremover. 
 

Synes det er utrolig dårlig gjort å bare gjøre det slutt uten noen form for kommunikasjon rundt det. Når han evt kommer tilbake og sender meldinger, prøv å vær litt care og kald. Hvorfor gi han mer enn han fortjener etter måten han behandler deg på? 

Anonymkode: f1b98...b33

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er sjefen en kvinne?

Anonymkode: 1a46b...154

Jeg har hatt ulike sjefer, både kvinner og menn, og de har sagt "lykke til med flytting i morgen" men ikke tatt seg bryet med å sende SMS fordi jeg tar en fridag. De er så ikke entusiastiske over at jeg tar en fridag, at de sender SMS, men mulig det kun er sjefer jeg har hatt, og ikke normalen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han hadde nok mest sannsynlig tenkt å si en dag det passet at han drar. Men siden jeg så sms så var det ikke mer å skjule. Jeg sa så du sitter og spiser middag med meg, vi slapper av, ser på tv, du sier du elsker meg også er det egentlig en falsk setting. Ja. 
 

han sliten med kommunikasjon og konsekvenser ja. Men det er han klar over men han er veldig opptatt av å være en grei person mot alle så hvorfor ikke mot meg. 
 

de er ikke så nære. Hun vet like lite som meg. Og vi vet begge at han reagerer rart ved konfrontasjoner men vi hadde det fint. Ingen diskusjon i forkant. Eneste jeg kan komme på er at forrige dagen sa jeg at det er ok om han er med å deler litt på utgifter selvom jeg eier leiligheten. Jeg betale strøm, husleie, osv. han sa ja ja bare si hva jeg skal betale men så føler jeg noe endret seg. Det er det eneste. Kan det ha gjort at han ikke vil mer 

Anonymkode: eb7c7...ea0

Hvordan er han med penger ellers? Drar han sin del av lasset eller er han komfortabel med å gjøre minst. Dette gjelder også husarbeid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er helt sikkert veldig vanskelig, men prøv å ikke skriv til han. Ikke gi han noen form for oppmerksomhet fremover. 
 

Synes det er utrolig dårlig gjort å bare gjøre det slutt uten noen form for kommunikasjon rundt det. Når han evt kommer tilbake og sender meldinger, prøv å vær litt care og kald. Hvorfor gi han mer enn han fortjener etter måten han behandler deg på? 

Anonymkode: f1b98...b33

Å være care sliter jeg med så fort han sender sms så tenker ja nå kan alt bli bra. Men tror dessverre ikke han tar kontakt. Han virket veldig kort, rar, ensidig i svarene at hva mer skal han si om en uke eller to. Det blir bare rart å rippe opp i det vonde om jeg klarer å se ting annerledes om litt

Anonymkode: eb7c7...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Eneste jeg kan komme på er at forrige dagen sa jeg at det er ok om han er med å deler litt på utgifter selvom jeg eier leiligheten. Jeg betale strøm, husleie, osv. han sa ja ja bare si hva jeg skal betale men så føler jeg noe endret seg. Det er det eneste. Kan det ha gjort at han ikke vil mer 

Anonymkode: eb7c7...ea0

Han innså at han ikke kan bo gratis hos deg for alltid. 

Anonymkode: cee68...abf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Hvordan er han med penger ellers? Drar han sin del av lasset eller er han komfortabel med å gjøre minst. Dette gjelder også husarbeid.

Absolutt minst. Husarbeid tror jeg ikke han vet hva er. Han gikk ut med søpla og lagde mat da. 
jeg sa jeg ble sliten av å rydde for 2, vaske klær, brette klær osv. i det daglige var det mye på meg. 
Økonomien hans vet jeg lite om. Jeg vet at han ikke betalte noe spes utgifter hos meg med mindre jeg faktisk måtte spørre helt spesifikt om han kunne. 
Tror han sparte en del når han bodde her og kunne bruke mye penger på gutteturer og ellers andre ting som interesserte han

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han innså at han ikke kan bo gratis hos deg for alltid. 

Anonymkode: cee68...abf

Avslutter man forhold på det grunnlaget? Han leide ett sted mens vi var sammen så sa jeg siden han aldri var der og betalte leie så kunne han bo fast hos meg for han var aldri der han leide. Da så han vel sjansen for å «spare» den leien mens han bodde her da men kan ikke tro det er årsaken

Anonymkode: eb7c7...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Avslutter man forhold på det grunnlaget? Han leide ett sted mens vi var sammen så sa jeg siden han aldri var der og betalte leie så kunne han bo fast hos meg for han var aldri der han leide. Da så han vel sjansen for å «spare» den leien mens han bodde her da men kan ikke tro det er årsaken

Anonymkode: eb7c7...ea0

Altså. Dette handler vel mer om hvem han er og hvordan han tenker. De fleste liker ikke å snylte på andre og vil gjerne bidra - om ikke i starten så definitivt ettervert. De fleste klarer å kommuniserer nogenlunde om ting de synes er vanskeligere, han klarer ikke det og du sier konfrontasjoner er noe han alltid har taklet dårlig fordi han vil bli godt likt av alle. De fleste sier unnskyldning når de oppfører sårer andre, heller ikke det får han til.

Jeg skjønner at du er forvirra og vil ha svar, men hvis du er normalt skrudd sammen vil du ikke klare å forstå hvordan han tenker. Heldigvis. 

Anonymkode: cee68...abf

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Absolutt minst. Husarbeid tror jeg ikke han vet hva er. Han gikk ut med søpla og lagde mat da. 
jeg sa jeg ble sliten av å rydde for 2, vaske klær, brette klær osv. i det daglige var det mye på meg. 
Økonomien hans vet jeg lite om. Jeg vet at han ikke betalte noe spes utgifter hos meg med mindre jeg faktisk måtte spørre helt spesifikt om han kunne. 
Tror han sparte en del når han bodde her og kunne bruke mye penger på gutteturer og ellers andre ting som interesserte han

Anonymkode: eb7c7...ea0

Alle har gode og dårlige egenskaper, og det var åpenbart noe med denne mannen som du falt for/liker, men å ønske et forhold der man snakker sammen og bidrar (gjerne med ulike ting) men likt og støtter og respekterer hverandre, bør være et minimum. Du sitter i det nå, og ser ikke den andre siden enda, men når du kommer dit, vil det være åpenbart at du tok til takke med lite. Enten om du finner det alene eller en ny kjæreste, håper jeg du kan se tilbake på dette forholdet både med de gode minnene, men også en læring i hva du aksepterer for deg selv og fra andre. Ta tid til å sørge, og be om et svar, om du trenger det, selv om ikke svar også er et svar …

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eryn skrev (28 minutter siden):

Kan det være rus inni bildet? Dårlige venner? 

nei ikke noe rus eller noe sånt. Helt sikker 

Anonymkode: eb7c7...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet opp idag. Håpet på at jeg skulle være sterk. se ting klarere. Men jeg svetter, er uvel og klarer ikke noe. Kjenner bare smerten

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg våknet opp idag. Håpet på at jeg skulle være sterk. se ting klarere. Men jeg svetter, er uvel og klarer ikke noe. Kjenner bare smerten

Anonymkode: eb7c7...ea0

Det er jo ikke noe rart,  han er skada i hodet som bare gjør noe sånt. Beklager at jeg sier det,  men jeg nekter å tro at en oppegående fyr bare gjør noe sånt,  det må ha vært en haug røde flagg til nå som du enten har sett forbi eller ikke merket. Om du ser hele dette bildet med denne fyren, er det virkelig en du har kunnet stole på,  som har vært der for deg og stilt opp,  og vært pålitelig? Hvis jeg var deg så hadde jeg tatt meg god tid til egenpleie nå, funnet igjen meg selv og styrken min. Det er for tidlig å forvente at du skal være sterk, la deg selv sørge og legge dette bak deg. 

Anonymkode: 1a2db...1b2

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her er emosjonelt unnvikende. Ligger flere filmer på YouTube om det. Verdt å sjekke.

For han er alt følelsesmessig vanskelig. Han unngår det ved å rømme. Feigt, ja! Men det er endel av hans personlighet. Vanskelig å endre over natten, og sannsynligvis er han ikke klar over det selv. 
 

Jeg var selv nettopp gjennom et brudd med en unnvikende. Men min har gitt forklaring, og svarer på sms. Tror det beste vi kan gjøre er å fokusere fremover på oss selv. Unne oss noe godt/fint, ta kontakt med venner, kanskje laste ned Tinder og treffe nye 😊 

 

Sender en god styrkeklem ❤️ This too shall pas! 🙏

Anonymkode: cd942...2ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg våknet opp idag. Håpet på at jeg skulle være sterk. se ting klarere. Men jeg svetter, er uvel og klarer ikke noe. Kjenner bare smerten

Anonymkode: eb7c7...ea0

Mange er kvalme etter et uventet brudd. Jeg husker jeg nesten ikke spiste på ei uke etter mitt siste brudd. Det er som en sykdom som er fæl der og da, men går over. 

Anonymkode: cee68...abf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke noe rart,  han er skada i hodet som bare gjør noe sånt. Beklager at jeg sier det,  men jeg nekter å tro at en oppegående fyr bare gjør noe sånt,  det må ha vært en haug røde flagg til nå som du enten har sett forbi eller ikke merket. Om du ser hele dette bildet med denne fyren, er det virkelig en du har kunnet stole på,  som har vært der for deg og stilt opp,  og vært pålitelig? Hvis jeg var deg så hadde jeg tatt meg god tid til egenpleie nå, funnet igjen meg selv og styrken min. Det er for tidlig å forvente at du skal være sterk, la deg selv sørge og legge dette bak deg. 

Anonymkode: 1a2db...1b2

Han sa alltid jeg skulle stole på han. Jeg prøvde så godt jeg kunne. Klart det var noen små løgner her og der og ting som såret meg og gjorde meg usikker underveis men han LOVTE at jeg kunne stole på han. Jeg prøvde

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lest alle svar. men dette skjedde min venninne også. vært sammen i 2 år og bodde sammen. hun kom hjem en dag og fant tingene sine i gangen i 2 bager, med beskjed om å dra. de hadde kjøpt tomt sammen og holdt på å bygge hus. 

hun fikk aldri noen closure eller svar... advokater hjalp til med det praktiske. 

vi møtte han tilfeldig på gata noen år etterpå. ingen hei, ingenting, gikk bare rett forbi. 

det er det feigeste og mest grusomme man kan gjøre mot noen. fordi den som blir ghostet analyserer sine egne handlinger til minste detalj, og ender ofte opp med å bebreide seg selv. 

  • Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange er kvalme etter et uventet brudd. Jeg husker jeg nesten ikke spiste på ei uke etter mitt siste brudd. Det er som en sykdom som er fæl der og da, men går over. 

Anonymkode: cee68...abf

Jeg vil ikke ha det sånn men uansett hva jeg prøver å tenke og gjøre så er det meningsløst. Jeg klarer ikke motivere meg for dagen engang. Alt føles dritt. 
 

ja han er emosjonelt unnvikende. Men det vet han selv. Men det var ikke noe i forkant nå som skulle tilsi at noe var utfordrende. Om det ikke var at jeg spurte om han ikke kunne bruke tid på meg i helgen.
 

 

Han har alltid vært opptatt av at vi ikke skulle undertrykke følelser og ville jeg alltid skulle si ting. 

Anonymkode: eb7c7...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han sa alltid jeg skulle stole på han. Jeg prøvde så godt jeg kunne. Klart det var noen små løgner her og der og ting som såret meg og gjorde meg usikker underveis men han LOVTE at jeg kunne stole på han. Jeg prøvde

Anonymkode: eb7c7...ea0

Aldri hør på hva de sier,  se hva de gjør....

Anonymkode: 1a2db...1b2

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...