Gå til innhold

Rar avslutning på forholdet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i 2 år. Feiret nettopp 2 år som kjærester. Hadde planer om sommerferie, og alt var bra - trodde jeg. 
 

så ser jeg en sms dukker opp på telefonen hans om «lykke til med flyttingen» 

jeg ble litt forvirret og sa «flytte? Hva menes med det?»

Så sa han jeg flytter. Uten en samtale om noe  annet enn at han måtte tenke på seg selv og hadde andre fremtidsplaner så pakket han alt og dro. Sa ikke engang hadet. Ingen sms. Ingen telefon. 
 

jeg er i sjokk over avslutningen. Sitter igjen med 1000 tanker om hvorfor og hva er det som skjedde. Ingen krangling i forkant. 
 

jeg forsøkte å kontakte han idag. Han overser sms mine. Ser han er aktiv på Messenger men ingen svar til meg. 
 

Hvorfor gjør det så sykt vondt?!!!

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Hjerte 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skylder deg et svar. Merkelig oppførsel om alt ellers har vært så bra som du sier? Kan han ha hatt noen annen på si? Og var det ingen tegn til at dette skjedde? Jeg forstår veldig godt at du har det vondt nå❤️ Litt vanskelig å komme seg videre når man sitter igjen med så mange spørsmål også. Her må du nok ta tiden til hjelp og sosialisere deg så du ikke drukner deg selv i tanker. Sikkert fint å prate med noen om det også, så du får bearbeidet følelsene dine og det sviket du har vært gjennom nå. Håper du har en person eller fler som kan stille litt ekstra opp for deg!🙂

Anonymkode: b1579...78b

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han skylder deg et svar. Merkelig oppførsel om alt ellers har vært så bra som du sier? Kan han ha hatt noen annen på si? Og var det ingen tegn til at dette skjedde? Jeg forstår veldig godt at du har det vondt nå❤️ Litt vanskelig å komme seg videre når man sitter igjen med så mange spørsmål også. Her må du nok ta tiden til hjelp og sosialisere deg så du ikke drukner deg selv i tanker. Sikkert fint å prate med noen om det også, så du får bearbeidet følelsene dine og det sviket du har vært gjennom nå. Håper du har en person eller fler som kan stille litt ekstra opp for deg!🙂

Anonymkode: b1579...78b

Har ikke snakket med noen enda. Tenkte å bestille psykolog til uken men føler meg så dum av å fortelle storyen til en fremmed. 
 

jeg får ingen svar. Spurte hvor han sov inatt. Han sa moren sin men der var han aldri. 
 

litt rart at han kan si elsker deg på kvelden dagen før og neste dag etter jobb så forsvinner han. Og vil ikke gi meg svar på noe. 
skjønner virkelig ikke hva som skjedde. 
vi hadde kjempe fin februar måned og kan ikke huske noen krangler som skulle tilsi at det ble en så brå slutt. 

Jeg var vel ikke en del av fremtiden hans likevel da selvom han sa for 4 uker siden «vi har all verdens av tid sammen. Vi har ingen utløpsdato» så 4 uker etterpå er han gone. Helt fremmed. 

jeg gidder ikke sende flere sms. Får ingen svar men syns det er vanskelig å vite hva jeg skal tenke, gjøre og hvordan se fremover. 
Han vet hvor grusomt jeg har det og likevel velger han å behandle meg som luft etter 2 år. 2 år som tok han 1 minutt å avslutte 

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Hjerte 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ego. Vær ego og tenk på deg selv du også, du rocker, han er en dust, glem han, aldri snakk med han igjen, gi han med samme mynt. Gjør ting som er bra for deg 

Anonymkode: f0cd4...a96

  • Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han er ego. Vær ego og tenk på deg selv du også, du rocker, han er en dust, glem han, aldri snakk med han igjen, gi han med samme mynt. Gjør ting som er bra for deg 

Anonymkode: f0cd4...a96

Sliter litt med å bare glemme 2 år av livet mitt. Han og jeg bodde sammen. Det var en del av hverdagen. Snakke sammen. Gjøre ting sammen. Og nå alt er borte som om 2 år ikke betydde noe

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har kanskje levd et dobbeltliv. Ny kjæreste i buskene som venter? 

Så utrolig vondt og dårlig gjort! Man gjør bare ikke sånt! Man snakker sammen og forteller den andre parten hva man tenker og vil framover. Han skylder deg virkelig en forklaring! 

Prøv å snakke m hans nærmeste venner? Kanskje de vet noe? 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sliter litt med å bare glemme 2 år av livet mitt. Han og jeg bodde sammen. Det var en del av hverdagen. Snakke sammen. Gjøre ting sammen. Og nå alt er borte som om 2 år ikke betydde noe

Anonymkode: eb7c7...ea0

Jeg skjønner deg godt. Det må føles helt jævlig å bli omtrent ghostet av sin egen kjæreste.

Det som er kjempeviktig nå er at du ikke blir sittende igjen og gruble og tenke at dette var din feil, at det er noe feil med deg, var det noe du sa/gjorde osv… For du får ikke gjort noe med det, og her ligger faktisk uansett all skyld hos ham. Man avslutter faen ikke et forhold sånn. Han oppfører seg som en feig liten dritt og han behandler deg helt utrolig respektløst, OG DU FORTJENER IKKE DET.

Jeg håper du snart klarer å kjenne at du er forbanna på ham. Jeg håper også du snart klarer å løfte hodet og fokusere på at det var jævla bra at du fant ut av hva slags ubrukelig type han er før dere var bundet til hverandre med barn osv.

Lykke til ❤️

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette hørtes traumatiserende ut. Jeg håper du klarer å ta godt vare på deg selv fremover, for dette kommer til å gjøre vondt en stund. Jeg synes psykolog kan være en fin hjelp for deg, du kommer definitivt til å trenge noen å snakke med.

Men denne fyren kan jo ikke være et spesielt godt menneske når han utsetter deg for noe sånt. Derfor håper jeg at du en dag klarer å tenke at det var bra du ble kvitt han, og glad for at det skjedde nå, og ikke enda senere med barn og slike ting. Ønsker deg lykke til fremover og krysser fingrene for at du finner en bedre person i fremtiden.

Anonymkode: 1d959...c7f

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har opplevd et sjokk, ts. Snakk med familie og venner i helgen, slik at de vet hva som skjer og hvordan du har det!

En mann som er i stand til å bryte slik han nå gjorde, det er en mann jeg tror du må forvente du ikke får noen forklaring av. Og om du får en forklaring blir det trolig bare en som gjør at du får tusen nye spørsmål.

Så jeg tror det beste du nå kan gjøre for deg selv, det er å akseptere at mest trolig vil du aldri få svar eller svar som er gode nok fra ham, om hvorfor han gjorde dette.

Og egentlig trenger du heller ikke mer svar, ts. Han har gitt deg det viktigste svare du trenger - han har vist deg så overtydelig at han ikke var den mannen han utga seg for å være. Og dermed er han heller ikke en mann som du ønsker i livet ditt.

Nå slipper du å kaste bort flere år på en mann som er  istand til å svikte deg  så totalt uten en forklaring. Om dere ble sammen igjen, så ville du aldri vite om du kunne stole på ham, eller om han ville svikte deg neste time eller neste dag.

Skal du ha det godt i et forhold så må du ha en mann du kan stole på, en som respekterer deg og dine følelser og som både er i stand til og villig til å kommunisere med deg. Du må ha en mann som er omtenksom både i ord og handling.

Det er ikke denne mannen.

Nå har han vist deg både hvem han er, eller i hvert fall hva han er i stand til å gjøre mot sine nærmeste (og der har han ikke skrupler, for han er villig til å være stygg mot de han påstår å være glad i). Det er egentlig det eneste svaret du trenger. Alt annet blir bare avsporinger og detaljer som får deg til å gruble mer, og så blir det en nedadgående spiral for deg.

Om dere bodde sammen så send ham en melding om at han fremdeles er ansvarlig for husleie (ev. lån om dere har det sammen), og sett opp en plan for hvordan du vil det økonomiske skal løses. Vis til lover og regler om dere leier/eier sammen, at selv om han flytter ut så har han fremdeles ansvar økonomisk i en viss periode, og skriv at du forventer at han betaler inn sin del dato xx.xx., og hvis han ikke gjør det vil du ta saken videre.

Og når det økonomiske er i orden, da blokkerer du ha på alle måter.

Han har gitt deg alle svar du egentlig trenger, ts. Nå må du aksepterer og ta vare på deg selv fremover.

Noe langt bedre venter deg i fremtiden - en mann som viser i ord og handling at han bryr seg, respekterer deg ❤️

Anonymkode: 6acbf...250

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en ny dame tipper jeg. Dårlig gjort og fyr

Anonymkode: bf170...e54

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at han vet hvor grusomt du har det? Er det noe som har skjedd tidligere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med at han vet hvor grusomt du har det? Er det noe som har skjedd tidligere?

Han skjønner jo at hun har det vondt, etter at han har dumpet henne så brutalt..

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har møtt ei ny ei.

Og rev bare av plasteret.

Hadde ikke gjort noe mer ut av det. Hvorfor, hvordan. Det spiller ingen rolle. Ingenting han sier vil gjøre at du føler deg bedre.

Anonymkode: 4d7e2...569

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist og si det men du fortjener bedre enn han ❤️❤️ sånt er vondt opplevd selv mye vondt angående forhold så sender deg 2 trøstehjerter 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det går bra med deg❤️ sikker på at han ikke har begått lovbrudd og må kanskje i fengsel? Eller kanskje han har funnet ei ny dame? Uansett så syns jeg han skal være ærlig med deg, du fortjener ikke dette. Ta tiden til hjelp.

Anonymkode: 76eb8...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han skylder deg et svar. Merkelig oppførsel om alt ellers har vært så bra som du sier? Kan han ha hatt noen annen på si? Og var det ingen tegn til at dette skjedde? Jeg forstår veldig godt at du har det vondt nå❤️ Litt vanskelig å komme seg videre når man sitter igjen med så mange spørsmål også. Her må du nok ta tiden til hjelp og sosialisere deg så du ikke drukner deg selv i tanker. Sikkert fint å prate med noen om det også, så du får bearbeidet følelsene dine og det sviket du har vært gjennom nå. Håper du har en person eller fler som kan stille litt ekstra opp for deg!🙂

Anonymkode: b1579...78b

Jeg så ingen tegn. I forkant satt spiste vi middag. Alt var som vanlig. Jeg har nettopp hatt corona for andre gang på 3 mnd så la meg litt ned ved siden av han. Jeg ser han fikk den sms om lykke til med flytting.  Og dermed var han borte. 
 

det var som om jeg plutselig hadde en fremmed person i huset og etterpå var alt borte. 

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eryn skrev (6 timer siden):

Han har kanskje levd et dobbeltliv. Ny kjæreste i buskene som venter? 

Så utrolig vondt og dårlig gjort! Man gjør bare ikke sånt! Man snakker sammen og forteller den andre parten hva man tenker og vil framover. Han skylder deg virkelig en forklaring! 

Prøv å snakke m hans nærmeste venner? Kanskje de vet noe? 

Vennene hans backer han i alt. I alt han gjør og får neppe svar. Snakket med familien hans. De visste ingenting. Han sa nemlig han dro for å sove hos moren men hun hadde ikke sett eller hørt fra han

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

What? Var dere samboere?

Anonymkode: 86f95...160

Ja. Han bodde hos meg. Jeg eier så han hadde ikke noe utgifter eller forpliktelser med å bo her utenom at vi var kjærester da

Anonymkode: eb7c7...ea0

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...