Murf Skrevet 31. januar 2006 #301 Del Skrevet 31. januar 2006 Innom naboene mine! Så spennende med UL! Vi får ikke før ordinær tid, så jeg går og venter i tre uker til... (utålmodige lille sjel) Dere får ha lykke til med antallet! Matråd finner du her Ser ut som om gravlaksen og spekematen går fløyten, gitt... Roastbiffen kan spises hvis den ikke er rosa, tror jeg. Nei, nå er det frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 31. januar 2006 Skytte jo! Tidlig oppe er du også ja.... Egentlig ekstra deilig å være syk på tirsdager..... (nesten ikke så jeg tør å si det høyt, men.... ) Og du... hvilke kroppsdeler ville du ha nye? Kanskje vi evt kan bytte noen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #303 Del Skrevet 31. januar 2006 Murf også jo... Så koselig med så mye besøk på morgningen! Takk for linke til matråd... der sto det jo masse! :bukke: Blir spennende med UL for dere om tre uker da... tre uker går fort... Men det er gjerne i slike situasjoner man skulle hatt en stor tube tålmodighet liggende på lur.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 #304 Del Skrevet 31. januar 2006 Mannen din MÅ jo bare få til å komme i dag da... Så spennende med UL... Jeg er bare ultramisunnelig.... Jeg vil også ha noe å se på ultralyd!!(bortsett fra systene på eggstokkene...) Godt at du slapp jobben i dag da, ikke gøy med sånne stresse dager altså. Masse lykke til etterpå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hellu Missbumblebee! Ja han bare MÅÅÅÅ komme hjem... og faktisk så ringte han nettopp og sa at han kom som planlagt! Jippi! Han får heller jobbe her hjemmefra i kveld når lillegutt har lagt seg.... Åhh... jeg vil også at du skal få noen å se på ultralyd! Jeg kjenner det på meg at det er din tur snart..... Skal komme å spre litt babyvibber og babystøv i boka di! Tirsdags- til deg, vennen! Endret 31. januar 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 #306 Del Skrevet 31. januar 2006 Hellu Missbumblebee! Ja han bare MÅÅÅÅ komme hjem... og faktisk så ringte han nettopp og sa at han kom som planlagt! Jippi! Han får heller jobbe her hjemmefra i kveld når lillegutt har lagt seg.... Åhh... jeg vil også at du skal få noen å se på ultralyd! Jeg kjenner det på meg at det er din tur snart..... Skal komme å spre litt babyvibber og babystøv i boka di! Tirsdags- til deg, vennen! ← Å, du er så søt! Nå ble jeg kjempegla, så flott at mannen kan komme som planlagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. januar 2006 #307 Del Skrevet 31. januar 2006 Helloooo..... Her kommer jeg snikende........... Godt for bebisen at du er hjemme når formen er sånn! Og til meg kan du bare si det! Jeg er hjemme hver dag og må bare innrømme at jeg ikke egentlig savner jobben enda nei.............Way too much stress og pes til at jeg hadde taklet det nå. Jeg kunne tenkt meg ny rygg,nytt bekken og nye knær sånn i første omgang......Var det mye kanskje?!! Så bra at mannen rakk hjem læll!! Jeg ble sånn ene øyeblikket for så og bli neste øyeblikk! Er godt å slippe å være alene ja! Gosj,jeg er så spent på om det bor en eller flere i magen din jeg....!!! PS:Er du god med blomster?? Aner ikke hva jeg skal gjøre for mine bare dauer unna for unna og nå har jeg snart ingen igjen.... Tror ikke dem liker å ha meg hjemme så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. januar 2006 #308 Del Skrevet 31. januar 2006 Kom hjem da............!!!! Med superbe nyheter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. januar 2006 #309 Del Skrevet 31. januar 2006 Her er det skjedd en del siden sist jeg var innom ser jeg Helga hørtes super deilig ut. Det der med å ligge med en bok ble jeg missunelig på. Så deilig å ligge på hotell og kunne gjøre det. Når jeg gjør det hjemme så får jeg så dårlig sammvitighet, får det er jo alltid noe annet en skulle ha fått gjort, mens på hotellet derimot...du kan liksom ikke begynne å rydde og vaske der Jeg syns du er kjempe flink som lytter til kroppens signaler, det er viktig å gjøre det, det merket jeg i dag da jeg tvang meg på jobb. Håper det er noe forbigående, og at formen din blir bra igjen. Gleder meg til å høre om UL. Det må være en fantastisk følelse å se det lille hjertet banke Håper alt gikk bra og at det ikke er altfor mange der inne (holder vel med 2? ) Håper du får en fin tirsdagskveld, Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 31. januar 2006 #310 Del Skrevet 31. januar 2006 Heisann! Takk for hyggelig melding i dagboka mi Nå er vi tilbake fra UL og alt gikk bra. Venter i spenning på din rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. januar 2006 #311 Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Hvor er du..?? Vi vil ha rapport Prøvde linken din til SSB om navn. Og det er 3,2,1 eller ingen som har det fornavnet vi har tenkt på, hvis vi får jente... Men guttenavnet var desto mer vanligere... Håper alt gikk bra på UL Endret 31. januar 2006 av LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #312 Del Skrevet 31. januar 2006 Missbumblebee: Det er du som er søt da... Skytte: Å være hjemme er faktisk deilig... Hadde jeg hatt fri hver mandag og tirsdag hadde nok arbeidsuka gått som en lek... Hvor lenge har du vært sykemeldt nå forresten? Og du... det med blomster... Ikke helt min greie er jeg redd... Har bare sånne blomster som nesten ikke trenger stell. Sukkulente - er et ikke det de heter? IdaC: Så koselig at du stikker innom Helga var superdeilig... godt å bare være kjærester innimellom. Neste gang vi skal ut sånn skal det bare være oss to - og ikke hele firmaet til mannen i tillegg... Tror det er viktig som du sier, å lytte til kroppens signaler.... men da skulle jeg helst vært hjemme resten av svangerskapet.... Fru Biscuit: Hei Fruen! Har vært inne hos deg og sett at alt gikk bra... er det ikke moro å "se" den lille på skjermen? Har gått bra med oss også... skal fortelle mer etterpå... LinKri: Skal gi full rapport om UL om litt... Når det gjelder navn, så syntes jeg det er skikkelig moro. Jeg har alltid vært opptatt av det.... fra lenge før vi begynte å tenke på barn en gang.... Moro at det er så få som heter jentenavnet "deres" da... Har dere tenkt på enkelt eller dobbeltnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. januar 2006 #313 Del Skrevet 31. januar 2006 Der var du ja!! *lage meg oboy mens du skriver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 #314 Del Skrevet 31. januar 2006 Å, nå er jeg sååå spent altså!!!! Kommer til å bli her til du har fortalt ALT om UL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 31. januar 2006 Det gikk bra på UL! Og det er bare en liten en der inne... Nå som jeg vet at det bare er én - så er det vel lov å si at jeg ble litt lettet... Ikke fordi jeg ikke har lyst på tre barn... men jeg vil gjerne ha tre svangerskap også... hvis det blir aktuelt med enda flere da ...får jo først se hvordan det går med to! Det var jo ikke så veldig mye å se så tidlig i svangerskapet - men størrelsen på embryoet var så stort som det skulle etter mensterminen. Og eggsekken var også stor og fin som den skal! Ny og endelig termin blir ikke satt før ved ordinær UL i uke 18-20. Men det var altså noen i magen min! Om det kan kalles noen så tidlig da... Var faktisk så tidlig ute at hun ikke kunne se med sikkerhet at hjerte slo. Men som det trente øyet hun har, så mente hun at hun kunne se en taktfast rytme på den lille klumpen på ca 8mm! Skal tilbake på ny UL om snaue tre uker.... da skal vi virkelig se etter hjerte og se til at den lille vokser som det skal! Føler meg kjempeheldig som skal få lov til å ha UL hele tre ganger i løpet av svangerskapet! Ellers fylte vi ut svangerskapskortet mitt og snakket litt. HUn målte også blodtrykket, og det var som det skulle... Jeg nevnte også svimmelheten min og geléfølelsen i kroppen. Hun mente at dette ikke var farlig sånn umiddelbart - men at jeg burde tenke over i hvilke situasjoner jeg ble svimmel og ør... så det skal jeg prøve å skrive meg bak øret framover... Er deilig å ha vært der... nå vet jeg med sikkerhet at graviditeten ikke er innbilt... Men det blir jo enda bedre etter neste UL da... da er jeg nesten 10 uker på vei... da bør vi nok se litt mer... Nå tenkte jeg å se litt på håndballgutta! Heia Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #316 Del Skrevet 31. januar 2006 Skytte & Missbumblebee: Dere er så søte! Er så moro å fortelle til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. januar 2006 #317 Del Skrevet 31. januar 2006 Å, så gøy! Skjønner at du er litt lettet over at det "bare" er en der inne ja. Søstera mi har tvillinger, og det er litt styr, hvertfall mens de er små.. Ser ikke bilde du har lagt til der?? Hva er det?? Kos deg med håndballgutta da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. januar 2006 #318 Del Skrevet 31. januar 2006 Så heldig du er som får så mange UL Og så herlig å se den lille klumpen Jeg hadde også UL, da jeg var 6 uker på vei... Var hos gynekologen min for noe annet egentlig, men hu tok UL i samme slengen Men kunne bare se en liten prikk da.. Vi har forresten tenkt dobbelt-navn hvis det blir jente. Enkeltnavn på gutt Dere da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. januar 2006 #319 Del Skrevet 31. januar 2006 Så herlig :grine2: 8mm!!! Det er sååå sprøtt!! Lillegull er snart ti ganger større så tenk så fort de vokser!!! Wow!! Jeg slutter aldri å bli overrasket............ Håper det er sukkulent det heter for da skal jeg spørre etter det når jeg får råd til å kjøpe meg nye blommor! Jeg er begynt på 5. uka mi med sykemld nå faktisk...Hmm..syns det har gått fryktelig fort egentlig! Men er ikke helt fornøyd med at jeg ikk har fått gjort noe mer.Ryddet i papirer og planlagt div arr jeg skal være med på........ Tyngre ting klarer jeg jo ikke og ganglaget mitt minner en del om ei viss and for tiden..........!! Norge sliter litt i skrivende stund men vi får håpe det blir litt slossing snart og at Norge tar over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 31. januar 2006 #320 Del Skrevet 31. januar 2006 Ååå, sikkert koselig å se på UL. Har ventet spent på UL-rapporten! Bra det bare var en der inne, da. Sukkulenter er geniale! Alle andre planter jeg har prøvd bare visner.... De plantene jeg har nå, vanner jeg hver fredag og så langt så har det gått bra. Veldig stolt, for jeg har ikke grønne fingre, akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå