Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 6. januar 2006 Cathie: Ja, symptomer eller ikke... ikke til å bli klok på. Man vet ingenting før man har testet, gitt! Nominella: Takk for hilsen og for kryssing av fingre! Skytte: Heia! Ja, venting er no dritt! Hvordan er det med deg og formen da? Missbumblebee: Jeg tror du må komme å rundjule postmannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. januar 2006 #82 Del Skrevet 6. januar 2006 I see you.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 6. januar 2006 Kommet noe brev i dag eller??? Eller er det kanskje på tide at jeg kommer og vise postmannen din hvordan han bør oppføre seg kanskje?? ← :grine2: Du er så søt du... og morsom! Det kom ikke no' brev i dag heller... Var nesten sikker på at det skulle kommer i dag... sikkert derfor det ikke kom... Ja, da er det bare i morgen igjen denne uka. Jeg vil snart ha brev! Ja, ja... enten så kommer brevet... eller mensen... eller ingenting... Joa... får håpe det blir brev! Med gode nyheter! Nå er det HEEEELG!!! JIPPI!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 6. januar 2006 I see you.......... ← Hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. januar 2006 #85 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg får sette meg i bilen og jakte på postmannen imorgen tidlig tror jeg.. Så skal jeg skjelle ut postmannen til han blir ordentlig redd og hvis ikke det hjelper kommer han til å se sånn ut ganske snart! :blaaveis: Bare å si ifra, jeg har humøret på topp om dagen (fordi det er IKM snart, eller den gode gamle pms`en kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #86 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg får sette meg i bilen og jakte på postmannen imorgen tidlig tror jeg.. Så skal jeg skjelle ut postmannen til han blir ordentlig redd og hvis ikke det hjelper kommer han til å se sånn ut ganske snart! :blaaveis: ← :grine2: :grine2: :grine2: Jeg flirer meg skakk av deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 6. januar 2006 #87 Del Skrevet 6. januar 2006 Ikke fulgt helt med jeg, men hva slags brev venter du på egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. januar 2006 #88 Del Skrevet 6. januar 2006 :grine2: :grine2: :grine2: Jeg flirer meg skakk av deg... ← Pass på så du ikke blir skakk og skjev for alltid da, for du kan jo ikke gå rundt å være krokbøyd når spiren endelig viser seg... (Godt noen syns jeg er litt morsom om dagen, for det vet jeg ikke helt om min kjære er helt enig i.... Humørsvingninger er gøy!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 7. januar 2006 #89 Del Skrevet 7. januar 2006 Håper du får en strålende god helg med gode nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Ikke fulgt helt med jeg, men hva slags brev venter du på egentlig? ← Hei MissS! Tok en blodprøve på dag 24 - som skal vise om jeg har hatt EL denne perioden eller ikke. Svaret kommer i brev fra gynekologen min! Mye hyss rundt et brev, gitt... Endret 7. januar 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #91 Del Skrevet 7. januar 2006 Missbumblebee: Hvis du virkelig har humørsvingninger... da viser du visst bare de morsomme sidene av dem her hos meg... :grine2: Cymbidium: Takk for det - og GOOOD HELG til deg også! Ja.... eller NEEEEI! Det kom ikke no' brev i dag heller. Lørdagspostmannen min er visst ikke i go'lune gitt! Men jeg har i hvert fall ikke fått besøk av no Tante Teit ennå da... det er jo et lite håp... og kanskje et skudd i blinde - men man klamrer seg fast til det man har, gjør man ikke? Nei, nei... Ja, ja... får vel bare smøre meg med tålmodighet! Kunne trengt en stor boks med det akkurat nå kjenner jeg! Riktig god helg til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 7. januar 2006 I dag har vi rydda bort jula! Rart at det bare er omtrent 11 mnd - så skal det fram igjen! Var egentlig litt allright å få det bort... Jeg liker jula skikkelige - men det blir ikke så "trangt" uten juletreet og nisser... Misforstå meg rett! Jeg har kjent noen småmurringer i magen i dag... da kommer sikkert Tante Blæh.... *skremmer bort tanta så godt jeg kan* Nå driver mannen og lager skikkelig god mat nede på kjøkkenet. Oksesteken står i ovnen og han er i gang med å lage fløtegratinerte poteter og gresk salat (uten feta, for det liker ikke jeg...) Det er sikkelig deilig å ha en mann som liker å lage mat - og som er FLINK til det! Ellers har jeg blitt "filletante" i dag! Venninne A fikk ei lita jente! Gleder meg til å se henne - hun er sikkert helt nydelig! Blir ikke no' mindre babysyk når det popper ut hos venner og bekjente. Har ei annen venninne som venter barn i slutten av januar! Det er moro da! På en annen måte er det litt "urettferdig" også.... De ble begge gravide på første forsøk - venninne A ganske uplanlagt for å si det på den måten... Også sliter vi sånn med å få det til 14 PP'er forrige gang... lurer på hvor mange det blir denne gangen... Jeg unner dem det masse altså.. det å få barn... Absolutt! Men det er bare det at jeg vil ha jeg også! En til!!!! Er vel kanskje litt fjern og "urettferdig" nå.... men det føles litt "dårlig gjort" noen ganger.... at det skal ta så lang tid for oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. januar 2006 #93 Del Skrevet 7. januar 2006 God helg til deg også! I dag er det min kjære som er humørsyk, så jeg lurer litt på om det kan være smittsomt? Ellers har jeg ingen boks med tolmodighet å låne deg, men jeg holder på å lage chocolate chip cookies om det kunne friste til dessert? Tanta er nok veldig på vei her også, men neste periode da skal det skje noe både her og hos deg! Og, ikke tenk på postmannen, på mandag bør du ha det brevet, for han har allerede fått seg en :blaaveis: Skal ut i mørten og gå tur med voffsene når cookiene er ferdige hvert øyeblikk. Kos deg med middagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #94 Del Skrevet 7. januar 2006 Missbumblebee: Så flink du er til å bake da! Tar gjerne noen chocolate chip cookies til dessert, jeg... Det hørtes skikkelig godt ut... Er det vanskelig å lage? Deler du oppskrift, eller? Kjipt med humørsyk mann - men jeg tror det er smittsomt.... Og du... Stakkars Postmannen min :blaaveis: NOOOOT! Middagen var kjempegod! Nå ligger lillegutt å sover og jeg og mannen skal kose kose oss med hverandre og TV (i den rekkefølgen)! God lørdagskveld til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. januar 2006 #95 Del Skrevet 7. januar 2006 Håper du får en god lørdagskveld med masse kos, og TV, og at du slipper besøk av den grusomme tanta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #96 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) monja: Jeg vil IKKE ha besøk! Av tanta altså... Og en bra kveld har det vært! Flere babyer har kommet. En gammel venninne fra skolen har blitt mamma! Kjempemoro! Merker at vi begynner å blir voksne - snart foreldre alle mann! I hvert fall mange av oss.... Artig... Endret 7. januar 2006 av Cr@sh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. januar 2006 #97 Del Skrevet 7. januar 2006 Vups! Her raste det inn babyer på løpende bånd ja! Skal se det er smittsomt så det blir din tur igjen snart!! Men hva er det med postgangen i dette landet?? Bra det er noen som kicker litt postass oppi her Bra dere har hatt en koselig kveld We schnakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. januar 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 7. januar 2006 Vups! Her raste det inn babyer på løpende bånd ja! Skal se det er smittsomt så det blir din tur igjen snart!! ← Smittsomt sier du, Skytte? Ja... da er det i hvert fall 1 ting jeg ønsker å bli smittet av.... *løpe etter alle med ferske barevogner* Men hva er det med postgangen i dette landet?? Bra det er noen som kicker litt postass oppi her ← Ja, Missbumblebee viser virkelig ansvar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 7. januar 2006 #99 Del Skrevet 7. januar 2006 Deler gjerne oppskrift jeg! Chocolate chip cookies 2dl brunt sukker (litt mindre er best etter min erfaring) 2dl hvitt sukker 2 egg 60 gram smør/margarin 5dl hvetemel 1/2 ts salt 2 ts vaniljesukker 1/2 ts natron eller bakepulver 2 plater kokesjokolade (til sammen 200g) Rør sammen sukker og egg. Smelt margarin/smør. Rør bakepulver, salt, vaniljesukker sammen med melet. Rør alt sammen, hvis for tørt ha i litt vann. Sjokoladen skal hakkes i småbiter (jeg pleier å ta en "rute" å dele den i ca 4 biter.) og tas i til slutt. Sett kakene på brettet med teskje, ellers blir de fort alt for store. Bruk bakepapir på bakeplatene og stek på 180 grader i 8-10 minutter. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 8. januar 2006 Tusen takk for oppskrift, Missbumblebee! Den MÅ prøves en dag... kanskje neste helg...? I dag fikk jeg sove lenge... Mannen tok lillegutt når han våknet halv ni (ganske lenge å sove for en liten tass - så mannen var fornøyd uansett )... og jeg fikk beholde dyna over hodet... Deilig med noen sånne dager... Sto opp halv ti da... Det er mer enn lenge nok! Husker da jeg var en 17-18 år... da kunne jeg sove helt til halv ett - ett.... Det klarer jeg ikke nå. Da er liksom hele dagen ødelagt. Nå er det mer enn lenge nok å sove til... ja halv ti og sånn... I dag skal mannen "kvitte oss" med juletreet. Nå ligger det ute på veranda'n og slenger så lenge.... Ellers skal jeg være med pappa og broren min på visning på et par leiligheter i dag... Blir spennende! Ellers intet nytt. Ikke postlevering i dag... så der er det ikke noe spennende å hente.... men det er så langt ikke tegn til mensen. Hvordan regner dere? Er IKM dagen den 28. dagen? Eller er det dagen etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå