skruf Skrevet 23. juni 2023 #321 Del Skrevet 23. juni 2023 Fargemessig sett så likte jeg Leona og Håvard si stue best, men jeg syntes sofaen og bordet til Eli og Benjamin var mere forseggjort. Det var skikkelige møbler, særlig sofaen. Den kan man sitte godt i tror jeg. Ikke bare ei slags hylle ut fra veggen med madrass og noen pynteputer i. Å sitte i en sofa og støtte ryggen rett mot veggen høres ikke behagelig ut Rart at Aina bare hadde fokus på den «taktile» veggen til Peter og Herman; også Heidi og Patrik hadde kledd veggen med skumgummi med stoff over Jeg er ikke noe glad i sorte(mørke rom, særlig ikke på ei pittelita hytte. Alt det mørke sluker romfølelsen og får det til å se mindre ut. Soverommet kan gjerne være mørkt, behagelig for øyne og hjerne for å falle til ro og sovne Neste år skal vist sommerhytta spilles inn i Sverige 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 23. juni 2023 #322 Del Skrevet 23. juni 2023 skruf skrev (6 timer siden): Neste år skal vist sommerhytta spilles inn i Sverige Tror ikke det hjelper når de drar med seg "problemet" (Aina) over grensa 😅 Regner med at hun mener vinner stua var "lun" og hun bablet noe om at den var "taktil", måtte google hva i all verden hun kunne mene med det og i følge snl er det noe som oppleves ved sanseinntrykk gjennom huden dvs. stimulering av berøringssansen 🙄 For meg var vinner stua grusom, taktil eller ei.. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 24. juni 2023 #323 Del Skrevet 24. juni 2023 ENDRE KONSEPTET Jeg har grublet på at TV2 bør endre konseptet sitt litt. Nå er det jo slik at kun ett par sitter igjen med hytte pluss premier, mens de andre får kun premiene. Jeg synes dette er brutalt og blodig urettferdig for de som jobber like hardt som vinnerne i 10 uker. Jeg synes derfor at ALLE parene skulle automatisk få hytta de ferdigstiller. Okei det blir dyrt for produksjonen. Det kan løses på forskjellige måter. De kan redusere til f eks tre par. De kan evt bli sponset av tre ulike husleverandører. På det viset får vi samtidig mer variasjon. Legg da selvsagt produksjonen til et felt der hyttene ikke trenger å være like. Konkurransemessig: For å gjøre det til konkurranse fortsatt, så forslår jeg at de dropper midtukekonkurransene og bruker de sponsede premiene de vanligvis får der til de som går av med beste hytte pr uke, istedet for gullhammer. For seerne: For vår del er det fortsatt interessant å følge de for vi får jo fortsatt se hvordan man på ulik vis ordner hytter. Vi seerne driter jo egentlig i hvem som vinner hytta, så poenget i å flytte fokus på hvem som vinner hytte, blir liggende i å få æren av å vise frem beste måte å løse ting på, hvis dere skjønner hva jeg mener. Hyttene blir i dag stående tomme fordi ingen kjøper de. Får alle deltakerne beholde hyttene blir de jo BRUKT. Motivasjonen til deltakerne tror jeg blir like stor som før. De får jo gleden av å få plukke ut produkter og være kreative. Hva synes dere, har jeg en god ide? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 24. juni 2023 #324 Del Skrevet 24. juni 2023 Jeg synes guttene + E&B er myyye flinkere enn de andre to parene til å gjøre ting skikkelig, så er det jo mest stil og hva man synes er fint og ikke 🤷♀️ Har sett litt på tid for hjem, og synes alltid de dårligste prosjektene er der Aina er designer 😬 Synes det er skikkelig rart at guttene ikke vant med florasollen sin da, den var skikkelig fin og annerledes enn alt annet 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 25. juni 2023 #325 Del Skrevet 25. juni 2023 Bagatell kommentar men…: Heter det virkelig å «silikonere»?😅 Eli er storforbruker av det ordet og jeg syns det høres så hjemmesnekret ut😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 25. juni 2023 #326 Del Skrevet 25. juni 2023 Tantemor skrev (På 24.6.2023 den 18.29): ENDRE KONSEPTET Jeg har grublet på at TV2 bør endre konseptet sitt litt. Nå er det jo slik at kun ett par sitter igjen med hytte pluss premier, mens de andre får kun premiene. Jeg synes dette er brutalt og blodig urettferdig for de som jobber like hardt som vinnerne i 10 uker. Jeg synes derfor at ALLE parene skulle automatisk få hytta de ferdigstiller. Okei det blir dyrt for produksjonen. Det kan løses på forskjellige måter. De kan redusere til f eks tre par. De kan evt bli sponset av tre ulike husleverandører. På det viset får vi samtidig mer variasjon. Legg da selvsagt produksjonen til et felt der hyttene ikke trenger å være like. Konkurransemessig: For å gjøre det til konkurranse fortsatt, så forslår jeg at de dropper midtukekonkurransene og bruker de sponsede premiene de vanligvis får der til de som går av med beste hytte pr uke, istedet for gullhammer. For seerne: For vår del er det fortsatt interessant å følge de for vi får jo fortsatt se hvordan man på ulik vis ordner hytter. Vi seerne driter jo egentlig i hvem som vinner hytta, så poenget i å flytte fokus på hvem som vinner hytte, blir liggende i å få æren av å vise frem beste måte å løse ting på, hvis dere skjønner hva jeg mener. Hyttene blir i dag stående tomme fordi ingen kjøper de. Får alle deltakerne beholde hyttene blir de jo BRUKT. Motivasjonen til deltakerne tror jeg blir like stor som før. De får jo gleden av å få plukke ut produkter og være kreative. Hva synes dere, har jeg en god ide? Tror det hadde blitt litt overkill om alle skulle ha fått beholde hyttene sine, da hadde jo konkurranseopplegget blitt helt borte. Men jeg synes det burde ha vært trøstepremier sånn at det ikke bare er takk og farvel til de tre som ikke vant. F.eks. møbler/interiør, oppussing av et rom hjemme, gavekort e.l. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. juni 2023 #327 Del Skrevet 25. juni 2023 (endret) Dersom jeg må høre ordet "taktilitet" én gang til... 🙈 Endret 25. juni 2023 av RC 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LibertyNoCap Skrevet 25. juni 2023 #328 Del Skrevet 25. juni 2023 Evt. at deltakeren kjøper hytten som montert byggesett først. Så ender alle opp med sponset fagfolk (elektriker, rørlegger etc), materialer og innredning. evt tomten med grunnarbeidet. Og vinneren får refundert egenandelen. Da får de jo motiverte søkere som faktisk har interesse av hytten og området, og de bygger potensielt et godt naboskap gjennom erfaringen. Og man får eliminert/redusert de som søker seg med bare for å være på reality, og som aldri har sett programmet eller forberedt seg i det heletatt. Og som kommer til å selge hytten innen et år eller to. Konseptet går da ut på en billig vei inn i hyttemarkedet. De burde også legge tilrette for mere variasjon av designuttrykk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 25. juni 2023 #329 Del Skrevet 25. juni 2023 Til neste år håper jeg de skaffer fire par som alle har erfaring med oppussing og endrer hele opplegget slik at andre kriterier definerer hvem som vinner. Opplegget de har nå har gått ut på dato. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 25. juni 2023 #330 Del Skrevet 25. juni 2023 Mperle skrev (59 minutter siden): Bagatell kommentar men…: Heter det virkelig å «silikonere»?😅 Eli er storforbruker av det ordet og jeg syns det høres så hjemmesnekret ut😂 Ja dessverre for deg, så du kommer til å høre det igjen! 😬😅❤️ Det blir som når man sier at man skal fuge, som er det samme bare med akryl (i denne sammenheng), men det heter egentlig å akrylere. Så greit å si silikonere slik at man ikke blander beskrivelsen av det man gjør med å akrylere. 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 25. juni 2023 #331 Del Skrevet 25. juni 2023 Jeg synes det var fire gode stuer. Fargemessig likte jeg nok Leona og Håvard sin best. Jeg synes det var mye kjedelig fargebruk og veldig lite er min stil. Forstår for så vidt at gutta vant, men synes stua deres var altfor mørk og jeg likte ikke veggen (den hadde vært finere om de brukte ulike grønnyanser i stedet for alt i samme farge). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 26. juni 2023 #332 Del Skrevet 26. juni 2023 Jeg er mer lei av uttrykket «i min verden» som Aina stadig bruker.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. juni 2023 #333 Del Skrevet 26. juni 2023 I min verden, organisk, taktilitet, stofflighet.... mye å ta av. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #334 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Arkana skrev (3 timer siden): I min verden, organisk, taktilitet, stofflighet.... mye å ta av. Og lunt, ton-i-ton, daybed og palett... 😜 Problemet er vel ikke ordene i seg selv. Men at hun bruker ordene hipp om happ alt etter eget godbefinnende. Deltakerne kan levere et lunt rom med utsøkt fargepalett helt i stil med helhetsinntrykket, med organiske materialer, mye stofflighet og en daybed som midtpunkt, som igjen skaper taktilitet hos alle. Men så fremt det er feil par som gjør det, så overser Aina disse detaljene og finner feil ved å lete med lupe etter noe å trekke ned på, som igjen gjør at hun ender opp med å stemme på noen som leverer et knallhardt, tungt, mørkt og overfyllt rom helt uten balanse og harmoni, og kaller gjerne sistnevnte for "inspirasjon" og "kreativt". Ironisk nok er hun en tikkende bombe med akkurat det samme når hun skal dele ut sin finalehammer. Uansett hvor lite eller hvor mye støtte hun har gitt paret iløpet av sesongen, så kan man aldri være sikker hvor den hammeren havner og på hvilket grunnlag. Det blir så latterlig som du kan få det. Jeg har gitt helt opp å skjønne hva som er godt interiør eller ikke, nettopp pga. Aina. Men Aina har dog hjulpet meg til å innse hvordan jeg ikke vil ha det, for da er det bare å sette på noen episoder med Tid For Hjem der Aina er designer. Fytti der er mye vræl. Daybed som fastmonterte kolosser midt i stua foran vinduene fordi Aina har romantisert at hele familien skal "krype oppi der med hvert sitt nettbrett og kose seg sammen med utsikten". 😂 En episode jeg alltid vil huske, for jeg har aldri revet av meg mer hår enn da. Endret 26. juni 2023 av Ctrl 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 26. juni 2023 #335 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Ctrl skrev (4 timer siden): Og lunt, ton-i-ton, daybed og palett... 😜 Problemet er vel ikke ordene i seg selv. Men at hun bruker ordene hipp om happ alt etter eget godbefinnende. Deltakerne kan levere et lunt rom med utsøkt fargepalett helt i stil med helhetsinntrykket, med organiske materialer, mye stofflighet og en daybed som midtpunkt, som igjen skaper taktilitet hos alle. Men så fremt det er feil par som gjør det, så overser Aina disse detaljene og finner feil ved å lete med lupe etter noe å trekke ned på, som igjen gjør at hun ender opp med å stemme på noen som leverer et knallhardt, tungt, mørkt og overfyllt rom helt uten balanse og harmoni, og kaller gjerne sistnevnte for "inspirasjon" og "kreativt". Ironisk nok er hun en tikkende bombe med akkurat det samme når hun skal dele ut sin finalehammer. Uansett hvor lite eller hvor mye støtte hun har gitt paret iløpet av sesongen, så kan man aldri være sikker hvor den hammeren havner og på hvilket grunnlag. Det blir så latterlig som du kan få det. Jeg har gitt helt opp å skjønne hva som er godt interiør eller ikke, nettopp pga. Aina. Men Aina har dog hjulpet meg til å innse hvordan jeg ikke vil ha det, for da er det bare å sette på noen episoder med Tid For Hjem der Aina er designer. Fytti der er mye vræl. Daybed som fastmonterte kolosser midt i stua foran vinduene fordi Aina har romantisert at hele familien skal "krype oppi der med hvert sitt nettbrett og kose seg sammen med utsikten". 😂 En episode jeg alltid vil huske, for jeg har aldri revet av meg mer hår enn da. Husker at akkurat den episoden fra Tid for hjem kom i nettavisen og Aina måtte svare på hvorfor hun ga denne småbarnsfamilien en daybed og et par småstoler istedenfor en ordenrlig sofa og hun svarte "Jeg har alltid ønsket meg en daybed". Smak på den. "JEG har alltid ønsket MEG...". Hva slags relevans har hennes drømmer når det kommer til å pusse opp for andre? Ikke nok med det, leiligheten var lang og tynn og hadde bare vinduer på den ene kortsiden, så pakker hun altså inn den eneste naturlige lyskilden i sånne utstikkende bølgedekorasjoner på veggen for å skape en hule ved vinduet. 😳🤣🥺😭 Disse bølgegreiene var riktignok taktile da... 🤦♀️ Så resten av leiligheten ble mørk og ubrukelig, for det er jo klart at en småbarnsfamilie trenger en ordentlig sofa!!! https://www.tv2.no/underholdning/tid-for-hjem/barnefamilien-reagerte-pa-n-ting-etter-oppussingen-ser-du-hva/13903835/ Legg merke til at begge stolene står vendt med ryggen mot TVen. 🤣 Og at stolene ikke kan snus mot TVen hvis man vil ha kontakt med de i daybeden, for da snur man ryggen mot dem, og mot peisen. Det er altså ikke et naturlig sted å lene seg tilbake og kommer ikke til å bli brukt. Legg også merke til den store lodne puffen rett foran balkongdøren. Hun må jo ha forfalsket interiørutdannelsesbeviset sitt? 🤣 Endret 26. juni 2023 av Blåttvann 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #336 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Blåttvann skrev (5 timer siden): Husker at akkurat den episoden fra Tid for hjem kom i nettavisen og Aina måtte svare på hvorfor hun ga denne småbarnsfamilien en daybed og et par småstoler istedenfor en ordenrlig sofa og hun svarte "Jeg har alltid ønsket meg en daybed". Smak på den. "JEG har alltid ønsket MEG...". Hva slags relevans har hennes drømmer når det kommer til å pusse opp for andre? Ikke nok med det, leiligheten var lang og tynn og hadde bare vinduer på den ene kortsiden, så pakker hun altså inn den eneste naturlige lyskilden i sånne utstikkende bølgedekorasjoner på veggen for å skape en hule ved vinduet. 😳🤣🥺😭 Disse bølgegreiene var riktignok taktile da... 🤦♀️ Så resten av leiligheten ble mørk og ubrukelig, for det er jo klart at en småbarnsfamilie trenger en ordentlig sofa!!! https://www.tv2.no/underholdning/tid-for-hjem/barnefamilien-reagerte-pa-n-ting-etter-oppussingen-ser-du-hva/13903835/ Legg merke til at begge stolene står vendt med ryggen mot TVen. 🤣 Og at stolene ikke kan snus mot TVen hvis man vil ha kontakt med de i daybeden, for da snur man ryggen mot dem, og mot peisen. Det er altså ikke et naturlig sted å lene seg tilbake og kommer ikke til å bli brukt. Hun må jo ha forfalsket interiørutdannelsesbeviset sitt? 🤣 Hahaha. Ja, der har du den! For å si det slik, det ble en taktil stemning hjemme hos meg når jeg så skrue etter skrue ble dratt inn overalt mot tak, vegg og nylagt gulv for å få laget daybedet i den flotte kråa! 😅 For øvrig rart at TV, som alltid er stuens midtpunkt hos stort sett alle, aldri har særlig prioritet hos en designer. Vet at hun har gjort dette før også i Tid For Hjem hos et eldre par som hadde en stor karnapp med mange vinduer som de brukte som spisestue. Spisebordet ble plassert inn i midten av rommet, og så laget hun en daybed i karnappet, og romantiserte det med at der kunne de hvile etter middag og trekke seg tilbake for å lese en bok. Husker også et program hun tok fatt på et hus hos et par nyetablerte unge, som ønsket å få stua moderisert fra det 80-tallspreget stua hadde. Hva gjorde Aina? Jo, hun gikk for full 60-tallsstil med blomstrede og gammeldagse tapeter, skittenbrune og oransje farger, messigdetaljer og bronsje- eller gulldekor, og som det ikke var nok så fjernet hun vedovnen og satte inn en stor koloss av en peis som alle i dag prøver å få kastet ut. Mye er så virkelighetsfjernt at jeg lurer på om hun gjør det kun for å være jævlig. 😂 Offf... Jaja! Relevansen fra dette opp mot Sommerhytta må være at det er jommen ikke rart at man ikke skjønner bæret av interiør, interiørfag, eksperter og bedømming. Jeg tror faktisk at hadde man byttet henne ut med en vilkårlig redneck så ville dømmingen blitt mer rettferdig og fornuftig enn nå. Jeg melder meg frivillig! Og kan gå rundt i crocs og en t-skjorte der det står "Jeg er ikke taktil. Fuck daybed.". 🥸 Endret 26. juni 2023 av Ctrl 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 26. juni 2023 #337 Del Skrevet 26. juni 2023 Finaleuken er i gang, hvem er favorittene deres og tror dere at det er de som vinner? Dagens episode og spekulasjon om hvem som vinner: Spoiler Jeg syns vel kanskje at E&B fortjener å vinne, de har vist god planlegging og utførelse etc igjennom hele sesongen men har på følelsen av at de ikke stikker av med seieren. Det er kun basert på min egen spekulasjon, i intervjuene i episoden så virker det som om de er gjort etter finalen. De virker så ferdige alle sammen, og selvfølgelig litt ekstra «striglet» fordi det sikkert er rett etter finalen. Eli ser ut som om hun har mistet livsgnisten helt! Jeg følger ingen av deltakerne på Some men hørte at gutta boys er veldig ivrige på promo av programmet. Mon tro om de vinner?? Har ikke «falt» helt for H&P selv om de er hardtarbeidende og prøver. Florasollen gir et rotete uttrykk ute så håper de gir slipp på den og som Aina påpeker er det ikke alle maksimaliseringsløsningene som er brukervennlige. Stuen er for mørk (men de endrer kanskje litt på den nå med maling?). Syns også at spiler er litt «ut».. Og forresten.. Den lille sekvensen med Petter og påfuglen i dag var mildt sagt gjesp😂 Rart at H&L har brukt opp gavekortet fra Bohus før siste uke? Hadde jeg vært med hadde jeg sørget for å ha igjen noe å rutte med til siste uken for eventuelle endringer, flere fikk jo nettopp dette påpekt fra Aina. (Større teppe, større bord etc). Tilslutt kommentar ang materialbruk. Det virker som om det er ubegrenset med plank etc. mange har gjort feil i kapping og måtte kaste mye virker det som. Rart at det ikke er satt noen restriksjoner på dette, om enn i miljøperspektiv?! Mon tro om de hadde vært mer nøye og gjennomtenkt om de hadde hatt begrensninger på hvor mye materiale de hadde til rådighet. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyre Skrevet 26. juni 2023 #338 Del Skrevet 26. juni 2023 Mperle skrev (39 minutter siden): Finaleuken er i gang, hvem er favorittene deres og tror dere at det er de som vinner? Dagens episode og spekulasjon om hvem som vinner: Skjul innhold Jeg syns vel kanskje at E&B fortjener å vinne, de har vist god planlegging og utførelse etc igjennom hele sesongen men har på følelsen av at de ikke stikker av med seieren. Det er kun basert på min egen spekulasjon, i intervjuene i episoden så virker det som om de er gjort etter finalen. De virker så ferdige alle sammen, og selvfølgelig litt ekstra «striglet» fordi det sikkert er rett etter finalen. Eli ser ut som om hun har mistet livsgnisten helt! Jeg følger ingen av deltakerne på Some men hørte at gutta boys er veldig ivrige på promo av programmet. Mon tro om de vinner?? Har ikke «falt» helt for H&P selv om de er hardtarbeidende og prøver. Florasollen gir et rotete uttrykk ute så håper de gir slipp på den og som Aina påpeker er det ikke alle maksimaliseringsløsningene som er brukervennlige. Stuen er for mørk (men de endrer kanskje litt på den nå med maling?). Syns også at spiler er litt «ut».. Og forresten.. Den lille sekvensen med Petter og påfuglen i dag var mildt sagt gjesp😂 Rart at H&L har brukt opp gavekortet fra Bohus før siste uke? Hadde jeg vært med hadde jeg sørget for å ha igjen noe å rutte med til siste uken for eventuelle endringer, flere fikk jo nettopp dette påpekt fra Aina. (Større teppe, større bord etc). Tilslutt kommentar ang materialbruk. Det virker som om det er ubegrenset med plank etc. mange har gjort feil i kapping og måtte kaste mye virker det som. Rart at det ikke er satt noen restriksjoner på dette, om enn i miljøperspektiv?! Mon tro om de hadde vært mer nøye og gjennomtenkt om de hadde hatt begrensninger på hvor mye materiale de hadde til rådighet. Spoiler Åånei, håper ikke det er filmet etter finalen! Jeg syntes Eli hadde så røde og blanke øyner i en av de monitorklippene. Tenkte at det så ut som hun hadde grått og tenkte det kanskje bare hadde vært tøft med nok en uke uten gullhammer men veldig godt arbeid.. håper det ikke er et hint om hva som skjer i finalen. Jeg skulle ønske Lars gikk igjennom rom for rom med alle parene. Syns det var så kjekt å faktisk få se nøyere på resultatene på ulike rom og eventuelle feil og mangler. Men de kunne gjerne tatt for seg rom for rom hos alle så det blir lettere å sammenlikne. Heller det enn nok et måltid rundt bordet og prat om hvor gode venner alle har blitt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 26. juni 2023 #339 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Vinneren er spoilet på Jodel, noen var ved hyttefeltet for å titte. Hvis du er her også; FUCK U. Mperle skrev (2 timer siden): Finaleuken er i gang, hvem er favorittene deres og tror dere at det er de som vinner? Dagens episode og spekulasjon om hvem som vinner: Skjul innhold Jeg syns vel kanskje at E&B fortjener å vinne, de har vist god planlegging og utførelse etc igjennom hele sesongen men har på følelsen av at de ikke stikker av med seieren. Det er kun basert på min egen spekulasjon, i intervjuene i episoden så virker det som om de er gjort etter finalen. De virker så ferdige alle sammen, og selvfølgelig litt ekstra «striglet» fordi det sikkert er rett etter finalen. Eli ser ut som om hun har mistet livsgnisten helt! Jeg følger ingen av deltakerne på Some men hørte at gutta boys er veldig ivrige på promo av programmet. Mon tro om de vinner?? Har ikke «falt» helt for H&P selv om de er hardtarbeidende og prøver. Florasollen gir et rotete uttrykk ute så håper de gir slipp på den og som Aina påpeker er det ikke alle maksimaliseringsløsningene som er brukervennlige. Stuen er for mørk (men de endrer kanskje litt på den nå med maling?). Syns også at spiler er litt «ut».. Og forresten.. Den lille sekvensen med Petter og påfuglen i dag var mildt sagt gjesp😂 Rart at H&L har brukt opp gavekortet fra Bohus før siste uke? Hadde jeg vært med hadde jeg sørget for å ha igjen noe å rutte med til siste uken for eventuelle endringer, flere fikk jo nettopp dette påpekt fra Aina. (Større teppe, større bord etc). Tilslutt kommentar ang materialbruk. Det virker som om det er ubegrenset med plank etc. mange har gjort feil i kapping og måtte kaste mye virker det som. Rart at det ikke er satt noen restriksjoner på dette, om enn i miljøperspektiv?! Mon tro om de hadde vært mer nøye og gjennomtenkt om de hadde hatt begrensninger på hvor mye materiale de hadde til rådighet. Spoiler Mulig Spoiler, IKKE LES HVIS DU IKKE VIL SE TEORIER! Uten sammenheng med det jeg sa overfor; Jeg la merke til det samme ang Eli, synes det var så rart at hun så så lei seg ut. Hennes uttrykk passet ikke med B sitt uttrykk. Er han bedre skuespiller? Det kan ha vært noe helt annet selvfølgelig. Kan jo ikke spille inn sånt etter finalen tenker jeg. Vi får følge med på klærne og hvilke dager hun bruker hva, kanskje det er avslørende. Jeg synes også Heidi så ganske sur ut der hun satt i sin grønne finkjole (hvis hun har på seg grønn kjole med puffermer i finalen så vet vi at disse syncene ble tatt opp etter finalen. Fy fader for noe dårlig arbeid av produksjonen isåfall.) Endret 26. juni 2023 av Blåttvann 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 26. juni 2023 #340 Del Skrevet 26. juni 2023 Blåttvann skrev (1 minutt siden): Vinneren er spoilet på Jodel, noen var ved hyttefeltet for å titte. Hvis du er her også; FUCK U. Skjul innhold Uten sammenheng med det jeg sa overfor; Jeg la merke til det samme ang Eli, synes det var så rart at hun så så lei seg ut. Hennes uttrykk passet ikke med B sitt uttrykk. Er han bedre skuespiller? Det kan ha vært noe helt annet selvfølgelig. Kan jo ikke spille inn sånt etter finalen tenker jeg. Vi får følge med på klærne og hvilke dager hun bruker hva, kanskje det er avslørende. Jeg er ikke på Jodel, men lurer på hvem de mener vinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå