Gå til innhold

Sommerhytta 2023 - TV2 - Ingen spoiling


Ctrl

Anbefalte innlegg

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

Deltakerpar:

1) Eli Rebekka Haugen (24) og Benjamin Martinsen (25)
Relasjon: Kjærester og samboere.
Bosted: Oslo. Eli er fra Trondheim og Benjamin er fra Drøbak.
Eli studerer grafisk design og jobber som servitør, mens Benjamin driver et eget grafisk design-firma sammen med en kompis.

2) Herman Winger Ramm (32) og Petter Nohr (33)
Relasjon: Bestevenner.
Bosted: Oslo.
Herman er kreatør og tekstforfatter i et reklamebyrå og Petter jobber som administrasjonskoordinator.

3) Leona Halset Williams (27) og Håvard Skille Midtgård (23)
Relasjon: Kjærester og samboere.
Bosted: Drammen.
Leona er barnehagelærer og Håvard er kjøkkenselger.

4) Heidi Stangjordet (28) og Patrick Gjertsen Hernæs (27)
Relasjon: Kjærester og samboere.
Bosted: Hamar.
Begge jobber i barnehage – Patrick som pedagogisk leder og Heidi som fagleder.

https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-arets-sommerhytta-par/15560648/

Finn og Aina er dessverre ikke skiftet ut og Lars fortsetter, men Cathrine Fossum er ny programleder.

Sesongstart mandag 24. april. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innspillingen skjer på Myllatunet i Nordmarka i Lunner Kommune.

Et kjapt googlesøk viser at årets hytter er identiske fjorårets hytter, bare litt større og med et ekstra moment, en utebod, på siden: 

https://www.myllatunet.no/hyttene

https://www.myllatunet.no/bilder

Sommerhytta-tomtene: https://www.myllatunet.no/tomtekart

Prisen på hyttene skal ligge rundt 3 000 000,-, som i år også høres mye ut. 

Endret av Ctrl
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off. Hadde håpet på mer sommerlige og koselige hytter. Like sterile og kjedelige som i fjor altså. Og programmet burde skifte navn.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider