Austlenningen Skrevet 2. juni 2023 #201 Del Skrevet 2. juni 2023 Off topic: men hadde programlederen snus i leppa i dag eller hva var det med munnen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 2. juni 2023 Forfatter #202 Del Skrevet 2. juni 2023 (endret) Austlenningen skrev (22 minutter siden): Off topic: men hadde programlederen snus i leppa i dag eller hva var det med munnen? Trodde også det var snus når jeg så episoden. Men hun var visst nylig operert i gommene: https://www.tv2.no/underholdning/seerne-reagerte-pa-underlig-detalj-ved-programlederen-dette-svarer-hun/15784184/ Endret 2. juni 2023 av Ctrl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 5. juni 2023 #203 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg glemte å se Sommerhytta i dag. Tydeligvis er ingen andre så engasjerte heller. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsker sjokolade Skrevet 5. juni 2023 #204 Del Skrevet 5. juni 2023 Blåttvann skrev (26 minutter siden): Jeg glemte å se Sommerhytta i dag. Tydeligvis er ingen andre så engasjerte heller. 😅 Det ble vel lagt 4-5 fliser sammenlagt så du gikk ikke glipp av noe 🤣 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 6. juni 2023 #205 Del Skrevet 6. juni 2023 Spoiler Foreløpig mye fokus på gutta denne uka. Havner gullhammeren der? Blir kjedelig om dette blir et mønster… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 6. juni 2023 #206 Del Skrevet 6. juni 2023 Ser jeg faktisk ikke har skrevet noe på noen uker nå 😅 Tirsdags episode, og alt som leder opp dit; Spoiler De legger jo litt opp til at gutta boys skal vinne denne uken. Så får vi se hva som skjer. Jeg har litt meh følelser rundt årets sesong. Jeg savner en del av slik det var før. MEN positivt med det, jeg var ganske lite personlige følelser for deltagerne, og føler jeg kan dømme litt kun ut fra stil og hva jeg liker. Så langt så er det … ja jeg kjenner jo ikke parene så navn er vanskelig. Mener Benjamin (blått lag) og dama er et lag og Leona og en eller annen fyr et annet lag. Mener det de har gjort jeg ofte har likt. Jeg ser litt av mandagens episode for å se hva som skjer i uka som kommer, jeg hopper mye i tirsdag og onsdags episoden, der hovedfokuset er hvem som vinner konkurransen (hopper forbi mye av selve konkurransene også 😅). Og torsdags episoden der hopper jeg frem til dommerene går rundt. Ja jeg hopper rett og slett over all dramaet 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaki Skrevet 6. juni 2023 #207 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Spoiler Enn å bruke en trekvart episode på en forbaska makrell! Jeg orker ikke mer Endret 6. juni 2023 av Yaki La på spoilertag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 6. juni 2023 #208 Del Skrevet 6. juni 2023 Yaki skrev (6 timer siden): Skjul innhold Enn å bruke en trekvart episode på en forbaska makrell! Jeg orker ikke mer Signerer… og det blir nok en uke med utdeling av hammer for å «jevne» ut stillingen. Hadde håndverksarbeidet og Lars fått bestemme mest, ville nok resultatet sett annerledes ut så langt. Men neida, Hagen er minst like viktig. 😩 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #209 Del Skrevet 6. juni 2023 anonyma123 skrev (33 minutter siden): Signerer… og det blir nok en uke med utdeling av hammer for å «jevne» ut stillingen. Hadde håndverksarbeidet og Lars fått bestemme mest, ville nok resultatet sett annerledes ut så langt. Men neida, Hagen er minst like viktig. 😩 Jeg har tidligere tenkt det samme om Lars også, men han har en tendens til å gi stemme til "best progresjon" foran best håndverk når en sympatihammer er sett på som nødvendig. Den kritikken synes jeg Lars har sluppet billig unna. Jeg for min del irriterer meg grønn hver gang han kommer opp med dette progresjonsargumentet. Det er en vanvittig malplassert begrunnelse for gullhammer i et program der det handler om å være best, og kanskje særlig med tanke på at det er en premie på voldsomme 3 millioner kroner i spill. Aina og Finn med sine subjektive, skiftende og uforståelige vurderinger rettferdiggjør sympatihammere mer enn når Lars finner fram progresjonsargumentet. Det er en grunn for at Aina og Finn er rock solid i programmet tross for omfattende kritikk fra publikum, men de "må visst til" for å få Sommerhytta til å se ut som en reell underholdende konkurranse. Selv om det hele ser ut som en vits når feil rom vinner. Sistnevnte ser ut til å være greit for både Aina, Finn, TV2 og Strix, for underholdningen trumfer visst deltakernes rettmessige vei mot å vinne 3 mill. Lars på sin side bør være objektiv, og alltid stemme på den som leverer best håndverk. Nå skal det sies at underholdningen har vært bånn i bøtta siste 2 årene også, så... det er nesten uforståelig at folk/vi gidder å bruke tid på å se på denne riggede lavkvalitetsunderholdningen. En liten utblåsning mot programmet fra meg nå. Men det var på sin plass all den tid Sommerhytta har hatt en voldsom negativ utvikling siste årene. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 6. juni 2023 #210 Del Skrevet 6. juni 2023 Progresjonsargumentet blir jo bare tull når det egentlig skyldes 2t snekkerhjelp.. 2 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 7. juni 2023 #211 Del Skrevet 7. juni 2023 lin skrev (10 timer siden): Progresjonsargumentet blir jo bare tull når det egentlig skyldes 2t snekkerhjelp.. Det er ganske merkelig at snekkerjobben skal vurderes av Lars og bli et argument for å vinne gullnummer ja, uansett om det er for progresjon eller gode løsninger. Og var det "tilfeldig" at Heidi og Patrick vant 2 timer snekkerhjelp når hjelpen tidligere i sesongen har vært 1 time? Neppe... At premien ikke står beskrevet bakpå plansjen som henger på premietavla burde være bevis nok på at ting blir tilpasset deltakerne. Spoiler Virker som det er gutta som vinner denne uka, hvis måten TV2 legger opp til det slik de alltid har gjort tidligere ved å gi vinnerne ekstra mye tvtid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 7. juni 2023 #212 Del Skrevet 7. juni 2023 Hvem er de to mest dysfunksjonelle parene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 7. juni 2023 #213 Del Skrevet 7. juni 2023 Hvis gutta vinner med dette her, da begynner jeg å lure. Det er jo så skjevt, med mindre det ikke er filmingen da?🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 7. juni 2023 #214 Del Skrevet 7. juni 2023 Matas skrev (Akkurat nå): Hvis gutta vinner med dette her, da begynner jeg å lure. Det er jo så skjevt, med mindre det ikke er filmingen da?🤔 Fikk ikke redigert fra tlf. grunnet emoji, men jeg ser jo nå at det er umulig at filmingen gjør det så skjevt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 7. juni 2023 #215 Del Skrevet 7. juni 2023 Lenelarsen skrev (1 time siden): Hvem er de to mest dysfunksjonelle parene? Synes egentlig ingen er dysfunksjonelle i år. Alle samarbeider godt på hver sin måte. Derimot kunnskap, stil og gjennomføringsevnen er meget forskjellig hos parene. Jeg merker allerede nå at jeg kommer til å bli oppgitt hvis Eli og Benjamin ikke vinner. 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 7. juni 2023 #216 Del Skrevet 7. juni 2023 Matas skrev (3 minutter siden): Fikk ikke redigert fra tlf. grunnet emoji, men jeg ser jo nå at det er umulig at filmingen gjør det så skjevt. Det der er skjevt ja. Men blir ikke overraska om de vinner med det der hvis Finn blir OVERVELDET av uteområdet. 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 7. juni 2023 #217 Del Skrevet 7. juni 2023 21 minutter siden, Matas said: Hvis gutta vinner med dette her, da begynner jeg å lure. Det er jo så skjevt, med mindre det ikke er filmingen da?🤔 Det ser skikkelig skjevt ut men jeg tror det er filmingen som spiller oss et puss her. Jeg mener de flisene til høyre er litt lengre «fremme» i rommet, den veggen er en utstikker og det er en smal vegg mellom de flisene til høyre/venstre som vi ikke ser. Skikkelig dårlig forklart😂 Men se for deg at det feks skal er vegghengt toalett på den veggen, da må veggen bygges litt ut og man får en/to smale vegger på sidene😅 (dårlig forklart det og😂) 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyre Skrevet 7. juni 2023 #218 Del Skrevet 7. juni 2023 Mperle skrev (54 minutter siden): Det ser skikkelig skjevt ut men jeg tror det er filmingen som spiller oss et puss her. Jeg mener de flisene til høyre er litt lengre «fremme» i rommet, den veggen er en utstikker og det er en smal vegg mellom de flisene til høyre/venstre som vi ikke ser. Skikkelig dårlig forklart😂 Men se for deg at det feks skal er vegghengt toalett på den veggen, da må veggen bygges litt ut og man får en/to smale vegger på sidene😅 (dårlig forklart det og😂) Akkurat det tror jeg og det er 😊 Perspektivet lurer oss litt rett og slett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyre Skrevet 7. juni 2023 #219 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg syns gutta fortjener hammer denne uka om de skulle få den. Jeg syns de utfører godt arbeid og får gjort mye på kort tid. Tror spiler i taket blir veldig stilig, velfig spent på å se endelig resultat! Ellers syns jeg det har vært artig med litt tvtid hvor Benjamin får hjelp av faren sin på telefonen. Ring en venn er smart! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 7. juni 2023 #220 Del Skrevet 7. juni 2023 Matas skrev (2 timer siden): Hvis gutta vinner med dette her, da begynner jeg å lure. Det er jo så skjevt, med mindre det ikke er filmingen da?🤔 Det er to forskjellige vegger. Veggen med de røde plast-skillene i fugene er veggen hvor doen kommer (derav den firkanten hvor doknappen skal være), veggen bak med det runde hullet er til dusjen, og befinner seg lengre inn i rommet. Så det er ikke voldsomt skjevt 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå