Gå til innhold

Ditt favorittland å feriere i


Papierschere

Anbefalte innlegg

Hvilket land er favoritten din av de stedene du har feriert, og hvorfor?

Eventuelt kan det spesifiseres med by eller område dersom det er så spesifikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dubai ❤️ Rent og fint der. Herlige temperaturer hele året :)  hyggelige mennesker. Veldig bra shopping der 💸

Anonymkode: c5a86...72b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia. Mexico. Thailand. Alle steder jeg har besøkt i alle tre landa har vært flotte

Anonymkode: 5512d...5f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt Island. Utrolig fint, mye forskjellig å se der, geysere, blue lagoon, osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de som har utpekt seg for meg er : Costa Rica, vanvittig flott, bra mat, kjekke jenter, idyllisk natur både i fjellet og ved havet

 sør-italia, maten og naturen 

 Argentina pga maten og kvinnene som var veldig direkte og flørtende

 Island reykjavik var en kul by, + utrolig fin og anderledes natur..must og leie bil om man er der.

Portugal favoritten blandt syden landene 

Makedonia hyggelige folk og grisebilligt, maten var veldig bra

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

USA og Hellas. Av helt forskjellige årsaker, men elsker å feriere begge steder.

Anonymkode: b5098...34a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør-Korea, er så utrolig mye forskjellig å gjøre der. Shopping, badestrender, camping i flott natur, fornøyelseparker, storby ferie med masse museumer, bra restauranter etc. 

Vietnam, fantastisk natur, hyggelige folk, billig etc god mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å velge bare et sted, men topp 3 (ikke nødvendigvis i rekkefølgen under)

  • Nord-Italia, Sør-Tyskland, Sveits og Østerrike.
  • Canada
  • Hongkong
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Dubai ❤️ Rent og fint der. Herlige temperaturer hele året :)  hyggelige mennesker. Veldig bra shopping der 💸

Anonymkode: c5a86...72b

Elsker å se på slavene også ❤️ Og de fengslede homofilene ❤️

Anonymkode: 7976a...5a2

  • Liker 23
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Dubai ❤️ Rent og fint der. Herlige temperaturer hele året :)  hyggelige mennesker. Veldig bra shopping der 💸

Anonymkode: c5a86...72b

Ja jøss 🙄🙄🙄

Anonymkode: ae3b3...d22

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dubai ❤️ Rent og fint der. Herlige temperaturer hele året :)  hyggelige mennesker. Veldig bra shopping der 💸

Anonymkode: c5a86...72b

Høres ikke ut som du har vært der. Det er rent og man kan shoppe det skal de ha.

Det er definitivt ikke herlige temperaturer hele året og hyggelig mennesker? Vet ikke om jeg møtte en eneste person fra Dubai i perioden jeg jobbet der. 90% av de som bor der er jo innvandrere.

Personlig synes jeg det er et av de kjedeligste stedene i verden, kun overgått av Qatar. Alle jeg kjente der hadde det samme inntrykket. Hadde det ikke vært for godt betalte jobber hadde det vært en gudsforlatt ørken.

Anonymkode: d12c0...d4f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt favorittferieland er Norge. Spesielt nord for Trondheim. Elsker bilferie rundt omkring i landet, har vel vært omtrent overalt etter hvert.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en favoritt, men mange steder jeg ønsker å besøke igjen. Italia er et land jeg er innom årlig for mat/vin/natur, London for shopping, luksus og bad på rivieraen i Frankrike, mat og opplevelser i Japan. Om noen spør meg hva de må oppleve i løpet av livet anbefaler jeg gjerne Vietnam, Kambodsja, Jordan, Island, New Zealand. Ser Sør-Korea er nevnt og det er absolutt et sted jeg skal tilbake til. 

Anonymkode: 3b199...1b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsker Storbritannia. England og Skottland spesielt. London for storbyferie med venninnene, den engelske sørkysten for sommerferie med sydenstemning og vakre små byer, Skottland for kultur og musikk og natur. Stort pluss er de rimelige flybillettene til London.

Anonymkode: 7ac3e...aaa

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroatia. Har feriert der nesten hvert år siden 2005. Elsker kysten der, helt nydelig. Fredfullt, rent, god mat, vin, fantastisk atmosfære og mye spennende historie.

Anonymkode: 30e2a...955

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å feriere i Norge.

Glad ferie på fjellet med flotte fine fjellturer. 
Glad i ferie ved sognefjorden, så mye flott natur.
Og veldig glad i ferie i nord-norge, gjerne kjøre tur/retur.

Skal jeg utenlands ferierer jeg gjerne i Danmark. 

Typisk sydenferie hvor man ligger på strandan tett i tett er ikke helt noe for meg. 

Anonymkode: 9768c...e03

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland. Kan bade når det er godt vær, og det er det ofte, samtidig som at det bare er en aktivitet innimellom alt annet. Kulturopplevelser, shopping osv. Jeg gjør egentlig ikke så spesielle ting når jeg er der og det trenger jeg heller ikke. Jeg er bare ute etter mer stabilt sommervær enn i Trøndelag og større forhold.

Anonymkode: 07349...43a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...