Nowayback Skrevet 13. april 2023 #141 Skrevet 13. april 2023 Ctrl skrev (18 timer siden): Deilig at Awan dro. Han var et stort irritasjonsmoment i serien. Koselig program i dag. Skikkelig feelgood-episode. "Velferdsdag med fri" for å feire obersten, joda.. En real dagstur gjennom en krevende løype opp 700 høydemeter med ekstreme høyder og utfordringer. Likevel så det jo faktisk ut som en velferdsdag med fri for deltakerne. De mollkoset seg. Det sier litt om hvor langt de har kommet i utviklingen med seg selv. Og fantastisk at Sval, som ser ut til å være den deltakeren som sliter mest med seg selv, nå leder. Så episoden i dag og tenkte akkurat det samme! Heier litt på Sval, jeg. Tror nok fort det blir Dahl som ryker til lørdag. 2 1
Babyface Skrevet 14. april 2023 #142 Skrevet 14. april 2023 Anonymeeee skrev (På 2.4.2023 den 21.04): Ååå ja ❤️❤️ Hvorfor? Jeg oppfatter dem som veldig ulike. 2
Eva-Lena Skrevet 15. april 2023 #143 Skrevet 15. april 2023 Sitter og ser på Kompani Lauritsen nå og jeg blir så stolt av de. Jeg sipper som en unge omtrent. 2 fine personer i dimmekampen i kveld. 5
solsolsol Skrevet 15. april 2023 #144 Skrevet 15. april 2023 Dahl irriterer meg intenst 🙄 Såååå mye drama! 21
solsolsol Skrevet 15. april 2023 #145 Skrevet 15. april 2023 Eva-Lena skrev (1 time siden): 2 fine personer i dimmekampen i kveld. Enig! Spoiler Ville ikke at noen av de to skulle ut. Nå håper jeg Dahl går ut neste gang, også Solli Tangen. 2
shab Skrevet 15. april 2023 #146 Skrevet 15. april 2023 Spoiler Jeg liker Carina, men synes det var synd at Sval røk. Fine jenter alle sammen.
Ctrl Skrevet 15. april 2023 Forfatter #147 Skrevet 15. april 2023 Fin setting i grotta. Den ga liksom en ekstra trykkende følelse. Fantastisk å se Sval og Dahl gjennomføre etter at de hadde bestemt seg for å bryte. Akerlie var beinhard. Gutta også. Husebye hadde psyket seg så ned på forhånd at hun hadde ikke sjanse. Godt gjort at hun kom seg i vannet. Rørløypa var ekkel. Jeg kjente på klaus bare av å se på. Fikk vondt i meg når det raknet for Akerlie ved sandhaugen, men hun kjørte på og kom seg igjennom. For et rivjern hun er. Dahl sanket mye poeng på to klaustrofobiøvelser når hun var den som slet mest med klaustrofobi fra før av. Imponerende det også. Dimmekamp mellom Husebye og Sval. Kul strategikamp som Husebye vinner. Kjedelig at det var Sval som måtte dra hjem. Men tror nok at hun sitter igjen med ganske mye etter dette oppholdet. 7
Plengionika Skrevet 15. april 2023 #148 Skrevet 15. april 2023 Jeg begynner å bli så lei av at Carina alltid må lage drama ut av ting for så å gjennomføre. Kan ikke huske sist hun gjorde en øvelse uten å klage 😩 33 1
Joni123 Skrevet 16. april 2023 #149 Skrevet 16. april 2023 Plengionika skrev (3 timer siden): Jeg begynner å bli så lei av at Carina alltid må lage drama ut av ting for så å gjennomføre. Kan ikke huske sist hun gjorde en øvelse uten å klage 😩 Meg også. Hun har sunket veldig. 4
rosemarin Skrevet 16. april 2023 #150 Skrevet 16. april 2023 Heier på husebye, akeleie og Solli tangen! men blir sikkert Lidbom eller Myhrer som vinner 4
Anonymeeee Skrevet 16. april 2023 #151 Skrevet 16. april 2023 Pasha skrev (På 10.4.2023 den 8.03): Turab hevder også at det var befalet som valgte puslespill, fordi de ville ha han ut. Og de viste at dette var han dårlig på. (jeg tillater meg å kalle han for sutreunge). Det er veldig greit å kalle han for sutreunge. 1
Anonymeeee Skrevet 16. april 2023 #152 Skrevet 16. april 2023 rosemarin skrev (2 timer siden): Heier på husebye, akeleie og Solli tangen! men blir sikkert Lidbom eller Myhrer som vinner Enig der. Håper Didrik vinner. ❤️ 1
Anonymeeee Skrevet 16. april 2023 #153 Skrevet 16. april 2023 Babyface skrev (På 14.4.2023 den 23.10): Hvorfor? Jeg oppfatter dem som veldig ulike. Syns bare de er søte 🥰
Anonymeeee Skrevet 16. april 2023 #154 Skrevet 16. april 2023 Håper Dahl og Lidbom havner i dimmings til lørdag 2
Noomie Skrevet 16. april 2023 #155 Skrevet 16. april 2023 (endret) Håper Didrik vinner, men tror Myhrer vinner. Endret 23. april 2023 av Noomie 15 1
Blåttvann Skrevet 16. april 2023 #156 Skrevet 16. april 2023 Sval. 💔💔💔 Så ufortjent! Og Huseby kunne lagt alle soldatene på tredje forsøket i det spillet, merkelig å vente til fjerde forsøk. Men selvfølgelig, man tenker kanskje ikke helt klart i den settingen. Jeg hadde elsket å se Sval videre! Så ung, men så tøff og fin personlighet. Synes faktisk det er litt kjipt at årets sesong er fullt av damer som ikke tør en dritt (pluss at de skaper mye drama og trenger mye backing og overtaling) og menn som gjennomfører uten problemer. Husker ikke om det har vært så store kjønnsforskjeller tidligere? 4 1
Ctrl Skrevet 16. april 2023 Forfatter #157 Skrevet 16. april 2023 Noomie skrev (40 minutter siden): Hun mistet litt troverdighet i siste hinderløypen må jeg få si, kan ikke ha mye klaustrofobi når du klarer den uten så mye som en tåre. En person med ekte klaustrofobi hadde fått en reaksjon på den. Selv folk uten klaustrofobi kan få en reaksjon på den hinderløypen, for den var jo grusom. Ja, du sier noe. Denne påståtte klaustrofobien hennes kan ikke vært særlig reell når hun gjennomfører svært klaustrofobiske hinderløyper helt uten problem, og tilogmed ender opp som beste kvinne etterpå. Aldri har hun sanket mer poeng på en individuell konkurransedag før, og det på klaustrofobiske løyper med påstått klaustrofobi, men ekstraordinær stolt av seg selv etterpå var hun ikke. Jeg bet på spillet hennes i går, og tenkte at nå var hun sterk som fullførte. Men i ettertid ser jeg at det nok engang bare var et dramatisk spill for galleriet for å få oppmerksomhet og sympati. Uansett hva det gjelder så lager Dahl oppstyr bare for at folk skal komme å gi henne klapp på skuldra. 13
Ellevill Skrevet 16. april 2023 #158 Skrevet 16. april 2023 (endret) Jeg er skikkelig imponert over ALLE, og ønsker ingen ut! Forstår ikke irritasjonen flere i tråden her har over enkelte. Det er jammen tøffe ting de skal gjøre, og husk dette blir klippet og komprimert til TV. Synes det er kravstort å forvente at alle skal ha en «perfekt» måte å møte alle utfordringer. Jeg synes alle er verdige vinnere! Og kanskje spesielt de som trosser redsel! Jeg har likt alle sammen! Synes det var synd Liva røk så fort, siden hun hadde så lyst til å fortsette. Jeg håpet at motstanderen hennes, som er den eneste jeg ikke har heiet veldig på denne sesongen, skulle røket isteden. Synes også Jon Martin var veldig morsom og det var synd han forsvant så raskt, men noen må jo ut hver uke… Endret 16. april 2023 av Ellevill 4 4
Nowayback Skrevet 16. april 2023 #159 Skrevet 16. april 2023 Synd Sval røk ut. Huseby er jo smart og har vist seg god i slike oppgaver, så det var ikke overraskende. Syns uansett at ideelt sett burde Carina Dahl røket ut. Sval er 13 år yngre og MYE mer moden. Carina klager for mye og lager altfor mye drama ut av seg selv. For så å gjennomføre hver gang. Oppmerksomhetssyk? 12 3
vintage Skrevet 16. april 2023 #160 Skrevet 16. april 2023 Pappadrømmen skrev (17 minutter siden): Synd Sval røk ut. Huseby er jo smart og har vist seg god i slike oppgaver, så det var ikke overraskende. Syns uansett at ideelt sett burde Carina Dahl røket ut. Sval er 13 år yngre og MYE mer moden. Carina klager for mye og lager altfor mye drama ut av seg selv. For så å gjennomføre hver gang. Oppmerksomhetssyk? Carina vet veldig godt hva som gir henne TV-tid, og hun bruker det kynisk. Mange vil si at hun er skikkelig modig og trosser sin fobier og frykter når hun tar i bruk tårer og drama i hver eneste episode. Selv den dårlige tilbakemeldingen tror jeg hun taklet relativt greit, men slikt blir det ikke tid på skjermen av. Hun er ikke akkurat ny i dette gamet. 11 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå