Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Hei vennen.

Koselig å lese i boka di... Flott at du trives på skolen og at alt er bra... Blir spennende med UL da... har du noen følelse for at det er flere enn en?

:klem: til deg fra meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Hei snuppa!! Lenge siden jeg har vært i boka di nå, er pc løs pga virus.. Men er jo så avhengig at jeg må låne meg nett overalt :ler:

Pussig at ikke boka di har kommet med nye innlegg på "mine innlegg", de gangene jeg er her inne har jeg det så travelt at jeg bare får gått gjennom de.. Men idag stod du altså med nye innlegg og da tar jeg meg en tur!!

Håper du får en strålende og herlig dag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Pussig at ikke boka di har kommet med nye innlegg på "mine innlegg", de gangene jeg er her inne har jeg det så travelt at jeg bare får gått gjennom de.. Men idag stod du altså med nye innlegg og da tar jeg meg en tur!!

Håper du får en strålende og herlig dag!!!!

Søta! Tusen takk for superkoselig hilsen!

Jeg er jo ikke så veldig aktiv for tiden men synes jeg begynner å bedre meg :sjenert: ??? Hvordan går det med deg da mor?

Nå sitter jeg her med mikrogrøt foran meg og saft ved siden. Greit nok. Kom nettopp hjem fra mærmeste senter hvor jeg har kjøpt bjeffebånd til hunden. En dyr affære men vel verdt det. Nå kommer han trippende...godgutten min!

I kveld skal jeg se Frustrerte fruer på tv2 Zebra (?). Det er neste ukes episode, så det blir bra. Og senere i kveld er det NYPD Blue. Om jeg ikke var tv slave fra før, så er jeg i hvertfall det når mannen er bortevekk.

God middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har visst glemt av å være innom deg på noen dager nå*skamme meg*....

Så utrolig fin mage du har ja! Helt enig i at da føler man seg litt mer gravid! Min har vokst litt men der var en del fra før da...Men om kveldene står den rett ut og jeg ser ut til å være mye lengre enn jeg egentlig er :ler:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner Skytte, IdaC og Kverula!

I dag, dere, er jeg ti uker!!!

Helt utrolig hvor fort det har gått, altså... 1/4 er nå unnagjort :sjarmor: Magen er ikke like oppblåst og alt er bra. Bortsett fra drømmen jeg hadde i natt;

Oppdaget ferskt blod på papiret på kveldsbesøket på do. Våknet morgenen etter og fortsatte å blø. Fikk en haste-UL på Volvat fordi det var søndag. Legen (han) fant ingenting der inne, men ville ikke konkludere med at jeg hadde hatt en SA, han var bare så usikker...

Det var drømmen min. Koselig? NOT!

Over til noe langt hyggeligere. I dag skal mannen ta med meg på Hard Rock Café for løkringer og burgere. Gleder meg masse! Vi spiser alltid på Har Rock når vi er i utlandet (Bangkok, Göteborg, Leeds osv). Elsker de løkringene.... :sikle:

Og om en og en halv uke har jeg :gratulerer: . Blir hele tjueseks år :ler:

God søndag dere! Jeg planlegger en tur for familien (mannen, hunden og jeg) til Linderudkollen. Der har de verdens beste kanelsnurrer...namnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 10 uker :blomst:

Kos dere masse på Hard Rock Cafe da. Jammen på tide de fant veien til Norge.

Ha en fin søndag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 10 uker - det er sånn temmelig to uker mellom oss da, Murmelmy! Spennende å se om vi får august-babyer begge to! Hvis jeg føder to uker før terminen og du etter, så blir det vel ikke augustbaby på noen av oss! ;) Men vi håper jo selvsagt at babyen kommer rundt terminen, da vet vi hva vi har å forholde oss til! ;)

Håper dere får en fin dag idag - det ligger an til det! :)

:klem:

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!! :grine: Jeg orker ikke å gå TO uker over tida - det er ikke normalt det eller? :sjokk: *skjelver*

Du, murmelmy - jeg har ikke registrert før nå jeg, at vi har like tickere! :-D

Og så står det september i signaturen din, men det er kanskje bevisst? :sjenert: Men det var vel sånn at du fikk flytta terminen litt fram, var det ikke? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like normalt å gå to uker over tiden som å føde to uker før tiden. Førstegangs går som oftest litt over også. Flere jeg kjenner gikk tre uker over tiden. Men ikke fortvil, du vet jo at septemberbarn er skjønne :hjerte:

Ja, sikkert oppmuntrende lesing jeg kom med idag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å gå 3 uker over tiden???!!! :redd: Trodde man ble satt igang jeg da...fyttigrisen...hjelp! :grine:

Tenk deg det da...går og venter og vente på 14. august...dagen kommer - og dagen går...og ei uke går...og ei til...så blir det september...det går mot jul...fortsatt ingen baby...enda ei uke går... :hår:

KRYSSER FINGRE FOR AT VI FÅR BABYENE VÅRE I TILKNYTNING TIL TERMINDATOEN!

Septemberbarn er fiiiine da, monja, men jeg må ærlig innrømme at jeg håper på august-baby - av den enkle grunn at jeg IKKE vil gå 3 uker over tida. :riste:

Nå tar vi visst over litt i dagboka di, murmelmy, men dette er vel aktuelt for deg også, vil jeg tro! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei dere!

Skal si at dagboken min har vokst siden jeg var innom tidligere i dag :ler: . Bare koselig for det er ikke så mye aktivitet her inne ;) Takk Monja, Kverula, søndagsengel?, Skytte og iss (har jeg glemt noen da?)!!!

Voffen og jeg kom akkurat inn etter en to timers tur i skogen. Mange mennesker og deilige forhold. Litt varmt kanskje og kondisjonen er ikke på topp. Begynner å trene på tirsdag, så da blir det en bedring på det :Nikke: , man kan jo i hvertfall håpe.

I morgen skal jeg til mormor på kjøttkaker. Gleder meg så sinnsykt. Akkurat nå er jeg imidlertid klar for Har Rock. Bring it on, baby!

Kverula og Monja, jeg vil ha den ut når terminen er. Ikke etter. Mamma gikk i hvertfall to uker over med meg (legen mente hun ennå hadde et par uker til før termin) og jeg kom ut på 5 kg. Uaktuelt!!!! Får jeg en fem kilos baby skal jeg ikke ha noen flere, i hvertfall ;)

Og drømmene skal også bort. Nå. Bort vekk med dem!

Tickeren har jeg rett og slett glemt. Men gjør ikke noe at det står september for jeg føler at babyen kommer da. Nå er jeg i hvertfall dobbeltsikret :ler:

God middag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk deg det da...går og venter og vente på 14. august...dagen kommer - og dagen går...og ei uke går...og ei til...fortsatt ingen baby...enda ei uke går... :hår:

:Nikke: Tror nok jeg blir en av de "heldige" som får oppleve det, ja... :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard Rock Café er IKKE å anbefale. Skikkelig skuffet. Smakte mye dårligere enn alle de andre vi har vært på tidligere...

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...