Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, ikke sant! Det er så uvirkelig at jeg er helt satt ut. Kan liksom ikke helt forstå det... Var redd vi kom til å runde året som prøvere, men lille murmel ville noe annet ;)

Vi får dele bekymringer og trøst framover vi nå da. Vi er jo kommet like langt. Og denne gngen går det bra - for oss begge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får dele bekymringer og trøst framover vi nå da.  Vi er jo kommet like langt.  Og denne gngen går det bra - for oss begge  :klem:

Helt enig! :Nikke:

Har du meldt deg inn i septemberklubben på snartmamma.com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du meldt deg inn i septemberklubben på snartmamma.com?

Nei har ikke det.... man kan visst ikke ha hotmailkonto når man registrerer seg...

I dag skal vi curle...men har ikke lyst i det hele tatt. Vil bare være hjemme og slappe av. Har ikke vært mange late dager denne julen og jeg vil vare gjøre akkurat det jeg vil. Ikke noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Murmelmy, gratulerer med graviditeten din. Skjønner at dere har prøvd lenge, da må jo lykken nå være fullkommen. Gledelig jul og godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Dette er jo bare helt fantastisk - så glad jeg er på deres vegne, Murmelmy!

Gleder meg til å følge deg i månedene fremover - og bare spør hvis du lurer på noe!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er i august-klubben på SM, litt synd vi ikke har termin i samme måned, det er jo ikke så lenge mellom oss. Men, men - vi kan jo følges ad her på Kg da! ;)

Håper du har en god dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Peony og Kverula!

Peony: Ja, ikke sant det er moro!?!?! Endelig, altså. Var jammen på tide. Er jo redd jeg vil miste, men orker ikke bekymre meg. Røyker ikke, frikker ikke, spiser det jeg skal og da er vel oddsen allerede litt bedre - håper jeg.

Kverula: Takk for hilsen og laaang PM!

Selvfølgelig må vi følge hverandre videre, jenter!

Over til noe annet. Skal ha besøk i dag og tenkte på ørret til middag. Greit det, ikke sant? Ikke noen fare der?

Vet ikke helt om jeg tror på at jeg er gravid. Har jo ingen ubehagelige symptomer. Det eneste er at puppene er større, men ikke ømme. Jeg er heller ikke kvalm. Det eneste jeg har som beviser graviditeten er positive tester (2 stk) og uteblitt mens. Samt boobsa da... ;)

Noen andre som ikke har noen kjipe symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som ikke har noen kjipe symptomer?

Rekker hånda i været!

Jeg hadde en morgen hvor jeg holdt på å kaste opp fordi jeg var så kvalm, men jeg er usikker på om det var pga graviditeten, eller pga stress og sterk kaffe på en ellers så tom mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre, for jeg føler meg nemlig ikke så veldig gravid... Har jo aldri vært i gjennom dette tidligere heller, da ;)

apropos kaffe, så er jeg en selvskreven kaffoman. Jobber med det også, så vanskelig og ikke drikke. Drakk masse de to ukene før jeg fant ut om graviditeten, men håper lille embryo ikke tok skade av det... Snakk om 5-6 kopper cappuccino om dagen... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos mattilsynet kan du lese mer om hva du ikke bør spise.

Dette står det om ørret:

Gravide kan spise alle typer fisk og skalldyr, bortsett fra…

… ferskvannsfisk, av typen: gjedde, abbor over 25 cm, ørret over én kilo, røye over én kilo. Oppdrettsfisk kan trygt spises, uansett type og størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om 5-6 kopper cappuccino om dagen...  :rodme:

Sånn var/er jeg også. Vi har denne hjemme, så her drikkes det mye kaffe. Heldigvis får man kjøpt tre ulike typer koffeinfrie kapsler til den, så jeg kan likevel unne meg en kopp eller to om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hos mattilsynet kan du lese mer om hva du ikke bør spise.

Dette står det om ørret:

Gravide kan spise alle typer fisk og skalldyr, bortsett fra…

… ferskvannsfisk, av typen: gjedde, abbor over 25 cm, ørret over én kilo, røye over én kilo. Oppdrettsfisk kan trygt spises, uansett type og størrelse.

Haha...godt ørreten var på 980 gram da :ler:

Håper det går bra... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som jeg vet litt mer om deg, så skal jeg anbefale deg en super jordmor. Hun holder til på helsehjørnet på CC-Vest.

www.jordmorsenteret.no

Det er en privat klinikk, og man får utrolig god oppfølgning. Marie heter jordmora som jeg har hatt kontakt med. Supersøt dame.

Tenker jeg skal ringe henne en dag igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...