Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Flere som er med på STORK, ja! (Og ja, bare de med fødeplass Rikshospitalet)

Var på første runde på onsdag, og gleder meg til bonus-ultralydene!!! Kvalme+ glukosebelastning var ikke heeeelt optimalt, men kom meg gjennom. Du kommer til å treffe kjempehyggelige folk! Iallefall var hun legen som hadde ansvaret for undersøkelsen helt topp! Kjempelett å prate med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende med UL i nær framtid! Og supery med STORK når det betyr å få "hilse på" den lille i magen via UL flere ganger! :hoppe: litt for det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innlegg, jenter! Ja MUrf, gleder meg! Sendte en mail i går for å bekrefte at jeg vil være med, men har ennå ikke fått noen bekreftelse eller informasjon (forutenom det som ble med i posten i går).

Og, dere...i dag er det 200 dager igjen!!!

Tenkte jeg skulle trene i dag. Stretch & Relax samt en Pilates time. Da blir det i hvertfall rundt en og en halv time med trening i dag.

Nå er det flere på jobben som vet at jeg er gravid. En eldre dame på teamet mitt (6. trinn) sa at hun på en eller annen måte har visst det en god stund. Kjempe koselig. Hun synes i tillegg at jeg er så flott gravid :klem: . I tillegg skal vi snart ha skidag og da vil ikke jeg bli satt opp på nedoverski. Hun som har ansvaret blunket til meg og sa at det var hun klar over :ler:

Koser meg på skolen, altså. Synes jeg gjør en god jobb og det er så tilfredsstillende. I hvertfall nå som formen bare blir bedre og bedre. Skrev under på kontrakt i dag at jeg er vikar så lenge kontaktlærer er sykemeldt. Dvs at jeg får betalt i ferier og ved legetimer. Supert!

Spiste nettopp middag...kyllingfilet, jasminris, brokkoli og bretagnesaus...Ble dritmett, men nå er jeg jammen sulten igjen... :overrasket:

Om to dager fyller jeg tjueseks!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa! :)

Høres jo veldig bra ut å være med på STORK - både mtp forskning, men også for de ekstra kontrollene! :tommelsmil:

Gratulerer med 200 dager igjen - det er stort i seg selv! :Nikke: Og straks er du jo 12 uker også! :hoppe:

Ha en fortreffelig aften! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...