Gå til innhold

Murmelmy & Barna


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Oh my God! Testet positivt i dag og er bare helt borte. Begynte å gråte, mannen fikk tårer i øynene og alt er bare helt rart.

Vi har prøvd i ganske mange måneder nå og endelig skjedde det. Skulle hatt mens på lille julaften og turte endelig å teste i dag. Uvirkelig.

Brukte Clear Blue og det kom et kryss i ruten med en gang. Klart og tydelig.

Verdens beste julegave!!!

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en liten spire i magen Murmelmy. :klem:

Skjønner godt at du syns det var litt skummelt å teste men for en fantastisk nyhet å få 1. juledag. :hoppe:

Blir spennende å følge deg de neste mnd.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar alle sammen! Blir litt rørt her jeg sitter. Skal på jobb kl 08 i morgen men klarer ikke å sove. La meg kl 11 og sov i over to timer før jeg våknet. Veldig sulten. Nå sitter jeg her foran dataen med en skive og et glass juice.

NB! Jeg er fast bruker og har vært her i over et år med et par alias. For de som er nysgjerrige og vil vite så er bare å sende en pm.

Etter å ha prøvs i tre kvartaler ( :ler: ) så ble det endelig vår tur. Det er så mange tanker som fyker rundt i hodet mitt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Hvor lenge ventet dere med å fortelle venner og familie? Jeg har fortalt det til de to nærmeste venninnene mine. Både fordi jeg hadde lyst men også av rent praktiske årsaker.

Å så gøy dette er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten septemberspire i magen! :blomst:

Så koselig at det endelig klaffet for dere og at dere fikk en slik julegave!!! ;)

Her i huset fikk min mor og svigermor vite om lillegutten da jeg var bare 6 uker på vei...vi planla bryllup og det var liksom litt merkelig at jeg var SÅ sliten og bare takket nei til vin og annen alkohol. Så derfor fortalte vi det så tidlig. De fleste andre fikk vite det en gang mellom uke 10 og 12, og så har det bare gått etter tur som vi har møtt folk! :)

Ha en riktig god 3. juledag med Murmelmy Jr. i magen!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

God jul og tillykke med svangerskapet!

Jeg vet ikke hvem du er, men har mine anelser..send meg gjerne en pm likevel ;)

Philippa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fortalte det til søstera mi dagen etter jeg testet positivt, mamma og pappa dagen deretter - det er halvannen uke siden nå. Svigers fikk vite det på lillejulaften, og resten av den nærmeste familien på julaften.

Var litt usikker på om jeg skulle fortelle så tidlig, men om det går galt så er det godt å kunne dele det med de nærmeste syns jeg.

Har foreløpig bare fortalt det til nettvenninner, venter veldig på å fortelle irl-venninner om begivenheten nå, men vil prøve å drøye så lenge som mulig. ;)

Det er spennende det som nå skjer, ikke sant? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og takk for alle hilsningene!

Det hele er ennå litt surrealistisk for meg. Fatter ikke at etter over åtte måneder med prøving så satt den lille spiren endelig. Og jeg som alltid har trodd at jeg aldri kom til å bli gravid...trengte litt hjelp fra pergotrollet da...men bare to ganger.

Vi har fortalt det til noen allerede. Som Kverula nevner så er det godt at noen vet dersom det ikke skulle gå hele veien denne gangen. Har veldig lyst til å si det til svigers også for de har ønsket seg barnebarn lenge nå. Skal prøve å vente til svigerfars bursdag i slutten av januar. Spørs om vi klarer det...

Sov bedre i natt enn i går natt men likevel er jeg stuptrøtt. Vil bare hjem og legge meg. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz................

Kjøpte meg "På Vei" av Gro Nylander i går. Tenkte jeg skulle lese litt i den på jobb i dag :sjenert: , ikke så mye å gjøre. Og jeg som pleier å drikke 5-6 cappuccinoer på jobb om dagen er nå nede i 0... Drakk kaffe på Kaffebrenneriet i går og den smakte rett og slett pyton!

Lurer også på om vi kanskje bør kjøpe inn noen av de litt store tingene i januar hvis det er salg. Vet det er tidlig men dersom det er penger å spare så er det vel kanskje verdt det? What do you think?

Ha en super dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god ide å begynne å handle inn. Det kan være mye å spare på sånne ting. HAdde det vært meg, så hadde jeg nok gjort det ja! Godt å spre utgiftene litt ;-)

LYKKE TIL og gratulerer så masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med spire i magen! Så hyggelig!

Jeg har også akkurat funnet ut at jeg er gravid, men jeg er foreløpig veldig avventende i forhold til alt som har skjedd de siste 8 månedene. (Hvis du har vært her i ett ar, så har du kanskje fått noe av det med deg?)

Ha en fin dag på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Murmelmy! Gratulerer så mye med spiren! Nå ble jeg sååå glad (vet hvem du er, sender deg pm)

Jeg ble varm om hjertet da jeg leste det nå:) Håper alt går bra, du får nye tiden du har foran deg.

:klem: fra Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med spire i magen! Så hyggelig!

Jeg har også akkurat funnet ut at jeg er gravid, men jeg er foreløpig veldig avventende i forhold til alt som har skjedd de siste 8 månedene. (Hvis du har vært her i ett ar, så har du kanskje fått noe av det med deg?)

Ha en fin dag på jobb! :)

Hei Xavia,

Ja jeg vet om alt du har gått igjennom det siste og jeg skjønner derfor godt at dere er avventende. Hadde nok jeg også vært. Min største frykt er å ha en SA eller MA. Sjekker dopapiret hver gang jeg er på do i tilfelle det kommer litt blod. Likevel så ønsker jeg ikke å leve i frykt men heller glede meg. Vi har holdt på med prøvingen lenge (synes vi) og endelig har det klaffet.

Hvor langt er du på vei nå? Jeg er bare 4 + 4 og gleder meg til jeg har gått litt lengre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi temmelig likt i svangerskapet da... Så gøy! Og nå er det på tide at det går din vei også. Møtt nok motgang nå, eller hva?

Mange klemmer fra Murmelmy

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...