Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #181 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei alle sammen! Og tusen takk for at dere har tenkt på meg i dag! Kom meg til fastlegen til avtalt time. Hun tok meg kjempe alvorlig, men beroliget meg på samme tid. Fikk henvisning til haste-UL. Hun prøvde å ringe til en gynekolog i samme bygg men fikk ikke noe svar. Så ringte hun min gynekolog, men de hadde ikke ledig time før til onsdag - uaktuelt. Hun ba meg gå til den første gynekologen (et legesenter det også), hvor jeg fikk time kl 14! Tre laaange timer. Takk og lov for at jeg er oppvokst rett nedi gaten og at pappas samboer var hjemme. Dro til henne og lillesøster (fem mnd). Fikk snakket masse og godt lang trilletur. Rakk såvidt UL, hvor mannen møtte meg (endelig forstår han hva vi jenter går igjennom hos gynekologen. han sa han heller hadde valgt den elektriske stol ). Så den lille ganske kjapt. Hjertet slo som bare det og han (jeg tror det er en hann) vinket, veivet og hoppet rundt i den store leiligheten sin :grine2: . Det har blitt mye , så nå var det godt med litt :grine2: ). Fikk t.o.m. med meg bilde. Han er 35 mm og 10 + 5 i dag. Vi er så glade...og feiret med middag på Ikea Så dagen endte veldig bra. Hadde ingenting å frykte... Igjen, tusen takk for at dere har tenkt på meg og den lille!!! PS. har veldig problemer med nettet i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. februar 2006 #182 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå ble jeg så glad og lettet!!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #183 Del Skrevet 2. februar 2006 Det var gode nyheter Murmelmy - nå ble jeg veldig glad. Så da var det bare en inni der, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #184 Del Skrevet 2. februar 2006 Så godt å lese at alt sto bra til med lille nurket! Spennende med ny jobb også. Har du begynt i den nå, eller var det nå til mandag du begynner? (Har lest et innlegg hist og her og er ikke oppdatert - husker ikke hvilken dato jeg lese om den nye jobben din). Om du har begynt: Hvordan er det? Trives du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #185 Del Skrevet 2. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #186 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Tusen takk jenter Jeg startet i den nye jobben for tre uker siden. Har fått ytterligere 1 mnds vikariat. Åååå...er så lettet i dag altså... Skal prøve å få lagt ut bildet. Han krøllet seg sammen da det ble tatt, men han er nydelig (for meg ) Hodet er til høyre. bena har han trukket opp, men armene kan men se. Endret 2. februar 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 2. februar 2006 Fikk telefon fra mannen nå. Hunden har jaget og drept en snømus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #188 Del Skrevet 2. februar 2006 He he. Får si som mannen min sa da jeg gikk gravid: Du har en liten alien i magen! Verdens skjønneste unge selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. februar 2006 #189 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå hadde jeg hjertet i halsen, mens jeg leste de siste sidene i boka.. Men med en lykkelig slutt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #190 Del Skrevet 2. februar 2006 He he. Får si som mannen min sa da jeg gikk gravid: Du har en liten alien i magen! Verdens skjønneste unge selvsagt! ← Alien, ja! Det skal være sikkert og visst! Takk for hilsen, iss. Det ordnet seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2006 #191 Del Skrevet 2. februar 2006 Se der er lille junior ja. Er så glad for at det gikk bra idag. Forstår at du er lettet ja. Herlig liten jr du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #192 Del Skrevet 2. februar 2006 Se der er lille junior ja. Er så glad for at det gikk bra idag. Forstår at du er lettet ja. Herlig liten jr du har ← Tusen takk Monja Jeg renner rett og slett over av i dag. Har virkelig fått erfare at det er kort vei fra helvete til himmelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #193 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) 27. august 2006 Unnfangelsen finner sted omkring: 2. desember, 2005 Hjertet begynner å slå: 27. desember, 2005 Embryoet beveger seg: 20. januar, 2006 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 27. januar, 2006 Alle indre organer er ferdig formet: 27. januar, 2006 Risikoen for spontanabort avtar: 10. februar, 2006 - Dagen etter bursdagen min! Kvalmen avtar for de fleste: 17. februar, 2006 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 24. februar, 2006 Fosteret svelger og tisser: 10. mars, 2006 Tid for ultralyd: 17. mars, 2006 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 24. mars, 2006 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 7. april, 2006 Fosteret begynner å høre: 28. april, 2006 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 26. mai, 2006 Mange fostre legger seg med hodet ned: 30. juni, 2006 Svangerskapspermisjonen begynner: 4. august, 2006 Antatt termindato: 27. august, 2006 Endret 2. februar 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. februar 2006 #194 Del Skrevet 2. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 3. februar 2006 #195 Del Skrevet 3. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. februar 2006 #196 Del Skrevet 3. februar 2006 Så herlig å lese at det gikk bra! Også så flott å se den lille krabaten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #197 Del Skrevet 3. februar 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. februar 2006 #198 Del Skrevet 3. februar 2006 Åh... Puhh... ble lettet og glad for at ting har gått bra... Og så fiiiiin han er.... Så liten og fin og perfekt... Moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #199 Del Skrevet 3. februar 2006 Så herlig med UL-bilde! H*n likner på alien'en min! Og du syns sikkert som meg at den lille spiren som bor i magen er det mest fantastiske her i verden! Jeg er så glad for at det ikke var no' skummelt som skjedde i går - jeg må bare si det igjen. Nå skal vi følges ad fram til august, Murmelmy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. februar 2006 #200 Del Skrevet 3. februar 2006 Heia!!! :grine2: For et nyyydelig bilde!! Er så uendelig lettet for at alt er bra! Ha ei herlig helg sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå