monja Skrevet 2. februar 2006 #161 Del Skrevet 2. februar 2006 Det bør gjøre så vondt at du tror du skal dø. Det gjorde det iallefall til meg da jeg mista i høst. Det er ikke alle som opplever smertene så voldsomt, men det er uansett ikke smertefritt å miste babyen sin. Dessuten fossblødde jeg - mørkt blod - ikke så ulikt mensblod. Når det er lyst og utvannet som du beskriver det er jeg ikke så sikker på at du mister nei. Jeg vil tro det er en hormonell blødning som kommer fra et sprukket blodkar i livmortappen eller noe sånt. Alle slimhinner er jo øverfølsomme nå, så det er ikke uvanlig med en liten blødning. Jeg tror helt sikkert at Murmel Jr. har det bra jeg. Men ta det med ro, og ring legen din for sikkerhets skyld. Spør om han kan henvise deg til UL - på øyeblikkelig hjelp. Det burde ikke være noe problem (om han ikke har UL utstyr selv da). På den måten vil de se om blodet kommer fra selve livmoren eller ikke. Blør du enda, eller var det bare litt blod på papiret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #162 Del Skrevet 2. februar 2006 Huff - skjønner godt at du er bekymret men det er riktig som monja sier at det er lett at et blodkar sprekker. Hvis du ikke har smerter og du blør mere enn du har gjort så tror jeg ikke du behøver å ta sorgene på forskudd. Håper du kommer deg til legen fort i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 2. februar 2006 Det kommer når jeg tørker meg. Har stoppet opp, i hvertfall for nå... Jeg har hatt sinnsykt mye utflod i dette svangerskapet (sorry details) og vasker meg inni skjeden... Mulig jeg har laget en rift i livmorstappen... MEN, uansett skal det sjekkes. Jeg nekter å la helsevesenet sny ryggen til enda en mulig abort. Det er blitt gjort en gang for mye. Ringer legen om 14 minutter og kaster meg deretter i en taxi... Takk for svar jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #164 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvis du vasker deg inni skjeden så er det jo mye mulig at det har sprukket ett blodkar. Skal krysse fingrene for deg og masse lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvis du vasker deg inni skjeden så er det jo mye mulig at det har sprukket ett blodkar. Skal krysse fingrene for deg og masse lykke til i dag. ← Har måttet gjøre det i det siste . Ellers renner det kontinuerlig.... 2x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #166 Del Skrevet 2. februar 2006 Har fått time hos lege kl 10.30... Tipper tiden vil snegle seg avgårde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #167 Del Skrevet 2. februar 2006 Det var jo en ganske kjapp time da. Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 2. februar 2006 Takk Holder dere oppdatert. Har ikke kommet noe mer lyserosa utflod...forhåpentligvis så er det bare et sprengt blodkar. Har jo ikke hatt noen smerter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. februar 2006 #169 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg håper VIRKELIG det ikke er noe galt!! Er enig i det de andre skriver her, det høres ikke ut som om du mister (utfra hva jeg har hørt/lest). Men jeg tok også sorgene på forskudd da jeg blødde tidlig i svangerskapet, så jeg forstår deg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #170 Del Skrevet 2. februar 2006 Kjære, kjære deg! Jeg skjønner veldig godt at du frykter det verste, men jeg håper og krysser fingre for at dette er en uskyldig blødning sånn som jeg hadde i uke 8 eller no'. Det er skummelt å se blod når man er gravid, men det behøver ikke bety at noe er galt. Har dere hatt sex, eller har du hatt hard avføring? Sånne ting kan gjøre at blodkar ryker og gir blod i utfloden. Er det tiden for mensen hvis du ikke hadde vært gravid? Min blødning kom på den dagen jeg egentlig skulle hatt mensen, så det var nok derfor jeg blødde litt. Det kan være mange årsaker - og SA/MA bør nødvendigvis ikke være en av dem! Jeg ønsker deg lykke, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. februar 2006 #171 Del Skrevet 2. februar 2006 Vennen, da! Men jeg sier som de andre her: dette høres veldig ut som et sprukket blodkar (som mange her inne har hatt). Men jeg skjønner godt at du blir hysterisk, hadde blitt det selv! Lykke til hos legen - håper og regner med at du kommer med gode nyheter til oss etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #172 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har tenkt masse på deg siden jeg var innom i stad..nå er legetimen din over, og jeg håper du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #173 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, jeg har tenkt på deg jeg også. Håper alt står bra til med deg og spiren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 2. februar 2006 #174 Del Skrevet 2. februar 2006 Tillater meg en liten oppdatering. Har fått SMS og hun har UL time kl 14. Håper (og tror) at alt er bra med den lille spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. februar 2006 #175 Del Skrevet 2. februar 2006 Da er du på ul nå da. Tenker på dere og krysser fingrene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 2. februar 2006 #176 Del Skrevet 2. februar 2006 SMS: "Den lever og spreller! 35 mm og 10+5 gammel!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 2. februar 2006 #177 Del Skrevet 2. februar 2006 SMS: "Den lever og spreller! 35 mm og 10+5 gammel!" ← Nå tenker jeg hun spreller selv - det er jo supergøy å se den lille spiren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2006 #178 Del Skrevet 2. februar 2006 Så herlig, Murmelmy Da er det jo ingenting å bekymre seg for da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. februar 2006 #179 Del Skrevet 2. februar 2006 :grine2: Så letta jeg ble nå.....Herregud jeg hadde hjertet i halsen her ei stund...Har vært mye rørende greier på meg idag så jeg er helt skjør nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #180 Del Skrevet 2. februar 2006 SÅ HERLIG!!! Jeg så også Kveruliten som 35 mm - så jeg vet hvordan lille Murmel Jr så ut i dag! Jeg er kjempeglad og kjempeletta på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå