Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #141 Del Skrevet 29. januar 2006 Uffda, synd at det ikke svarte til forventningene! Håper ikke kvelden var så verst likevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. januar 2006 Forfatter #142 Del Skrevet 29. januar 2006 Vi var jo sammen, og det er det viktigste Greit for meg at det ikke var så bra. Da holder vi oss til de gangene vi er utenlands... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. januar 2006 #143 Del Skrevet 30. januar 2006 Så leit at ikke Hard Rock Cafe var som forventet. Men det er jo godt å høre at dere koste dere sammen tross alt. Håper dagen idag blir god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 30. januar 2006 #144 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei, gratulerer med 10 uker! Så kjedelig at Hard Rock var dårlig, ov vi som hadde tenkt oss dit neste helg Vi får holde oss unna da. Håper du har hatt en fin helg, kos deg masse med bestemors kjøttkaker i dag Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. januar 2006 #145 Del Skrevet 30. januar 2006 Kjipt at løkringene ikke smakte til forventningene.... men uansett koselig å tilbringe tid med mannen da.... Ønsker deg en god uke... og gratulerer med 10 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. januar 2006 #146 Del Skrevet 30. januar 2006 Ånei..er såå kjipt når man har gledet seg såååå mye til noe,så er det bare elendig..Blir skikkelig arg jeg da... Men nå vet dere i allefall hvor dere ikke skal gå flere ganger! Jeg er også skikkelig glad i løkringer og kom til himmelen da jeg fant det i frysedisken på en eller annen butikk! Så nå kan jeg lage det selv! Ellers syns jeg de de har på Burger King er gode også... Anyway! Håper du får en fin gravid dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. januar 2006 Forfatter #147 Del Skrevet 30. januar 2006 Tusen takk for så mange koselige innlegg jenter! For å oppklare situasjonen; løkringene var kjempe gode selv om BBQ sausen var annerledes. Godt. Det var hamburgeren som var den store skuffelsen. Brødet var ikke ferskt, første hamburgeren vi fikk var kald/lunken. Andre var bedre, men da var vi blitt lei av å vente og at servitrisene var ikke tilstede. Smakte rett og slett ikke som den pleier. Kort og godt. I dag derimot Kjøttkakene var bedre enn på lenge. Fikk med meg fire hjem + saus som jeg kan ha på onsdag når mannen er borte. NAM NAM! Dro innom byen da jeg dro fra mormor. Kjøpte meg tre bukser på Vero Moda. Litt stor i str for at den kan sitte under bulemagen. Kjøpte et par topper også. Godt med nye klær. Føler meg liksom litt tjukk for tiden... Stor mulighet for at søs og jeg tar med mormor til Mallorca i april/mai. Har så lyst på litt sol og sommer og må dra før jeg blir for stor. Ha en super kveld, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2006 #148 Del Skrevet 30. januar 2006 Hei! Fikk du mailen min? Har hatt litt problemer med outlook i kveld, så jeg vet ikke om mailen ble sendt før jeg lukka programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #149 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei! Fikk du mailen min? Har hatt litt problemer med outlook i kveld, så jeg vet ikke om mailen ble sendt før jeg lukka programmet. ← Nope. Har ikke fått den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #150 Del Skrevet 31. januar 2006 Uff, da...da skal jeg sende den på nytt... Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. januar 2006 #151 Del Skrevet 31. januar 2006 Ha en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #152 Del Skrevet 31. januar 2006 Og så kom jeg på at kanskje mailen blir for stor for mailboxen din... :klø: Gi lyd hvis du ikke mottar den da! Ellers er det vel sånn at jeg får beskjed hvis den ikke kan leveres... Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #153 Del Skrevet 31. januar 2006 Bare kjapt innom på jobb. Skal straks til time... Takk for hilsner jenter. Ha en super dag dere også! Og Kverula, jeg har mottatt to stk mail. Kjempe fine bilder!!!! Vi sees om ikke lenge. PS. I dag skal mannen og jeg ut for å se på servant til badet. Vi kjøpte standardgreiene da vi flyttet inn (nybygg) og må skifte ut så fort som mulig. Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. januar 2006 #154 Del Skrevet 31. januar 2006 Håper du får en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2006 #155 Del Skrevet 31. januar 2006 Fikk du to mailer nå da - ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. februar 2006 #156 Del Skrevet 1. februar 2006 Rundt omkring og sprer litt solskinn jeg!!! Når den endelig tittet frem vil jeg gjerne dele den med noen! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. februar 2006 #157 Del Skrevet 1. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #158 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg mister.... I dag tidlig var det blod i utfloden min. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Bare griner og griner... Og jeg som skulle på skidag med ungene i klassen min. Orker ikke det nå. Hva skal jeg gjøre? Det er så lenge å vente til legekontorene åpner. Vet at at fastlegen min vil ta meg alvorlig, og takk for det... Å herregud, tårenene vil ikke gi seg. Snakket med mannen min i stad (gråt rettere sagt) og han skal skyndte seg hjem. Middag med jentene i morgen hvor en er halvveis i svangerskapet og en har ei lita ei på et halvt år. Tror ikke jeg orker det nå... Vet flere sikkert vil si at jeg ikke må ta sorgene på forskudd - men la meg! Heller det enn å bli knust senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. februar 2006 #159 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Hvordan så blodet ut? Lyst og "utvannet" eller mørkere og mer som mensblod? Huff, så trist, Murmelmy. Selvfølgelig skal du få ta sorgene på forskudd, men det er jo ikke skikkert du mister likevel da Hold deg hjemme fra jobb idag og ring legen med en gang de åpner. Endret 2. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #160 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er lyst og utvannet. Jeg er kommet såpass langt at det bør gjøre vondt, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå