AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #221 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tusen takk ❤️ Du har helt rett i dette med bildene forresten. Jeg drev med mat og foto, det du beskriver er et av bildene mine. Tenker klarsynte kommer i alle former og farger jeg. Enten du er klarsynt eller ei så kan ingen ta fra deg at du får med deg veldig veldig mye om ukjente Ser frem til å følge resten av tråden og se hvordan du hjelper folk. Bare det å gi folk et håp igjen er en stor ting, ts Anonymkode: 842c6...d25 Haha, er det mulig.... Fint bilde! Du gir meg noe å tenke på. Fint det du sier om å gi håp. Jeg tror det er det som driver meg til å gjøre det her. TS Anonymkode: 8c157...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #222 Del Skrevet 5. mars 2023 Herlighet så spennende, og fantastisk at du tar deg tid til dette😍 Jeg lurer på om du ser jobbytte for meg og/eller kjæresten min i løpet av framtiden? Hvordan kommer forholdet vårt til å tåle de nærmeste årene? Ser du flytting? Mange spørsmål, men det handler vel i bunn og grunn om du ser endringer for meg og/eller kjæresten min i de kommende år med tanke på jobb, bolig og familieliv:) Tusen hjertelig takk for at gjør dette, venter spent på svar😍 Anonymkode: 50d52...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #223 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 15.55): Kommer jeg til å gå fra mannen min? Og blri jeg styrket av det og ikke angrende? Vil det være befriende? Anonymkode: 0d64e...d7d Jeg syns det er skummelt å si noe veldig tydelig om hva du skal gjøre, da jeg vet at jeg ikke har det fulle bildet. Jeg blir redd for konsekvensen av det jeg skriver. Samtidig så hopper nesten kortene ut av stokken min og forteller en veldig klar og tydelig historie. Jeg tar sjansen på å fortelle deg om hva de sier, men lov meg at du må kjenne godt etter selv for å ta valg! En kvinne sitter under et tre og tenker og grubler. Hun stirrer bekymra på tre begere foran seg. Disse representerer livet hun har nå, og hun er ikke tilfreds med det hun har. Hun sitter med ryggen til et mirakel som skjer over henne: en hånd strekkes ut fra skyene og tilbyr kvinnen et annet beger. Hvis dette er deg, så har du en slags mulighet som ligger helt åpen for deg, men som du ikke ser så lenge du fokuserer på de tingene som gjør deg utilfreds. Det neste kortet - og som fløy ut av bunken min - er tårnet. Det står for en stor livshendelse som er en opprivende forandring. Brått endres hele strukturen av livet ditt - noe som kan indikere et samlivsbrudd. Alt dere har bygd opp raser med et brudd. Alt du har tenkt om livet til nå må revurderes både for deg og han. Forandringer av dette slaget er veldig krevende, men noen ganger er det slik at det må til. Det kommer noe bra ut av at tårnet raser for oss iblant. Ny innsikt, muligheten til å bygge opp noe på nytt, på nytt grunnlag. Men smerten ved alt vi mister kommer vi ikke unna. Det neste kortet forteller om denne smerten. Tankekjør og vonde følelser. Men etter dette kommer et kort som forteller om triumf. En mann rir stolt på hesten sin med en seierskrans. Hvis dette er deg, vil du komme godt ut av denne vonde opprivende perioden som et brudd er. Triumfen utdypes videre: ny begynnelse, klarhet, en endring i sosiale strukturer i livet som åpner opp for å bygge noe nytt som er mer i tråd med den du er nå. Jeg vet ingenting om framtida, men kjenn godt etter hva du føler omkring det jeg forteller. Er det noe som føles riktig for deg? Valget er til slutt ditt. Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #224 Del Skrevet 5. mars 2023 Charlene87 skrev (På 24.2.2023 den 16.02): Hei Takk for at du gjør dette Kommer jeg til å finne den store kjærligheten i år? Født i 1987, jomfruen Burde jeg ta jobben på hertz, eller bør jeg vente litt til på et bedre jobbtilbud? Send meg gjerne pm , om det er noe mer info du trenger Takk! Angående kjærligheten, så ser jeg at du har bearbeida et tidligere brudd. Jeg ser at du er en veldig sosial person, du liker fest og moro og gløder liksom litt ekstra når du henger med jentene (dette med "jentene" er ikke et uttrykk jeg bruker så mye - kanskje du gjør det?). Du har masse karisma og er veldig tiltrekkende. Men kanskje du tidligere har gått for en slags type (kvinne eller mann) som ikke har vært så bra for deg? Det er nesten som at det er som en avhengighet hos deg, en litt spennende fristelse du faller for selv om du egentlig vet at det ikke er så bra. Jeg ser at det er et mønster du må bryte. Kortene ber deg tenke gjennom hva du bringer inn i slike forhold. Du kan velge en annen inngang til kjærlighetsforhold, men du må finne ut hva det er du gjør og aktivt gå inn for å gå en annen vei. Jeg ser ikke om du finner en partner, men kanskje det er sånn at du må gjøre denne endringen for å finne det helt store. Angående jobben får jeg opp at det er en god mulighet for deg. Jeg får opp en ny og givende start, men kortene sier også at du må gå litt inn i deg selv og kjenne - helt uavhengig av andre - hva er det du vil? Kanskje har du allerede takka ja? Traff jeg på noe? Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #225 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg blir veldig glad for svar. Er desperat forelsket i en mann. Jeg måtte avbryte med han for han satt meg ikke først, dog var det veeeldig tidlig i relasjonen at jeg brøyt. Jeg er overbevist om at jeg aldri finner noen som han igjen. Hvordan kommer det til å gå med meg kjærlighetsmessig? takk for svar, trenger det virkelig ❤️ Anonymkode: 16263...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #226 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): To ulike kort kommer opp som begge forteller om at du nå er i en situasjon der ting forandrer seg, men du motsetter deg forandringene. Det er litt som at du ikke vil se omstendighetene i hvitøyet. Det har kanskje skjedd en ganske opprivende forandring i livet ditt nylig som kom uventa på deg, og det er litt som at du er i sjokk over hvor raskt ting kunne snu. Siden du spør om båten, så antar jeg at det som har skjedd har påvirka din økonomiske situasjon. Det kan dreie seg om at du har måttet gå ut av et forhold eller en jobb som ikke lenger passa for deg. Jeg ser en god del tvil og tanker som raser rundt omkring valg du har måttet ta, men også noen veldig sterke instinkter, kall det magefølelse, som du har måttet lytte til. Du spør direkte om du bør selge båten. Kortene gir ikke et definitivt svar på det. Det de gjør, er å oppfordre deg til å se nøye over en avtale før du går med på den. Det kan være en detalj som du ikke får misse. Dette kan bety at om du velger å selge båten, vær nøye med å få en bra deal hvor du kommer godt ut av det. Det kan også bety at noen andre prøver å få deg med på noe du ikke bør. Beklager at svaret mitt ikke var tydeligere. Håper det var til hjelp likevel. Lykke til med valget! Anonymkode: 8c157...138 Føler ikke dette traff i det hele tatt. Men takk for at du tok deg tid ❤️ Ikke er det noe som forandrer seg her og ikke er det utfordringer med økonomien. Grunnen til ev båtsalg er at vi bruker den litt lite. Har ikke mista jobben eller gått ut av et forhold heller og ingen avtaler eller andre som prøver å få meg med på noe jeg ikke bør. Anonymkode: 9044f...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #227 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Føler ikke dette traff i det hele tatt. Men takk for at du tok deg tid ❤️ Ikke er det noe som forandrer seg her og ikke er det utfordringer med økonomien. Grunnen til ev båtsalg er at vi bruker den litt lite. Har ikke mista jobben eller gått ut av et forhold heller og ingen avtaler eller andre som prøver å få meg med på noe jeg ikke bør. Anonymkode: 9044f...7f4 Oi, total bom der altså! Takk for tilbakemelding ☺️ håper du finner ut av det med båten! TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #228 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg tør ikke stille deg spørsmålet en gang, for er så redd svaret blir negativt.. men klarer du se noe likevel uten at jeg har gitt så mye info? ❤️ Skjelver bare jeg skriver dette. Anonymkode: 5d6b6...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #229 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 9.48): Jeg har lagt mye tarot på meg selv, men aldri andre. Har lyst til å øve meg på andre. Still meg gjerne spørsmål! Det kan være ja/nei, men også andre typer spørsmål. Jeg har best erfaring med at kortene belyser situasjonen du står i. Framtida er ikke satt i stein, er min erfaring, den formes av dine valg og andres valg. Men her kan også kortene hjelpe deg å forstå sider av situasjonen du står overfor bedre, slik at du kan innta en god innstilling for veien videre. Hvis du spør om framtida, ha dette in mente. Jeg bruker lang tid, så vet ikke hvor mange jeg rekker/orker. Vit at jeg er nybegynner på å lese andre, så ta det jeg sier med en ekstra stor klype salt! (Man skal så klart alltid det!) Anonymkode: 8c157...138 Ja takk, bare trekk kort og se hva du får opp på meg! 😉 Anonymkode: a6f47...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #230 Del Skrevet 6. mars 2023 Kjære ts, ser du om jeg får meg kjæreste i år? ❤️ Anonymkode: a81c3...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #231 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 17.51): Jeg ønsker vedlig at du legger tarot på meg. Ligger det noe for karriere eller kjærlighet? K47🥰 Anonymkode: 5329d...525 Angående karriere så får jeg ikke opp om videre muligheter eller noe sånt, men det jeg får opp, tror jeg handler om deg nå. Det kan virke som at du opplever noe som urettferdig der du er, og dette tapper deg litt for krefter og livsglede. Kanskje handler det om noen muligheter som andre har fått, men som det egentlig skulle vært du som fikk? Jeg vet ikke, men jeg ser at du er ganske hard mot deg selv. At du stresser over hvordan du kan være bedre og om du gjør feil, så er du ikke nådig med deg selv. Kortene maner til å være litt mer forsiktig med deg selv. Litt snillere. Du kjører deg selv for hardt. I den forbindelse ser jeg også et behov for å finne på ting som gir deg glede. Finne frem en litt livligere versjon av deg selv - kanskje har du vært litt mer slik tidligere? Litt mer "que sera sera" liksom - tatt litt lettere på ting og ikke latt kjedelige ting som skjer slukke lyset i ditt vesen? Situasjonen din krever dette av deg, at du ikke lar den her urettferdigheten få sluke deg helt. Ett kort som kommer opp, handler også om å konfrontere kilden til det som gjør deg urolig. Men jeg tror det betyr at du at må gi deg selv litt pause, litt påfyll først. Så du kan takle denne situasjonen på en bedre måte. Angående kjærligheten så ser jeg at du er en veldig kjærlig person. Du er full av kjærlighet. Men noe har lagt en slags demper på denne energien i deg også (litt som over), og her er jeg ikke sikker på om jeg ser et forhold du er i, eller ett du tidligere har vært i - jeg heller mot det siste, så jeg svarer deg ut fra at dette er en tidligere relasjon som har satt spor i deg: Jeg får opp at du har følt deg litt fanga en i et forhold tidligere. Det er som at det var mer enn du kunne takle, det å være med denne personen. Kanskje tok du litt over dette andre menneskets problemer og ble litt brukt opp av dette selv. Du ble kanskje mer som en skygge av deg selv. Følelsen av å være fanga, er noe som sitter igjen i deg. Dette gjør kanskje at du ikke helt tør å gi deg over til noen igjen, da du har erfaring med at kjærlighetsforhold koster deg veldig mye. Denne tankegangen er noe du kanskje kan nøste litt opp i og se om du kan forandre på - hvis du ønsker å gå inn i noe på nytt, da. Jeg følte meg litt "off" i den her lesninga. Som at jeg er litt trøtt i hodet. Enten plukka jeg opp dine følelser her, eller så er jeg rett og slett litt trøtt selv. Jeg er uansett nysgjerrig på om jeg traff på noe? Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #232 Del Skrevet 7. mars 2023 Hei ts, jeg skrev et spørsmål litt tidligere i innlegget, men du har ikke kommet så langt enda. ❤️ Jeg lurte litt på om det var mulig ta kontakt med deg privat? Jeg har en del spørsmål rettet til både lesning og legging av tarot kort (har disse selv, men ikke helt lært). Mot betaling selvfølgelig ❤️ tillegg til spørsmål om en vanskelig tid. Anonymkode: 847aa...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #233 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Angående karriere så får jeg ikke opp om videre muligheter eller noe sånt, men det jeg får opp, tror jeg handler om deg nå. Det kan virke som at du opplever noe som urettferdig der du er, og dette tapper deg litt for krefter og livsglede. Kanskje handler det om noen muligheter som andre har fått, men som det egentlig skulle vært du som fikk? Jeg vet ikke, men jeg ser at du er ganske hard mot deg selv. At du stresser over hvordan du kan være bedre og om du gjør feil, så er du ikke nådig med deg selv. Kortene maner til å være litt mer forsiktig med deg selv. Litt snillere. Du kjører deg selv for hardt. I den forbindelse ser jeg også et behov for å finne på ting som gir deg glede. Finne frem en litt livligere versjon av deg selv - kanskje har du vært litt mer slik tidligere? Litt mer "que sera sera" liksom - tatt litt lettere på ting og ikke latt kjedelige ting som skjer slukke lyset i ditt vesen? Situasjonen din krever dette av deg, at du ikke lar den her urettferdigheten få sluke deg helt. Ett kort som kommer opp, handler også om å konfrontere kilden til det som gjør deg urolig. Men jeg tror det betyr at du at må gi deg selv litt pause, litt påfyll først. Så du kan takle denne situasjonen på en bedre måte. Angående kjærligheten så ser jeg at du er en veldig kjærlig person. Du er full av kjærlighet. Men noe har lagt en slags demper på denne energien i deg også (litt som over), og her er jeg ikke sikker på om jeg ser et forhold du er i, eller ett du tidligere har vært i - jeg heller mot det siste, så jeg svarer deg ut fra at dette er en tidligere relasjon som har satt spor i deg: Jeg får opp at du har følt deg litt fanga en i et forhold tidligere. Det er som at det var mer enn du kunne takle, det å være med denne personen. Kanskje tok du litt over dette andre menneskets problemer og ble litt brukt opp av dette selv. Du ble kanskje mer som en skygge av deg selv. Følelsen av å være fanga, er noe som sitter igjen i deg. Dette gjør kanskje at du ikke helt tør å gi deg over til noen igjen, da du har erfaring med at kjærlighetsforhold koster deg veldig mye. Denne tankegangen er noe du kanskje kan nøste litt opp i og se om du kan forandre på - hvis du ønsker å gå inn i noe på nytt, da. Jeg følte meg litt "off" i den her lesninga. Som at jeg er litt trøtt i hodet. Enten plukka jeg opp dine følelser her, eller så er jeg rett og slett litt trøtt selv. Jeg er uansett nysgjerrig på om jeg traff på noe? Anonymkode: 8c157...138 Glemte å legge til til slutt: Det kan virke som at lesningene på begge områdene av livet ditt har noe til felles: kortene råder deg til å ta bedre vare på deg selv. Ikke la urettferdigheten på jobben ta fra deg livsgnisten, fylle på med gode opplevelser, gi deg selv næring, sett grenser for den andre om det er en relasjon du er i nå. Du må jevnt over være snillere med deg selv TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #234 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei ts, jeg skrev et spørsmål litt tidligere i innlegget, men du har ikke kommet så langt enda. ❤️ Jeg lurte litt på om det var mulig ta kontakt med deg privat? Jeg har en del spørsmål rettet til både lesning og legging av tarot kort (har disse selv, men ikke helt lært). Mot betaling selvfølgelig ❤️ tillegg til spørsmål om en vanskelig tid. Anonymkode: 847aa...da0 Hmm, dette må jeg tenke litt på. Kanskje konsultere kortene mine. Hehe... Det er litt som et moralsk dilemma for meg det med penger. Kommer tilbake til deg! TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #235 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 13.47): Jeg syns det er skummelt å si noe veldig tydelig om hva du skal gjøre, da jeg vet at jeg ikke har det fulle bildet. Jeg blir redd for konsekvensen av det jeg skriver. Samtidig så hopper nesten kortene ut av stokken min og forteller en veldig klar og tydelig historie. Jeg tar sjansen på å fortelle deg om hva de sier, men lov meg at du må kjenne godt etter selv for å ta valg! En kvinne sitter under et tre og tenker og grubler. Hun stirrer bekymra på tre begere foran seg. Disse representerer livet hun har nå, og hun er ikke tilfreds med det hun har. Hun sitter med ryggen til et mirakel som skjer over henne: en hånd strekkes ut fra skyene og tilbyr kvinnen et annet beger. Hvis dette er deg, så har du en slags mulighet som ligger helt åpen for deg, men som du ikke ser så lenge du fokuserer på de tingene som gjør deg utilfreds. Det neste kortet - og som fløy ut av bunken min - er tårnet. Det står for en stor livshendelse som er en opprivende forandring. Brått endres hele strukturen av livet ditt - noe som kan indikere et samlivsbrudd. Alt dere har bygd opp raser med et brudd. Alt du har tenkt om livet til nå må revurderes både for deg og han. Forandringer av dette slaget er veldig krevende, men noen ganger er det slik at det må til. Det kommer noe bra ut av at tårnet raser for oss iblant. Ny innsikt, muligheten til å bygge opp noe på nytt, på nytt grunnlag. Men smerten ved alt vi mister kommer vi ikke unna. Det neste kortet forteller om denne smerten. Tankekjør og vonde følelser. Men etter dette kommer et kort som forteller om triumf. En mann rir stolt på hesten sin med en seierskrans. Hvis dette er deg, vil du komme godt ut av denne vonde opprivende perioden som et brudd er. Triumfen utdypes videre: ny begynnelse, klarhet, en endring i sosiale strukturer i livet som åpner opp for å bygge noe nytt som er mer i tråd med den du er nå. Jeg vet ingenting om framtida, men kjenn godt etter hva du føler omkring det jeg forteller. Er det noe som føles riktig for deg? Valget er til slutt ditt. Anonymkode: 8c157...138 Tusen takk, det ligger mye sannhet i det du skriver om her. Jeg henger meg mye opp i hva andre skal tenke om bruddet, deriblandt mitt barn som er veldig glad i han. Hva familien som elsker han vil tenke, samtidig er jeg ulykkelig og klarer ikke å finne min plass lengre i dette forholdet. Jeg føler jeg har mistet meg selv litt i forholdet og er begynt å bli mer sosial og den jeg egentlig er. Jeg har flydd litt allerede og savner den tiden, og være slik jeg egentlig er. Føler det går mot et brudd ja, men sliter med dårlig samvittighet, siden han er en veldig god mann ❤️ Tusen takk for at du la tarot for meg ❤️ Anonymkode: 0d64e...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #236 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hmm, dette må jeg tenke litt på. Kanskje konsultere kortene mine. Hehe... Det er litt som et moralsk dilemma for meg det med penger. Kommer tilbake til deg! TS Anonymkode: 8c157...138 Gjerne si ifra hvis det er noe du vil/kan. Vil gjerne rådføre meg litt med deg; men kanskje mer «privat» da jeg har et stort spørsmål på hjertet❤️ ser du har mye rett i det du skriver, så veldig gøy lese det du svarer på. Nå skal ikke jeg si at det alltid kan være 100% sikkerhet i det du skriver, men magefølelsen min sier du er den rette å spørre om hjelp til❤️ Anonymkode: 847aa...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #237 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 10.59): Anonymkode: 94957...997 AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 20.01): Tusen takk❤️ Jeg skal komme tilbake til deg med tilbakemelding i løpet av helga. Akkurat nå har jeg behov for "hviletid" (apropos det du skriver om å roe ned...). Takk for gode ord her❤️ Problemet mitt er nok litt at jeg har for vane å prøve å kjøre flere biler på en gang - for å fortsette bilmetaforen - og derfor kommer jeg aldri helt i mål med den eller de bilene som egentlig betyr mest for meg ... Og jeg lar andre mene noe (for mye) om både hvordan jeg kjører, tar vare på bilen (meg selv) og hvilken vei jeg skal dra ... K39 Anonymkode: 94957...997 Hei TS - vil bare si at jeg har gitt deg tilbakemelding - i tilfelle du ikke har sett det!☺️ Nederst s. 10, inne i sitatboksene/i teksten! K39 Anonymkode: 94957...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #238 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei TS - vil bare si at jeg har gitt deg tilbakemelding - i tilfelle du ikke har sett det!☺️ Nederst s. 10, inne i sitatboksene/i teksten! K39 Anonymkode: 94957...997 Takk for at du påpekte det! Jeg hadde klart å hoppe over det svaret. Fint å se at jeg traff på mye! Det at jeg ikke fikk opp noe angående høsten, betyr ikke at det ikke skjer - dette vet du helt sikkert, men jeg er så redd for å ta fra noen håpet her. Jeg vet ikke om svaret mitt var til så mye hjelp egentlig, men det viktigste budskapet er kanskje det som er mest frustrerende å høre når man er i din situasjon, nemlig at du må roe ned og være tålmodig. Jeg kjenner meg godt igjen i at man står på stedet hvil så lenge og tråkker i vanskeligheter, og så er det mer tålmodighet og ro som trengs når man egentlig bare vil fram, fram, fram. Om det er noen trøst, så er jeg akkurat der selv nå. Det kan være veldig tøft! TS Anonymkode: 8c157...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #239 Del Skrevet 7. mars 2023 Blir jeg bønnhørt? Anonymkode: b7e0f...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #240 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Gjerne si ifra hvis det er noe du vil/kan. Vil gjerne rådføre meg litt med deg; men kanskje mer «privat» da jeg har et stort spørsmål på hjertet❤️ ser du har mye rett i det du skriver, så veldig gøy lese det du svarer på. Nå skal ikke jeg si at det alltid kan være 100% sikkerhet i det du skriver, men magefølelsen min sier du er den rette å spørre om hjelp til❤️ Anonymkode: 847aa...da0 Jeg har tenkt litt på dette, og jeg er nysgjerrig nok til å høre mer om det er noe jeg kan gjøre for deg i hvert fall. Jeg kan ikke love at det kommer noe ut av det. Men ett problem er jo at jeg ikke ønsker å miste anonymiteten her inne. Og du er også anonym, så det gjelder kanskje deg også? Jeg vil ikke legge ut kontaktopplysninger her heller liksom. Har du noe forslag på hvordan vi kan løse det for å få kontakt? TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå