AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #61 Del Skrevet 24. februar 2023 grei87 skrev (22 timer siden): Ja takk. Les meg gjerne, står i mye og føler jeg stanger mot veggen bare. Jeg får opp at noe har skjedd som gjør at du har blitt nødt til å gå inn i deg selv og granske saker og ting på nytt. Dine forestillinger om livet, om hva det bestod av, hvilke sannheter du bar på, alle disse tingene er oppe til evaluering. Jeg kjenner en del frykt omkring dette, og det tror jeg er fordi du ikke har kjent så mye på ditt indre før. Du har kanskje holdt deg opptatt med saker som har distrahert deg fra å kjenne etter. Det føles ikke nødvendigvis godt det du står i, men det er samtidig helt nødvendig. Du kan føle deg isolert og ensom i denne prosessen, men det er en slags stillhet som trengs for at du skal lære noe nytt. Kanskje kan du prøve å se på denne situasjonen litt mer som en mulighet og ikke som en forbannelse. Muligheten ligger i å bli et helere menneske når du får ny innsikt i deg selv. En slags klokskap vokser i deg når du tillater deg selv denne perioden av isolasjon. Foran deg ligger ny inspirasjon, nye ideer, et nytt perspektiv som gjør det mulig å gå videre som et forandra menneske. Når de gamle tankemønstrene og sannhetene dine nå kollapser, så vil det gi rom for nye muligheter for deg. Jeg ser i framtida di at du går i gang med å lære noe nytt - som i en ny retning i livet hva gjelder jobb/studier, hobbyer, måter å leve på. Du vil ha glede av å lære deg det her nye, og den perioden du er inne i akkurat nå, er det som muliggjør det. Derfor er det egentlig positivt det du går gjennom, selv om det føles vondt og opprivende. Traff jeg? Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #62 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Kjære deg. Jeg får opp din fortvilelse og det tunnelsyn som ønsket om en baby har gitt deg. Bildet på det første kortet som kom opp på deg, er av en mann som er lutrygga og ser ned på tre kopper som har velta og alt innholdet har blitt sølt ut. Himmelen er grå og følelsen i kortet er rett og slett trist. Det mannen ikke ser - og dette er deg! - er at bak han står det fremdeles to begere oppreist med alt innholdet intakt. Jeg leser av dette at du kanskje har mista noen ganger i spontanabort, eller så er det uansett slik det føles hver gang mensen kommer og det ingen graviditet ble denne gangen heller. Men som kortet sier, så er ikke håpet ute, selv om det føles sånn. Det er akkurat som at du vet alt dette, men tristheten, angsten, uvissheten har tatt over for deg. Prøv å koble deg på håpet igjen. Den der lille følelsen inni deg som sier "men det kan hende det går". Jeg leser også at du har en strålende personlighet. Dessverre har tapene og det store ønsker som ikke enda har blitt oppfylt lagt en skygge over deg. Kanskje har du slutta med en hobby som er viktig for deg eller kanskje du har lagt ned et kreativt prosjekt du holdt på med fordi du kjenner deg trist og lite kreativ. Rådet er å ta opp igjen det som får deg til å skinne som menneske. Et skifte av fokus, rett og slett. Framtida di ser lysere ut enn hva du frykter akkurat nå. Kortet som sier dette er det gladeste kortet i tarot - sola. Hvis du googler så ser du at bildet er av et lite barn som sitter på en hvit hest og jubler under en stor skinnende sol. Kanskje det kan bety at det blir en baby? Glede betyr det i alle fall helt sikkert! Anonymkode: 8c157...138 Tusen takk for dette ❤️ Det stemmer at jeg hadde en spontanabort før jul, og at jeg sliter utrolig mye med angst etter dette. Ønsket om graviditet er veldig stort og jeg fikk faktisk en positiv graviditetstest i dag. Så jeg håper inderlig at sol-kortet du fikk opp blir å gjelde for oss nå. At det skal ende godt denne gangen. Jeg googlet sol-kortet, og det gledet meg å se barnet under solen. Tusen hjertelig takk for at du tok deg tiden til å spå meg. Jeg har aldri gjort det før, men dette ga meg en veldig god følelse. Leser av svarene du gir alle her at du er et godt og empatisk menneske. Det er snilt av deg å gjøre dette ❤️ Anonymkode: 97208...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #63 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk for dette ❤️ Det stemmer at jeg hadde en spontanabort før jul, og at jeg sliter utrolig mye med angst etter dette. Ønsket om graviditet er veldig stort og jeg fikk faktisk en positiv graviditetstest i dag. Så jeg håper inderlig at sol-kortet du fikk opp blir å gjelde for oss nå. At det skal ende godt denne gangen. Jeg googlet sol-kortet, og det gledet meg å se barnet under solen. Tusen hjertelig takk for at du tok deg tiden til å spå meg. Jeg har aldri gjort det før, men dette ga meg en veldig god følelse. Leser av svarene du gir alle her at du er et godt og empatisk menneske. Det er snilt av deg å gjøre dette ❤️ Anonymkode: 97208...6f7 Å, wow! Jeg fikk glade frysninger av det du skriver om graviditetstesten. Gratulerer så mye!! Og rådet står jo fremdeles: tør å tro på at det blir bra og kjenne glede over det her. Og tusen takk for gode ord! Jeg tar de til meg. Når jeg åpner opp for å lese andre, så er jeg liksom som en åpen flate selv der alt går inn. Det varmer veldig med gode ord! TS Anonymkode: 8c157...138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #64 Del Skrevet 24. februar 2023 EmKay skrev (1 time siden): Jo det er en del som stemmer her! Jeg har akkurat startet opp med søking etter ny jobb, og tenker mye på hvor mye enklere livet vil bli om jeg får en jobb nærmere hjemmet! Synes også det er vanskelig å sette ord på at jeg vet at jeg har kompetanse og egenskaper til å utføre de søkte jobbene, da jeg mangler erfaring innen akkurat det fagfeltet, og føler derfor på at jeg kan falle mellom to stoler og bli valgt bort til fordel for andre. Men, jeg føler at selvtilliten fortsatt er på plass og håper at den ikke får seg en knekk om det ikke blir ny jobb snart. Jeg har tross alt en god jobb som jeg liker, men den gjør hverdagslogistikken vanskelig og det er derfor jeg vil videre. Har også alltid tusen baller i luften og kan nok helt sikkert ha fordel av å roe litt ned og rette fokus mot det som er viktist allerede nå. Godt jobba, synes dette traff ganske så bra! Takk for tilbakemelding Glad for å høre at jeg leste situasjonen som litt mer stressende og prekær enn den var. Hold på selvtilliten, du har jo tydeligvis alle egenskapene som trengs. Gøy at jeg traff på en del. Veldig lærerikt å få tilbakemeldinger! Lykke til i jobbjakta! TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #65 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei! Burde jeg skille meg? Vil det gå bra i jobben? Anonymkode: 846a7...46a Til spørsmål 1 får jeg opp en veldig eventyrlysten type. Jeg tror dette er partneren din. Siden jeg leser deg, så tror jeg at dette er slik du ser hen: Hen er herlig eventyrlysten og morsom å være sammen med. Er alltid på jakt etter nye opplevelser. Dette er veldig sjarmerende så klart, men det er et element av umodenhet i dette, slik du ser det. Hen er ikke villig til å la ting forandre seg. Kanskje er det sånn at livet har forandra seg, med forpliktelser som hus, kanskje barn osv., men din partner vil leve som før, med masse reiser og festligheter. Diskusjoner om dette har ikke gitt resultatene du ønsker, de har i stedet blitt til uløselige krangler der dere beskylder hverandre og forsvarer dere fremfor å komme til en felles forståelse. Det må en stor forandring til, og jeg ser den komme. Dette kan bety skillsmisse, men det kan også bety at det skjer et stort skifte i perspektiv. Jeg ser at dere vil gå ut av den vanlige dynamikken når dere snakker om forholdet og at dere får muligheten til å se hverandre. Dette betyr også at du vil innse at ditt syn på saken ikke nødvendigvis er så balansert eller sannferdig heller, selv om du kanskje føler nå at du ser sakene slik de egentlig er. Du blir i stand til å se ting fra din partners perspektiv og dette vil gi deg ny innsikt. Først når du har fått ny innsikt i situasjonen på denne måten, bør du ta et valg om å bli eller gå. Det kan være at dere kan lære dere litt hverandres egenskaper - du kan ha godt av å bli mer eventyrlysten, mens hen kan ha godt av å roe seg ned og ta litt mer ansvar. Sånn det er nå er dere låst i rollene deres, og egentlig er dere ikke fornøyde med det noen av dere. Til spørsmål 2 får jeg opp at det er en stor oppgave foran deg. Det føles overveldende. Muligens så har du stått i en krevende situasjon lenge og står i fare for å brenne deg ut. Rådet er å dele opp den store oppgaven i mindre deler og øve deg på å gi slipp på ditt sterke ønske om å prestere. Du må ha en bedre balanse mellom jobb og fritid, og ta vekk noe av presset du har. Jeg ser også her en stor forandring, men her tror jeg det er noe som allerede har skjedd, og at du på en måte har blitt stående med et slags ansvar for å rydde opp i kaoset som kommer etterpå. Du kommer ut av situasjonen med nytt mot. Men pass på å ikke brenne deg ut. Deleger oppgaver, del de opp, ikke ta så mye ansvar som du gjør. Jeg får en tanke helt til slutt om at både kjærlighetslivet og jobben har noe til felles: at du kanskje tar litt for mye ansvar for situasjonen, også der du med fordel kunne sluppet inn andre. Traff jeg? Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #66 Del Skrevet 24. februar 2023 Hei ts😊 Jeg vil veldig gjerne bli spådd, og blir kjempeglad om du vil prøve å se på meg❤️ Gir god tilbakemelding😊 Hvordan ser det generelt ut for meg i tiden fremover? Jeg har slitt så lenge, med smerter, begrensninger, ensomhet, vanskeligheter med å finne kjærligheten.. Vil det snart snu? Vil jeg finne en kjæreste, og vil livet generelt smile litt igjen snart? ❤️ Anonymkode: 29565...208 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #67 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 11.44): Hei 😊 Vil gjerne bli spådd i tarot. Kan du se på fremtiden i forhold til jobb? Er sykemeldt og vet ikke hvor veien videre går. Samt kjærlighet, er den verdt å holde på? Kvinne, 41, vekten 😊 Anonymkode: 23f17...061 Jeg får opp en situasjon der du har hatt for mye ansvar på jobb. Det ble overveldende, og du prøvde å gjøre alt på en gang uten særlig hjelp fra andre. Dette var ikke bærekraftig i lengden. Du har kanskje et litt stort kontrollbehov, og nå har livet tatt over og gitt deg en berg- og dalbane av uforutsette hendelser som du må takle. Jeg tolker dette som blant annet sykdom, ettersom du skriver at du er sykemeldt, men det kan være andre ting også. Kanskje har du identifisert deg veldig med jobben din, og nå opplever du at du ikke kan ha den og derfor er du litt lost. Rådet fra kortene er å forsøke å ikke la følelsene bli med på alle svingningene i livet ditt nå, men prøve å finne en ro inni deg som gjør at du kan sitte litt mer i øyet av stormen og observere at den surrer rundt deg. Den vil roe seg, og jeg leser ut en heldig vending i alt dette. Noe som kommer overraskende på deg og som kan være en mulighet for deg som du ikke har tenkt på. Men dette er utenfor din kontroll. Jo mer du prøver å kontrollere nå, jo verre vil det føles. Den heldige vendingen kan være et jobbtilbud. Jeg ser feiring i din framtid og ny giv. Men det vil ta litt tid før du ser resultatene av dette. Imens må du vente ut stormen og gjøre så godt du kan å finne ro med at situasjonen er ute av din kontroll. Tålmodighet, er et viktig stikkord. Angående kjærligheten vil jeg si ja - den er verdt å holde på. Jeg ser at dere er i ferd med å finne bedre måter å snakke sammen på. Mer kontruktivt enn hva dere har gjort. Forandringene er skjøre som en liten spire. Den må ha varsomhet og tid og tålmodighet for å vokse seg litt sterkere. Dere må beskytte forholdet deres en stund nå. Det vil etter hvert bli til flere positive endringer i livet deres, kanskje noen nye opplevelser, aktiviteter og ting dere ikke har tenkt på før, hvor dere har glede av hverandre og får inn litt mer farge og spenning i livet. Det har vært mye som har skjedd, mye som har måttet ordnes og fikses med, men dere får en periode hvor det vil føles verdt det og hvor dere kan nyte hverandre mer. Rådet er å roe ned og ikke tro at man må gjøre alt man tror man må gjøre. Det viktige er å være sammen. Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #68 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 11.49): Burde jeg vente og se om han noensinne blir klar for å få barn, eller er det ikke meningen at det skal være oss to? Anonymkode: 8379b...ac8 Jeg ser at dere trenger å ha noen ærlige samtaler om dette. Ærlige og rolige, gjort med hodet og ikke fra et såra sted - du har kanskje tidligere blitt såra over at han ikke vil gi deg et endelig svar på noe som er så viktig for deg, og snakka med han ut fra det? Eller han har kanskje gått inn i en litt barnslig modus der han unngår temaet? Det har i alle fall blitt som en skygge over hele forholdet for deg, at disse tingene aldri blir ordentlig avklart. Det virker som du er redd for å pushe han til et svar, fordi du er redd at det kan bety at det blir slutt. Kortene råder deg til å være litt modig og kreve avklaring nå. Å få et endelig svar, kan gjøre vondt, men det vil være bedre for deg å vite dette helt sikkert, for da vet du hva du må velge videre. Vær obs på at jeg ikke kan lese han uten at han ber om det, så kortene jeg legger er om deg. Jeg vet ikke om han vil ha barn. Du vil heller ikke få vite om han vil ha barn uten å få til den her direkte samtalen og presse han litt for å ta et valg. Det er nok viktig for din sjelefred å gjøre det og ta konsekvensen. Traff jeg? Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #69 Del Skrevet 24. februar 2023 Så spennende, TS! Jeg står i en veldig vanskelig situasjon og lurer på om det er håp om at det ender godt? Anonymkode: 501ac...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #70 Del Skrevet 24. februar 2023 Hei ❤️ Rørende å se kjærligheten du sprer. Jeg er K44 år. Etter en sykdomsperiode, bor jeg i dag ubeleilig. 1. Vil flytting øke livskvaliteten. 2. Kjærligheten. Jeg ønsker sterkt å møte noen. Ser du noe positivt i fremtiden? 3. Ser du noen dyr rundt meg? Tusen takk ❤️❤️ Anonymkode: 5f0e0...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #71 Del Skrevet 24. februar 2023 Bør jeg selge båten? 😕 Anonymkode: 9044f...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 24. februar 2023 #72 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg får opp dine følelser omkring bruddet. Hvordan livet liksom har rast, forandringen er så stor at det føles som en orkan har blåst gjennom livet ditt. Forandringa er til det bedre, men mens det pågår er det så vondt å oppleve, at man begynner å tvile. Kortene er veldig tydelige på at bruddet var nødvendig. De sier også veldig tydelig at du nå, etter dette opprivende bruddet, går veien videre alene. Kanskje er det sånn at andre syns det er en dårlig idé med dette bruddet, eller så er det dine tanker om hva alle andre har - at de er organisert i par og du er helt alene - som kommer opp. Men du går videre alene. Og du kommer deg videre også, selv om det føles veldig skummelt. Jeg tror at grunnen til at du spør om det blir dere igjen, er som et siste lille halmstrå du klamrer deg til for å ikke måtte se i øynene at framtida di er uviss. Rådet fra kortene er at du gir slipp, og at du lar forandringene som skjer nå skje, i stedet for å prøve å stå imot. Du må akseptere bruddet. Hvis du slåss imot forandringene, føles det bare verre. Du har valget nå om å svømme motstrøms i elva eller legge deg og flyte og la den ta deg med til nye steder. Det sier seg selv hva som er mest slitsomt. Men uvissheten er skummel for oss alle. I framtida di ser jeg en ny begynnelse. Du kommer deg altså videre og starter på nye eventyr som du ikke vet hva er med et litt åpnere sinn. Si gjerne fra om jeg traff Anonymkode: 8c157...138 Litt usikker på om det stemmer, føler ikke at det er forenlig med ting som de er nå. Men at framtiden kan by på nye begynnelser det kan det bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #73 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 9.48): Jeg har lagt mye tarot på meg selv, men aldri andre. Har lyst til å øve meg på andre. Still meg gjerne spørsmål! Det kan være ja/nei, men også andre typer spørsmål. Jeg har best erfaring med at kortene belyser situasjonen du står i. Framtida er ikke satt i stein, er min erfaring, den formes av dine valg og andres valg. Men her kan også kortene hjelpe deg å forstå sider av situasjonen du står overfor bedre, slik at du kan innta en god innstilling for veien videre. Hvis du spør om framtida, ha dette in mente. Jeg bruker lang tid, så vet ikke hvor mange jeg rekker/orker. Vit at jeg er nybegynner på å lese andre, så ta det jeg sier med en ekstra stor klype salt! (Man skal så klart alltid det!) Anonymkode: 8c157...138 Blir jeg gravid igjen? Anonymkode: 0011a...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #74 Del Skrevet 24. februar 2023 queenbii skrev (På 23.2.2023 den 11.50): Når får jeg barn? Denne ble jeg veldig usikker på, så jeg kjenner meg ikke så sikker. Jeg får dessverre ikke svart direkte på spørsmålet ditt. Dette er ikke fordi du ikke skal få barn noen gang, det vet jeg ikke, men det er bare det at kortene mine ikke klarer å gi så spesifikke svar om timing. Det jeg får opp på deg er at du skal gå gjennom en del først i alle fall. Du er kanskje ganske ung? I så fall så er det ikke så rart om jeg får opp at du skal gå gjennom veldig ulike faser i livet ditt først før det blir noe barn. Du bærer på en del smerte (vonde opplevelser) som du holder på å gi slipp på. Dette vil gjøre plass til nye ting i livet ditt. En partner kanskje, om du ikke har en allerede, som du vil kunne snakke med om alt. Du vil også gjøre en del sjelegranskning før du skal ha barn. Rett og slett ta noen dypdykk i ditt indre som vil gjøre deg mer moden og bevisst og klar for barn. Jeg gikk ut fra at du ønsker deg barn, siden du spør meg om dette. Men jeg fikk en liten følelse av at du kanskje ikke har noe sterkt barneønske, i alle fall ikke nå? Hvordan traff jeg på denne? Den kjentes veldig usikker for meg. Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #75 Del Skrevet 24. februar 2023 Tøvftta skrev (31 minutter siden): Litt usikker på om det stemmer, føler ikke at det er forenlig med ting som de er nå. Men at framtiden kan by på nye begynnelser det kan det bli. Takk for tilbakemelding, det er veldig nyttig for meg! Framtida er jo også helt sikkert full av nye begynnelser, det er den jo for alle, så den treffer vel uansett. Hehe... Jeg trenger nok å samle meg litt før jeg legger flere kort. Men jeg kan se om jeg kan legge på nytt for deg ved en senere anledning. TS Anonymkode: 8c157...138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #76 Del Skrevet 24. februar 2023 Når kommer jeg til å gå fra mannen min og flytte? I. Anonymkode: 406dc...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 24. februar 2023 #77 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for tilbakemelding, det er veldig nyttig for meg! Framtida er jo også helt sikkert full av nye begynnelser, det er den jo for alle, så den treffer vel uansett. Hehe... Jeg trenger nok å samle meg litt før jeg legger flere kort. Men jeg kan se om jeg kan legge på nytt for deg ved en senere anledning. TS Anonymkode: 8c157...138 Har selv prøvd og vet hvor mye energi det krever ❤️ Om du vil må du bare prøve igjen, men har du muligheten til å ta noen andre så går det greit. Jeg får tygge litt på formuleringen, kan jo tenkes at det stemmer mer enn jeg vil 🙈 Du får ha en god helg 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #78 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg er i et relativt ferskt kjærlighetsforhold. Blir det oss to? I så fall, ser fremtiden vår lys ut? Anonymkode: 65de7...b54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #79 Del Skrevet 24. februar 2023 Kommer jeg til å gå fra mannen min? Og blri jeg styrket av det og ikke angrende? Vil det være befriende? Anonymkode: 0d64e...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 24. februar 2023 #80 Del Skrevet 24. februar 2023 Hei Takk for at du gjør dette Kommer jeg til å finne den store kjærligheten i år? Født i 1987, jomfruen Burde jeg ta jobben på hertz, eller bør jeg vente litt til på et bedre jobbtilbud? Send meg gjerne pm , om det er noe mer info du trenger Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå