Gå til innhold

Vi tror det spøker hjemme, hva gjør vi??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi hadde en husrens i vårt hus. Det var utrolig mye negativ energi i huset og barna vegrer seg for å gå i visse deler av huset. Jeg kontaktet etter 6 år en dame som foretar husrens her i området. Hun var her en hel dag og fjernet negative energier. Og det virket! Vi hadde selvsagt ikke sagt noe til barna om dette, men vi observerte hvordan de oppførte seg etter rensen. Mindre sure miner, mindre krangling og tungsinn. De bevegde seg rundt i huset uten å måtte ha med en forelder. Jeg syntes det var absolutt verdt pengene. 

Anonymkode: 092bc...d24

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hender i taket hjemme, disse hendene har ikke alltid vært i taket. Det er flere  avtrykk i taket. Denne maskuline ånden var hos oss en periode, men han er ikke her mer nå. Denne ånden som laget disse avtrykkene var litt småfrekk og kunne av og til være litt stor i kjeften når vi snakket sammen.  Slike ånder som han kan bli værende, mens åndsfrender drar igjen hvis de allerede har gått over på den andre siden, om de ikke henger igjen så klart og trenger hjelp over. 
Jeg er alternativ, hvis dere lure.

4A8040FB-9546-4F03-890A-7E99106536DE.jpeg

Anonymkode: 5cc92...dc2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok å kontakte noen som driver med sånt profesjonelt, husk at jo dyrere det er jo bedre blir resultatet. Aldri bruk noen som gjør sånt gratis fordi det garantert er lurendreiere.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi har hender i taket hjemme, disse hendene har ikke alltid vært i taket. Det er flere  avtrykk i taket. Denne maskuline ånden var hos oss en periode, men han er ikke her mer nå. Denne ånden som laget disse avtrykkene var litt småfrekk og kunne av og til være litt stor i kjeften når vi snakket sammen.  Slike ånder som han kan bli værende, mens åndsfrender drar igjen hvis de allerede har gått over på den andre siden, om de ikke henger igjen så klart og trenger hjelp over. 
Jeg er alternativ, hvis dere lure.

4A8040FB-9546-4F03-890A-7E99106536DE.jpeg

Anonymkode: 5cc92...dc2

Du burde prøve å lyse på vegger og tak med en UV-lampe, da får du virkelig sett hva åndeverden kan skjule. 

Anonymkode: 932c8...7e0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det beste er nok å kontakte noen som driver med sånt profesjonelt, husk at jo dyrere det er jo bedre blir resultatet. Aldri bruk noen som gjør sånt gratis fordi det garantert er lurendreiere.

Du burde prøve å lyse på vegger og tak med en UV-lampe, da får du virkelig sett hva åndeverden kan skjule. 

Anonymkode: 932c8...7e0

Ja, kanskje vi skal kjøpe en UV-lampe. 👍

Anonymkode: 5cc92...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi har hender i taket hjemme, disse hendene har ikke alltid vært i taket. Det er flere  avtrykk i taket. Denne maskuline ånden var hos oss en periode, men han er ikke her mer nå. Denne ånden som laget disse avtrykkene var litt småfrekk og kunne av og til være litt stor i kjeften når vi snakket sammen.  Slike ånder som han kan bli værende, mens åndsfrender drar igjen hvis de allerede har gått over på den andre siden, om de ikke henger igjen så klart og trenger hjelp over. 
Jeg er alternativ, hvis dere lure.

4A8040FB-9546-4F03-890A-7E99106536DE.jpeg

Anonymkode: 5cc92...dc2

Wow. Dette er et språk og en historiefortelling som er helt fremmed for meg. Det minner meg om barndommens fantasier hvor man var redd for hva som kunne være under sengen.

Kanskje det rett og slett er at enkelte har annen hjerneaktivitet i VMPC ventromediale/orbitofrontale cortex som er knyttet til rasjonelle følelser? 

Anonymkode: 6b9b6...6c8

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det beste er nok å kontakte noen som driver med sånt profesjonelt, husk at jo dyrere det er jo bedre blir resultatet. Aldri bruk noen som gjør sånt gratis fordi det garantert er lurendreiere.

Du burde prøve å lyse på vegger og tak med en UV-lampe, da får du virkelig sett hva åndeverden kan skjule. 

Anonymkode: 932c8...7e0

https://www.teknikkdeler.no/produkt/uv-lommelykt-med-uv-lys-21-led-lyspaere-395nm?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=surfaces_google&shopping_id_click=ZY14115373&gclid=Cj0KCQiAi8KfBhCuARIsADp-A578dswf8PsmGz2Ul_gmBc1rwtzf9hGCyAi3lbKvrC3N9Y66SGa39nUaAsTrEALw_wcB

Anonymkode: 5cc92...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er IKKE åpen for slike ring, men jaggu opplevde vi å ha noe i hus som opplevdes fryktelig skremmende. Vi kontaktet nærmeste kirke (vi er ikke troende, ikke medlemmer av statskirken heller) og en prest kom. Hva enn det var, så forsvant det altså

Anonymkode: fc5ed...165

  • Liker 7
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis noe jeg tror på, men er jo folk som får bort personer som har dødd osv som på en måte er stuck på vår verden? Vet ikke så mye om det, men på en måte spøkelser eller ånder som ikke har klart å komme seg videre

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vi har hender i taket hjemme, disse hendene har ikke alltid vært i taket. Det er flere  avtrykk i taket. Denne maskuline ånden var hos oss en periode, men han er ikke her mer nå. Denne ånden som laget disse avtrykkene var litt småfrekk og kunne av og til være litt stor i kjeften når vi snakket sammen.  Slike ånder som han kan bli værende, mens åndsfrender drar igjen hvis de allerede har gått over på den andre siden, om de ikke henger igjen så klart og trenger hjelp over. 
Jeg er alternativ, hvis dere lure.

4A8040FB-9546-4F03-890A-7E99106536DE.jpeg

Anonymkode: 5cc92...dc2

Beklager, men hva mener du med når dere snakket sammen? 

Anonymkode: 2c8f7...267

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.2.2023 den 19.54):

Vel, vi er to voksne og ett spedbarn som bor i et relativt nytt hus (12-13 år gammelt), der det tidligere har bodd kun én familie. Kort tid etter at vi flyttet inn merket vi dårlig energi fra det ene rommet (gjesterommet), og det var alltid ekkelt å gå forbi. Faktisk bare å se bort mot døra 🙈 De få gangene vi har sovet der inne, har jeg enten vært søvnløs, eller våknet stiv av skrekk av mareritt! Andre som har sovet der sover dårlig, og samboeren min våkner mer utslitt enn da han la seg. 
 

Det var noen få episoder rundt i huset mens jeg gikk gravid, men ellers begynte aktiviteten rundt i resten av huset da babyen kom. Vi kjenner røyklukt (sigaretter), ting som kan flytte på seg, kakking i veggen, lyden av ting som raser ned (uten at det gjør det, dører som blir satt på gløtt eller som kommer fykende opp. Det føles som en mer aggressiv energi som man blir skremt av.
 

Jeg er svært åpen for sånt og er den som er mest plaget av oss. Jeg har forsøkt å rense gjesterommet to ganger, noe som har hjulpet litt, men ikke fullstendig… Jeg føler egentlig at der inne henger det igjen dårlig energi fra en person som fortsatt lever, men greier ikke å få det helt vekk. Hva enn som foregår i resten av huset vet jeg ikke, men det føles ikke som noe godt akkurat. Stemningen er generelt tung og man blir lett amper og depressiv av å være inne. 
 

Ja, det høres sprøtt ut… men vi begynner å bli lei og litt skremt av dette. Spesielt siden vi har en liten baby, og nylig ble døren fra soverom til stue satt opp om natten mens vi sov, og temperaturen til soverommet vårt steg dermed mye. Jeg våknet heldigvis, og jeg synes virkelig ikke noe om dette! Da det på en måte kan gå utover babyen også. 
 

Vi vurderer å leie inn noen til å gjøre en «husrens», men det er jo en del penger å betale uten noen garanti for at det blir bedre… Hva kan evt gjøres?? 

Anonymkode: 18182...b6c

Som muslim tror vi muslimer på mye mer enn himmel og jord. Vi tror på Jesus  Noa  josef og Mohammed. Vi tror også på onde ånder og svart magi. Når slike ting skjer pleier vi også som regel og tilkalle en  muslimsk prest som kommer for og rense huset. Men i den hellige Koranen står det flere diverse vers om Nettop disse åndene oshsn man kan skremme vekk ved og bruke YouTube videoer. Søk opp  surat for evil spirits in house også tar du den på høy lyd inne på det rommet du nevner og lukk igjen døren. Ikke slå av verset før den er helt ferdig. Gjør dette i ca en uke. Så skal du se.  Det har vært flere tilfeller hvor vi også har opplevd slik og ved og gjøre det jeg nevner så har vi ikke sett eller hørt mer. 

 

Hilsen en troende muslim ❤️

Anonymkode: 357e6...8fa

  • Liker 7
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt. Er huset hjemsøkt blir dere ikke kvitt det, og om dere blir det vil dere alltid være redd for at det ikke vil være varlig. Så et beste er å finne et nytt sted å bo. 

Anonymkode: fcadb...125

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS,jeg er helt med på hva du forteller, har selv opplevde dette mange ganger. Men Kvinneguiden er ikke forumet for dette. Det er folk her som mangler egenerfaring, men allikevel tror de vet alt og sitter på fasiten om verden og om andres liv. Du vil få ubehagelige, nedverdigende og fordømmende svar av den type personligheter her inne. Det er nok grupper på Facebook hvor du møter likesinnede som har samme erfaringer som deg, og som kan gi deg råd om hvem du bør kontakte. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beklager, men hva mener du med når dere snakket sammen? 

Anonymkode: 2c8f7...267

Jeg har brukt pendel i noen år. Jeg fikk se mye når jeg var yngre, men jeg skvatt så mye «og tok på meg skylapper»  Jeg har våken øye og vil se igjen når jeg er klar. Jeg kjenner når noen står bak eller vsa meg, poke meg og gode energier kjenner jeg i hodebunnen og i håret. Denne frekke ånden vi hadde på besøk fikk meg gjorde meg tung i hode og fikk meg til å hoste. Hosten ble bare verre, men forsvant når jeg fikk hjelp å få han vekk! 👏🏻

Anonymkode: 5cc92...dc2

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden var jeg i London. På en av pubene ble vi fortalt at det spøkte (The Ten Bells) bla på dametoalettet. Jeg snek meg inn tok ett bilde, men så ikke noe rart.

Bildet viste noe annet. Negativen ble sendt til Kodak Norge som bekreftet at det ikke var noe galt med negativen. Bildet ble sendt til en professor i parapsykologi han påstå at bildet var ekte.

Noe jeg innbilte meg?

Anonymkode: f3167...0e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Kontakt en av dem fra Åndenes Makt: Michael Winger, Lilli Bendriss...husker ikke noen andre i farten akkurat nå, men der de  har vært med TV-programmet har det jo stort sett blitt stille etter de har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For mange år siden var jeg i London. På en av pubene ble vi fortalt at det spøkte (The Ten Bells) bla på dametoalettet. Jeg snek meg inn tok ett bilde, men så ikke noe rart.

Bildet viste noe annet. Negativen ble sendt til Kodak Norge som bekreftet at det ikke var noe galt med negativen. Bildet ble sendt til en professor i parapsykologi han påstå at bildet var ekte.

Noe jeg innbilte meg?

Anonymkode: f3167...0e8

Nå ble jeg nysgjerrig på hva bildet viste?🙈

Anonymkode: 2b350...de0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillakamilla said:

"Line skytsengelen" er også veldig flink. Hun er heller ikke så dyr som de kjente.

Er promotering av sjarlatanvirksomhet lov på Kvinneguiden?

Anonymkode: 3a72e...b88

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...