FruRosa Skrevet 17. februar 2023 #161 Del Skrevet 17. februar 2023 VXL100 skrev (17 timer siden): Skikkelig morsomt hvor mange gærne folk de kan ta med. Slike damer som den Mila som er så selvopptatt kan det ikke bli noe seriøst med for noen. Hun forelsker seg bare sitt eget speilbilde. Hun andre gale med svarte håret og solavskjerming på vippene er jo heller ikke helt god, men det blir god TV. Uenig i at dette blir god TV. Etter min mening har de ødelagt programmet! Jeg syns at god TV er når deltakerne er genuint interesserte i å få forholdene til å fungere, og spenningen for seerne ligger i om noen av parene faktisk blir par på ekte. Krangling og "gærne" folk er det mer enn nok av i flere andre realityprogrammer! 36 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 17. februar 2023 #162 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) Blir så pinlig berørt av hun Sandra🙈 Ho kaller Kasper for barnslig hele tiden, men er så sykt umoden selv. Kasper er kanskje ung og litt uerfaren, men har prøver på ordentlig, er tydelig at han ønsker et forhold og hadde forventninger om at dette kunne bli noe fint. Får helt vondt av ham, han kommer til å bli helt emosjonelt skadet av denne opplevelsen🙈 Sandra må slutte å kjefte, skylde på andre og banne i hver setning. Som de andre gærningene de har samlet sammen i denne sesongen, så er Sandra kun opptatt av sitt eget utseende og sine egne behov og ønsker. Kan ikke disse folkene skjønne at grunnen til at de ikke har møtt «the one» på egenhånd er at de ser etter helt feil ting?! De burde stille med et litt åpent sinn, det er vel første bud i dette «eksperimentet»?! Endret 17. februar 2023 av Frøken I Retting 32 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 17. februar 2023 #163 Del Skrevet 17. februar 2023 (endret) 22 minutter siden, Frøken I said: Blir så pinlig berørt av hun Sandra🙈 Ho kaller Kasper for barnslig hele tiden, men er så sykt umoden selv. Kasper er kanskje ung og litt uerfaren, men har prøver på ordentlig, er tydelig at han ønsker et forhold og hadde forventninger om at dette kunne bli noe fint. Får helt vondt av ham, han kommer til å bli helt emosjonelt skadet av denne opplevelsen🙈 Sandra må slutte å kjefte, skylde på andre og banne i hver setning. Som de andre gærningene de har samlet sammen i denne sesongen, så er Sandra kun opptatt av sitt eget utseende og sine egne behov og ønsker. Kan ikke disse folkene skjønne at grunnen til at de ikke har møtt «the one» på egenhånd er at de ser etter helt feil ting?! De burde stille med et litt åpent sinn, det er vel første bud i dette «eksperimentet»?! Sandra er veldig usjarmerende. Brå, brautende, bannende og med snuten full av snus. Ble ikke overrasket da de filmet kofferten hennes og det lå hvertfall 15 bokser med snus oppi der. Hun klager på skjegget hans, men hun er langt ifra perfekt selv! Endret 17. februar 2023 av Nutz 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 17. februar 2023 #164 Del Skrevet 17. februar 2023 Kasper og Sandra er barnslige begge to. Den ene avviser det den andre vil gi og begge er fryktelig raske med å klandre den andre, uten å utforske egen tilkortkommenhet, det er fascinerende og ekstremt frustrerende å se på. Kortet fra Kasper ser jo ut som noe en femåring har skrevet… Jonathan er for god for denne serien og for Mila, som selv synes hun er for god for serien og for Jonathan. Litt kleint at han blir med på den der treat her like a princess-greia og litt kleint at han fikk tårer i øynene ved å snakke om eksen, selv om det var litt sånn redd for å satse alt og tape-vibe fremfor savne henne-vibe. Mila tror at det er bedre å bli beundret enn elsket og det, lille prinsesse, skal du måtte betale dyrt for. Ørjan og Cecilie er et bråkete, trashy og skittent par, charterfeber møter paradise hotel møter luksusfellen. Makan til divaer og kruttønner, begge klikker og mener den andre klikker først. Kaja og Sverre derimot virker genuint interessert i hverandre, men jeg tror han er litt for vimsen vamsen yogi bamsen for henne, som virker mer jordnær og slagkraftig. Men de har også evne til å utvise nysgjerrighet og tilpasning! Joakim og Stille Pernille (husker ikke navnet) er søte, men at han har forsøkt å date Linni er så innmari karakterbrist og jeg tror han vil kjede seg med henne. Hun er skjønn og oppriktig ute etter kjærlighet, jeg tipper de vil gå inn i en spiral der hun blir vaktsom og avstengt, han blir mindre kjærlig, hun blir mer tilbaketrukket, han blir mindre interessert… Bjørn og Bjarne (husker ikke hans navn heller) er jo beauty and the geek. En som er opptatt av historie og en som vil fortelle historier, en som kan fokusere litt på alt og en som vil ha alt fokus. Drittprogram. Elsker det! 36 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 17. februar 2023 #165 Del Skrevet 17. februar 2023 Hanne357 skrev (1 time siden): Drittprogram. Elsker det! Godt oppsummert 😆 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillakamilla Skrevet 17. februar 2023 #166 Del Skrevet 17. februar 2023 Cornflakes skrev (På 12.2.2023 den 21.50): Enig, jeg likte han motorcross fyren. Veldig søt! Syns synd på han.. kunne tatt han jeg! 😅 Hæ?? Motorcrossfyren er jo umulig å kommunisere med, og er jo en 12 åring mentalt! Jeg fatter ikke at noen finner han attraktiv. Skjønner hun som er gift med han utrolig godt! 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 17. februar 2023 #167 Del Skrevet 17. februar 2023 Så langt er jeg skuffet. Ville jeg sett trash tv, kunne jeg sett på alle andre reality show. Konseptet er så anderledes at jeg skulle ønske de hadde kalt dette noe annet. Og heller kjørt begge deler. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pellepingpong Skrevet 17. februar 2023 #168 Del Skrevet 17. februar 2023 kaleidoskop skrev (8 minutter siden): Så langt er jeg skuffet. Ville jeg sett trash tv, kunne jeg sett på alle andre reality show. Konseptet er så anderledes at jeg skulle ønske de hadde kalt dette noe annet. Og heller kjørt begge deler. Ja, en Gift ved første blikk original, og en Gift ved første blikk white trash edition. 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 17. februar 2023 #169 Del Skrevet 17. februar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (På 13.2.2023 den 20.07): Legger til at jeg begynte å se på fordi jeg hadde abstinenser fra Love IRL og håpet at dette skulle fylle tomrommet. Det funker ikke 🤣 Samme her! Men dette er jo bare trist! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 17. februar 2023 #170 Del Skrevet 17. februar 2023 Enda godt at det ikke er slik at parene gifter seg juridisk. Her er det neppe mange forhold som kommer til å vare. Joakim og Kaja: jeg trodde godt om matchen i utgangspunktet. Er blitt mer skeptisk etter hvert. Jeg er ikke sikker på om Joakim er like fornøyd som Kaja er. At han var en av deltakeren i "kampen" om Linni Meister, gjør meg også betenkt. Tror Joakim er en mer søkende type enn hva som er godt for Kaja. Sandra og Kasper: hun snakket om aldersforskjellen, som om forklaringen til at hun ikke var fornøyd lå der.. Aldersforskjeller en er på 2 år! Sannheten er nok mer at hun ikke synes at han har et bra nok utseende og hadde forventet seg en "bedre" match. Sandra oppfører seg som at hun er i en liga som Kasper ikke har sjans i. Derfor gidder hun ikke å bruke tid på å bli kjent med ham. Når Kasper forventer en utvikling i det å bli kjent med hverandre, avviser hun ham. Hun ønsker ikke å prøve engang. Jeg oppfatter Sandra som langt mer umoden enn Kasper. Kommunikasjonen mellom dem er horribel. Men legg merke til at det alltid er Sandra som avviser, og aldri er positivt imøtekommende overfor Kasper. Cecilie og Ørjan: begge ga meg dårlige vibber i starten. Så synes jeg at de kommer seg etter hvert. Jeg liker Ørjan. Han er mer reflektert enn jeg tenkte da jeg så ham. At han senser Cecilies tilbakeholdenhet, men er avventende og avslappet, er flott. Jeg liker Cecilie også. Hvis hun kunne slappe mer av og være mindre opptatt av å markere sine meninger i hytt og pine, så ville jeg liket henne enda bedre. Men har ingen tro på at disse to vil ha en framtid sammen. Mila og Jonathan: hun er mest opptatt av seg selv og oppfører seg som om hun skulle være en gave til Jonathan. Her spilles det på kropp og utseende. Dessverre biter Jonathan på - som en vel dressert puddel. I stedet for å si nei - dette tullet gidder jeg ikke, så tar han bilder, smiler og anser seg selv som heldig.. Sannheten er heller at han er veldig heldig dersom han blir kvitt Mila så fort som mulig. De andre parene har jeg tro på 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 18. februar 2023 #171 Del Skrevet 18. februar 2023 Fullstendig krise. Hvem i all verden har stått for castingen til denne sesongen. B- kjendiser, eller B- gjengen om du vil, full i silikon, løsvipper,kjøpetenner,brunkrem og drama. Paradise Hotel mikset med Ex on the beach. Direkte kvalmt å se hva enkelte gjør for å bli såkalt kjendis. Men det er vel dette som er bra tv da. Har likt dette programmet hvor konseptet var å finne gode matcher med vanlige folk. Hvor de tok seg tid til å bli kjent med hverandre, og virkelig få det til å fungere. Dette var skuffende og ikke minst pinlig å se. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillakamilla Skrevet 18. februar 2023 #172 Del Skrevet 18. februar 2023 Amossa skrev (10 timer siden): Sandra og Kasper: hun snakket om aldersforskjellen, som om forklaringen til at hun ikke var fornøyd lå der.. Aldersforskjeller en er på 2 år! Sannheten er nok mer at hun ikke synes at han har et bra nok utseende og hadde forventet seg en "bedre" match. Sandra oppfører seg som at hun er i en liga som Kasper ikke har sjans i. Derfor gidder hun ikke å bruke tid på å bli kjent med ham. Når Kasper forventer en utvikling i det å bli kjent med hverandre, avviser hun ham. Hun ønsker ikke å prøve engang. Jeg oppfatter Sandra som langt mer umoden enn Kasper. Kommunikasjonen mellom dem er horribel. Men legg merke til at det alltid er Sandra som avviser, og aldri er positivt imøtekommende overfor Kasper. Helt uenig. Kasper både ser ut som og oppfører seg som en bola fjortiss, med en enkel og lite reflektert tankegang. Man kan merke at han har lite erfaring med det å forholde seg til damer. Sandra er rett og slett ikke tiltrukket av ham, han er ikke hennes type overhode. Noe jeg virkelig kan forstå, jeg syntes selv ikke han er noe tiltrekkende. Han er jo tom i blikket og forstår ikke hennes ståsted, reagerer med å bli defensiv. Umulig å kommunisere med. Han prøver, ved å gi blomster og slikt, men det er jo ikke der det ligger! Det er det mentale mellom dem. De snakker forskjellige språk. Jeg skjønner godt at hun trenger en mer voksen type, ikke en gutt hun strever med å kommunisere med. Dette er så mismatch som det kan bli. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. februar 2023 #173 Del Skrevet 18. februar 2023 lillakamilla skrev (4 timer siden): Helt uenig. Kasper både ser ut som og oppfører seg som en bola fjortiss, med en enkel og lite reflektert tankegang. Man kan merke at han har lite erfaring med det å forholde seg til damer. Sandra er rett og slett ikke tiltrukket av ham, han er ikke hennes type overhode. Noe jeg virkelig kan forstå, jeg syntes selv ikke han er noe tiltrekkende. Han er jo tom i blikket og forstår ikke hennes ståsted, reagerer med å bli defensiv. Umulig å kommunisere med. Han prøver, ved å gi blomster og slikt, men det er jo ikke der det ligger! Det er det mentale mellom dem. De snakker forskjellige språk. Jeg skjønner godt at hun trenger en mer voksen type, ikke en gutt hun strever med å kommunisere med. Dette er så mismatch som det kan bli. De passer i hvert fall ikke sammen. Skulle ønske vi kunne få vite hva de har brukt som argumenter for å matche akkurat de to! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 18. februar 2023 #174 Del Skrevet 18. februar 2023 Nutz skrev (På 17.2.2023 den 9.26): Så flaut å se på Mila på bryllupsreise! Lar mannen ta bilde av henne i string med rumpa til kamera så hun har content å legge ut til vilt fremmede for å få godkjenning av dem. Viser ingen interesse for mannen hun nettopp har giftet seg med, men bruker han som rekvisitt for sine sosiale medier. At han ikke er hennes type er helt fair, men vis litt respekt til en mann som har dratt fra sine to barn for å være med på programmet! Flaut å se hvor selvopptatt hun er og forståelig hvorfor hun er singel. Det var en pinlig seanse med photoshooten 😳 Så jo at han var brydd, og syntes det var litt vel mye selvdyrkelse. Han virker mye mer jordnær enn henne. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 18. februar 2023 #175 Del Skrevet 18. februar 2023 15 minutter siden, K_mb said: Det var en pinlig seanse med photoshooten 😳 Så jo at han var brydd, og syntes det var litt vel mye selvdyrkelse. Han virker mye mer jordnær enn henne. Han fremstår som en fin fyr, ikke bare i forholdet, men sammen med de andre i gjengen også. Han reiste seg umiddelbart da Casper forlot bordet under middagen, det virket ikke som noen av de andre tenkte tanken engang. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 18. februar 2023 #176 Del Skrevet 18. februar 2023 Er vel ikke bare Joakim som datet Linni....synes å huske at Ørjan var der også 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfryd Skrevet 18. februar 2023 #177 Del Skrevet 18. februar 2023 Jonathan burde ha vært matchet med Kaja eller Maja. Mila er altfor mye 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 18. februar 2023 #178 Del Skrevet 18. februar 2023 lillakamilla skrev (På 17.2.2023 den 17.02): Hæ?? Motorcrossfyren er jo umulig å kommunisere med, og er jo en 12 åring mentalt! Jeg fatter ikke at noen finner han attraktiv. Skjønner hun som er gift med han utrolig godt! Jeg tror han hadde vært lettere å kommunisere med om Sandra spilte LITT på lag. Hun bestemte seg første sekund på å ikke like han eller gi han en sjanse, det er helt greit! Men jeg syns hun rett og slett er litt slem mot han. Syns det blir helt feil å skylde på kasper og kalle han umoden, når det åpenbart er Sandra som har en elendig oppførsel. Hva skal han gjøre da? Hun har jo piggene ute til en hver tid, klart det blir ukomfortabelt for han 17 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillakamilla Skrevet 18. februar 2023 #179 Del Skrevet 18. februar 2023 Cornflakes skrev (52 minutter siden): Jeg tror han hadde vært lettere å kommunisere med om Sandra spilte LITT på lag. Hun bestemte seg første sekund på å ikke like han eller gi han en sjanse, det er helt greit! Men jeg syns hun rett og slett er litt slem mot han. Syns det blir helt feil å skylde på kasper og kalle han umoden, når det åpenbart er Sandra som har en elendig oppførsel. Hva skal han gjøre da? Hun har jo piggene ute til en hver tid, klart det blir ukomfortabelt for han Å "spille på lag" med noen man ikke er tiltrukket av eller har noen kjemi med er umulig, dersom man ikke har en god evne til å spille falsk, selvsagt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornflakes Skrevet 18. februar 2023 #180 Del Skrevet 18. februar 2023 lillakamilla skrev (Akkurat nå): Å "spille på lag" med noen man ikke er tiltrukket av eller har noen kjemi med er umulig, dersom man ikke har en god evne til å spille falsk, selvsagt. Ja, nettopp! Det er ikke Kaspers feil at hun ikke er tiltrukket (ikke hennes heller), han hadde nok vist en bedre side av seg om hun var tiltrukket så blir helt feil å slå ned Kasper på den måten du gjør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå