Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Burde vært 25-års aldersgrense. Både Kasper og Sandra er for unge og umodne. Gjerne uerfarne også. 

  • Liker 38
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (1 time siden):

Burde vært 25-års aldersgrense. Både Kasper og Sandra er for unge og umodne. Gjerne uerfarne også. 

Helt enig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så vondt av Cecilie, Hun ville helt tydelig ikke kysse under middagen. Og de bare pusha på! hun sa i fra på en ordentlig måte. og når hun ikke ble hørt så klikka hun. og så ble hun sett på som en slemme! Han skulle sagt til fra til sin venn, at det var bra, stopp og klirre.  Så hun slapp og bli pressa på den måten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Sunrise skrev (21 minutter siden):

Får så vondt av Cecilie, Hun ville helt tydelig ikke kysse under middagen. Og de bare pusha på! hun sa i fra på en ordentlig måte. og når hun ikke ble hørt så klikka hun. og så ble hun sett på som en slemme! Han skulle sagt til fra til sin venn, at det var bra, stopp og klirre.  Så hun slapp og bli pressa på den måten. 

Det er jo ikke det at hun ikke ville kysse som var problemet. Det var hvordan hun reagerte som var problemet. Måten hun stormer avgårde i krangler og oppfører seg som en hormonell elleveåring som er problemet. 

  • Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galanga skrev (5 minutter siden):

Det er jo ikke det at hun ikke ville kysse som var problemet. Det var hvordan hun reagerte som var problemet. Måten hun stormer avgårde i krangler og oppfører seg som en hormonell elleveåring som er problemet. 

Ja, det hadde vært flere måter å håndtere dette på. Hun trenger å lære noen verktøy for å være rolig i ukomfortable situasjoner… 

(Hvis ikke målet er mer reality da. Hva blir det neste? Cecilie får inn Ørjan som eks på Eotb?). 
 

 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JuneR skrev (På 15.2.2023 den 13.49):

Ja, ikke noen tvil om det😄

Men jeg tror det ble veldig feil for Jonathan. Han ender opp som veskebærer, fotograf og butler på bryllupsreise, liksom. Og det synes jeg er synd, for han virker som en veldig fin og seriøs mann. 
 

I det hele tatt ble denne sesongen noe ganske annet enn forventet.  Satt nesten med bakoversveis og haka på knea gjennom første episode 😅😄

Egentlig enig.

Samtidig tenker jeg at personer som lar seg blende av utseendet jo egentlig fortjener det de får av ting som følger med å ha en pen partner. Jobber man med seg selv for å bli mer opptatt av indre kvaliteter og kjemi på det personlige plan så får man det jo lettere i et samliv.

Jeg synes fortsatt han er over hennes league, men likevel...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De episodene som kom denne uken overrasket meg litt i forhold til Sandra og Kasper. Man ser jo helt klart at det er to ungdommer som egentlig ikke er klare for å få livet i gang. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (23 minutter siden):

De episodene som kom denne uken overrasket meg litt i forhold til Sandra og Kasper. Man ser jo helt klart at det er to ungdommer som egentlig ikke er klare for å få livet i gang. 

Sandra har så ufin språkbruk at det er usjarmerende. Kasper er passiv-aggressiv. Lurer fortsatt VELDIG på hvorfor disse to ble satt sammen. 

  • Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Sandra har så ufin språkbruk at det er usjarmerende. Kasper er passiv-aggressiv. Lurer fortsatt VELDIG på hvorfor disse to ble satt sammen. 

Ja, helt enig! Tror det var fordi de var de to yngste ellers ser man ingenting felles med de. Sandra er mer sånn bortskjemt drittunge enn en voksen slik hun prøver å forestille seg. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (36 minutter siden):

Ja, helt enig! Tror det var fordi de var de to yngste ellers ser man ingenting felles med de. Sandra er mer sånn bortskjemt drittunge enn en voksen slik hun prøver å forestille seg. 

Jeg tror hun er enormt usikker på seg selv. Når de var på shopping, og hun fikk tilbakemelding fra Kasper at hun kledde den hvite buksa, ble hun kjempekry og likte plutselig Kasper litt bedre 🤣 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan Sandra og Kasper har blitt matchet til hverandre. Det er jo totalt skivebom! 😳 

Nei, jeg syns dessverre programmet har tapt seg veldig med måten de har valgt å gjøre denne sesongen på. Det som var så fint med GVFB var jo nettopp det eksperimentet; å matche de man faktisk trodde kunne passe sammen IRL. Og å finne mennesker som var genuint interessert i å finne kjærligheten! Nå virker det jo rett og slett om om de bare har kasta sammen 12 mennesker og om å gjøre og lage mest mulig drama..  Ørjan og Cecilie, f.eks - de er jo ikke annet enn drama. I tillegg så hadde ikke engang Ørjan meldt seg på dette konseptet, men ble spurt om å delta her fremfor Farmen som var hans egentlige ønske. Da kan man jo selv tenke seg til hvor seriøst det er fra hans side.. Her tror jeg det rett og slett var viktigst å komme seg på TV.. Samme hva slags program. 

Jonathan er altfor god for Mila. Han trenger (og fortjener) ei som vet å sette pris på en mann som han! Hun virker altfor opptatt av seg selv og sitt eget utseende. Måten hun brukte han som fotograf på bryllupsreisen var bare flaut å se på :( 

Maja og Sverre (er det riktig navn??) har jeg  til dels tro på! 

Marius og Bjørn, njæ, veldig usikker. Tror de er litt for forskjellige når det kommer til det helt grunnleggende, som f.eks at den ene trenger langt med alenetid enn hva den andre gjør. Ser for meg at det kan skape konflikter på sikt. 

Joakim og Kaja (mulig jeg roter med navnene nå) har jeg også til dels tro på. Det eneste jeg kan se for meg at blir litt "rart", er at han har en 20 år gammel datter fra før av. Men, det behøver heller ikke å spille noen rolle. 

Det blir spennende å se fremover, og jeg kjenner veldig på at jeg håper at minst ett par skal holde sammen etter serien. Hvis det blir flere sesonger, så syns jeg de burde gå tilbake til det "gamle" formatet og la "ekspertene" i programmet ta seg av matchingen. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (1 minutt siden):

Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan Sandra og Kasper har blitt matchet til hverandre. Det er jo totalt skivebom! 😳 

Nei, jeg syns dessverre programmet har tapt seg veldig med måten de har valgt å gjøre denne sesongen på. Det som var så fint med GVFB var jo nettopp det eksperimentet; å matche de man faktisk trodde kunne passe sammen IRL. Og å finne mennesker som var genuint interessert i å finne kjærligheten! Nå virker det jo rett og slett om om de bare har kasta sammen 12 mennesker og om å gjøre og lage mest mulig drama..  Ørjan og Cecilie, f.eks - de er jo ikke annet enn drama. I tillegg så hadde ikke engang Ørjan meldt seg på dette konseptet, men ble spurt om å delta her fremfor Farmen som var hans egentlige ønske. Da kan man jo selv tenke seg til hvor seriøst det er fra hans side.. Her tror jeg det rett og slett var viktigst å komme seg på TV.. Samme hva slags program. 

Jonathan er altfor god for Mila. Han trenger (og fortjener) ei som vet å sette pris på en mann som han! Hun virker altfor opptatt av seg selv og sitt eget utseende. Måten hun brukte han som fotograf på bryllupsreisen var bare flaut å se på :( 

Maja og Sverre (er det riktig navn??) har jeg  til dels tro på! 

Marius og Bjørn, njæ, veldig usikker. Tror de er litt for forskjellige når det kommer til det helt grunnleggende, som f.eks at den ene trenger langt med alenetid enn hva den andre gjør. Ser for meg at det kan skape konflikter på sikt. 

Joakim og Kaja (mulig jeg roter med navnene nå) har jeg også til dels tro på. Det eneste jeg kan se for meg at blir litt "rart", er at han har en 20 år gammel datter fra før av. Men, det behøver heller ikke å spille noen rolle. 

Det blir spennende å se fremover, og jeg kjenner veldig på at jeg håper at minst ett par skal holde sammen etter serien. Hvis det blir flere sesonger, så syns jeg de burde gå tilbake til det "gamle" formatet og la "ekspertene" i programmet ta seg av matchingen. 

Enig i alt du skriver. Men virket som om datteren til Joakim (?) var veldig støttende i “bryllupet”. 😃 hun virket genuint glad og som om hun heiet på dem. ❤️ 
 

Bjørn og Marius virker som så flotte mennesker begge to, men nok en gang lurer jeg på hvorfor i all verden de er matchet? Kan ikke se at de har så mye til felles. 
 


 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galanga skrev (29 minutter siden):

Jeg tror hun er enormt usikker på seg selv. Når de var på shopping, og hun fikk tilbakemelding fra Kasper at hun kledde den hvite buksa, ble hun kjempekry og likte plutselig Kasper litt bedre 🤣 

Det er sant. Og Kasper har helt rett i at de trenger å komme seg ut, og at det kan være nok å gå ut og ta en øl. Ingenting blir bedre av at de sitter inne hele dagen. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskermenn skrev (På 14.2.2023 den 12.24):

Synes mennene i dette programmet er lite attraktive generelt, men spesielt lite attraktiv i forhold til kvinnene. De er i tillegg også mye eldre, med unntak av en 23-åring som ser veldig gammel ut. 

Synes det er så lite pent med falske øyenvipper og det trekker jentene ned i mine øyne.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kleint at de brukte halve bryllupsreisen på at Jonathan skulle ta sexy og lettkledde bilder av Mila. Hun virker litt for utseendefokusert. 

Sandra og Kasper har jeg 0% tro på. 

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har de ødelagt dette konseptet? Var jo så gøy og interessant å følge parene de tidligere sesongene, nå er det blitt bare nok et teit realityshow. Vi ser jo på dem også da😁men GVFB var annerledes og etter min mening mye bedre før.

Har ikke så veldig tro på noen av disse parene gitt. Hadde noen sagt at Mila var med som parodi/humorinnslag ville jeg trodd på det. Sjelden å se noe så utseendefokusert og glad i eget speilbilde. Da de kom inn i stua første gang og hun utbrøt at her passer det jo fint å sitte ig lese en bok, mens hun poserte i vinduskarmen. Jonathan spurte jo da om hun virkelig satt på den måten når hun skulle slappe av. Stakkars mann, vet ikke om jeg orker se mer av denne sesongen.

Endret av keops
  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

keops skrev (20 minutter siden):

Hvorfor har de ødelagt dette konseptet? Var jo så gøy og interessant å følge parene de tidligere sesongene, nå er det blitt bare nok et teit realityshow. Vi ser jo på dem også da😁men GVFB var annerledes og etter min mening mye bedre før.

Har ikke så veldig tro på noen av disse parene gitt. Hadde noen sagt at Mila var med som parodi/humorinnslag ville jeg trodd på det. Sjelden å se noe så utseendefokusert og glad i eget speilbilde. Da de kom inn i stua første gang og hun utbrøt at her passer det jo fint å sitte ig lese en bok, mens hun poserte i vinduskarmen. Jonathan spurte jo da om hun virkelig satt på den måten når hun skulle slappe av. Stakkars mann, vet ikke om jeg orker se mer av denne sesongen.

Herregud, jeg spolte gjennom episode 4 nå. Det er faktisk kjempeflaut 😅. Jonathan er så jordnær og hun tenker KUN på utseende. 
i hvert fall tilsynelatende - nå vet vi jo at det er klippet. Så det kan være at hun fremstilles mer utseendefiksert enn hun er (litt stygt gjort av produksjonen i så fall). 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, keops said:

Da de kom inn i stua første gang og hun utbrøt at her passer det jo fint å sitte ig lese en bok, mens hun poserte i vinduskarmen. Jonathan spurte jo da om hun virkelig satt på den måten når hun skulle slappe av. Stakkars mann, vet ikke om jeg orker se mer av denne sesongen.

Hahaha ja det var priceless!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (6 timer siden):

Utrolig kleint at de brukte halve bryllupsreisen på at Jonathan skulle ta sexy og lettkledde bilder av Mila. Hun virker litt for utseendefokusert. 

Sandra og Kasper har jeg 0% tro på. 

Helt enig. Han stakkars prøvde så godt han kunne mens hun virket ikke fornøyd med verken han eller bildene .

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La akkurat merke til at Cecilie er med på Good Luck Guys på Amazone Prime.

Selv hadde jeg aldri sett eller hørt om dama, men utifra reaksjone til Vita og Wanda på Sofa, har hun vært med i mye reality 😅 Er hun en som prøver litt for hardt å bli "kjendis"? 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...