Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Frk.Show skrev (20 minutter siden):

Jonathan er så fantastisk, snill og empatisk.

Det er jeg veldig enig i,men han er også dessverre veldig opptatt av utseende på damene sine- det merker man i fler settinger og det han sier. Han er jo så blendet av Mila sin skjønnhet. Ha sier han ikke er opptatt av utseende, samtidig nevner han hele tiden hvor vakker hun er og heldig han er. Heldig på hvilket grunnlag? For hun gir jo absolutt ikke noe av seg selv, så han fokuserer helt og holdent på at han er heldig fordi hun er pen. 

  • Liker 36
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nafiaa skrev (5 minutter siden):

Det er jeg veldig enig i,men han er også dessverre veldig opptatt av utseende på damene sine- det merker man i fler settinger og det han sier. Han er jo så blendet av Mila sin skjønnhet. Ha sier han ikke er opptatt av utseende, samtidig nevner han hele tiden hvor vakker hun er og heldig han er. Heldig på hvilket grunnlag? For hun gir jo absolutt ikke noe av seg selv, så han fokuserer helt og holdent på at han er heldig fordi hun er pen. 

100% enig.

han er dessverre en av de mennene som blir fullstendig blendet av kvinners utseendet. 
 

Jeg synes han virker fantastisk hyggelig jeg også, men det var tydelig allerede under bryllupet at det viktigste ved Mila var utseendet, og han tar vel imot det meste av dritt så lenge han er gift med en pen dame. Ikke stygt ment, men han er et tydelig eksempel på en mann som tenker med lillemannen fremfor hjernen.

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maja og Sverre er så søte sammen. Blir nesten litt forelska i de to. Er det bare meg eller ligner hun veldig på Ingrid Alexandra?
 

Jeg er så skuffet over Joakim. Da jeg så han som beiler til Linni så ville han hele pakka med dame, ekteskap og barn. Nå fikk han denne pakken og trekker seg unna istedenfor å jobbe med det. Som beiler til Linni, var han needy og masete fordi han fikk ikke nok oppmerksomhet. 
 

Mila har uten tvil en fin kropp, men det er alt. Null personlighet og hun hadde kanskje vært finere uten de fillers og falske vippene. Sånt sett er hun ikke «way over my league» for Jonathan. 

  • Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Jonathan er en fantastisk fyr, det har jeg skrevet før. Han har mange av de kvalitetene jeg selv ser etter i en mann, likevel hadde jeg nok ikke falt for han. Han er pen, men det er noe jeg ikke klarer å sette fingen på, så jeg forstår at Mila bare beskriver det som energi. Han er nok litt for myk, hun ønsker seg nok en som er litt mer mann, men da mister hun også mye av de kvalitetene Jonathan har, så hun må nesten bare velge hva hun ønsker seg mest. Hun er nok litt ung for å vite sitt eget beste.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også Mila er ganske kald person. Viser lite interesse for å bli kjent, sette pris på Jonathan eller rett og slett si noe fint til han. Hun avviser jo alle samtalene der han prøver å flørte. Han sier jo selv han mister selvtilliten.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang Kasper og Sandra, har jeg tenkt på at vi aner ikke hva slags helseproblemer han har. Og det har faktisk noe å si mtp reaksjonen til Sandra. 


Dersom Kasper var under utredning for noe mens han meldte seg på programmet, eller hadde en underliggende sykdom som forverres ved stress, og likevel meldte seg på et slik program, er det egentlig litt dårlig gjort mot den andre parten. Og da forstår jeg et evt sinne. Det er korttenkt å gjøre slik.
 

Dersom han ble akutt syk underveis i programinnspillingen er det noe helt annet. Da er det ekstremt usjarmerende å bli sinna over det.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (2 timer siden):

Jeg syntes også Mila er ganske kald person. Viser lite interesse for å bli kjent, sette pris på Jonathan eller rett og slett si noe fint til han. Hun avviser jo alle samtalene der han prøver å flørte. Han sier jo selv han mister selvtilliten.

Åh! Hva om Jonathan og Kaja hadde falt for hverandre i stedet? DET er match jeg ville likt å sett 🤩❤️ Han er raus med komplimenter, hun trenger bekreftelse. Og hun er minst like vakker som Mila, hvis utseendet er så viktig! 

  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye som ikke kommer frem i dette programmet, det gjør det litt frustrerende å forsøke å henge med! :raven:

Det refereres stadig til ting som har skjedd men som ikke har blitt vist. En hel episode om Sandra/Kasper sin kjempekrangel med noe skjegg og kasting av veske, man får bare stikkord og har ikke sett det. De snakket også om en stygg krangel på bryllupsreisen, soving på sofa. Og kaffeepisoden til det andre paret i siste episoden. Kjedelig å bare høre om dette når de viser så mye annet pjatt.

Mila er bare 27 og skilt. Hva skjedde der? Hva gikk galt i Jonathans siste forhold? Det er liksom ingen backstory. Trenger ikke gre ut hele livet, men det har jo litt å si i akkurat denne settingen da. De blottlegger seg jo allerede ganske heftig i dette programmet, går det ikke an å fylle inn litt der det passer?

Både Mila og Jonathan har barn, men det virker jo ikke sånn. Det ble bare nevnt i forbifarten. Synes det er rart at det aldri kommer opp i noen samtaler eller nå de reflekterer over ting.

Hverdagen til Kaja/Joakim? får man jo ikke sett noe som helst av. Samme med Sverre/"ingrid Alexandra". Når hun kommenterte at han tullet og fjaset litt vel mye skjønte jeg ikke hva hun mente i det hele tatt. Har jo ikke sett noe til det.

(Edit) Og hvorfor trakk Kasper seg? Må alt være så diffust og hemmelig? Går det ikke an å si noe i korte trekk iallefall, når man først er med på noe sånt? Kjedelig når man setter seg ned og engasjerer seg litt i noe, og i neste episode er det bare borte med et blaff. Det er jo de to som har hatt mest tv-tid føler jeg.

De burde hatt færre par. Det går jo ikke an å sette seg inn i noen av dem, man får bare bruddstykker. Plutselig er de misfornøyde etter alt virket fint sist, og omvendt.

Og i slutten av hver episode er det alltid en "kommer"-sekvens, men det som vises der kommer jo aldri i den neste episoden?? Det irriterer meg! De viser ting som først kommer to -tre episoder senere :sur:

Ellers vil jeg bare si det samme som en tidligere i tråden.. Drittprogram! (Elsker det❤️)

Endret av os Maxilla
  • Liker 43
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken I skrev (21 timer siden):

De tre ekspertene som jobber med programmet er forsåvidt ok de, men i denne sesongen lider de under å mangle en skikkelig garva parterapeut. Tidligere har de jo hatt med Catrin Sagen, og jammen ser man forskjell på både deltakere og konsept før og nå…. 

Ja, før var jo konseptet seriøst. Nå er det bare for underholdningens skyld. Bommert. Folk vil ha ekte saker.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, os Maxilla said:

Det er så mye som ikke kommer frem i dette programmet, det gjør det litt frustrerende å forsøke å henge med! :raven:

Det refereres stadig til ting som har skjedd men som ikke har blitt vist. En hel episode om Sandra/Kasper sin kjempekrangel med noe skjegg og kasting av veske, man får bare stikkord og har ikke sett det. De snakket også om en stygg krangel på bryllupsreisen, soving på sofa. Og kaffeepisoden til det andre paret i siste episoden. Kjedelig å bare høre om dette når de viser så mye annet pjatt.

Mila er bare 27 og skilt. Hva skjedde der? Hva gikk galt i Jonathans siste forhold? Det er liksom ingen backstory. Trenger ikke gre ut hele livet, men det har jo litt å si i akkurat denne settingen da. De blottlegger seg jo allerede ganske heftig i dette programmet, går det ikke an å fylle inn litt der det passer?

Både Mila og Jonathan har barn, men det virker jo ikke sånn. Det ble bare nevnt i forbifarten. Synes det er rart at det aldri kommer opp i noen samtaler eller nå de reflekterer over ting.

Hverdagen til Kaja/Joakim? får man jo ikke sett noe som helst av. Samme med Sverre/"ingrid Alexandra". Når hun kommenterte at han tullet og fjaset litt vel mye skjønte jeg ikke hva hun mente i det hele tatt. Har jo ikke sett noe til det.

De burde hatt færre par. Det går jo ikke an å sette seg inn i noen av dem, man får bare bruddstykker. Plutselig er de misfornøyde etter alt virket fint sist, og omvendt.

Og i slutten av hver episode er det alltid en "kommer"-sekvens, men det som vises der kommer jo aldri i den neste episoden?? Det irriterer meg! De viser ting som først kommer to -tre episoder senere :sur:

Ellers vil jeg bare si det samme som en tidligere i tråden.. Drittprogram! (Elsker det❤️)

Ja, enig i at det ser ut til at det er mye vi går glipp av. Når Ørjan og Cecilie snakker om hvor gøy de har det sammen og hvor god stemningen blir det rart for oss seere, for det som stort sett er vist er jo at de krangler. 🤷‍♀️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten ønske det lå til rette for partnerbytte(r) :fnise: Det er flere som fremstår som "bedre"/jevnere matcher for hverandre. Ble litt overrasket over at alle ble værende, selv så tidlig. Antar at mulighet for å sosialisering og samtale med andre er utslagsgivende :nikke: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (3 minutter siden):

Skulle nesten ønske det lå til rette for partnerbytte(r) :fnise: Det er flere som fremstår som "bedre"/jevnere matcher for hverandre. Ble litt overrasket over at alle ble værende, selv så tidlig. Antar at mulighet for å sosialisering og samtale med andre er utslagsgivende :nikke: 

Samt tv-tid om du vil bli reality stjerne. Derfor tenker jeg dette er midt i blinken for denne serien. Hadde det vært seriøst som før hadde jo noen trukket seg tidligere. De kan jo ikke risikere at alle trekker seg på episode 5. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Åh! Hva om Jonathan og Kaja hadde falt for hverandre i stedet? DET er match jeg ville likt å sett 🤩❤️ Han er raus med komplimenter, hun trenger bekreftelse. Og hun er minst like vakker som Mila, hvis utseendet er så viktig! 

Jeg syntes Kaja er supersøt! Men ser ut som det paret har det ganske fint sammen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

harma skrev (1 time siden):

Ja, enig i at det ser ut til at det er mye vi går glipp av. Når Ørjan og Cecilie snakker om hvor gøy de har det sammen og hvor god stemningen blir det rart for oss seere, for det som stort sett er vist er jo at de krangler. 🤷‍♀️

Ja, det er sant. De viser jo kun det negativet, og tror også Kasper og Sandra også har hatt noen fine minner, men de vises ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nafiaa skrev (17 timer siden):

Det er jeg veldig enig i,men han er også dessverre veldig opptatt av utseende på damene sine- det merker man i fler settinger og det han sier. Han er jo så blendet av Mila sin skjønnhet. Ha sier han ikke er opptatt av utseende, samtidig nevner han hele tiden hvor vakker hun er og heldig han er. Heldig på hvilket grunnlag? For hun gir jo absolutt ikke noe av seg selv, så han fokuserer helt og holdent på at han er heldig fordi hun er pen. 

Enig!

Han sier han vant. Vant hva?  En iskald dame som ikke virker interessert i han? Jaja litt av en seier... 

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

K_mb skrev (2 minutter siden):

Enig!

Han sier han vant. Vant hva?  En iskald dame som ikke virker interessert i han? Jaja litt av en seier... 

Han må sikte til stort sett utseendet hennes? Få når hun ikke kan gjenglede følelser, så er det iallfall ingen sier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillakamilla skrev (4 minutter siden):

Han må sikte til stort sett utseendet hennes? Få når hun ikke kan gjenglede følelser, så er det iallfall ingen sier. 

Nettopp. Derfor sa jeg meg enig i at han er opptatt av utseende på damene sine.  Så verken gjensidig tiltrekning eller god kjemi, men vunnet det har han, fordi han synes hun er pen🤦‍♀️

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (23 minutter siden):

Nettopp. Derfor sa jeg meg enig i at han er opptatt av utseende på damene sine.  Så verken gjensidig tiltrekning eller god kjemi, men vunnet det har han, fordi han synes hun er pen🤦‍♀️

Jeg tror han heller prøver desperat å gi komplimenter og flørte, eller å lodde stemningen. Når man ikke er kjent og den andre gir minimalt av seg selv, er det på en måte bare utseende som står igjen å kommentere/rose. Men han får jo ingen bekreftelse tilbake eller engasjement for å bli kjent, så det hjelper jo lite.

Jeg oppfatter han ikke som veldig overfladisk eller opptatt av utseende.  Bare veldig på jakt etter å rose og få en respons. Hun lever jo tydeligvis på utseendet, så da er det lett å gå til det.

Endret av Anim92
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (1 time siden):

Jeg syntes Kaja er supersøt! Men ser ut som det paret har det ganske fint sammen. 

Jeg synes det virker som om han er litt kald, i den episoden som kom i går. Han gnåler om at han tenner på selvsikre damer osv. Kanskje HAN burde datet Mila. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...