Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Grüner skrev (8 timer siden):

Det er jo litt sleipt å flørte med og legge ned mer innsats i å bli kjent med en annens partner enn sin egen, slik det ser ut til at Mila og Ørjan kommer til å gjøre i de frampekene som har blitt vist.

Tja… hvis du føler den du er med er mismatch, og du får god kjemi med en av de andre, kan jeg forstå det. Livet skjer jo. 
Og jeg kan jo forstå Ørjan…. Hun han er sammen med er jo absolutt ikke det han ser etter - han hater jo drama. Mens Mila er ekstremt laidback. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sozzen skrev (På 28.2.2023 den 9.14):

Milatimaa

Der var det en som var meget glad i seg selv, ja.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 90% av alle andre jenter i hennes alder på Insta. Det har blitt en folkesykdom å eksponere meg meg meg mest mulig. Nydelig rumpe da, det skal hun ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program er det Marius har vært med i før? Jeg ser for meg han i et lite hus i Moss eller noe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandra fikk visst ikke vite noe mer enn oss om hvorfor Kasper trakk seg, sier hun. Det er dårlig. Hun hadde fortjent en bedre forklaring enn det. Han kunne jo sagt litt mer til henne off camera. 

https://www.kk.no/underholdning/sandra-ble-gift-med-kasper-sa-endret-en-uventet-beskjed-alt/78542936

 

Men de var ingen match made in heaven, så det hadde nok ikke funket i lengden mellom dem uansett om han hadde blitt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (23 minutter siden):

Sandra fikk visst ikke vite noe mer enn oss om hvorfor Kasper trakk seg, sier hun. Det er dårlig. Hun hadde fortjent en bedre forklaring enn det. Han kunne jo sagt litt mer til henne off camera. 

https://www.kk.no/underholdning/sandra-ble-gift-med-kasper-sa-endret-en-uventet-beskjed-alt/78542936

 

Men de var ingen match made in heaven, så det hadde nok ikke funket i lengden mellom dem uansett om han hadde blitt. 

Trodde først det var sandra som var problemet i forholdet, men nei. Kasper er en stor manne-baby fullstendig uten følelsesregulering og en ekstremt umoden personlighet. 

Han trakk seg nok fordi han ikke ville ha henne. Utrolig nok - hun er way outta hans league.

Merkelig at de caster så unge folk i utgangspunktet, de er jo ikke klare for å gifte seg…. Men, blir vel mer drama og bedre tv…

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns programmet er så overfladisk, det kommer liksom ikke i gang eller i dybden. Greit at barna til J og M skal beskyttes, men de må da snakke om det? Vi får liksom ikke vite noen ting. At de også bor i en felles leilighet gjør jo at det er upersonlig. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (47 minutter siden):

Syns programmet er så overfladisk, det kommer liksom ikke i gang eller i dybden. Greit at barna til J og M skal beskyttes, men de må da snakke om det? Vi får liksom ikke vite noen ting. At de også bor i en felles leilighet gjør jo at det er upersonlig. 

 

At de bor i en felles leilighet tenker jeg er ganske lurt, om man skal få dette til å vare. Da bor de ikke slik at den ene er hjemme og den andre er på besøk. Noe som for mange har blitt en konflikt tidligere. (Fordi den som bor hjemme ikke ser noe behov for å endre/tilpasse noe, mens den som er på besøk hele tiden føler at det å be om å få noe endret blir å være kravstor, siden denne ikke bor der. Det blir litt som par som flytter sammen i det huset den ene pusset opp med exen, og den som flytter inn ikke får gjøre det til sitt eget.) 

Men helt enig i at programmet er ekstremt overfladisk, og ikke engang forsøker å gå i dybden. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (3 timer siden):

Trodde først det var sandra som var problemet i forholdet, men nei. Kasper er en stor manne-baby fullstendig uten følelsesregulering og en ekstremt umoden personlighet. 

Han trakk seg nok fordi han ikke ville ha henne. Utrolig nok - hun er way outta hans league.

Merkelig at de caster så unge folk i utgangspunktet, de er jo ikke klare for å gifte seg…. Men, blir vel mer drama og bedre tv…

 

 

Hvorfor synes du at Sandra er mer attraktiv enn Kasper? 
 

Synes all banninga gjorde henne veldig usjarmerende. 

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (På 28.2.2023 den 9.30):

Er så lei av at de viser klipp fra neste episode, men to-tre episoder etterpå har det fortsatt ikke skjedd!!!! 😖 

 

Helt enig. 

Verdens sikreste tegn på at et TV-program har syltynn handling er når de hele tiden viser klipp fra fremtidige scener som aldri kommer. Det kan se ut som de scenene er det eneste oppsiktsvekkende som kommer til å skje i løpet av hele sesongen.

Gårsdagens episode f.eks. handlet jo egentlig ikke om noen ting. Deltakerne får utdelt øvelser, noen synes det er greit, andre synes det er kleint. The end. 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (20 timer siden):

Synes ikke Bjørn (svensken) virker helt enkel å være sammen med heller. Det er alltid Marius som må tilpasse seg han og ikke omvendt. Virker litt slitsom.

Han gir absolutt ingenting av seg selv.

Fra første sekund har det bare vært: "VI MÅ FINNE COMMON GROUNDS, ELLERS ER DET INGEN VITS I Å FORTSETTE" på repeat, i alle episodene. (Ja, jeg føler han sier det med caps lock, for nettopp masete er det).  

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med på serien og klarer ikke å skjønne hvorfor noen vil gifte seg ved første møte. 
 

Nå vet ikke jeg noe annet enn dere om deltakerne, men la oss si noen har bra formue, andre eier en leilighet. Så skal disse personene kanskje komme ut for en ulykke som de ikke overlever. Da har den gjenlevende rett på arv om de så bare har vært gift 1 dag. Jeg kan lett se for meg 2 med langt mørkt hår sim deltar nå ville kjempet med nebb og klør for å få sin arv.

Jeg synes dette programmen var bedre tidligere og kommer vel aldri til å glemme Sara og Joakim. De er jo faktisk ett par den dag i dag. De var så utrolig søte sammen.

Av de parene som er med nå så ser jeg mulighet for forhold med kun 1 par. Husker ikke navnet på de, men det er de som kysset i sofaen siste episode.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (32 minutter siden):

Jeg følger med på serien og klarer ikke å skjønne hvorfor noen vil gifte seg ved første møte. 
 

Nå vet ikke jeg noe annet enn dere om deltakerne, men la oss si noen har bra formue, andre eier en leilighet. Så skal disse personene kanskje komme ut for en ulykke som de ikke overlever. Da har den gjenlevende rett på arv om de så bare har vært gift 1 dag. Jeg kan lett se for meg 2 med langt mørkt hår sim deltar nå ville kjempet med nebb og klør for å få sin arv.

Jeg synes dette programmen var bedre tidligere og kommer vel aldri til å glemme Sara og Joakim. De er jo faktisk ett par den dag i dag. De var så utrolig søte sammen.

Av de parene som er med nå så ser jeg mulighet for forhold med kun 1 par. Husker ikke navnet på de, men det er de som kysset i sofaen siste episode.

Denne sesongen er de heldigvis ikke juridisk gift, så det ville ikke blitt noe krangel om ev arv.

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Hvorfor synes du at Sandra er mer attraktiv enn Kasper? 
 

Synes all banninga gjorde henne veldig usjarmerende. 

Det er det inntrykket jeg sitter igjen med etter det jeg så. Hun er virkelig ikke min type, men sammenlignet med kasper var hun totalt sett en ok jente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daisy_B skrev (43 minutter siden):

Han gir absolutt ingenting av seg selv.

Fra første sekund har det bare vært: "VI MÅ FINNE COMMON GROUNDS, ELLERS ER DET INGEN VITS I Å FORTSETTE" på repeat, i alle episodene. (Ja, jeg føler han sier det med caps lock, for nettopp masete er det).  

Haha irriterer meg også over det 😆

Marius prater i vei, nesten så jeg lurer på om han må holde samtalene igang fordi Bjørn sier og gir så lite av seg selv... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes flere av de strever med å vise hvilke følelser de har eller mangler ovenfor partneren sin. Synes ekspertene kunne forsøkt å dra i gang litt her. Slik det er nå så virker det som om mange er usikker og at tiden bare hales ut for å få nok episoder selv om ikke følelsene utvikles positivt eller negativt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djerv2020 skrev (5 timer siden):

Trodde først det var sandra som var problemet i forholdet, men nei. Kasper er en stor manne-baby fullstendig uten følelsesregulering og en ekstremt umoden personlighet. 

Han trakk seg nok fordi han ikke ville ha henne. Utrolig nok - hun er way outta hans league.

Merkelig at de caster så unge folk i utgangspunktet, de er jo ikke klare for å gifte seg…. Men, blir vel mer drama og bedre tv…

 

 

Jeg tror de yngste folka har meldt seg på og vil være med fordi det får dem frem i rampelyset, på tv og i media, og så spinner de videre etterpå på kjendisstatusen som influensere og en Instagram konto og kanskje noe mer i SOME. Garantert bare brukt Gift Ved Første Blikk som et springbrett ut på tv og bli kjent. De håper vel å leve av influenserstatusen da, sikkert... 😛 

Endret av Million
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det over og ut med Sandra og Kasper.  At private forhold gjorde at Kasper måtte trekke seg, synes jeg alle bør respektere.  Derfor merkelig at Sandra sa at hun var sint på ham fordi han trakk seg.  De hadde hadde det bra de siste dagene, sa hun.  Mulig det, men da skjerpet hun seg kanskje.  For Sandra har da virkelig ikke bidratt til at Kasper skulle føle seg ønsket.   
Bjørn og Marius valgte å bli.  Det overrasket meg.  Bjørn er altfor lukket og lite inkluderende for Marius.  Å ha behov for egentid er greit, men da må han si det.  Synes Marius er en skikkelig fin fyr, som fortjener å bli satt pris på. 
Maja og Sverre  ser ut til å ha gnisten.  Hyggelig par, som ser ut til å stelle pent med hverandre.  Jeg krysser fingrene for dem! 
Kaja og Joakim valgte også å bli.   Kaja er klok som forstår at Joakim er en type som lett lar blikket vandre videre.  Mens hun er klar for et seriøst forhold, er nok ikke Joakim det samme.  Han vil det, men får det ikke til.  Heldigvis ser det ut til at Kaja forstår at dette er Joakims problem, og ikke hennes.  Hun er som hun er, og god nok.  
Cecilia og Ørjan valgte å bli.  De er et par som blir lagt merke til, og som har det morsomt sammen.  Må innrømme at jeg liker dem godt, begge to.  Synd at ikke Cecilia tør å gi mer av seg selv, for hun har alt å vinne.  Ørjan prøver, men tror han snart vil gi opp.  
Mila og Jonathan blir også med videre.  Jonathan er neppe så betatt av Mila som han gir uttrykk for.  Han er typen mann som gir damer oppmerksom, gaver og komplimenter.  Hvor lenge gidder han uten å få annen respons en et takk?  Så lang er det meste på Milas premisser.  

Kanskje partnerbytte er løsningen?  Tror Kaja og Jonathan passer godt sammen.  Kaja er jordnær, varm og romantisk, og det er Jonathan også.  Mila og Ørjan kan sikkert bli et par en tid, men tror ikke Mila er klar for seriøst forhold i det hele tatt.  Hun har nok med å pleie utseendet sitt enda.    

  • Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...