Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Marius skal bli min nye dating guru 😂jeg elsker hvordan han tok med Bjørn på Normal for å bli kjent :D jeg er stor fan av hverdagsdating, ta med daten på hverdagslig ting :D

  • Liker 7
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krutthøna skrev (5 timer siden):

La akkurat merke til at Cecilie er med på Good Luck Guys på Amazone Prime.

Selv hadde jeg aldri sett eller hørt om dama, men utifra reaksjone til Vita og Wanda på Sofa, har hun vært med i mye reality 😅 Er hun en som prøver litt for hardt å bli "kjendis"? 🙈

Ja 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre ekspertene som jobber med programmet er forsåvidt ok de, men i denne sesongen lider de under å mangle en skikkelig garva parterapeut. Tidligere har de jo hatt med Catrin Sagen, og jammen ser man forskjell på både deltakere og konsept før og nå…. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unødvendig gjort av Joakim å tulle rundt svaret på å bli eller gå. Snakk om å gjøre en allerede usikker jente mer usikker! Hu så ikke så fornøyd ut der..

  • Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (37 minutter siden):

Unødvendig gjort av Joakim å tulle rundt svaret på å bli eller gå. Snakk om å gjøre en allerede usikker jente mer usikker! Hu så ikke så fornøyd ut der..

Huff, forholdet kommer aldri til å funke. Kjenner typen. Han vil at hun skal være selvsikker og tenner på det som han sa, men han gjør ingen innsats for å oppmuntre til trygghet. Hun prøver å endre seg for at han skal bli fornøyd. Synes synd på henne..

  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror egentlig at Gøran (?) og hun andre overfladiske dama som ser ut som hun har fått en pinne i rompa, er kommet inn av produsentene for å lage trekantdrama og det er planlagt spill. 

Maja virker så trivelig og kul 🥰

Hun Cecilie, jeg skjønner ikke hvordan noen vil se sånn ut, med lepper og vipper. Det er SÅ MYE. Ser helt grusomt ut og jeg sliter med å forstå at noen kan synes den stilen er fin. Får helt vondt av å se på henne.

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra syns det var dritkjipt at Kasper måtte trekke seg, det gikk jo så jævlig ut over henne. Høres ut som det var dritt og ikke få mer tv-tid, og at han bare var et nødvendig onde som fulgte med. Tenk at han kunne finne på å ødelegge dette. Begynner å lure på motivet her. Virket ikke ut som hun brydde seg veldig heller om hvordan han hadde det. 

Endret av Christina82
  • Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christina82 skrev (17 minutter siden):

Sandra syns det var dritkjipt at Kasper måtte trekke seg, det gikk jo så jævlig ut over henne. Høres ut som det var dritt og ikke få mer tv-tid, og at han bare var et nødvendig onde som fulgte med. Tenk at han kunne finne på å ødelegge dette. Begynner å lure på motivet her. Virket ikke ut som hun brydde seg veldig heller om hvordan han hadde det. 

Det var en skikkelig lite sjarmerende reaksjon! Hun sitter der og bare «jeg er mest sinna» mens han sliter med helsa, stakkars. 

  • Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catrin Sagen er ikke alles kopp med te, men hjelpe meg så overfladisk og intetsigende innspillene til Benjamin Silseth er! Ønsker meg Catrin sagen eller Sissel Gran

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Christina82 said:

Sandra syns det var dritkjipt at Kasper måtte trekke seg, det gikk jo så jævlig ut over henne. Høres ut som det var dritt og ikke få mer tv-tid, og at han bare var et nødvendig onde som fulgte med. Tenk at han kunne finne på å ødelegge dette. Begynner å lure på motivet her. Virket ikke ut som hun brydde seg veldig heller om hvordan han hadde det. 

Dette var inntrykket jeg satt med også, at hun var mest lei seg/sint for at hun var ute av prosjektet, ikke nødvendigvis at han trakk seg… men så er det klippet også, for å lage mest mulig drama… 🤷‍♀️ 

Ang klipping, jeg har også lagt merke til at Ørjan og Cecilie har hatt lite tv-tid de siste par episodene, og når deltakerne har samlet seg i grupper har ikke de vært med…? 🤔

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CrazyCatLady2500 skrev (2 timer siden):

Det var en skikkelig lite sjarmerende reaksjon! Hun sitter der og bare «jeg er mest sinna» mens han sliter med helsa, stakkars. 

Hun er veldig selvsentrert 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har fått et veldig dårlig inntrykk av Sandra og er glad hun er ute av serien, forstår jeg at hun syntes det var kjipt at Kasper trak seg. Det krever mye å bli med på et sånt prosjekt og det er kjedelig at det skal være over etter en uke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (16 minutter siden):

Selv om jeg har fått et veldig dårlig inntrykk av Sandra og er glad hun er ute av serien, forstår jeg at hun syntes det var kjipt at Kasper trak seg. Det krever mye å bli med på et sånt prosjekt og det er kjedelig at det skal være over etter en uke. 

Klart det er kjipt. Men hvorfor bli sint? Det lå tydeligvis mye under som hun fikk vite og som ikke vi fikk vite. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner at dere som ser på Dplay er foran, men reagerte på at det bare var en episode i dag, når det har vært 2 før? 

TV2 spoila jo at Kasper trakk seg, så den er jo allerede avslørt, selvom den ikke kommer på lineær TV før neste uke? Akkurat i dagens episode virka det jo som om Kasper og Sandra forsøkte å nærme seg hverandre litt, men tydeligvis kan det ikke ha vart lenge. Synes samtalen med parterapeuten var platt, han bare gjentok jo det de begge har sagt, og det virka som Sandra endelig kunne være med på en øl eller handletur etter det, noe Kasper har prøvd å foreslå selv flere ganger. Var det blomstene som utgjorde endringen? Var det at Benjamin foreslo det? De er en ekstremt dårlig match, men jeg synes virkelig Sandra ikke engang har vist vilje til å prøve. Så skjønner godt Kasper trekker seg... 

Virka som det var litt bedre stemning mellom Cecilie og Ørjan? Eller er det spill for kamera? 

De andre ser vi jo ikke noe til, så vanskelig å si. Det homofile paret virker til å ha god stemning, men kanskje mer på venne-nivå? 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, CrazyCatLady2500 said:

Klart det er kjipt. Men hvorfor bli sint? Det lå tydeligvis mye under som hun fikk vite og som ikke vi fikk vite. 

Enten det eller så lå det ingenting, han bare trakk seg. Da er det ikke rart hun ble sint. 
Uansett kom det aldri til å funke mellom de to, så nå fikk hun muligheten til å bruke sommeren på noe bedre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...