Gå til innhold

Gift ved første blikk 2023


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Blåttvann skrev (23 minutter siden):

Jeg mener at resultatet ikke ble bra. Arret nevner jeg fordi man ikke kan komme med påstander om operasjoner her på KG uten bevis.

Ok, men bare fordi man ser arret betyr ikke nødvendigvis at kirurgen var dårlig ;) Noen får naturlig mer arr enn andre, dette blir man informert om før man opererer nesen. Alle jeg kjenner som har operert nesa har synlige arr, noen mer enn andre. 

Bare for å oppklare det, så skal jeg ikke legge ut mer om neseoperasjoner :) 

Husker da jeg var på Tinder for noen år siden så var Ørjan der og. Ikke min type, og lurer litt på hva han er ute etter med å være med i denne serien. Vil han bli kjent? Han var også med i Ex in the city. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ariannah skrev (12 minutter siden):

Ok, men bare fordi man ser arret betyr ikke nødvendigvis at kirurgen var dårlig ;) Noen får naturlig mer arr enn andre, dette blir man informert om før man opererer nesen. Alle jeg kjenner som har operert nesa har synlige arr, noen mer enn andre. 

Bare for å oppklare det, så skal jeg ikke legge ut mer om neseoperasjoner :) 

Husker da jeg var på Tinder for noen år siden så var Ørjan der og. Ikke min type, og lurer litt på hva han er ute etter med å være med i denne serien. Vil han bli kjent? Han var også med i Ex in the city. 

Det er ikke pga arret jeg sa det om kirurgen, jeg svarte jo at jeg sa det fordi man må bevise sine påstander her.

Jeg synes Ørjan virker oppmerksomhetssyk, det skinner så godt igjennom. Og Cecilie virker å være av samme ulla. Hva disse to gjør i et slikt program, og sammen med hverandre, er vanskelig å begripe. Det var også flaut å se hvor lite villige de var til å komme til en kompromiss på hotellrommet. Begge virker svært redde for å være underdanig den andre, til et usunt nivå. Man er ikke automatisk bitchen til den andre bare fordi man firer litt på kravene sine og imøtekommer partner en smule.

Trodde man måtte være ganske i vater for å bli plukket ut til dette programmet, men tydeligvis ikke. Det var kanskje i tidligere sesonger. På den annen side, det var jo ikke akkurat sånn at de var garantert å ikke få utdelt helt crazy partner da heller. Hver sesong var det jo med folk som mistet hodet helt. Husker fortsatt hun som var så opptatt av at mannen måtte ha lappen (som hun alltid uttalte veldig merkelig, typ lapp'n) og Anna var det vel. 🤣 Poco loco damer.

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 11.2.2023 den 12.01):

Jeg har veldig lite sansen for hun blonde, hun har nok et litt vridd selvbilde. Tror alle er opptatt av kroppen hennes, men hun ser jo helt vanlig ut så da må det jo være sånn for alle. Har mer sansen for mannen hennes, han virker voksen for alderen.

Enig, jeg likte han motorcross fyren. Veldig søt! Syns synd på han.. kunne tatt han jeg! 😅

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser episode 2 nå. Cecilie er jo tatt med KUN for å lage drama-tv, det er nå helt sikkert 😨. Stakkars Ørjan. 
 

Og de to veldig unge…. Dette kan ikke gå bra. Kanskje de er for unge, rett og slett. 
(begge virker sympatiske. Jeg bare forstår ikke hvorfor de liksom skal passe sammen). 

Endret av CrazyCatLady2500
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episode 3 nå… de som krangler og bråker mest får også mest tv-tid. På ett vis forståelig, likevel skulle jeg gjerne sett mer til det «normale» paret fra første episode + de to med polske aner. Heier på dem 😅 

 

Har vondt av de to «ungdommene», de hadde nok skyhøye forventinger og så ble det ikke helt sånn 💔

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til at jeg begynte å se på fordi jeg hadde abstinenser fra Love IRL og håpet at dette skulle fylle tomrommet. Det funker ikke 🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (På 7.2.2023 den 22.27):

Useriøst med en gang. Vi vet jo at det der blir tv… Ikke de skarpeste knivene som ble satt inni denne sesongen. Ikke akkurat akademikere. 

Om de er akademikere eller ei, har ingen ting å si. Men jeg ville forventet av de castingansvarlige at de prøvde å finne noen som var genuint interessert i å finne kjærligheten og ikke caste pr-kåte realitykjendiser og folk som de vet vil skape drama og overskrifter i avisene.

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å ta frem popkorn og se på galskapen, fatter ikke at deltagerne vil fremstille seg som de gjør. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (13 timer siden):

Legger til at jeg begynte å se på fordi jeg hadde abstinenser fra Love IRL og håpet at dette skulle fylle tomrommet. Det funker ikke 🤣

Jeg har funnet frem 1. sesong av GVFB, som jeg faktisk aldri så. Synes det er bedre underholdning enn den nye sesongen så langt. 
Liker spesielt at ekspertene starter med å snakke mye om hvorfor de har gjort de matchene de har, og de samtalene de har i første episode med deltagerne, for å få litt innblikk i hvem de er og hva som er viktig for dem. 
Der legges det jo også mye vekt på ekspertenes kompetanse og hva deres ekspertrolle er. 

Skulle egentlig ikke tro disse to programmene var i samme serie i det hele tatt.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (10 timer siden):

Om de er akademikere eller ei, har ingen ting å si. Men jeg ville forventet av de castingansvarlige at de prøvde å finne noen som var genuint interessert i å finne kjærligheten og ikke caste pr-kåte realitykjendiser og folk som de vet vil skape drama og overskrifter i avisene.

Joda enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mennene i dette programmet er lite attraktive generelt, men spesielt lite attraktiv i forhold til kvinnene. De er i tillegg også mye eldre, med unntak av en 23-åring som ser veldig gammel ut. 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (1 time siden):

Synes mennene i dette programmet er lite attraktive generelt, men spesielt lite attraktiv i forhold til kvinnene. De er i tillegg også mye eldre, med unntak av en 23-åring som ser veldig gammel ut. 

Synes han som er halvt polsk er kjekk!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuddlegirl skrev (1 time siden):

Synes han som er halvt polsk er kjekk!

Hvem er halvt polsk? Fikk ikke det med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (På 11.2.2023 den 12.26):

Ok, men bare fordi man ser arret betyr ikke nødvendigvis at kirurgen var dårlig ;) Noen får naturlig mer arr enn andre, dette blir man informert om før man opererer nesen. Alle jeg kjenner som har operert nesa har synlige arr, noen mer enn andre. 

Bare for å oppklare det, så skal jeg ikke legge ut mer om neseoperasjoner :) 

Husker da jeg var på Tinder for noen år siden så var Ørjan der og. Ikke min type, og lurer litt på hva han er ute etter med å være med i denne serien. Vil han bli kjent? Han var også med i Ex in the city. 

Ja, jeg tror han vil bli kjent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskermenn skrev (5 timer siden):

Synes mennene i dette programmet er lite attraktive generelt, men spesielt lite attraktiv i forhold til kvinnene. De er i tillegg også mye eldre, med unntak av en 23-åring som ser veldig gammel ut. 

Synes alle mennene var attraktive, jeg 😃

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nå på episode 5 og jeg synes det er mest trist.
 

Spoiler

Hvorfor grep ikke noen av fagpersonene inn tidligere? Nå har jo Sandra og Kasper begynt å mislike hverandre. De har det ikke bra. Får vondt av å se på. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (13 minutter siden):

Synes alle mennene var attraktive, jeg 😃

Enig! Det er noe bra med alle. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger mer 😂 heldigvis har jeg seks gamle sesonger jeg ikke har sett!!! 💖 hvilken vil dere anbefale? Jeg liker drama/at det er litt juicy. Crazy people 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...