Smos1 Skrevet 14. februar 2023 #121 Del Skrevet 14. februar 2023 (endret) Så akkurat på farmen kjendis at de nå søker deltakere til vanlig farmen . Betyr det at Ørjan selv søkte seg inn til farmen kjendis ? 😂 jeg tok det som en selvfølge at det var snakk om vanlig kjendis ettersom han både søkte selv og heller ikke er kjendis, men ettersom de først søker deltakere til neste sesong nå antar jeg at det ikke var den casten han søkte seg til Endret 17. februar 2023 av Smos1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. februar 2023 #122 Del Skrevet 14. februar 2023 Smos1 skrev (3 timer siden): Så akkurat på farmen kjendis at de nå søker deltakere til vanlig kjendis. Betyr det at Ørjan selv søkte seg inn til farmen kjendis ? 😂 jeg tok det som en selvfølge at det var snakk om vanlig kjendis ettersom han både søkte selv og heller ikke er kjendis, men ettersom de først søker deltakere til neste sesong nå antar jeg at det ikke var den casten han søkte seg til Det er bare på den vanlige Farmen du kan søke. På Farmen kjendis er det de som tar kontakt med kjendisene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. februar 2023 #123 Del Skrevet 14. februar 2023 Cuddlegirl skrev (9 timer siden): Kasper og Sandra... Så umodne i måten de kommuniserer på. Hun har jo alle pigger ute 😳. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15. februar 2023 #124 Del Skrevet 15. februar 2023 Glad jeg ikke satt rundt det middagsbordet. Kasper fremstår som en trassig unge. Sandra er ikke mye bedre. Snakk om dødfødt prosjekt. Ørjan og Cecilie (?) … hjelp. Mira er fasinerende forfengelig. Brukte Jonatan som fotograf til instagramfeeden sin på bryllupsreisen. Kun opptatt av å ta seg ut. Liker Maja og Sverre godt. Virker som en veldig god match. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 15. februar 2023 #125 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Kasper er UNG og det kommer tydelig frem. 😬 Han har lite erfaring og det merkes godt. Synes også han har så barnslige trekk i ansiktet, så det i kombinasjon med umodenheten virker det som om han skiftet rett fra russedressen til smokingen i bryllupet. Han evner ikke å se at ting han sier skaper et press. Og når han ikke klarer å beskrive det han vil ha av henne så skjønner jeg dama hans litt. Og hun sier at han ikke gir henne noe, samtalene stopper opp når de er alene. Jeg tenker at han må steppe up gamet litt her, vær en god samtalepartner som klarer å skape trygghet hvis det er trygghet dama trenger. Komplimenter er ikke veien å gå for å oppnå trygghet, det skjønner man når man får litt erfaring. Kasper virker helt lost i samtalen med Jonathan på bakrommet. Der ser vi forskjellen på gutt og MANN. Det Sandra sier er at hun liker å jakte. Men jeg tror at hvis den rette mannen dukket opp så hadde hun elsket samme oppmerksomhet som det Kasper gir henne. Men alle vi kvinner har vært "der", hvor feil mann gir oss alt vi ønsker oss og det blir bare helt kræsj. (Menn liker heller ikke oppmerksomhet fra feil kvinnfolk, så det handler ikke om kjønn). Kasper burde ta to steg tilbake og skape det rommet for utvikling som han ønsker. Men han er for ung, enkel og uerfaren. (Beklager, men han virker enkel). Og Sandra sier masse sårende ting som jeg forstår at opprører Kasper. Hun russiske har bra kropp, men hun har jo typisk stil som de har der hun har aner fra. Det er ekstremt utringet og kort. Kasper så rett ned i utringningen hennes da de hilste (igjen, dette er et tegn på umodenhet og/eller lite erfaring fra hans side). Hun er også sykelig opptatt av utseendet og akkurat der er det litt mismatch med mannen. Han virker å ha litt andre verdier i livet. Jeg synes mannen hennes virker sykt skjønn og synes han er penere i ansiktet enn det hun er, så hva er det som gjør at hun er milevis over hans leage som han sier? Endret 15. februar 2023 av Blåttvann 27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. februar 2023 #126 Del Skrevet 15. februar 2023 Jeg synes både Sandra og Kasper fremstår som veldig unge. Jeg tror egentlig ingen av dem burde vært med på dette programmet. De burde hatt noen år til med å forsøke å finne kjærligheten på andre måter. Begge to har en veldig provoserende kommunikasjonsstil, der de går rett på "sur og skarp"- tone, kombinert med mye beskyldninger i det de sender ut. Istedenfor å se på hvordan de prater sammen, og se hvordan de selv kan oppfattes, så fortsetter de å "prate" på samme måte videre. Som to trassige tenåringer i opposisjon. Som forventer at hvis jeg bare repeterer det samme, viser at jeg er sint, og hever stemmen, så forstår den jeg snakker med det jeg sier. Jeg håper det er noe de får med seg ut av deltagelsen i dette programmet. Kunnskap om hvordan de skal kommunisere bedre med andre. Hun er bedre til å lytte enn det han er da. Han hører bare det han vil høre, og reflekterer lite over det i etterkant. Men det virker som om de begge går fort i forsvar, og ser/hører ting lett i den konteksten de "frykter mest at de skal komme i". Altså, de vet hva de er mest redd for, og så forventer de at det er det som skjer, og tolker alt som sies og gjøres som bekreftelser på at det er sant. Hun er redd for at han bare forventer sex, og tolker alt han gjør som forsøk på å få sex. Han er redd for å bli avvist, og tolker alt hun gjør som tegn på at hun ikke liker han. Jonathan fremstår jo som en skikkelig bra fyr, som både gjør alt han kan for egen dame, uten å forsøke å skape press, samtidig som han forsøker å hjelpe Kasper det han kan. Men jeg er usikker på om hun han er matchet med er en god match likevel. Hun virker som om hun har bestemt seg allerede for at dette ikke kan bli noe, og har "Friendzonet" han. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 15. februar 2023 #127 Del Skrevet 15. februar 2023 Den episoden med Kasper og Sandra var vondt å se på. De har en aggressiv tone å kommunisere på og kjente jeg ble sint selv når en av de åpnet munnen. De blir frustrert av hverandre hver gang en av de sier noe til den andre. Håpløst. Jeg syns de virker for unge til å være på dette eksperimentet. Jonathan og Mila virker å være en dårlig match. Han virker for jordnær for henne. Jeg tror Mila hadde passet bedre med Ørjan. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. februar 2023 #128 Del Skrevet 15. februar 2023 bonsaijenta skrev (41 minutter siden): Den episoden med Kasper og Sandra var vondt å se på. De har en aggressiv tone å kommunisere på og kjente jeg ble sint selv når en av de åpnet munnen. De blir frustrert av hverandre hver gang en av de sier noe til den andre. Håpløst. Jeg syns de virker for unge til å være på dette eksperimentet. Jonathan og Mila virker å være en dårlig match. Han virker for jordnær for henne. Jeg tror Mila hadde passet bedre med Ørjan. På det glimtet vi så fra neste episode, så synes visst Mila og Ørjan også det. (Noe som går over min fatteevne. Jonathan er den jeg synes er mest attraktiv av mannfolkene der inne, sett fra mitt 40+ ståsted. Mulig jeg ville tenkt annerledes hvis jeg var i 20-årene, som hun er). 28 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 15. februar 2023 #129 Del Skrevet 15. februar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (23 minutter siden): På det glimtet vi så fra neste episode, så synes visst Mila og Ørjan også det. (Noe som går over min fatteevne. Jonathan er den jeg synes er mest attraktiv av mannfolkene der inne, sett fra mitt 40+ ståsted. Mulig jeg ville tenkt annerledes hvis jeg var i 20-årene, som hun er). Jeg er litt usikker på alderen til Jonathan, men er enig med deg at han er den som er mest attraktiv. Han er kjekk og virker sympatisk og klok. Mila er sikkert snill, men hun virker litt vel overfladisk. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. februar 2023 #130 Del Skrevet 15. februar 2023 bonsaijenta skrev (1 time siden): Den episoden med Kasper og Sandra var vondt å se på. De har en aggressiv tone å kommunisere på og kjente jeg ble sint selv når en av de åpnet munnen. De blir frustrert av hverandre hver gang en av de sier noe til den andre. Håpløst. Jeg syns de virker for unge til å være på dette eksperimentet. Jonathan og Mila virker å være en dårlig match. Han virker for jordnær for henne. Jeg tror Mila hadde passet bedre med Ørjan. Ja i glimtet vi fikk se av neste episode satt hun jo og flørtet med Ørjan, mens Jonathan stod og så på, og sa det var vondt å se på. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 15. februar 2023 #131 Del Skrevet 15. februar 2023 Grüner skrev (8 minutter siden): Ja i glimtet vi fikk se av neste episode satt hun jo og flørtet med Ørjan, mens Jonathan stod og så på, og sa det var vondt å se på. Uff det har jeg ikke fått med meg. Men kanskje det er liksågreit at det skjer tidlig. Ikke skjønner jeg at hun velger Ørjan fremfor Jonathan i det hele tatt. Ørjan er sikkert grei, men han fremstår som fuckboy og pr-kåt. Hun har i tillegg små barn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 15. februar 2023 #132 Del Skrevet 15. februar 2023 Virkelig kleint med de foto- seansene som Mila var så gira på. Virker mye mer selvsentrert og umoden enn Jonathan virker som. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 15. februar 2023 #133 Del Skrevet 15. februar 2023 JuneR skrev (1 time siden): Virkelig kleint med de foto- seansene som Mila var så gira på. Virker mye mer selvsentrert og umoden enn Jonathan virker som. Hun ER jo pen. Kan det være at hun rett og slett ser programmet som et springbrett for å bli influenser? I så fall er Ørjan rett mann, virker som om han har samme ønske. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. februar 2023 #134 Del Skrevet 15. februar 2023 bonsaijenta skrev (2 timer siden): Jeg er litt usikker på alderen til Jonathan, men er enig med deg at han er den som er mest attraktiv. Han er kjekk og virker sympatisk og klok. Mila er sikkert snill, men hun virker litt vel overfladisk. Ja, det virker jo som om de har veldig forskjellig syn på hva som er viktig å bruke tid på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15. februar 2023 #135 Del Skrevet 15. februar 2023 bonsaijenta skrev (3 timer siden): Jeg er litt usikker på alderen til Jonathan, men er enig med deg at han er den som er mest attraktiv. Han er kjekk og virker sympatisk og klok. Mila er sikkert snill, men hun virker litt vel overfladisk. Han er 37, og hun er 27. Begge har to barn fra tidligere forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15. februar 2023 #136 Del Skrevet 15. februar 2023 (endret) Grüner skrev (3 timer siden): Ja i glimtet vi fikk se av neste episode satt hun jo og flørtet med Ørjan, mens Jonathan stod og så på, og sa det var vondt å se på. Det er akkurat dette programskaperne vil. Felles middager med glass etter glass med alkohol. Drama er ønsket og oppnådd. Det som var så fint med dette programmet, var at de castet vanlige mennesker. Ikke pr-kåte folk som ønsket seg en karriere som influenser. Vi fikk se «mannen i gata» spise frokost, reise på jobb, komme hjem, handle, logistikk seg i mellom. Det vanlige livet. Livet de skal leve sammen.. Alle program skal gjøres helt like, og MÅ visst inneholde mennesker som har vært på tv før.. Skuffende. Endret 15. februar 2023 av Irja 27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. februar 2023 #137 Del Skrevet 15. februar 2023 JuneR skrev (3 timer siden): Virkelig kleint med de foto- seansene som Mila var så gira på. Virker mye mer selvsentrert og umoden enn Jonathan virker som. Hun sier at eget utseende og kropp var veldig viktig for henne. Hun sier videre at hun liker å få oppmerksomhet og at det å få komplimenter er en selvfølge for henne for hun liker å være «dronningen». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 15. februar 2023 #138 Del Skrevet 15. februar 2023 Som flere har skrevet synes også jeg dette er blitt for reality-preget. Det at det hintes til at Ørjan og Mila finner tonen, det blir for merkelig i et slik program når de er gift med noen andre. Det er også et helt annet konsept når alle møtes slik over en middag, kan minne litt om Ex On the Beach. Kommer nok til å se på, men det er alt for overfladisk. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. februar 2023 #139 Del Skrevet 15. februar 2023 bonsaijenta skrev (3 timer siden): Uff det har jeg ikke fått med meg. Men kanskje det er liksågreit at det skjer tidlig. Ikke skjønner jeg at hun velger Ørjan fremfor Jonathan i det hele tatt. Ørjan er sikkert grei, men han fremstår som fuckboy og pr-kåt. Hun har i tillegg små barn. Om Jonathan sa hun: «Det at vi har blitt matchet og har giftet oss, betyr ikke at vi er sammen.» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 15. februar 2023 #140 Del Skrevet 15. februar 2023 Jonathan, for en ordentlig fin mann! Tvers igjennom 31 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå