AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #21 Del Skrevet 7. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har aldri kjøpt et spill til fullpris på steam i mitt liv. Har man samme rettigheter som ellers? Altså angrerett? Anonymkode: fecce...644 Man får vanligvis refundert spillet hvis man har under 2 time spilletid, jeg har fått refundert spill der jeg har brukt mer enn 2 timer på å knote med innstillinger for å få det til bli spillbart eller spill som konstant krasjer. Sjekk at maskinen din møter minimum de anbefalte kravene siden det er så kjipt å måtte skru ned alt av grafikk for å få det spillbart i 1080p. Ser at GTX 1080ti er anbefalt for 1080p og 60FPS, jeg har det kortet men skjermen er 4K og det er helt uaktuelt å spille i 1080p for meg siden det ser elendig ut på stor 4K skjerm. Anonymkode: cadc5...8e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. februar 2023 #22 Del Skrevet 7. februar 2023 Spillet er lastet ned og jeg gleder meg som en liten unge til klokka 7, bare to timer igjen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 7. februar 2023 #23 Del Skrevet 7. februar 2023 Lill3My skrev (19 timer siden): Håper det kommer til Switch etterhvert, men tviler Det kommer til Switch den 25 Juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #24 Del Skrevet 7. februar 2023 Ja Anonymkode: 1bfac...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 7. februar 2023 #25 Del Skrevet 7. februar 2023 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, nedsettende og hatefullt innhold,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. februar 2023 #26 Del Skrevet 7. februar 2023 Nå pakker Steam ut spillet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. februar 2023 #27 Del Skrevet 7. februar 2023 Første test unnagjort. Ble ganske imponert over grafikken. Det var utrolig fint hele opplegget syns jeg. Så er jeg helt ny med kontroller, så jeg fikk ikke til så mye. Første vanskelige opplegget og jeg døde og døde og døde og ga opp til slutt. Må tenke gjennom om jeg skal bruke tastatur og mus eller prøve igjen til jeg lærer kontroller. Gleder meg til jeg kommer meg forbi første hinder og starter historien og spillet skikkelig. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 7. februar 2023 11 minutter igjen av nedlastningstiden, jeg legger meg ikke tidlig i natt for å si det sånn 😇Håper det ikke er for vanskelig, virker som det er mer konsollvennlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. februar 2023 #29 Del Skrevet 7. februar 2023 Kullsyrevann skrev (Akkurat nå): 11 minutter igjen av nedlastningstiden, jeg legger meg ikke tidlig i natt for å si det sånn 😇Håper det ikke er for vanskelig, virker som det er mer konsollvennlig? Jeg har ikke prøvd på tastatur så jeg vet ikke hva jeg syns er best. Har alltid spilt The Witcher på tastaturet, så kan hende det sitter best i fingra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 7. februar 2023 Forfatter #30 Del Skrevet 7. februar 2023 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke prøvd på tastatur så jeg vet ikke hva jeg syns er best. Har alltid spilt The Witcher på tastaturet, så kan hende det sitter best i fingra. Er vel øvelse gjør mester som med alt innen gaming, håper det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 7. februar 2023 #31 Del Skrevet 7. februar 2023 Kullsyrevann skrev (3 minutter siden): Er vel øvelse gjør mester som med alt innen gaming, håper det blir bra! Takk, det håper jeg også. Kjøpte en kontroller kun for å teste det på HL nå. Det føles litt bedre for henda og fingra å holde i en kontroll, så håper jeg fikser det med litt øvelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. februar 2023 #32 Del Skrevet 7. februar 2023 Har spilt to timer og er hekta. Det er akkurat hva jeg håpet det ville være - og kanskje enda mer. Jeg døde også fire-fem ganger i tutorialen, men fant ut av det til slutt. Spiller på PC med mus og tastatur. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #33 Del Skrevet 8. februar 2023 Polly Ester skrev (9 timer siden): Første test unnagjort. Ble ganske imponert over grafikken. Det var utrolig fint hele opplegget syns jeg. Så er jeg helt ny med kontroller, så jeg fikk ikke til så mye. Første vanskelige opplegget og jeg døde og døde og døde og ga opp til slutt. Må tenke gjennom om jeg skal bruke tastatur og mus eller prøve igjen til jeg lærer kontroller. Gleder meg til jeg kommer meg forbi første hinder og starter historien og spillet skikkelig. Kommer jo ikke før 10 Anonymkode: 1bfac...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. februar 2023 #34 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kommer jo ikke før 10 Anonymkode: 1bfac...c1b Jeg forhåndskjøpte deluxe version og da fikk jeg tilgang 72 timer før den offisiellt er ute. Og det gikk mye bedre med tastaturet så jeg endelig kom meg ut av første delen og til det som er selve spillet og handlingen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #35 Del Skrevet 8. februar 2023 Polly Ester skrev (Akkurat nå): Jeg forhåndskjøpte deluxe version og da fikk jeg tilgang 72 timer før den offisiellt er ute. Og det gikk mye bedre med tastaturet så jeg endelig kom meg ut av første delen og til det som er selve spillet og handlingen. Jeg synes det er teit med alle de som ikke vil spille det pga rowlin Anonymkode: 1bfac...c1b 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. februar 2023 #36 Del Skrevet 8. februar 2023 Tabris skrev (6 timer siden): Har spilt to timer og er hekta. Det er akkurat hva jeg håpet det ville være - og kanskje enda mer. Jeg døde også fire-fem ganger i tutorialen, men fant ut av det til slutt. Spiller på PC med mus og tastatur. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det til slutt, men det var enklere med tastatur og mus, sikkert fordi det er det jeg er vant til. Det var enkelt å komme seg rundt med håndkontroll, men det var da flere knapper måtte trykkes for å slåss og komme unna at det ble vanskelig. Hvilket hus ble du sortert inn i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #37 Del Skrevet 8. februar 2023 CatPerson123 skrev (På 6.2.2023 den 20.23): Kommer nok til å se på YouTube, kunne ønske det fantes mobile version! Har ingen andre steder å spille.... Hadde valgt gryffindor! Er imellom det og hufflepuff Har du ikke pc, du kan kjøpe det på steam. Bruker kun pc for spilling, men har hørt Hogwarts Legacy vil være best på ps5. Men jeg er pc gamer 4 life 😅 Er skikkelig ukoordinert på konsoll 🙈 Gleder meg til fredag, da kommer det på pc 😍 Har pre-orderd det allerede 😁 Anonymkode: de590...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. februar 2023 #38 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du ikke pc, du kan kjøpe det på steam. Bruker kun pc for spilling, men har hørt Hogwarts Legacy vil være best på ps5. Men jeg er pc gamer 4 life 😅 Er skikkelig ukoordinert på konsoll 🙈 Gleder meg til fredag, da kommer det på pc 😍 Har pre-orderd det allerede 😁 Anonymkode: de590...4b0 Fikk du det ikke i går siden du forhåndskjøpte det? Det var tilgjengelig for pre-download i går morges en gang og så ble det installert kl. 19 i går ettermiddag. Jeg lastet ned i går på steam og har spilt et par timer. Det er visst litt forskjell på tilbehør mellom PS5 og PC. Er visst noe ekstra de får på PS5 som ikke PCspillerne får. Husker ikke hva det var, men jeg syns det er litt synd at det er forskjell på innholdet på de forskjellige plattformene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. februar 2023 #39 Del Skrevet 8. februar 2023 1 hour ago, Polly Ester said: Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg klarte det til slutt, men det var enklere med tastatur og mus, sikkert fordi det er det jeg er vant til. Det var enkelt å komme seg rundt med håndkontroll, men det var da flere knapper måtte trykkes for å slåss og komme unna at det ble vanskelig. Hvilket hus ble du sortert inn i? Ravenclaw. Var det jeg ønsket, så ga de svarene som ville gi meg det valget. 😁 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #40 Del Skrevet 8. februar 2023 Tabris skrev (Akkurat nå): Ravenclaw. Var det jeg ønsket, så ga de svarene som ville gi meg det valget. 😁 Den Malfoy var i? Anonymkode: 1bfac...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå