Gå til innhold

Hogwarts Legacy


Kullsyrevann

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Polly Ester said:

Fikk du det ikke i går siden du forhåndskjøpte det?
Det var tilgjengelig for pre-download i går morges en gang og så ble det installert kl. 19 i går ettermiddag. 
Jeg lastet ned i går på steam og har spilt et par timer.

Det er visst litt forskjell på tilbehør mellom PS5 og PC. Er visst noe ekstra de får på PS5 som ikke PCspillerne får. Husker ikke hva det var, men jeg syns det er litt synd at det er forskjell på innholdet på de forskjellige plattformene. 

Kun Deluxe-versjonen som ble tilgjengelig i går. Man kunne forhåndskjøpe det "vanlige" spillet og da blir det ikke tilgjengelig før fredag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Den Malfoy var i?

Anonymkode: 1bfac...c1b

Nei, han var i Slytherin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (Akkurat nå):

Nei, han var i Slytherin.

Er det bare å reloade om man er misfornøyd med valget? 

Anonymkode: 1bfac...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det bare å reloade om man er misfornøyd med valget? 

Anonymkode: 1bfac...c1b

Ja, du må enten loade en tidligere save eller lage en ny karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Tabris said:

Har spilt to timer og er hekta. Det er akkurat hva jeg håpet det ville være - og kanskje enda mer.

Jeg døde også fire-fem ganger i tutorialen, men fant ut av det til slutt. Spiller på PC med mus og tastatur.

Åååå så gøy! Har så lyst til å prøve det, men har ekstremt lite fritid med en åtte uker gammel baby 🥹

Anonymkode: 1e562...fbf

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Åååå så gøy! Har så lyst til å prøve det, men har ekstremt lite fritid med en åtte uker gammel baby 🥹

Anonymkode: 1e562...fbf

Sitter i nøyaktig samme dilemma! Jeg vil spille, men en 8 uker gammel unge tillater ikke helt at jeg kan fordype meg i spill 🙈

Anonymkode: 14729...0a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja skal bli skøy, friperioden min starter på fredag så det passer perfekt. 😁

Anonymkode: 31cb3...069

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (2 timer siden):

Ravenclaw. Var det jeg ønsket, så ga de svarene som ville gi meg det valget. 😁

Det var det jeg også valgte. Først ble jeg Hufflepuff, men så fant jeg ut hva jeg måtte svare for å bli Ravenclaw så da svarte jeg det jeg trengte for å bli det. 

Koblet sammen brukeren på wizardingworld.com også, så da fikk jeg en fin kappe i stedet for de som alle andre i spillet har. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (1 minutt siden):

Det var det jeg også valgte. Først ble jeg Hufflepuff, men så fant jeg ut hva jeg måtte svare for å bli Ravenclaw så da svarte jeg det jeg trengte for å bli det. 

Koblet sammen brukeren på wizardingworld.com også, så da fikk jeg en fin kappe i stedet for de som alle andre i spillet har. 

Hva er det?

Anonymkode: 1bfac...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Polly Ester said:

Det var det jeg også valgte. Først ble jeg Hufflepuff, men så fant jeg ut hva jeg måtte svare for å bli Ravenclaw så da svarte jeg det jeg trengte for å bli det. 

Koblet sammen brukeren på wizardingworld.com også, så da fikk jeg en fin kappe i stedet for de som alle andre i spillet har. 

Jeg har ikke koblet det sammen. Er så lenge siden jeg har vært på Wizardingworld at jeg har glemt hva jeg evt har der, og om jeg var fornøyd med valgene, så da startet jeg heller fra scratch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva er det?

Anonymkode: 1bfac...c1b

Det er en nettside der du kan lage deg karakteren du vil ha, hvilken tryllestav, hvilken companion og så kan du linke kontoen fra wizardingworld til wbgames.com og når du starter Hogwarts Legacy så får du noen premier for det som automatisk blir lagt til i spillet. 

https://www.wizardingworld.com/legacyconnect

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (40 minutter siden):

Jeg har ikke koblet det sammen. Er så lenge siden jeg har vært på Wizardingworld at jeg har glemt hva jeg evt har der, og om jeg var fornøyd med valgene, så da startet jeg heller fra scratch.

Jeg laget meg en bruker først, men så slettet jeg den og laget en ny. Å koble sammen var mest for å få de nye kappene og en maske tror jeg det var. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2023 at 10:08 PM, Polyester said:

Har sett på en del reviews i dag og kommer ikke til å spille det. Det mangler noen game mechanics, det er gjentakende og i tillegg ser spillet visuelt dårlig ut. Også er det jo greit å boikotte hu JK så langt man kan.

Ja jøss. Boikotte noen for å si at en kvinne er en kvinne og ikke "en som menstruerer".

Anonymkode: 42309...662

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forhåndsbestilte det til Ps5 og må si jeg er rimelig usikker selv om jeg er ihuga trophy hunter uavhengig av spill type. Men etter noen filmer på tuba er jeg høyst usikker på det.. Fullt mulig dette blir liggende urørt på hylla til evig tid😂

Anonymkode: 0249d...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spillet verdt 600 kr?

Jeg har aldri i mitt liv betalt 600 kr for et spill før. Synes det er mye for et spill. Har alltid klart å vente 1-2 år etter utgivelse for å få de på supertilbud på et av de store steam-salgene. Men denne gangen så vil jeg ikke vente. 600 kr er fortsatt veldig mye penger for et spill 🙈

Anonymkode: fecce...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er spillet verdt 600 kr?

Jeg har aldri i mitt liv betalt 600 kr for et spill før. Synes det er mye for et spill. Har alltid klart å vente 1-2 år etter utgivelse for å få de på supertilbud på et av de store steam-salgene. Men denne gangen så vil jeg ikke vente. 600 kr er fortsatt veldig mye penger for et spill 🙈

Anonymkode: fecce...644

Jeg svarer på undersøkelser på Norstatpanel og opparbeidet meg poeng så jeg fikk kjøpt spillet for 138,-

Jeg hadde nok ikke hatt råd til å kjøpe dette spillet hadde det ikke vært for det, da måtte jeg ventet til det kom på tilbud om et års tid eller noe sånt. 

Ellers syns jeg at spillet er verdt 600, jeg syns det er verdt 800 også (tror det var det som var prisen for å forhåndsbestille deluxeversjonen). 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle reviews er jo kjøpt og betalt... Spillet ser ikke kjempedårlig ut men det ser ikke 9/10 ut, som nesten ALLE har gitt det. Det de faktisk skriver om spillet stemmer ikke over ens med ratingen heller. Det er ikke akkurat Elden Ring, The Last of Us us eller God of War det spillet her.

Endret av Polyester
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (3 minutter siden):

Alle reviews er jo kjøpt og betalt... Spillet ser ikke kjempedårlig ut men det ser ikke 9/10 ut, som nesten ALLE har gitt det. Det de faktisk skriver om spillet stemmer ikke over ens med ratingen heller. Det er ikke akkurat Elden Ring, The Last of Us us eller God of War det spillet her.

Så ikke spill det da

Anonymkode: 1bfac...c1b

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er spillet verdt 600 kr?

Jeg har aldri i mitt liv betalt 600 kr for et spill før. Synes det er mye for et spill. Har alltid klart å vente 1-2 år etter utgivelse for å få de på supertilbud på et av de store steam-salgene. Men denne gangen så vil jeg ikke vente. 600 kr er fortsatt veldig mye penger for et spill 🙈

Anonymkode: fecce...644

600kr er normal pris på nye spill 

Anonymkode: 1bfac...c1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (9 minutter siden):

Alle reviews er jo kjøpt og betalt... Spillet ser ikke kjempedårlig ut men det ser ikke 9/10 ut, som nesten ALLE har gitt det. Det de faktisk skriver om spillet stemmer ikke over ens med ratingen heller. Det er ikke akkurat Elden Ring, The Last of Us us eller God of War det spillet her.

Vel, de som har prøvd det i tråden her er åpenbart fornøyd. Men du trenger selvsagt ikke å spille det, om du ikke ønsker det. Selv gleder jeg meg masse til å kjøpe det på playstation🤩 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...